فروشگاه معتبر آسانسور
فروشگاه معتبر آسانسور | بورس انواع لوازم آسانسور

فروشگاه معتبر آسانسوردارای مشخصه ها و مولفه هایی است.استاندارد ، گواهی و شماره ثبت معتبراز خصوصیات یک فروشگاه است.مجموعه رایا کلیه قطعات آسانسور را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می نماید.این مجموعه سال هاست در زمینه آسانسور به فعالیت می پردازد و صفرتاصد خدمات آسانسور را رهگیری می نماید.

فروشگاه معتبر آسانسور

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است.

که به صورت زنجیروار باهم مرتبط هستند و نقص یک قطعه باعث اختلال در مکانیزم آسانسور می گردد.

با توجه به تعداد بالای قطعات آسانسور اعتبار آن از اهمیت بالایی برخوردار است. یک فروشگاه معتبر آسانسور بایستی دارای استاندارد و گواهی و شماره ثبت معتبرباشد.در حال حاضر بیشتراز 4000هزار شرکت ثبت شده از فروشگاه های آسانسور مشغول فعالیت هستند ولی تنها 15% دارای پروانه طراحی و صلاحیت فنی می باشند.البته مهم تر از تمامی این ها اعتبار یک مجموعه به درصد رضایت مشتریان در خرید از آن فروشگاه است.

فروشگاه معتبر آسانسور توضیحات

شغل آسانسور از مهم ترین مشاغل محسوب می گردد.

و چون از قطعات مختلفی تشکیل شده است :

باعث می شود افراد زیادی وارد این شغل شوند.

یک فروشگاه معتبر آسانسور دارای خصوصیاتی است.گواهی و شماره ثبت می تواند یکی از ملاک های اعتبار سنجی یک فروشگاه باشد.گفتنی است فروشگاه های آسانسور برای خرید قطعات جزئی آسانسور به صورت حضوری می تواند گزینه ی مناسبی باشند.

اما برای خرید غیر حضوری فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه است.در یک فروشگاه اینترنتی شما می توانید اطلاعات فنی مناسبی در مورد خصوصیات یک قطعه پیدا نمایید و با اطمینان نسبت به خرید اقدام کنید.

فروشگاه معتبر آسانسور

چه مدل آسانسور را از کجا تهیه کنیم

یک کارشناس فروش آسانسور برای اینکه بتواند اطلاعات مورد نیاز از آسانسور مدنظر به شما بدهد نیاز به  مشخصات کلی ساختمان شما (تعداد توقف,ظرفیت) و نسبت تناسب تعداد واحد ها با ظرفیت آسانسور را دارد , گاهی عدم تناسب ساختمان با آسانسور نصب شده  از نظر کیفی با مشکل مواجه شده است .

برای این که بتوانیم یک آسانسور نصب و راه اندازی نماییم بایستی ابتدا با یک کارشناس در این رابطه مشورت نماییم .شرکت های معتبر آسانسوری با داشتن مشاورفروش این امکان را بوجود آورده اند تا هر سوالی در رابطه با آسانسور را پاسخو باشند.اما فروشگاه معتبر آسانسور برای خرید قطعات جزئی آسانسور به صورت حضوری گزینه مناسبی است.افراد با خرید حضوری بهتر ارتباط برقرار می کنند و اطمینان آن ها بهتر جلب می شود.

فروشگاه معتبر آسانسور

شرکت معتبر آسانسور

خوشبختانه در کشور با پیشرفت صنعت آسانسور شرکت های زیادی در این زمینه بوجود آمده اند.

برخی از این شرکت ها کلیه خدمات آسانسور را انجام داده و برخی در پاره ای از خدمات به فعالیت می پردازند.

باید به این نکته توجه نمود:

در کشور ما انواع آسانسور توسط شرکت های مختلفی در حال طراحی و ساخت می باشد .

