فروشگاه قطعات آسانسور
فروشگاه قطعات آسانسور | فروش آنلاین قطعات آسانسور

آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است.که با هم در ارتباط هستند. یک پک کامل آسانسور از درب و ریل ، قطعات مکانیکال و قطعات الکتریکال ساخته شده است.در فروشگاه قطعات آسانسور به صورت آنلاین کلیه قطعات آسانسور به همراه قیمت و مشخصات فنی برای استفاده کاربران درج شده است.تا مشتریان ابتدا اطلاعات لازم در مورد انواع قطعات ،مشخصات فنی و قیمت آن ها را کسب نموده و با اطمینان خریدی مطمئن و آسان را انجام دهند.مجموعه رایا آسانسور با داشتن کامل ترین فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور ، تمامی قطعات از صفر تا صد را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.

فروشگاه قطعات آسانسور

در حال حاضر انواع قطعات آسانسور با ابعاد و متریال مختلف در کشور ساخته می شود.و برای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.فروشگاه قطعات آسانسور رایا به صورت آنلاین صفر تاصد قطعات آسانسور را با مناسب ترین قیمت ها به سراسر کشور عرضه می نماید.در فروشگاه رایا تمامی محصولات دارای مشخصات فنی است.و اطلاعات به طور کامل در اختیار کاربران قرار گرفته است.تا با خیالی آسوده خریدی آسان و مطمئن را از بستر اینترنت به انجام رسانند.

فروشگاه قطعات آسانسور توضیحات

یک پک کامل آسانسور از قطعات خرد و اساسی تشکیل شده است.برخی از قطعات مانند موتور ، تابلوفرمان ، کابین ، ریل و درب قیمت بالایی دارند.و برخی از دیگر قطعات آسانسور ارزش کمتری دارند.فروشگاه قطعات آسانسور رایا شامل انواع قطعات آسانسور از صفر تاصد است.و کلیه قطعات به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می گردد.

فروشگاه قطعات آسانسور

یکی از نکاتی که در مجموعه رایا از اهمیت بالایی برخوردار است: یکسان سازی قیمت ها در سراسر کشور است.معمولا در شهرستان ها قطعات آسانسور با قیمت بسیار بالایی به فروش می سد.و اکثر سازندگان ساختمان از این بابت ناراضی هستند.

ویژگی های فروشگاه معتبر قطعات آسانسور

هر فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور بایستی ویژگی ها و مشخصات خاصی داشته باشد.

و به کاربر اطلاعات لازم درباره محصول را ارائه دهد.

ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر 

در آسانسور قطعات مهم مانند موتور ، تابلو فرمان ، درب و سایر قطعاتی که قیمت بالایی دارند.بایستی از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار باشند.و برای مشتریان از قبل میزان گارانتی و خدمات پس از فروش هر قطعه مشخص شود.این کار باعث اعتماد بیشتر مشتریان در خرید از فروشگاه قطعات آسانسور می شود.باید به این نکته توجه نمود: که برخی از قطعات ، داخل بعضی از شهرستان ها خدمات پشتیبانی آن ها ارائه نمی شود.و از این رو باید از خرید این قطعات خودداری نمود.

فروشگاه قطعات آسانسور

کیفیت قطعات استفاده شده

کیفیت قطعات در عمر مفید قطعات آسانسور تاثیرگذار است.هر چه قطعات از کیفیت بالاتری برخوردار باشند.میزان خرابی آن ها کمتر و عمر مفید آن ها افزایش خواهد یافت.ارائه محصولات با کیفیت بایستی در اولویت فروشگاه قطعات آسانسور قرار گیرد.توجه به این امر باعث می شود: میزان رضایت مشتریان از ارائه خدمات افزایش یابد.

مشاوره فنی قبل از خرید

بسیاری از سازندگان ساختمان برای خرید قطعات آسانسور اطلاعات کافی را ندارند.معمولا تنها اطلاعاتی که سازندگان ساختمان در مورد خرید قطعات آسانسور دارند.تعداد توقف و ظرفیت آسانسور است.یک فروشگاه قطعات آسانسور بایستی با ارائه مشاوره فنی اصولی ، مشتریان را با انواع قطعات آسانسور آشنا کند.معمولا شرکت های معتبر آسانسوری از یک پکیج آماده برای فروش قطعات استفاده می نمایند.در این پکیج اطلاعات و مشخصات انواع قطعات آسانسور مشخص شده است.

