وارد کننده موتور ساسی | فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی |

 یکی از معتبرترین وارد کننده های موتور ساسی به کشور نمایندگی رایا آسانسور می باشد که با توزیع انواع مختلف موتور های شرکت آلبرتو ساسی به کل کشور توانسته به خوبی جایگاه بلند خود را در بازار آسانسور حفظ نماید. رایا همواره در تلاش است تا با پخش این محصولات دسترسی مردم به باکیفیت ترین موتور های آسانسور دنیا را آسانتر نماید. این مجموعه پرتلاش با بهره گیری از نیرو های متخصص و زبده خود در بخش های مختلف فروش، نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور، خدمات طلایی و پیشرفته ای را به مشتریان ارائه می دهد. در فروش موتور های آسانسور ساسی بهترین قیمت ها را در نظر گرفته و با مشاوره فنی رایگان در انتخاب مناسب ترین موتور مشتریان را یاری می کند.

وارد کننده موتور ساسی

شرکت آلبرتو ساسی:

شرکت آلبرتو ساسی در سال 1946 تأسیس شد. این شرکت در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در شهر بولونیای ایتالیا آغاز به کار کرد. شرکت آلبرتو ساسی متعلق به HOLDING S.P.A می باشد. این شرکت ایتالیایی در سال های اول در تولید گیربکس های آسانسور فعالیت می نمود. این شرکت هیچگاه رشد و توسعه خود را متوقف نکرده است و هم اکنون این شرکت در حال تولید و توزیع انواع موتور های آسانسور گیربکسی و گیرلس آسانسور می باشد. شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا در سال 2000 میلادی اقدام به خرید شرکت فای مسا نمود و در سال 2010 نام این شرکت را به ساسی اسپانیا تغییر داد و به نوعی ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی مبدل گردید.

بسیاری از وارد کننده های موتور ساسی به کشور از کیفیت بالای این موتور آگاه بوده و با توزیع آن به سراسر کشور مردم را از این محصول ارزشمند بهره مند می کنند.

وارد کننده موتور ساسی ،توضیحات

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور یکی از نمایندگی های معتبر موتور های ساسی در کشور است که واردات این موتور ها را بدون واسطه و مستقیم انجام می دهد. این مجموعه تمامی مدل های موتور آسانسور ساسی ایتالیا و اسپانیا را با بهترین و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور توزیع کرده و دسترسی هموطنان عزیز را به این محصولات باکیفیت و مرغوب آسانتر نموده است. رایا علاوه بر موتور های ساسی ایتالیا و اسپانیا، نمایندگی ریل های  آسانسور ایتالیایی و اسپانیایی را نیز در اختیار دارد و با ارائه مشاوره فنی رایگان توسط نیروهای متخصص و باتجربه خود در زمان فروش این محصولات مشتریان را در انتخاب قطعه مناسب راهنمایی و یاری می کنند.

تمامی موتور های ساسی ایتالیا و اسپانیا در این نمایندگی با کیفیت بالا و به صورت کاملا اصل به فروش می رسد. رایا آسانسور یکی از معتبرترین وارد کننده های موتور ساسی است. پس با خیال راحت موتور مورد نظر خود را از این نمایندگی سفارش دهید.

وارد کننده موتور ساسی

وارد کننده موتور ساسی ایتالیا

موتور ساسی ایتالیا:

این موتور آسانسور بهترین و معتبرترین موتور آسانسور در سراسر دنیا است. موتور ساسی ایتالیا در مدل ها و قدرت های مختلفی طراحی و تولید شده است. این موتور آسانسور به صورت گیربکسی و گیرلس در حال تولید می باشد. موتور ساسی ایتالیا از لحاظ کیفیت نسبت به دیگر موتور های آسانسور برتری داشته و در سطر اول قرار می گیرد. موتور های گیربکسی و گیرلس ساسی ایتالیا از طول عمر بالایی برخوردار بوده به طوری که با تهیه یکی از این موتور ها می توان سال ها شاهد فعالیت ایده آل آسانسور بود. استفاده از این موتور ها باعث می شود آسانسور دیرتر دچار فرسودگی و تعمیرات شود. ذکر این نکته نیز بسیار لازم است که در نصب این موتور ها باید بسیار دقت داشت تا از عملکرد نرمال آن ها بهره برد.

از آنجایی که موتور های ساسی ایتالیا در نزد نصابان آسانسور از محبوبیت ویژه ای برخوردارند، در بسیاری از پروژه های انبوه سازی بکار برده می شوند. یکی از ویژگی های موتورهای گیربکسی ساسی دائمی بودن روغن درون محفظه گیربکس است که نیازی به تعویض ندارد و موتور و ترمز قادر به چرخش به دور محور مارپیچ می باشد. موتور های آلبرتو ساسی ایتالیا دارای راندمان بالا ، و برای هر ساختمان با هر تعداد ایستگاه درای تنوعی مطلوب ، به لحاظ قدرت ، سرعت و ظرفیت می باشند. 

