بازرگانی سعید آسانسور قیمت
بازرگانی سعید آسانسور قیمت | لیست قیمت آسانسور سعید|

شرکت های متعددی در کشور در حوزه صنعت آسانسور و پله برقی فعالیت می کنند. این شرکت ها در جهت تأمین نیاز بازار و رشد و توسعه ی صنعت بزرگ آسانسور در کشور قدم های مؤثری برداشته اند. شرکت آسانسور سعید برزگترین وارد کننده قطعات آسانسور به کشور است که با این کار توانسته دسترسی مردم به قطعات با کیفیت را آسان نماید. بازرگانی سعید آسانسور با قیمت های بسیار مناسبی تمامی قطعات و لوازم آسانسور را به فروش می رساند.

بازرگانی سعید آسانسور قیمت

با تأسیس شرکت های مختلف در حوزه صنعت آسانسور، روز به روز بر پیشرفت و توسعه ی این صنعت بزرگ در کشور افزوده می شود. برخی از این شرکت ها با راه اندازی کارخانه جات مختلف، انواع قطعات آسانسور را تولید نموده و با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی آنها را به استفاده کنندگان ارائه می دهند. برخی نیز علاوه بر تولید قطعات آسانسور، اقدام به واردات بسیاری از قطعات باکیفیت خارجی نموده و آنان را همراه با تولیدات خود به فروش می رسانند. شرکت آسانسور سعید بزرگترین وارد کننده قطعات آسانسور به کشور است. این شرکت دارای مجوز رسمی از وزارت صنایع و معادن بوده و نیز موفق به اخذ گواهی عضویت در سندیکای آسانسور و پله برقی شده است. 

بازرگانی سعید آسانسور قیمت ،شرح

شرکت آسانسور سعید در سال 1371 تأسیس شده و از همان ابتدای فعالیت خود اقدام به واردات بهترین قطعات خارجی نمود. هدف این شرکت تأمین نیازهای بازار نسبت به قطعات باکیفیت و کارا می باشد. این شرکت با دراختیار داشتن نمایندگی انحصاری برترین تولید کننده های قطعات آسانسور دنیا توانسته بهترین و مرغوب ترین قطعات را به مشتریان در سراسر کشور ارائه دهد. شرکت آسانسور سعید علاوه بر فروش قطعات ارائه دهنده ی بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور نیز می باشد. چرا که از تکنسین های متخصص، باتجربه و زبده در امر خدمات رسانی بهره گرفته است. هدف اصلی این شرکت برقراری امنیت و آرامش آسانسور سواران ایرانی است. به همین منظور بهترین و باکیفیت ترین

قطعات را در اختیار آنان قرار می دهد. این شرکت دارای یکی از

پرفروش ترین فروشگاه های قطعات آسانسور در کشور است

که با فروش بالای انواع قطعات آسانسور

به عنوان معتبرترین مرکز فروش قطعات آسانسور در حال فعالیت است. 

بازرگانی سعید آسانسور قیمت

فروش قطعات آسانسور سعید

در حال حاضر شرکت آسانسور سعید معتبرترین وارد کننده قطعات آسانسور به کشور است. آسانسور سعید با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم در کشور کلیه قطعات آسانسور را با قیمت منطقی و منصفانه ای به فروش می رساند. این شرکت با بکار گیری نیرو های متخصص و با تجربه در امر فروش قطعات توانسته بیشترین سهم بازار از فروش قطعات را به خود اختصاص دهد. متخصصین این شرکت با برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای توانستند بیشترین نیاز بازار و درخواست کنندگان را تأمین و موجب رضایت آنان شوند.

از قطعات اصلی آسانسور گرفته تا قطعات و لوازم جانبی آسانسور همگی در بازرگانی سعید آسانسور با قیمت مناسب تری نسبت به سایر نمایندگی ها به فروش می رسد. که با این کار توانسته به خوبی کنترل بازار را در دست گیرد. بازرگانی سعید کلیه محصولات خود را همراه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان عرضه می دارد. در ادامه به شرح قطعات وارد شده توسط این بازرگانی می پردازیم.