فروشگاه قطعات آسانسور آنلاین

قیمت مناسب

یکی از آیتم هایی که در هر فروشگاه قطعات آسانسور دارای اهمیت است.ارائه قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر است.قیمت مناسب باعث رضایت بیشتر مشتریان و فروش بیشتر قطعات می شود.بیشتر قطعات آسانسور از قیمت بالایی برخوردارند.از این رو قیمت مناسب یکی از رکن های اساسی در خرید قطعات اسانسور محسوب می گردد.5 قطعه اصلی موتور ، تابلو فرمان ، کابین ، ریل و درب آسانسور بیشترین قیمت را در یک پکیج آسانسور به خود اختصاص می دهند.این 5 قطعه مهم ترین قطعات آسانسور محسوب می شوند.و کیفیت آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

استفاده از افراد متخصص

می توان یکی از آیتم های مهم اعتبار در هر شرکت آسانسوری را تخصص داشت.استفاده از افراد مجرب و متخصص عاملی که بر اعتبار یک شرکت تاثیر اساسی دارد.زمانی که یک شرکت آسانسور دارای افراد مجرب و متخصص باشد می توان آن را قابل اتکا دانست.این تخصص باعث می گردد مواقعی که مشکلاتی اساسی برای آسانسور بوجود می آید این افراد خبره از پس کار برآمده و موضوع را حل و فصل نمایند.این افراد با کلیات کار آشنا بوده و صفر تا صد خدمات آسانسور را می دانند.

با مراجعه به لینک لیست قیمت آسانسور بهران اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

انجام به موقع تعهدات

انجام به موقع تعهدات نیز در یک فروشگاه قطعات آسانسور آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است.توجه داشته باشید : که یک فروشگاه معتبر بایستی طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده عمل نماید. و تمامی مراحل به موقع و درست انجام دهد.باید این نکته را در نظر گرفت: که پروژه ها طبق قرارداد از پیش تعیین شده باشد. و به صورت درصد پیشرفت کار انجام گیرد .تا در نهایت تعهدات به صورت درست و اصولی انجام گیرد.شما می توانید: در کنار انواع قطعات آسانسور قیمت فلکه اصلی موتور گیربکس آسانسور را استعلام نمایید.و برای نصب و راه اندازی آن نیز از ما مشاوره بگیرید.

مرکز فروش قطعات آسانسور

تیم تخصصی رایا با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور می گردد.رایا یکی از معتبرترین شرکت های آسانسور در تهران می باشد که با تلفیق تخصص ، دانش ،و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشورآماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری ، و مسکونی می باشد.رایا آسانسور در فروش قطعاتی همچون موتور آسانسور، تابلو فرمان آسانسور و البته طراحی و ساخت کابین آسانسور،بسیار موفق است.و توانسته نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو باشد.این مجموعه فروش لوازم آسانسور در تهران و شهرستان را به صورت آنلاین دنبال می کند.و کلیه قطعات آسانسور را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می نماید.

فروشگاه قطعات آسانسور

فروش آنلاین قطعات آسانسور

با وجود اینترنت انجام دادن کارهای وقت گیر بسیار آسان می شود. مثلا برای خرید بسیاری از کالا ها نیازی به بازار رفتن نیست و می توان کالای خود را از طریق اینترنت انتخاب و سفارش داد. با خرید اینترنتی ترافیک در خیابان ها کاهش می یابد. و کمتر شاهد آلودگی صوتی و هوا خواهیم بود. همچنین از اتلاف وقت جلوگیری می گردد. و دیگر نیازی به حضور در فروشگاه ها نیست.

در سایت های اینترنتی به عکس، ویدیو ها و نیز توضیحات کامل در رابطه با کالای مورد نظر دسترسی بیشتری دارید. و تنها در مدت زمان کوتاهی ثبت سفارش می نمایید.و دیگر نیازی به حمل کالای خریداری شده نخواهیم داشت. در واقع بعد از ثبت سفارش، خود فروشگاه کالا را به درب منزل یا محل کار ارسال می کند. پیشنهاد ما برای فروشگاه قطعات آسانسور مراجعه به فروشگاه اینترنتی رایا آسانسور می باشد.شما می توانید : با مراجعه به لینک قیمت فروش قطعات آسانسور با سایر قطعات و مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

اهمیت خرید قطعات آسانسور

خرید برخی کالاها همچون قطعات آسانسور از حساسیت بالایی برخوردار است. زیرا آسانسور وسیله ای است که علاوه بر حمل و نقل آسان باید حافظ جان مسافرین نیز باشد. با کوچکترین بی دقتی در انتخاب قطعات آسانسور، این دستگاه دچار مشکل می گردد. و ممکن است خطرات جبران ناپذیری به بار آورد.

اگر قصد خرید قطعه یا قطعاتی از آسانسور را دارید، خرید اینترنتی بهترین گزینه می باشد. اما باید توجه نمایید. که برای تهیه ی قطعات آسانسور از طریق اینترنت بهتر است سراغ سایت های معتبر بروید. و با مطلع شدن از کیفیت و اصالت و همچنین قیمت قطعات از آنان خرید کنید. حال اگر قصد خرید قطعه ای از آسانسور را دارید، حتما سری به فروشگاه قطعات آسانسور رایا آسانسور بزنید.شما می توانید : به صورت آنلاین قطعات اساسی آسانسور مانند موتور آسانسور ایتال فرشباف و سایر برندها را خرید نمایید.