لیست قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور |نمایندگی فروش لوازم آسانسور|

برای داشتن آسانسور ایده آل باید از قطعات مرغوب و باکیفیت در آن بکار برد. برای همین لازم است از قطعات آسانسور که تعدادشان هم کم نیست آگاهی پیدا کرده و آنها را تهیه نمود. پیشنهاد ما برای اطلاع دقیق از قطعات آسانسور مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور است. با در دست داشتن لیست کامل قطعات آسانسور رایا می توانید با مشخصات، کیفیت و قیمت روز کلیه قطعات آسانسور آشنا شده و راحت تر آنها را انتخاب نمایید. رایا با مشاوره فنی رایگان شما را در انتخاب قطعه مناسب یاری کرده و آنها را بصورت اصل به شما ارائه می دهد.

لیست کامل قطعات آسانسور

نوع نگاه برخی از افراد نسبت به آسانسور بدین شکل است که، این وسیله از یک سیستم کاملا ساده برای منتقل نمودن مسافرین و یا بار در یک ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری بهره می برد. در حالیکه سیستم آسانسور به هیچ عنوان ساده نمی باشد. اگر کمی با دقت به سازه و عملکرد آسانسور نگاه کنیم متوجه مسائلی خواهیم شد که هر کدام نشانگر پیشرفته بودن تکنولوژی بکار رفته در آسانسور می باشد. باید دانست که آسانسور از قطعات الکترونیکی و مکانیکی مختلفی تشکیل شده است، این قطعات در کنار هم همانند یک خانواده به صورت کاملا هماهنگ کار می کنند تا آسانسور فعالیت نرمالی داشته باشد. با کوچکترین اخلال در وضعیت کاری هر کدام از این قطعات آسانسور عملکرد آسانسور دچار مشکل شده و گاها موجب توقف آسانسور می شود.

لازمه استفاده صحیح از آسانسور کسب اطلاعاتی در مورد قطعات و نوع عملکرد آن ها است. برای آگاهی از قطعات آسانسور و نوع عملکرد آنها بهتر است به نمایندگی های معتبر آسانسور مراجعه نموده و لیست کامل قطعات آسانسور را از آنان دریافت نمایید.

لیست کامل قطعات آسانسور رایا

نمایندگی ها و بازرگانی های آسانسور برای فروش راحت تر لوازمات آسانسور معمولا لیست کاملی از مشخصات قطعات آسانسور را تنظیم نموده و در هنگام فروش آن را به متقاضیان ارائه می دهند. با وجود این لیست اشخاصی که با قطعات آسانسور آشنایی ندارند، بهتر می توانند آنها را انتخاب نمایند. نمایندگی رایا آسانسور با ارائه لیست مشخصات و قیمت بهترین لوازم آسانسور از جمله لیست قیمت موتور آسانسور، لیست قیمت تابلو فرمان و … به همراه مشاوره فنی رایگان توسط نیروهای متخصص در بخش فروش توانسته بالاترین فروش قطعات آسانسور در کشور را در کارنامه خود ثبت نماید. این نمایندگی با واردات مستقیم قطعات آسانسور و توزیع آنها در کنار قطعات تولید داخل به سراسر کشور، در رونق صنعت آسانسور کشورمان گام های مؤثری برداشته است. 

 

رایا آسانسور دارای یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی است که توانسته با تبلیغات گسترده با برنامه ریزی حرفه ای کلیه لوازمات آسانسور خارجی و داخلی را با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش برساند. با خرید از نمایندگی آسانسور رایا نه تنها باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات را دریافت می کنید، بلکه از خدمات پس از فروش طلایی و پیشرفته این مجموعه بهره مند خواهید شد. در هنگام تهیه لوازم آسانسور از لیست کامل قطعات آسانسور رایا غافل نشوید.

لیست کامل قطعات آسانسور

لیست کامل قطعات مکانیکال آسانسور

همانطور که گفته شد آسانسور برای ساخته شدن نیازمند قطعات مختلفی است. گروهی از این قطعات را قطعات مکانیکال گویند که اصلی ترین آنها موتور آسانسور است. موتورها در انواع مختلفی همچون گیربکسی، گیرلس و مغناطیسی طراحی و ساخته می شوند. در کشور ما بیشتر از موتور های گیربکسی و گیرلس استفاده می شود. وظیفه موتور آسانسور حمل وزن مسافرین و بار می باشد. در انتخاب موتور ها باید ظرفیت آسانسور بررسی شده و بعد موتور مناسب در آن نصب شود. در ادامه لیست کامل قطعات مکانیکال که در آسانسورهای کششی بکار می روند را برای شما آورده ایم.

