درب لولایی آسانسور
درب آسانسور لولایی | قیمت درب آسانسور لولایی |

درب آسانسور لولایی از یک چارچوب ساده و یک درب ساخته شده است که فضای بسیار کمی را از نظر عرض اشغال می کند. از معتبرترین برند درب آسانسور می توان به برند های بهران و کیوان فراز اشاره کرد. قیمت درب های آسانسور ایرانی در مقایسه با برند های خارجی کمتر و البته با توجه به کیفیت آنها مناسب تر می باشد. در نمایندگی رایا آسانسور انواع درب آسانسور با سطح کیفی بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این مجموعه برای کلیه ی درب های آسانسور قیمت های بسیار مناسبی در نظر گرفته است.

درب آسانسور لولایی

درب آسانسور از دو جنبه ایمنی و تزئینی برخوردار است. با وجود درب آسانسور از سقوط افراد و بار به چاه آسانسور جلوگیری می شود. درب های آسانسور در انواع درب طبقه ( لولایی ، نیمه اتوماتیک ، اتوماتیک ) ، درب کابین و مدل های متنوعی ( لولایی ساده ، سانترال و تلسکوپی و …) طراحی و تولید شده اند. درب ظبقه آسانسور در محل ورودی طبقات به کابین قرار می گیرد. درب کابین آسانسور روی کابین نصب می شود. در نصب درب آسانسور باید بسیار دقت داشت که به صورت دقیق انجام شود کمترین بی دقتی موجب زیان های فراوانی خواهد شد. برای نصب درب آسانسور باید حتما از نصابان یا سرویس کاران متخصص کمک کرفت. همچنین استفاده از قطعات ارزان و بی کیفیت در نصب درب باعث می شود تا درب آسانسور زودتر دچار خرابی و فرسودگی شود.

درب لولایی آسانسور

درب آسانسور لولایی توضیحات

درب های آسانسور لولایی در سال های قبل بیشترین کاربرد را داشتند. اما با پیشرفت تکنولوژی درب های اتوماتیک طراحی و تولید شدند .درب های آسانسور لولایی پیشتر از جنس چوب ساخته می شدند. ولی امروزه این نوع درب ها از جنس های مختلفی چون استیل ، شیشه و … ساخته می شوند که شکیل تر می باشند. درب لولایی آسانسور به لحاظ پهنا فضای کمتری را اشغال می کند و همانطور که گفته شد فقط دارای یک چارچوب و یک درب ساده است.

قیمت درب های آسانسور ایرانی

مشکلات درب آسانسور لولایی

به علت عدم کنترل در باز و بسته شدن درب های لولایی چرخه رفت و برگشت آسانسور نیاز به زمان بیشتری دارد و این امر باعث ایجاد ترافیک در ساختمان می شود. هم چنین به علت باز شدن 90 درجه ای این درب ها نسبت به دیوار، راهروی ساختمان مسدود می شود. برای افرادی که سوار ویلچر هستند و افراد معلود و نیز افراد سالمند باز کردن این درب ها بسیار مشکل است.

انواع برند های درب لولایی

درب لولایی بهران

درب لولایی کیوان فراز

درب لولایی بهران:

این درب از جنس ورقهای فولادی درجه یک نوع ST37 و با ضخامت های 1/5 و 2 میلیمتر و با پهنای 60 تا 90 سانتی متر تولید می شود. استفاده از رنگ پودر الکترواستاتیک کوره ای ظرافت و زیبایی خاصی به این محصول افزوده است. درب لولایی بهران بسیار با کیفیت بوده و منطبق بر استاندارد بین المللی EN-81 اروپا طراحی گردیده است.

استفاده از دستگاه های مدرن پانچ وخم کاری CNC جوشکاری و اتصال MIG

استفاده از تکنولوژی لیزر

تنوع در رنگ بندی

و قیمت مناسب نسبت به محصولات مشابه خارجی همگی از ویژگی های این درب لولایی است.

