فروش اینترنتی قطعات آسانسور
مرکز فروش قطعات آسانسور | فروش اینترنتی قطعات آسانسور

مرکز فروش قطعات آسانسوررایا به صورت حضوری و غیر حضوری برای خرید قطعات عمده و جزئی آسانسور آماده پاسخگویی و عرضه قطعات آسانسور به سراسر کشور است.آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است که با هم در ارتباط هستند.معمولا در یک پکیج ترکیبی آسانسور حدودا 50 قطعه اصلی وجود دارد.که در مراحل مختلف نصب و راه اندازی می گردد.

مرکز فروش قطعات آسانسور

نصب آسانسور در چندین مرحله صورت می گیرد.

و از قطعات مختلفی تشکیل شده است.

رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش قطعات آسانسورعرضه مستقیم و بودن واسطه قطعات به سراسر کشور را رهگیری می نماید.این مجموعه با داشتن واحدهای مجزا ،فروش مستقیم قطعات آسانسور را به صورت آنلاین و حضوری برای سازندگان ساختمان بوجود آورده است.

باید به این نکته توجه نمود قطعات آسانسور با هم در ارتباط بوده و کیفیت پایین یک قطعه بر روی سایر قطعات تاثیر گذار خواهد بود.شما می توانید به صورت مرحله ای نیز قطعات آسانسور را خرید نمایید برای مثال ابتدا درب و ریل ، سپس قطعات مکانیکال و در آخر قطعات الکتریکال را خریداری نمایید.

مرکز فروش قطعات آسانسور توضیحات

در شهرستان ها قطعات آسانسور به صورت واسطه ای خریداری می گردد.

و این امرباعث افزایش قیمت بسیاری ز قطعات آسانسور می شود.

مرکز فروش قطعات آسانسور رایا به صورت مستقیم و بدون واسطه قطعات آسانسور را به سراسر کشور ارسال می نماید.شما می توانید با خرید آنلاین از این مجموعه قطعات کلی و خرد آسانسور را با مناسب ترین قیمت ، همراه با خدمات پشتیبانی مناسب دریافت نمایید.

مجموعه رایا این امکان را بوجود آورده است تا ظرف یک روز بسیاری از قطعات آسانسور تحویل مشتریان در سراسر کشور گردد.و هم در وقت مشتریان صرفه جویی شود و هم قطعات به صورت مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار داده شود.

مشاوره فنی قبل از خرید آسانسور

مشاوره فنی قبل از خرید

آسانسور یک کار تخصصی است و برای خرید قطعات آسانسور مشاوره فنی قبل از خرید لازم است.

چرا که بسیاری از افراد با نوع قطعات ، کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات اسانسور آشنا نیستند.

مرکز فروش قطعات آسانسور رایا این امکان را بوجود آورده است:

که شما مشتریان به صورت رایگان با مشاورین ما ارتباط داشته باشید.

تا از انتخاب یک آسانسور متناسب با تکنولوژی روز بهره مند شوید.

مشاورین ما نسبت به ابعاد چاهک ، نوع کاربری آسانسور ، ظرفیت ، تعداد ایستگاه و ارتفاع ساختمان پکیج هایی به صورت ترکیبی در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهند.این امکان برای مشتریان وجود دارد تا به انتخاب مشتری برند قطعات تغییر نماید.

باید به این نکته توجه نمود شرکت رایا آسانسور قابلیت دریافت استعلام آنلاین قطعات آسانسوراز طریق واتساپ را نیزبرای شما فراهم کرده است .همچنین شما می توانید لیستی را که نصاب آسانسور به شما معرفی نموده برای شرکت ارسال نموده و نسبت به آن لیست خرید قطعات انجام گیرد.

قیمت روز قطعات آسانسور

دریافت لیست قیمت قطعات آسانسور

مرکز فروش قطعات آسانسور رایا پکیج هایی را به صورت ترکیبی در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.این پکیج ها به صورت پیش فاکتور به صورت پیش فاکتور در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم فنی شرکت رایا اسانسور قابل انجام است.

مجموعه رایا به صورت حضوری نیز به سازندگان ساختمان مشاوره می دهد.