وارد کننده موتور ساسی

موتور آسانسور ساسی اسپانیا

این موتور گیربکس آسانسور در شرکت آلبرتو ساسی طراحی و به تولید انبوه رسیده است. ابعاد این موتور به صورت کوچک ، فشرده و جمع و جور بوده و قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را دارا می باشد. موتور آسانسور ساسی اسپانیا در مقایسه با برندهای تولید کننده موتور گیربکس در سطح بین المللی دارای کیفیت و کارایی مطلوبی است. ابعاد کوچک ، عملکرد مطلوب ، راندمان بالا و قابلیت نصب به صورت های متنوع از جمله آیتم های کلیدی در مورد این موتور گیربکس بوده که باعث کیفیت منحصر به فرد آن شده است. این موتور آسانسور نیز از محبوبیت بالایی در نزد نصابان برخوردار است و در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

تنها تفاوت این موتور گیربکس با همتای ایتالیایی اش در استاتیک لود می باشد. بهترین تعریفی که از استاتیک لود می توان ارائه نمود به این صورت است که توان تحمل موتور گیربکس در حالت سکون به چه میزانی است.در مورد موتور گیربکس ساسی اسپانیا این توان تحمل کمتر است به نحوی که پایین ترین نوع این موتور دارای توان تحمل 2100 کیلوگرم است که توان تحمل ساسی ایتالیا در پایین ترین نوع موتور گیر بکس 150 کیلوگرم بالاتر از ساسی اسپانیا است. وارد کننده های موتور ساسی و نصابان این موتور را بهترین موتور آسانسور در کل دنیا می دانند.

وارد کننده موتور ساسی

انواع مدل های موتور گیربکس ساسی ایتالیا

برخی از تولیدات موتور گیربکس شرکت آلبرتو ساسی عبارت اند از:

  • Leo
  • Toro
  • MF48
  • MF58
  • MB58
  • MF82
  • MB82
  • MF94
  • MB94

وارد کننده های موتور ساسی باید حتما از اصالت این محصول ارزشمند اطمینان حاصل کنند.

موتور آسانسور ساسی مدل LEO

مشخصات موتور آسانسور ساسی لئو: 

موتور ساسی لئو در ابعاد کوچک و با توان های مختلف (۵٫۵ ، ۶٫۶ ، ۷٫۳ ) طراحی گردیده است. ساسی تورو دارای ابعاد بزرگ تر و با توان بالاتر (۹٫۲ ، ۱۱ ، ۱۳٫۲ ، ۱۷٫۶ ) ساخته شده است. موتور ساسی لئو دارای توان تحمل کمتری نسبت به موتور ساسی تورو است.ساسی لئو با توجه به تعداد ایستگاه ، در توان های مختلف طراحی شده و حداکثر توان آن ۷٫۳ کیلووات است .باید دانست موتور ساسی لئو به صورت ۶ نفره و ۸ نفره ساخته شده و برای آسانسور های ۸ تا حداکثر ۱۰ ایستگاه را پاسخگو است.

موتور آسانسور ساسی  مدل TORO

از ویژگی های بارز این موتور گیربکس استفاده از گیربکس TORO است. گیربکس TORO منطبق با گیربکس leo طراحی شده است و دارای کیفیت مطلوبی است. از دیگر ویژگی های این موتور گیربکس قابلیت نصب به صورت سه جهت (عمودی ،افقی ،چپ و راست ) است. موتور گیربکس ساسی TORO با وزن 850 کیلوگرم و با فلکه های گیربکس 220 تا 700 میلی متر ارائه می گردد. این موتور گیربکس آسانسور به صورت روانکاری دائمی طراحی شده است. از ویژگی های بارز این موتور گیربکس آسانسور استاتیک لود بالای 4200 کیلوگرم است. این موتور گیربکس به صورت کارا ، راندمان بالا و با تکنولوژی روز دنیا به بهره برداری رسیده است. این موتور معمولا ذر ساختمان های پرتردد با تعداد توقفات بالا کاربرد دارد. 

برخی از موتور گیرلس های شرکت آلبرتو ساسی

  • G200
  • G300 L1
  • G400 L1
  • G400 L2
  • G400 L0

ظرفیت این موتور ها از 225 تا 2000 کیلوگرم می باشد.

وارد کننده های موتور ساسی انواع موتور های گیربکسی و گیرلس را

توسط تمایندگی ها و بازرگانی های معتبر به سراسر کشور توزیع می نمایند.

قیمت موتور های آسانسور ساسی ایتالیا از ساسی اسپانیا بالاتر می باشد. 

نمایندگی رسمی موتور آسانسور آلبرتو ساسی

مجموعه رایا آسانسور با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان باتجربه و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع موتور آسانسور و فروش آن در سراسر کشور در حال فعالیت است. لازم به ذکر است این شرکت در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در فروش، نصب و تعمیر انواع موتور آسانسور ارائه می دهد. رایا آسانسور با بهره گیری از پرسنل باتجربه

در امر بازاریانی انواع برند های موتور آسانسور را با بالاترین سطح کیفی

و البته با توجه به نیاز بازار کشور و متناسب با خواسته های مشتریان ارائه می دهد.

رایا یکی از معتبرترین وارد کننده های موتور آسانسور ساسی است

که با توزیع آن به سراسر کشور توانسته بازار کشور را از این محصول ارزشمند

بی نیاز کند و نیز جایگاه بالایی در بازار آسانسور کسب نماید.