باید دانست :

هر شرکتی قابل اتکا نیست .ساخت آسانسور را باید از شرکت های معتبر آسانسوری که دارای گواهی و پروانه عضویت در سندیکای آسانسور و همچنین دارای مجوز طراحی و مونتاژ از سوی وزارت صنایع و معادن می باشند درخواست نمود. البته از این ها مهم تر رضایت مشتریان از اجرای طرح هاست .هر شرکت آسانسوری باید طبق قواعد و استانداردهای مشخص عمل نماید و در یک چهارچوب معین به فعالیت بپردازد.در کنارشرکت های معتبر آسانسور ، برخی فروشگاه معتبر آسانسور نیز وجود دارند که بیشتر برای خرده قطعات آسانسور از آن ها استعلام گرفته می شود و در نهایت منجر به خرید می شود.

باید دانست یکی از مهم ترین قطعات آسانسور تابلو فرمان است .

با مراجعه به لینک قطعات تابلو فرمان آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

فروشگاه معتبر آسانسور

فروشگاه معتبر آسانسور

همانطور که گفته شد:

آسانسور دارای قطعات مختلفی است که برای تامین برخی از قطعات بایستی به فروشگاه معتبر آسانسور مراجعه نمود.معمولا برای قطعات خرد آسانسور فروشگاه ها گزینه مناسبی هستند .بهتر است برای خرید این گونه قطعات به بورس قطعات آسانسور مراجعه نمود.

باید به این نکته توجه نمود:

با پیشرفت تکنولوژی این امکان برای مشتریان بوجود آمده است که علاوه بر خرید حضوری ، به صورت غیر حضوری نیز اقدام به خرید قطعات آسانسور نمایند.فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور برای این منظور به وجود آمده اند.تا به راحتی خرید قطعات آسانسور انجام گیرد.ضمن این که برای هر قطعه از آسانسور اطلاعات فنی وجود دارد که می توان با مطالعه ، قطعه مورد نظر را انتخاب نمود.

با مراجعه به لینک درب آسانسور لولایی با این قطعه بهتر آشنا شوید.

خدمات پس از نصب شرکت معتبر آسانسور

پس از خرید قطعات آسانسور و نصب و راه اندازی قطعات یکی از مهم ترین اقدامات شرکت ها ارائه خدمات پس از فروش است.معمولا بعد از تحویل آسانسور شرکت نصاب به مدت یک سال مسئولیت سرویس و نگهداری آسانسور را عهده دار می شود.

راهکار بهتر عقد قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با آن مجموعه است.

در این مدت زمان اگر در آسانسور مشکلی پدیدار شود.

شرکت فروشنده موظف به برطرف نمودن این مشکلات می گردد.

البته نوع عقدقرارداد بسیار مهم است و بهتر است حتما برای نصب و راه اندازی آسانسور با یک شرکت قرارداد منعقد شود .شرکت های خدمات دهنده آسانسور عضو سندیکا هستند و همین امر باعث بوجود آمدن هماهنگی بین ارگان های ذیربط و سازمان استاندارد شده است.باید دانست یک فروشگاه معتبر آسانسور برای نصب و راه اندازی آسانسور نمی تواند گزینه مناسبی باشد.چرا که از این سازوکار برخوردار نیست.

مجموعه رایا کلیه قطعات آسانسور از صفر تا صد را به سراسر کشور ارسال می نماید.

فروش سیم بکسل به عنوان یکی از مهم ترین قطعات آسانسور به همراه سایر قطعات آسانسوراز جمله اقدامات این مجموعه است.

شرکت رایا آسانسور


مجموعه رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات و ارسال آن به سراسر کشور می باشد.

رایا آسانسور نمایندگی فروش  انواع تابلو فرمان آسانسور ، موتور آسانسور و دیگر قطعات را در اختیار دارد.

این مجموعه متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است

که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد

رایا می تواند به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد.

این مجموعه یکی از بهترین شرکت های آسانسور در ایران می باشد.

شما می توانید:

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور را از ما استعلام نمایید.