بازرگانی سعید آسانسور قیمت

بازرگانی سعید آسانسور قیمت

نمایندگی فروش انواع موتور آسانسور

بازرگانی آسانسور سعید نمایندگی انحصاری برند های مختلف موتور آسانسور را در اختیار داشته و آنان را به صورت مستقیم وارد کشور می نماید. موتور هایی همچون

موتور آسانسور آلبرتو ساسی ایتالیا،

موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا،

موتور آسانسور سیکور،

موتور آسانسور مونتاناری،

موتور آسانسور ایتال گیرز،

موتور گیرلس آسانسور ویتور،

موتور گیرلس آسانسور زیلابگ آلمان

در نمایندگی آسانسور سعید به صورت اصل همراه با گارانتی معتبر همین شرکت ها به فروش می رسد. بازرگانی سعید بیشترین سهم از فروش موتور آسانسور را به خود اختصاص داده است. در واقع در فروش موتور های وارداتی از سایر رقبای خود در کشور پیشی گرفته است. 

بازرگانی سعید آسانسور قیمت

موتور آسانسور آلبرتو ساسی 

شرکت آلبرتو ساسی پیشرفته ترین و مرغوب ترین موتور های آسانسور را در مدل های مختلف طراحی و به تولید انبوه رسانده است. این شرکت بزر و نامدار در کشور ایتالیا تأسیس شده و به عنوان معتبرترین تولید کننده موتور آسانسور در دنیا در حال فعالیت است. شرکت آلبرتوساسی دو نوع موتور گیربکسی و گیرلس را با ظرفیت ها و قدرت های متفاوت روانه ی بازار نموده است. در کشور ما شرکت های بسیاری دارای نمایندگی فروش محصولات آلبرتوساسی هستند که به جرأت می توان گفت، شرکت آسانسور سعید معتبرترین آنها است. این شرکت نامدار توانسته مدل های مختلفی از موتور آسانسور آلبرتوساسی نظیر 

  • موتور گیربکس آسانسور لئو (LEO) ،
  • موتور گیربکس آسانسور تورو (TORO) ،
  • موتور گیربکس آسانسور مودی (MODY)
  • موتور گیربکس آسانسور MF84 ، MF48 و …

و همچنین موتور گیرلس های مدل G200 و G300

را به سراسر کشور در جهت پاسخ به نیاز بازار و متقاضیان توزیع نماید. 

جالب است بدانید شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا در سال 2000 میلادی اقدام به خرید شرکت فای مسا نمود و در سال 2010 نام این شرکت را به ساسی اسپانیا تغییر داد و به نوعی ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی مبدل گردید. از نمونه محصولات این شرکت اسپانیایی می توان به S58 ، S48 ، S48-S ، S38 ، S38-S اشاره نمود. 

 

 

نمایندگی فروش موتور های آسانسور مونتاناری، ایتال گیرز و سیکور

صنعت آسانسور در کشور ایتالیا پیشرفت چشمگیری داشته است.این کشور به عنوان برترین تولید کننده انواع موتور آسانسور در دنیا شناخته شده است که توانسته با تولید بهترین موتورهای گیربکسی و گیرلس توجه یک دنیا را به خود جلب نماید.ایتالیا میزبان شرکت های مختلف سازنده موتور آسانسور است که بهترین موتورهای آسانسور را توسط پیشرفته ترین ماشین آلات،مواد مرغوب و تکنولوژی مدرن طراحی و تولید می کنند. این شرکت ها عبارت اند از:

  • شرکت آلبرتوساسی که پیشتر در رابطه با آن توضیحاتی داده شد،
  • شرکت آسانسور مونتاناری،
  • شرکت آسانسور ایتال گیرز
  • شرکت آسانسور سیکور (الکمپ)  

 

