استعلام قیمت آسانسور | قیمت آنلاین قطعات آسانسور |

قیمت آسانسور از آیتم های اساسی برای سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور است.استعلام قیمت آسانسور به دلیل نوسان قیمت ها به صورت روزانه انجام می گیرد.بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور دارای پکیج های ترکیبی به صورت آماده هستند.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است.تا از طریق واتساپ یا تلگرام پکیج ها برای مشتریان در سراسر کشور فرستاده گردد.

استعلام قیمت آسانسور

قیمت آسانسور در سال های اخیر دستخوش تغییراتی است.نوسان قیمت های قطعات آسانسور در بسیاری از قطعات به چشم می خورد.به طوری که استعلام قیمت آسانسور بایستی به صورت روزانه انجام گردد.بسیاری از قطعات اصلی آسانسور مانند موتور آسانسور ، ریل آسانسور ، تابلو فرمان آسانسور ، کابین و سایر موارد قیمت های آن ها در حال تغییر و نوسان است.باید به این نکته توجه نمود سازندگان ساختمان برای خرید قطعات آسانسور بایستی نسبت به قیمت روز اقدام نمایند.چرا که قطعات اسانسور دارای قیمت بالایی هستند و در صورت تغییر قیمت سازندگان ساختمان متضرر خواهند شد.

استعلام قیمت آسانسور توضیحات

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور دارای واحد فروش مجزا هستند.این شرکت ها جهت استعلام قیمت آسانسور پکیج هایی را به صورت ترکیبی در اختیار سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور قرار می دهند.دراین پکیج ها که به صورت پیش فاکتور فرستاده می شود قطعات آسانسور در سه مرحله دسته بندی شده اند.به طوری که در مرحله اول درب و ریل آسانسور قیمت گذاری شده است.در مرحله دوم قطعات مکانیکال آسانسور در نظر گرفته شده است.و در مرحله سوم قطعات راه اندازی مشخص شده است.باید به این نکته توجه نمود این لیست با مهلت معین در اختیار مشتریان قرار داده می شود.و پس از پایان مهلت تعیین شده اعتبار خود را از دست می دهد.

استعلام قیمت ریل آسانسور

ریل آسانسور جزء قطعاتی است که در مرجله اولیه از استعلام قیمت آسانسور در نظر گرفته می شود.قیمت ریل آسانسور دارای نوسان بالایی است به طوری که قیمت آن به صورت روزانه تغییر می کند.نصب دقیق این قطعه بسیار حائز اهمیت است. زیرا ریل ها وظایف سنگینی را به دوش می کشند.ریل های راهنمای آسانسور وظیفه ی تعادل کابین آسانسور و قاب وزنه را برعهده دارند.باید به این نکته توجه نمود که سطح همه ی آنها ماشین کاری شده باشد و کوچکترین خمیدگی یا پیچ خوردگی نداشته باشند.

چراکه حرکت کابین آسانسور بر روی ریل قرار گرفته و در صورت خمیدگی یا پیچ خوردگی موجب لرزش آسانسور می گردد.ریل ها باید شاقول شده تا به صورت موازی با یکدیگر در چاه آسانسور نصب شوند.برندهای اصلی ریل آسانسور شامل ریل سوپر ساورا اسپانیا ، ریل مونته فرو ایتالیا ، ریل مارازی ایتالیا ، ریل مونته فرو چین و ریل فالگون و آیگون ترک است.

استعلام قیمت آسانسور

قیمت درب آسانسور

درب آسانسور نیز از قطعات مهم در آسانسور است که نقش ایمنی را در آسانسور ایفا می نماید.شرکت های تولید کننده درب اتوماتیک در کشور لیست قیمت خاص خود را دارند.قیمت های درب آسانسور براساس عرض و ارتفاع درب آسانسور تعیین می گردد.درب ها معمولا به صورت اتوماتیک و لولایی در عرض های مختلف بکار برده می شوند. اندازه عرض درب طبقاتی آسانسور به طور معمول ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی متر می باشد.البته می توان در برخی از مراکز می توان از درب هایی با عرض بیشتر نیز استفاده نمود.

شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور جهت استعلام قیمت درب آسانسور از لیست شرکت تولید کننده درب آسانسور مبلغی را به عنوان تخفیف برای مشتریان در نظر می گیرند.برندهای اصلی درب اتوماتیک ساخته شده در داخل کشور شامل درب آسانسور یاران ، درب آسانسور حریری ، درب آسانسور پارسیان سیستم رو ، درب آسانسور صدرا و سایر برندهاست.

استعلام قیمت آسانسور

قیمت قطعات مکانیکال آسانسور

قیمت قطعات مکانیکال آسانسور دارای اهمیت بالایی است .چراکه در استعلام قیمت آسانسور چندین قطعه مهم شامل موتور آسانسور ، کابین آسانسور و سیم بکسل آسانسور در این مرحله قیمت گذاری می گردد.باید به این نکته توجه نمود آسانسور دارای قطعات مکانیکال بسیاری است. برخی از افراد فقط ظاهر آسانسور را می بینند و به راجع به قطعاتی که در آسانسور بکار می رود، اطلاع چندانی ندارند.باید دانست قیمت این قطعات به صورت روزانه تعیین می گردد و با توجه به مهلت تعیین شده در لیست قیمت اعتبار دارد.

موتور آسانسور  داخلی ، وارداتی
گاورنر آسانسور  وسیله ای برای کنترل حرکت کابین ، ترمز ایمنی آسانسور
فلکه هرزگرد- پکیج آسانسور ۴ توقف   قرقره ای برای انتقال حرکت موتور و حرکت به سیم بکسل
قلاب سربکسل  نسبت به تعداد شیار فلکه محاسبه می گردد
سیم بکسل آسانسور  معمولا نمره ۱۰ و ۶ مورد استفاده قرار می گیرد
وزنه بتنی گالوانیزه  برحسب کیلوگرم
کرپی معمولا نمره ۱۰ و ۶ مورد استفاده قرار می گیرد
لاستیک زیر موتور و پیچ موتور  به تعداد ۴ عدد مورد نیاز است
گارد گاورنر  جهت حفظت از گاورنر
کابین آسانسور تمام استیل ، نیمه استیل ، ام دی اف ، پاناروما

استعلام قیمت آسانسور

قیمت موتور آسانسور

بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران در زمینه آسانسور موتور را اصلی ترین قطعه در آسانسور می دانند.در استعلام قیمت آسانسور ، این قطعه به طور تقریبی یک سوم لیست قیمت آسانسور است.از این رو بهای تمام شده آن از اهمیت بالایی برخوردار است.باید به این نکته توجه نمود از لحاظ کنترل دور موتورهای آسانسور به صورت موتور های دو سرعته AC2 و تک سرعته ۳VF عرضه می شود. با توجه به نوع آسانسور و ظرفیت آن توان موتور محاسبه شده و موتور مناسب در آسانسور نصب می شود.برای مثال در یک آسانسور با شش ایستگاه و به صورت 6 نفره ، موتور آسانسور با توان 5.5 کیلووات مناسب است.برخی از برندهای اصلی موتور های گیربکس وارداتی شامل موتور آسانسور ساسی ایتالیا ، موتور آسانسور ساسی اسپانیا ، موتور آسانسور ایتال گیرز ، موتور آسانسور جم و موتور آسانسور مونتاناری را می توان نام برد.

قیمت آسانسور

قیمت کابین آسانسور

کابین آسانسور یک قطعه ایمنی و تزیینی است و در استعلام قیمت آسانسور با توجه به آیتم ها ، طرح و نوع مورد نظر قیمت گذاری می گردد.این بخش از آسانسور جان پناه امنی برای مسافرین و بار می باشد.و وظیفه امنیت و جابه جایی مسافران را بر عهده دارد.کابین آسانسور در ظرفیت های مختلفی طراحی و ساخته می شود.به طوری که ظرفیت کابین آسانسور از 4 تا 21 نفره در نظر گرفته می شود.انواع کابین آسانسور شامل کابین آسانسور تمام استیل ، نیمه استیل ، کابین آسانسور ام دی اف ، کابین آسانسور شیشه ای و کابین آسانسور فرمیکا است.باید به این نکته توجه نمود ارتفاع کابین آسانسور از ۱۹۰ سانتی متر به بالا و کابین با سقف بلند که ارتفاع آن بیش از دو متر می باشد تقسیم می گردد.

قیمت سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل آسانسور نیز جزء قطعات مهم آسانسور است.سیم بکسل از تعدادی رشته سیم فلزی تشکیل شده است.قیمت سیم بکسل آسانسور نیز متغیر است و به دلیل وارداتی بودن این قطعه بر حسب قیمت ارز تغییر می کند.باید به این نکته توجه نمود جنس هسته مرکزی سیم بکسل ها مشخص کننده ی انعطاف آن ها است. در آسانسور بیشتر از سیم بکسل های نمره 10 و 6 استفاده می گردد.برندهای اصلی سیم بکسل آسانسور شامل سیم بکسل گوستاولف آلمان ، سیم بکسل گوستاولف چین و سیم بکسل کوشکلری ترکیه است.

قیمت آسانسور

استعلام قیمت آسانسور

در صنعت آسانسور در کشور شاهد پیشرفت های هستیم .بسیاری از قطعات مهم در آسانسور در کشور به تولید می رسند.و در استعلام قیمت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.از قطعات مهم ساخته شده در کشور می توان موتور گیربکس آسانسور ، تابلو فرمان آسانسور ، درب آسانسور و کابین آسانسور اشاره نمود.قیمت بسیاری از این قطعات به صورت روزانه تعیین می گردد.و نواسانات بازار در آن دخیل است.باید به این نکته توجه نمود بهای تمام شده آسانسور در تعیین بهای تمام شده ساختمان تاثیرگذار است.و قطعات مورد استفاده از در آسانسور به لحاظ آیتم های مختلف از درجه اهمیت بالایی برخوردارند.به طوری که کیفیت قطعات ، نوع قطعه ، ظرفیت آسانسور ، تعداد ایستگاه و سایر موارد قیمت آسانسور را تشکیل می دهند.

قیمت تابلو فرمان آسانسور

تابلو فرمان یکی از مهم ترین قطعات آسانسور و اصلی ترین قطعه در بخش راه اندازی آسانسور است.آسانسور ها برای پردازش فرمان هایی که در طبقات مختلف توسط استفاده کنندگان به آن ها داده می شود، نیاز به قطعه ای به نام تابلو فرمان دارند.تابلو فرمان درخواست ها را از قسمت های مختلف در اسانسور دریافت می کند.آن ها را پردازش نموده و به موتور آسانسور منتقل می نماید. تابلو فرمان آسانسور شامل مدار های فرمان و ریزپردازنده و قطعات الکترونیکی بسیاری می باشند.

این قطعه از آسانسور در قسمت موتورخانه آسانسور نصب و راه اندازی می گردد.باید به این نکته توجه نمود وظیفه کنترل حرکت و نیز اعلام وضعیت های مختلف بر عهده تابلو فرمان آسانسور است.برندهای اصلی تابلو فرمان در کشور شامل تابلو فرمان آسانسور پار ، تابلو فرمان آسانسور آریان ، تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز ، تابلو فرمان داتیس و تابلو فرمان السا است.در استعلام قیمت آسانسور این قطعه نقش اساسی ایفا می نماید.خوشبختانه در کشور بسیاری از تابلو فرمان ها به صورت داخلی طراحی می گردند و به بازار عرضه می شوند.