به طوری که از قبل مشتریان با مجموعه قرار ملاقات را رزرو کرده و در ساعت تعیین شده در شرکت حاضر می شوند.باید به این نکته توجه نمود ما در وبسایت asialift.net امکان استعلام آنلاین قطعات آسانسور را فراهم کرده ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش ارسال لیست قطعات بروید .

باید دانست:

رمز موفقیت هر مجموعه مشتری مداری و توافق دو طرفه است.

و این مهم زمانی بوجود می آید:

که قیمت ، نوع برند ، ریز اقلام و سایر اطلاعات برای مشتریان به طور دقیق محاسبه و ارسال گردد.

باید دانست:

یکی از مهم ترین قطعات آسانسور کابین است برای استاندارد ساخت کابین آسانسور به این لینک مراجعه نمایید.

بورس لوازم آسانسور

مرکز فروش قطعات آسانسور

خرید قطعات آسانسور با بسیاری از قطعات دیگر متفاوت است.

آسانسور یک کار تخصصی است و بایستی توسط افراد متخصص صورت گیرد.

مرکز فروش قطعات آسانسور رایا سال هاست:

در امر فروش و ارسال قطعات آسانسور به سراسر کشور پیشتاز است.

باید به این نکته توجه نمود :

در آسانسور 5 قطعه مهم تر از سایر قطعات است.

این قطعات شامل موتور ، ریل ، درب ، کابین و تابلو فرمان آسانسور است.

در واقع این قطعات بهای تمام شده یک پکیج آسانسور را تشکیل می دهند.

و سایر قطعات تاثیر زیادی در بهای تمام شده ندارند.

برخی از افراد از خرید درب و ریل برای خرید اقدام می نمایند.

برخی ابتدا به خرید موتور آسانسور اکتفا می کنند.به هر حال هدف اصلی رایا آسانسور خرید قطعات به صورت مستقیم و بدون واسطه ، قیمت مناسب و پشتیبانی به موقع است.باید دانست یکسان سازی قیمت ها در سراسر کشور یک هدف بزرگ است که خوشبختانه هم اکنون توسط رایا آسانسور شاهد آن هستیم.

با مراجعه به لینک فروش اینترنتی موتور آسانسور اطلاعاتی را در این خصوص کسب نمایید.

تعییین قیمت قطعات آسانسور

قیمت قطعات آسانسور براساس مشخصات و اطلاعاتی قابل تعیین است.

این مشخصات شامل ظرفیت ، نوع کاربری ، برند ، تعداد ایستگاه و سایر موارد است.

در مرکز فروش قطعات آسانسوررایا برحسب ظرفیت و تعداد ایستگاه پکیج های ترکیبی آسانسور در دسترس افراد قرار می گیرد.برای مثال یک پکیج ترکیبی با ریل آسانسور ایتالیا ، موتور آسانسور ایتالیایی ، درب اتوماتیک ، تابلو فرمان ساخت کشور با درایو ژاپنی می تواند یک انتخاب مناسب باشد.یا این که ریل آسانسور چینی ، موتور آسانسور ساخت کشور ، درب نیمه اتوماتیک و تابلو فرمان ساخت داخل گزینه دیگری باشد.

به هر حال انتخاب با شماست و میزان بهایی که برای خرید قطعات آسانسور انجام می دهید در کیفیت قطعات آسانسور تاثیر گذار است.

مجموعه رایا به عنوان یک  شرکت بزرگ آسانسور عرضه مستقیم قطعات به سراسر کشور را در اختیار دارد.

مرکز پخش قطعات آسانسور


مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از نیروهای متخصص در امر فروش انواع آسانسور و قطعات آن توانسته بیشترین سهم فروش بازار کشور را از آن خود کند. رایا آسانسور با عرضه مستقیم پکیج آسانسور با تعداد توقف های مختلف و ارائه خدمات پیشرفته آسانسور یکی از بزرگترین نمایندگی های ارائه دهنده خدمات آسانسور شناخته شده است.

رایا این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با توجه به سلایق خود به صورت خرید آنلاین قطعات آسانسور را انتخاب نمایند. رایا در تعیین قیمت روز آسانسور تمامی موارد مؤثر را بررسی و آن را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد.