شرکت تولید کننده ریل آسانسور
شرکت تولید کننده ریل آسانسور | قیمت انواع ریل آسانسور |

امروزه در سراسر دنیا شرکت های تولید کننده ریل آسانسور بسیاری در حال فعالیت و تولید ریل آسانسور می باشند. با توجه به نوع روش ساخت ریل ها قیمت آن ها با هم متفاوت است که اغلب مردم از این موضوع آگاهی کامل ندارند. برای خرید ریل ها باید به نوع ساخت آن ها توجه کامل داشت. باید دانست که قیمت ریل سرد در مقایسه با ریل گرم بالاتر می باشد. ریل سرد دارای مقاوت بالایی است. با مراجعه به فروشگاه رایا آسانسور خرید مقرون به صرفه ای را تجربه کنید. رایا بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد.

شرکت تولید کننده ریل آسانسور

ریل آسانسور:

ریل آسانسور از جنس فولاد ساخته شده و وظیفه هدایت کابین آسانسور به صورت عمودی را دارد.ر یل ها معمولا در شاخه های 5 متری و در ضخامت های گوناگون و نیز با سطح مقطعی T شکل تولید می شوند. در نصب ریل هاباید دقت داشت که سطح همه ی آنها ماشین کاری شده باشد و کوچکترین خمیدگی یا پیچ خوردگی نداشته باشند. در دو سر ریل ها یک زبانه و یک شیار ( نری و مادگی ) وجود دارد که در زمان نصب با هم چفت می شوند. ریل ها باید شاقول شده تا به صورت موازی با یکدیگر در چاه آسانسور نصب شوند.

شرکت تولید کننده ریل آسانسور

شرکت تولید کننده ریل آسانسور ، ساورا اسپانیا

شرکت های مختلفی در سراسر دنیا در حال طراحی و تولید انواع ریل آسانسور می باشند که برخی از آن ها به دلیل کیفیت محصولاتی که ارائه می دهند بسیار نام آور و مشهور می باشند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت ساورا اسپانیا اشاره نمود. این شرکت به خاطر بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و بکارگیری روش های تکنولوژی مدرن و دانش نوین و البته استفاده از مواد مرغوب و ارتقاء دادن کیفیت محصولات خود توانسته امتیاز بالایی در ساخت انواع ریل آسانسور مقاوم  را از آن خود کند. تولیدات این شرکت بسیار معتبر و معروف می باشد.

ریل آسانسور سوپر ساورا در سایزهای T5 و T9 ساخته شده است. یکی از شاخصه های ریل های این شرکت علامت مشخصه “S” بین دو سوراخ انتهای داخل ریل سمت نرگی بوده که برای تشخیص اصل بودن ریل (ساخت کشور اسپانیا ) مورد استفاده قرار می گیرد.  ریل آسانسور ساورا اسپانیا با در نظر گرفتن کیفیت فوق العاده قیمتی بالاتر نسبت به سایر ریل های موجود در بازار دارد. و بهترین برند ریل آسانسور می باشد. در نتیجه کیفیت بالا معیار سنجش قیمت این ریل خواهد بود. این ریل مناسب جهت ریل وزنه برای آسانسور های 8 تا 12 نفره و نیز مناسب جهت ریل کابین برای آسانسور های 1تا 8 نفره ساخته شده است.

رایا آسانسور با فروش انواع قطعات آسانسور با کیفیت، توانسته جایگاه بلندی را در بازار سراسر کشور به دست آورد.

شرکت تولید کننده ریل آسانسور، سوپر ساورا

شرکت تولید کننده ریل آسانسور ، MF ایتالیا

ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا نیز یکی از با کیفیت ترین و بهترین های ریل آسانسور است. در ساخت این ریل از فرایند کشش سرد استفاده شده و توسط پیشرفته ترین دستگاه های اندازه گیری و ماشین کاری طراحی شده است. در سایز های T9 و T16 تولید شده و بسیار مقاوم در برابر کجی و انحراف در حین حمل و نقل و منتاسب با آسانسورهای پر ترافیک می باشد. مقاوم در برابر ساییدگی خط ترمز اضطراری و متناسب برای آسانسورهای 10 نفره و کمتر از 15 طبقه است. قابلیت کاربرد عالی در آسانسورهای مرتفع را نیز دارد. و دارای استاندارد EN81 اروپا می باشد.

شرکت مارازی ایتالیا

به طور کلی  شرکت تولید کننده ریل آسانسور مارازی یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه تولید ریل آسانسور در سطح جهانی است. و مقر اصلی این شرکت در شهر پیاچنزا ایتالیا واقع شده است. این شرکت با تاریخچه‌ای موفق و سابقه‌ای قوی در زمینه تولید و توسعه ریل‌های آسانسور به شهرت جهانی دست یافته است.

هدف اصلی شرکت Marazzi، تأمین رضایت مشتریان و افزایش کیفیت و بهره‌وری محصولات خود است. این هدف به عنوان یکی از اساسی‌ترین اصول این شرکت در نظر گرفته می‌شود. از طریق تحقیق و توسعه مداوم و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، شرکت Marazzi به دنبال بهبود مستمر محصولات خود است. این تمرکز بر کیفیت و بهره‌وری در نهایت به افزایش فروش محصولات ریل آسانسور و افزایش صادرات به کشورهای مختلف منجر می‌شود.