 

قیمت تراول کابل آسانسور

یکی از قطعات مهم در راه اندازی آسانسور تراول کابل آسانسور است.تراول کابل رابط بین کابین و تابلو فرمان آسانسور است.در واقع درخواست های کابین و طبقات بوسیله این قطعه به تابلو فرمان آسانسور منتقل می گردد.قیمت تراول کابل آسانسور و کیفیت آن بسیار مهم است.تراول کابل از چند رشته سیم برق که در یک راستا توسط یک پوسته به شکل تخت کنار هم قرار گرفته اند، تشکیل شده است.این قطعه در مرحله راه نادزی آسانسور نصب می گردد.باید به این نکته توجه نمود تراول کابل باید از یک جنس انعطاف پذیر و با مرغوبیت بالا و بسیار مستحکم ساخته شود.چراکه وظیفه مهمی در اسانسور دارد.برندهای صلی تراول کابل اسانسور شامل تراول کابل دت وایلر سوییس ، تراول کابل دت وایلر چک ، تراول کابل آی سی سی ایتالیا ، و تراول کابل فوپا ترک است.

قیمت قطعات راه اندازی آسانسور

تراول کابل آسانسور ارتباط دهنده بین تابلو فرمان آسانسور و کابین
بافر پلی اورتان آسانسور  ضربه گیر
شالتر دور انداز پروانه ای جلوگیری از عبور کابین از حد بالا و پائین
درب کابین آسانسور  به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک
شاسی آسانسور  پنل احضار برای طبقات و کابین آسانسور
تابلو سه فاز  عاملی برای انتقال برق سه فاز به دیگر تجهیزات آسانسور
میکروسوییچ اورلود  به صورت معمولی و دیجیتال
علائم استاندارد  علایم مورد استفاده در آسانسور
بست تراول کابل  بست مورد استفاده در تراول کابل آسانسور
سنسور استعلام قیمت آسانسور  به صورت آهنربایی ، پلاستیکی ، فلزی
سیم آسانسور  شامل سیم نمره ۴ ، نمره ۷۵  و سیم ۶ زوج
روغندان  قطعه ای کوچک بر روی کابین آسانسور
چراغ تونلی به صورت ساده و ال ای دی
کلید قارچی  به تعداد سه عدد برای آسانسور مورد نیاز است
پریز روکار ،بست کمربندی  در آسانسور به تعداد یک عدد کافی است
لوله خرطومی  به صورت کلاف
نوار چسب  نسبت به پکیج آسانسور
داکت  داکت ۳ و داکت ۹
دیکتاتور ، فنردرب ، قفل درب  در صورتی که درب لولایی مورد استفاده قرار گیرد.
تابلو فرمان آسانسور  به صورت 3vf

استعلام قیمت آسانسور رایا آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با واردات مستقیم بهترین برند های قطعات آسانسور و فروش آن ها در کنار قطعات داخلی توانسته بخوبی نیاز بازار کشور به انواع قطعات آسانسور داخلی و خارجی را تأمین نماید. رایا با بیش از دو دهه فعالیت در صنعت آسانسور و پله برقی ایران، با تکیه بر نیروهای متخصص و باتجربه و نیز با استفاده از تکنولوژی مدرن، دانش نوین و نیز قطعات با کیفیت در نصب آسانسور ، تعمیرات و سرویس های دوره ای منظم آسانسور بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به هموطنان عزیز ارائه می دهد.این مجموعه در استعلام قیمت آسانسور پکیج هایی به صورت ترکیبی در اختیار سازندگان ساختمان و افراد استفاده کننده از اسانسور قرار می دهد.این قیمت با توجه به مهلت تعیین شده در لیست قیمت اعتبار دارد.شما می توانید قیمت کلیه قطعات آسانسور مانند قیمت موتور آسانسور را از مجموعه رایا آسانسور استعلم نمایید.