این شرکت ها محصولات خود را در مدل های مختلف به کشورهای مختلف عرضه می کنند.بازرگانی سعید نمایندگی انحصاری این شرکت ها را دراختیار داشته و کلیه ی محصولات آنان را به کشور وارد می کند. بازرگانی سعید آسانسور با قیمت مقرون به صرفه ای موتورهای ایتالیایی را به مشتریان ارائه می دهد.این بازرگانی از موتور آسانسور مونتاناری مدل هایی همچون

M50، M61، M65، M73، M75

، M76، M83، M85، M95، M98، M104، M109

، PENTA، PENTA 830، ESCALATORS

را به مشتریان پیشنهاد می دهد.همچنین مدل های مختلفی چون

FT1-480، FT2-630، FT3-1000، MODENA از موتور آسانسور ایتال گیرز و مدل های 

MR12 ، MR13 ، MR14 ، MR16 از موتور آسانسور سیکور را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب به فروش می رساند.

این موتور ها از رایج ترین موتورهای آسانسور بازار هستند که به دلیل کیفیت بیشتر نسبت به تولیدات داخلی گران ترند. همچنین به دلیل استفاده از مواد مرغوب و طراحی منحصر به فرد هر کدام از آنها از طول عمر بالایی برخوردارند. موتورهای ایتالیایی بیشترین فروش را در بازرگانی سعید داشته و این به علت کیفیت بالای آنها می باشد. استفاده از این موتورها سبب بالابردن کیفیت وقیمت آسانسورها شده و طول عمر دیگر قطعات را به دنبال دارد. 

بازرگانی سعید آسانسور قیمت

قیمت آسانسور:

آسانسور ها در انواع مختلفی طراحی و نصب می شوند. باید توجه داشت که هر کدام از این آسانسور ها دارای قطعات و قیمت مخصوص به خود است. اما شاید این سوال برای استفاده کنندگان پیش آید که در تعیین قیمت آسانسور ها چه عواملی نقش دارد؟ باید دانست که عواملی همچون نوع آسانسور، ارتفاع آن، ظرفیت و تعداد توقف در آن در تعیین قیمت آنها تأثیر مستقیم دارد. البته نوع و تعداد قطعات ( خارجی یا داخلی ) استفاده شده در آسانسور ها نیز از عوامل تعیین کننده قیمت آسانسور ها است. از انواع آسانسور ها می توان به آسانسور های هیدرولیک، کششی، گیربکسی، رولس و … اشاره نمود. این آسانسور ها با توجه به مواردی که ذکر شد دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. بازرگانی سعید آسانسور قیمت های مناسبی برای کلیه قطعات در نظر گرفته است.

از آنجایی که انتخاب نوع آسانسور و قطعات آن از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است توصیه می شود که برای تهیه ی آنها به بازرگانی ها و نمایندگی های معتبر آسانسور که دارای مجوز می باشند مراجعه نمایید. شرکت آسانسور سعید انواع پک های آسانسور و نیز انواع قطعات آسانسور را با بالاترین کیفیت به متقاضیان عرضه می دارد. این شرکت با ارائه لیست قیمت محصولات خود مشتریان را از قیمت روز آسانسور ها و قطعات مطلع می نماید.

نمایندگی فروش ریل آسانسور مارازی ایتالیا و آسری ترکیه

شرکت آسانسور سعید علاوه بر موتور های آسانسور نمایندگی انحصاری برخی از شرکت های تولید کننده ریل آسانسور را نیز در اختیار دارد. شرکت مارازی ایتالیا و آسری ترکیه از جمله تولید کننده های موفق ریل آسانسور در دنیا هستند که محصولات خود را به چندین کشور صادر می کنند. آسانسور سعید با پخش و توزیع این ریل ها در کشور توانسته پخش بزرگی از نیاز استفاده کنندگان به ریل آسانسور باکیفیت و مقاوم را تأمین نماید. این ریل ها با مقاطع T5 ، T9 و T16 با کیفیت های مختلف به فروش می رسد. کیفیت ریل مارازی از ریل آسری ترکیه بیشتر است

بنابراین در بازرگانی سعید آسانسور با قیمت بالاتری فروخته می شود.

نمایندگی فروش موتور گیرلس آسانسور

از نمونه موتور گیرلس های وارد شده توسط شرکت آسانسور سعید می توان به موتور گیرلس آسانسور ویتور و موتور گیرلس آسانسور زیلابگ آلمان اشاره نمود. شرکت سعید با پشتیبانی قوی از دو شرکت ویتور و زیلابگ آلمان توانسته بهترین موتور گیرلس های آسانسور دنیا را به هموطنان عزیز ارائه دهد. استفاده از موتور گیرلس سبب حرکت نرم و آرام آسانسور شده که این مهم سبب استقبال بی نظیر مردم از دو موتور ویتور و زیلابگ در نمایندگی آسانسور سعید شده است. موتور ویتور با مدل های WSG-S1 ، WSG-S2 ، WSG-TR و موتور گیرلس زیلابگ با مدل های متنوعی چون SM200-45D، SM200-40C، SM200-30C، SM200-20C، SM225-60B، SM210-60 -70 در بازرگانی سعید آسانسور با قیمت مطلوبی به فروش می رسند.

ناگفته نماند که شرکت زیلابگ آلمان بهترین موتور گیرلس آسانسور در دنیا را تولید می کند.

نمایندگی انحصاری بهترین سیم بکسل آسانسور

بهترین سیم بکسل آسانسور در کشور آلمان تولید می شود. شرکت گوستاولف آلمان با استفاده از طراحی ویژه و منحصر به فرد توانسته بهترین و مقاوم ترین سیم بکسل دنیا را تولید نماید. این سیم بکسل با نمرات 8، 9، 10 و 11 در مدل های مختلف طراحی شده است. ساختار این سیم بکسل به شکل ۸X19  با مغزی فولادی و کنفی بوده و به همین علت بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است. سیم بکسل گوستاولف آلمان چندین سال است که

در صنایع مختلف کشور از جمله آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد. 

نمایندگی فروش محصولات فوپا و جان لیفت ترکیه

شرکت های فوپا و جان لیفت در کشور ترکیه از تولید کننده های موفق قطعات آسانسور در منطقه محسوب می شوند. که با تولید بسیاری از قطعات و لوازم آسانسور توانسته اند بسیاری از نیاز های منطقه را پاسخگو باشند. از نمونه محصولات شرکت فوپا می توان به درب آسانسور، تراول کابل و … اشاره نمود که با سطح کیفی مطلوبی روانه ی بازار شده اند. شرکت جان لیفت تولید کننده ی قطعاتی همچون قفل درب ، دیکتاتور و دیگر لوازم جانبی آسانسور می باشد. بازرگانی سعید نمایندگی این دو شرکت را نیز در اختیار داشته و تمامی محصولات آنها را وارد کشور می نماید. بازرگانی سعید آسانسور با قیمت مناسب تری نسبت به سایر نمایندگی ها قطعات جان لیفت و فوپا را ارائه می دهد.

خدمات پس از فروش آسانسور سعید

شرکت آسانسور سعید علاوه بر فروش قطعات، دارای یکی از گسترده ترین خدمات آسانسور می باشد. این شرکت خدماتی از قبیل نصب انواع آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور، انواع تعمیرات آسانسور، بازسازی آسانسور و …

را در بالاترین سطح کیفی با رعایت کلیه نکات ایمنی

و پیروی از قوانین و استاندارد ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای به انجام می رساند.

نمایندگی آسانسور سعید از صفر تا صد خدمات را

با سرعت بالا و دقت کامل انجام می دهد. تمامی نیروهای این نمایندگی

دوره های آموزش های لازم مربوط به آسانسور را با موفقیت گذرانده

و با اجرای عملیات های مختلف دارای اعتبار می باشند.

شرکت آسانسور سعید با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور

بهترین قیمت ها را برای خدمات آسانسور در نظر گرفته است.