قیمت هر طبقه سرویس آسانسور | تعمیرات آسانسور در تهران |

سرویس و نگهداری آسانسور کنترل و بازبینی قطعات اصلی آسانسور است. این کنترل به صورت ماهیانه توسط سرویسکار آسانسور انجام می شود و عاملی است که موجب می شود عیب یابی آسانسور انجام شده و دلیل خرابی آسانسور شناسایی گردد. اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور بسیار بالاست به طوری که این امر از بروز بسیاری از مشکلات در آسانسور جلوگیری می نماید. اما قیمت هر طبقه سرویس آسانسور به لحاظ ترافیک و توقف و … متفاوت است. سرویس آسانسور خود را فقط از سرویسکاران متخصص و ماهر رایا آسانسور جویا شوید. 

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور:

هیچ سیستم و یا مکانیزمی وجود ندارد که نیازمند به سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به خصوص وسایلی همانند آسانسور ها که ایمنی در آن ها نقش بسیار ویژه ای دارد و نقص در عملکرد آن ها باعث به وجود آمدن خطرات جانی می گردد. سرویس و نگهداری آسانسور به صورت ماهانه توسط شرکت طرف قرارداد براساس موارد مشخص شده در چک لیست سرویس آسانسور انجام می پذیرد. مطمئنا با سرویس منظم آسانسور می توان شاهد عملکرد خوب آسانسور بود. سرویس منظم و به موقع آسانسور باعث می شود از فرسودگی زود هنگام آسانسور و قطعات آن جلوگیری شود.در مقابل اگر آسانسور به موقع سرویس نشود قطعات آن نیاز به تعمیر و گاها نیاز به تعویض پیدا می کنند. باید دانست که شرکت سرویس و نگهداری آسانسور در این قرارداد ها هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات قطعات آسانسور معیوب ندارد.

با داشتن قرارداد سرویس و نگهداری سالانه آسانسور بسیاری از مشکلات آسانسور به حداقل می رسد.

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور ، توضیحات

مطمئنا اکثر استفاده کنندگان آسانسور از هزینه خدمات آسانسور به طور کامل آگاهی و اطلاع ندارند. باید توجه داشت که در هزینه ی خدمات تعمیر آسانسور و  خدمات سرویس و نگهداری آسانسور تفاوت بسیار است. نرخ مصوب هزینه ی تعمیر آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور توسط سندیکای آسانسور و پله برقی ایران به طور سالانه تعیین می شود. در ایران، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌ برقی و خدمات وابسته یا ISEEI سالانه نرخ‌ نامه مصوبی را برای قرارداد های سرویس و نگهداری آسانسور و همین‌ طور پله‌ های برقی تدوین می‌کند. 

باید دانست که سرویس  آسانسور در ساختمان های مختلف مانند ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی با هم تفاوت دارند. البته در اجرای سرویس تعداد طبقات نیز مورد توجه است. معمولا ساختمان‌ های با تعداد بالای طبقات و واحد های اداری و مجتمع‌ های مسکونی، قرارداد های طولانی مدتی را با شرکت‌ های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد می‌ کنند. قیمت هر طبقه سرویس آسانسور بستگی به عواملی چون توقف و ترافیک و شلوغی طبقات دارد. ساکنین ساختمان ( حتی ساکنین طبقه هم کف ) موظف اند به صورت ماهیانه مبلغی را برای سرویس آسانسور به شرکت نگهدارنده آسانسور بپردازند. طبقه ای که بیشترین تردد و ترافیک و توقف را داشته باشد هزینه بیشتری پرداخت خواهد کرد. با رعایت نظم در بازدید ها و اقدام به موقع در خدمات رسانی هزینه سرویس آسانسور همانطور که قبلا تعیین شده است به شرکت مورد نظر پرداخته می شود.