موتور آسانسور  داخلی ، وارداتی
گاورنر آسانسور  وسیله ای برای کنترل حرکت کابین ، ترمز ایمنی آسانسور
فلکه هرزگرددر لیست کامل قطعات آسانسور  قرقره ای برای انتقال حرکت موتور و حرکت به سیم بکسل
قلاب سربکسل  نسبت به تعداد شیار فلکه محاسبه می گردد
سیم بکسل آسانسور  معمولا نمره ۱۰ و ۶ مورد استفاده قرار می گیرد
وزنه بتنی گالوانیزه  برحسب کیلوگرم
کرپی معمولا نمره ۱۰ و ۶ مورد استفاده قرار می گیرد
لاستیک زیر موتور و پیچ موتور  به تعداد ۴ عدد مورد نیاز است
گارد گاورنر  جهت حفظت از گاورنر
کابین آسانسور در لیست کامل قطعات آسانسور   ام دی اف استیل ، فرمیکا ، تمام استیل

لیست کامل قطعات آسانسور

معرفی قطعات الکترونیکال آسانسور

آسانسورها علاوه بر قطعات مکانیکی برای راه اندازی به قطعات الکترونیکی نیازمند است. مهم ترین قطعه در بخش الکترونیکی آسانسور، تابلو فرمان می باشد که از مدار های فرمان و ریزپردازنده و قطعات جانبی دیگری تشکیل شده است. وظیفه کنترل حرکت و نیز اعلام وضعیت های مختلف بر عهده تابلو فرمان آسانسور است. این بخش از آسانسور در مدل های مختلفی ساخته می شود که از جمله آن ها می توان به: تابلو فرمان هیدرولیک، تابلو فرمان کنترل سرعت 3VF، تابلو فرمان دوسرعته، تابلو فرمان کنترل سرعت 3VF تلفیقی، تابلو فرمان دوسرعته تلفیقی و تابلو فرمان برق اضطراری Black Out اشاره نمود. که هرکدام بنابر نیاز آسانسور ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای اطلاع از دیگر قطعات الکترونیکی آسانسور به لیست زیر مراجعه نمایید.

لیست کامل قطعات آسانسور

لیست قطعات الکترونیکال آسانسور

تراول کابل آسانسور ارتباط دهنده بین تابلو فرمان آسانسور و کابین
بافر پلی اورتان آسانسور  ضربه گیر
شالتر دور انداز پروانه ای جلوگیری از عبور کابین از حد بالا و پائین
درب کابین آسانسور  به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک
شاسی آسانسور  پنل احضار برای طبقات و کابین آسانسور
تابلو سه فاز  عاملی برای انتقال برق سه فاز به دیگر تجهیزات آسانسور
میکروسوییچ اورلود  به صورت معمولی و دیجیتال
علائم استاندارددر لیست کامل قطعات آسانسور  علایم مورد استفاده در آسانسور
بست تراول کابل  بست مورد استفاده در تراول کابل آسانسور
سنسور  به صورت آهنربایی ، پلاستیکی ، فلزی
سیم آسانسور  شامل سیم نمره ۴ ، نمره ۷۵  و سیم ۶ زوج
روغندان  قطعه ای کوچک بر روی کابین آسانسور
چراغ تونلی در لیست کامل قطعات آسانسور به صورت ساده و ال ای دی می باشد
کلید قارچی  به تعداد سه عدد برای آسانسور مورد نیاز است
پریز روکار ،بست کمربندی  در آسانسور به تعداد یک عدد کافی است
لوله خرطومی  به صورت کلاف
نوار چسب  نسبت به پکیج آسانسور
داکت  داکت ۳ و داکت ۹
دیکتاتور ، فنردرب ، قفل درب  در صورتی که درب لولایی مورد استفاده قرار گیرد.
تابلو فرمان آسانسور در لیست کامل قطعات آسانسور  به صورت ۳VF  و AC2

نمایندگی فروش قطعات آسانسور در ایران

مجموعه رایا آسانسور تمامی قطعات اصلی و جانبی آسانسور را با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتریان با قیمت بسیار مناسب به سراسر کشور عرضه می دارد. رایا با ارائه گارانتی معتبر اصالت و کیفیت قطعات را ضامن شده و با خدمات پس از فروش مناسب از مرحله فروش تا نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور در کنار شما است.