شرکت Marazzi از دانش و تخصص خود در زمینه ریل آسانسور مارازی ایتالیا بهره‌برداری می‌کند. و تمرکز دارد تا محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند که نیازهای مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن تأمین کند. از این روی، این شرکت به عنوان یکی از لیدرهای این صنعت شناخته می‌شود. و در بازارهای مختلف جهانی حضور فعال دارد.

شرکت تولید کننده ریل آسانسور، MF ایتالیا

ساخت ریل آسانسور 

ساخت ریل های راهنمای مورد استفاده در صنعت آسانسور بر اساس استاندارد بین المللی ISO 7465 می باشد

و به تولید کنندگان مجوز تولید ریل های سرد با دو روش، ماشین کاری و همچنین کشش سرد را می دهد. 

ریل های آسانسور با روش های مختلفی تولید و با پسوند مشخصی تعریف می شوند.

فرایند ماشین کاری در شرکت های تولید کننده ریل آسانسور بدین صورت می باشد که، پس از فرآیند نورد، جهت صیقلی و یک دست شدن سطح نهایی ریل ها،به وسیله ماشین کاری لایه هایی از روی ریل ها برداشته می شود.

ریل هایی که به روش ماشین کاری ساخته شده اند دارای پسوند B/ ، ریل هایی که به روش کشش سرد ساخته شده اند دارای پسوند A/ ، و ریل هایی که به روش ماشین کاری سرعت بالا ساخته شده اند دارای پسوند BE/ می باشند.

برای انتخاب نمی توان ریل های تولید شده توسط هر یک از روش ها را نسبت به هم برتر دانست.

یکی از نکات جامانده در مورد شرکت تولید کننده ریل آسانسور سوپر ساورا اسپانیا، اخذ گواهینامه بین المللی ISO 7465 است. همچنین این شرکت  دارای استاندارد EN81 اروپا می باشد.یکی دیگر از نکات بارز آن این است که بیش از 80 درصد مواد اولیه ساخت ریل ساورا توسط خود شرکت ( Savera-Spain ) در کارخانه Salek که متعلق به کارخانجات گروه ساورا در اسپانیا است تولید می گردد،

یکی از نکاتی که در کلاس های آموزشی مربوط به آسانسور بسیار حائز اهمیت است، آموزش نصب ریل آسانسور توسط متخصصین می باشد.شرکت تولید کننده ریل آسانسور

برخی دیگر از برند های معتبر ریل آسانسور

  • ریل آسانسور مارازی ایتالیا
  • ریل آسانسور مونته فرو چین
  • ریل آسانسور ترک
  • ریل آسانسور آیگون ترکیه
  • ریل آسانسور فالکون ترکیه 

نمایندگی فروش انواع ریل آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربه و مجرب در زمینه نصب و راه اندازی انواع آسانسور در حال فعالیت است. این مجموعه با ارائه برند های معتبر و طرح های متنوع ریل آسانسور در سطح کشور و شیوه های مدرن بازاریابی و فروش توانسته است سهم قابل توجهی از بازار داخل کشور را به خود اختصاص دهد. رایا آسانسور بدون واسطه واردات انواع ریل آسانسور را انجام می دهد. در این مرکز فروش انواع ریل های آسانسور با یک برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای و البته مشاوره دقیق به فروش می رسد. رایا آسانسور با فروش ریل آسانسور های باکیفیت و مقاوم نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو بوده است.

قیمت ریل ها با توجه به نوع ساخت

با توجه به گذارندن فرایند نورد گرم و سرد ریل ها ( کشش گرم و کشش سرد ) و مقاومت آنها و استفاده ار روش ماشین کاری در ریل ها قیمت آنها نسبت به هم متفاوت می باشد.

در فرآیند نورد دمای مواد در زمان تغییر شکل بسیار مهم است. می توان گفت با توجه به دستگاه های بکار رفته شده و ضخامت نهایی ریل ها و البته ویژگی های سطحی در نورد است که نوع نورد گرم و سرد مشخص می شود.

نورد گرم: در نورد گرم شمش فولادی بعد از رسیدن به دمای مورد نظر در کوره های نورد بعد از گذشتن از چند مجموعه غلطک در حال چرخش، با کاهش متوالی مقطع در نهایت به شکل مورد نظر تبدیل می شود. در این نورد دمای مواد باید بالاتر از 800 تا 1100 درجه سانتی گراد باشد.

نورد سرد: نورد سرد در دمای محیط کار و حداکثر تا 200 درجه سانتی گراد انجام می شود. هدف از این نوع نورد کاهش ضخامت ورق با فشار زیاد است. در نورد سرد اکسیداسیون و تلورانس کمتر و تولید سطح بهتری برای ریل ها حاصل می شود. در این نورد روغن کاری آسان تر صورت می گیرد. خلاصه مطلب این است که قیمت ریل هایی که با نورد سرد تولید شده اند، بالاتر از ریل هایی است که با نورد گرم تولید می شوند. زیرا این ریل ها از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند.

شما می توانید بهترین  و باکیفیت ترین قطعات آسانسور را از فروشگاه رایا آسانسور تهیه نمایید.