قیمت درب های آسانسور ایرانی

درب لولایی کیوان فراز:

 این درب مجهز به تست رنگ است و در آن از رنگ الکترواستاتیک استفاده شده که زیبایی این محصول را بیشتر کرده است. این درب آسانسور دارای کیفیت و راندمان بالایی است. همچنین از جنس استیل و نیمه استیل ساخته شده است. درب لولایی کیوان فراز دارای استاندارد ملی ایران می باشد.

قابلیت بسته شدن پنل به چهارچوب با پیچ خودکار برای حمل آسان و حفظ ریگلاژ درب

قابلیت باز شدن درب تا زاویه 110 درجه

قابل تعویض بودن پنل به دلیل همسان بودن پنل ها و چهارچوب

بهره گیری از پانچ و خم و برش CNC و جوش Co2

ریگلاژ لوله به شکل عمودی (دولا طرح فوپا) ، همگی از ویژگی های بارز این درب آسانسور هستند.

این درب با تست و کنترل نهایی تک تک درب ها (قفل – دیکتاتور – فنر – ریگلاژ درب ) و تست لولا با بستن وزنه 300 کیلوگرم به پنل جزء درب های لولایی پر کاربرد در کشور محسوب می گردد.

قیمت و گارانتی محصولات فوق

درب های آسانسور بهران و کیوان فراز با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید شده و قابلیت رقابت با انواع درب آسانسور وارداتی را دارا می باشند.  قیمت درب های آسانسور ایرانی نسبت به محصولات مشابه وارداتی کمتر و البته مناسب تر است. این درب ها با توجه به کیفیت و قیمت مطلوب بسیار پر کاربرد می باشند. هر دو درب با داشتن 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ، جزء محصولات با ضمانت در زمینه قطعات آسانسور محسوب می گردند.

اجزای درب آسانسور لولایی

این قطعات عبارت اند از:

چارچوب

لته

دستگیره

لولاها

دیکتاتور

کنتاکت

همه ی این قطعات باید دارای کیفیت باشند تا درب آسانسور عملکرد نرمالی را داشته باشد.

نمایندگی انواع درب آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو ذهه فعالیت در صنعت آسانسور از همان ابتدای فعالیت خود فروش انواع قطعات آسانسور را آغاز نمود. رایا آسانسور انواع درب آسانسور را با سطح کیفی بالا و مرغوب با یک برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست متقاضیان به فروش می رساند. شما می توانید مرغوب ترین درب های آسانسور را از رایا آسانسور سفارش بگیرید. قیمت درب های آسانسور ایرانی در رایا آسانسور بسیار مناسب با شرایط اقتصادی کشور تعیین شده است. شرکت آسانسور رایا با بکارگیری مهندسین توانمند خود نصب انواع مختلف درب های آسانسور را با رعایت نکات ایمنی انجام می دهد. خدمات رسانی عالی و 24 ساعته این مجموعه پر افتخار زبانزد است.

این مجموعه با آموزش خدماتی چون ، آموزش نصب ریل آسانسور ، تعمیر تخصصی آسانسور و سایر موارد ، کارشناسانی باتجربه را برای استان تهران معرفی نموده است.

برخی عوامل مؤثر در خرابی درب ها ی آسانسور

1- بسته شدن درب های آسانسور با شتاب زیاد

2- اقدام به باز کردن درب های دستی قبل از رسیدن کابین به طبقه مورد نظر

3- ضربه زدن به درب ها

4- بی توجهی به تکان ها و صداهای درب آسانسور و عدم اطلاع به شرکت سرویس دهنده

5- استفاده از قطعات ارزان و بی کیفیت

6- دعوت از سرویس کاران غیر متخصص

7- بسته شدن درب های اتوماتیک کابین به صورت دستی

8- قرار دادن اشیاء نامربوط لا به لای درب ها

9- تکیه دادن به درب کابین در حال حرکت

مطمئنا  رفتار نامناسب با درب های آسانسور آن ها را خیلی زود فرسوده کرده و از عمر مفید آن ها می کاهد. در این صورت به تعمیر و شاید در بعضی مواقع نیاز به تعویض پیدا کنند. که این نشانگر بی دقتی افراد در فرهنگ استفاده از آسانسور می باشد.

شما می توانید قیمت درب های لولایی ، قیمت نصب آسانسور و خدماتی چون تعمیرات موتور گیربکس را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.