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور

موارد مورد توجه در بازدید ماهانه از آسانسور

و قیمت هر طبقه سرویس آسانسور

  • آچارکشی قطعات و متعلقات
  • روغن کاری ریل ها و بازبینی
  • کنترل موتور گیربکس
  • وضعیت تابو فرمان آسانسور
  • وضعیت کابین، رنگ و تهویه
  • هم سطحی طبقات
  • کنترل و بازبینی وضعیت درب های کابین آسانسور
  • تست و بازبینی پاراشوت
  • بازبینی سیم بکسل ها
  • Black out
  • روغن کاری قطعات متحرک
  • چکاپ بخش های مختلف

یکی دیگر از نکاتی که باید در هزینه خدمات آسانسور در نظر گرفت، کیفیت و مرغوبیت قطعاتی است که در تعمیرات بکار رفته اند. یک سرویسکار آسانسور باید از قطعات مرغوبی در تعمیرات استفاده نماید. 

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور ( خدمات رسانی )

هزینه ی سرویس و نگهداری آسانسور با هزینه ی تعمیرات آسانسور متفاوت است زیرا سرویس و نگهداری به صورت دوره ای انجام شده ولی تعمیرات به صورت موردی مانند: سیم بکسل ها، موتور گیربکس و یا تابلو فرمان صورت می گیرد. گاهی تعمیرات به صورت اورژانسی  و یا بخاطر حوادث غیر مترقبه صورت می گیرد که این باعث بالا رفتن هزینه نسبت به خدمات سرویس دوره ای است. از دیگر مواردی که باید در خدمات رسانی آسانسور به آن توجه نمود عمر ساختمان است که با توجه به آن هزینه ی قطعات بکار رفته در تعمیرات توسط کارشناس تعیین می شود.

قیمت هر طبقه سرویس آسانسور

خدمات رسانی آسانسور در تهران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی در حال حاضر با ایجاد واحد توانمند خدمات پس از فروش و نمایندگی فعال در مراکز استان ها دارای یکی از گسترده ترین خدمات می باشد. این شرکت با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و کارآزموده سرویس و تعمیرات انواع آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد به صورت حرفه ای و ماهرانه به انجام می رساند. رایا آسانسور با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد. این مجموعه می تواند به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد.

برخی از خدمات رایا آسانسور:

سرویس و نگهداری آسانسور مطابق با استاندارد بین المللی آسانسور
سرویس و نگهداری آسانسور های خاص (پکیج های وارداتی،گیرلس ،هیدرولیک)
ارائه چک لیست سرویس و نگهداری به مدیریت ساختمان به صورت ادواری
اجرای جنرال سرویس در ابتدای قرار داد آسانسور
گارانتی یکساله قطعات نصب شده در سرویس و نگهداری آسانسور تهران
اجرای تعمیرات ادواری توسط پرسنل متخصص و با تجریه شرکت رایا
ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور به صورت منظم و به موقع
رفع تضمینی انواع خرابی که دیگر خدمات دهنده های آسانسور از انجام آن سر باز می زنند.

رایا سریعا و بدون وقفه سرویسکار آسانسور ماهری را در محل مورد نظر ارسال می کند.

تهیه اقلام مصرفی در سرویس و نگهداری آسانسور

همانطور که می دانید برخی از قطعات آسانسور به مرور زمان کارایی خود را از دست داده و مستهلک می گردند .بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعویض این قطعات اقدام نمود. در این بین برخی شرکت ها یک انبار مجزا برای این گونه قطعات در نظر می گیرند. باید دانست داشتن انبار قطعات مجهز برای شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور امری بدیهی است. انبار قطعات می تواند در موقعی که خرابی برای یک آسانسور بوجود می آید و نیاز به قطعه است با صرف زمان کمتری رفع نقص انجام گیرد.

علاوه بر این زمانی که خرابی در ساعات غیر اداری اتفاق بیفتد ،انبار قطعات موجب سرعت بخشیدن به کار سرویسکار می گردد. در این صورت دیکر نیازی به متوقف کردن آسانسور نیست.از سوی دیگر برخی قطعات ، شامل قطعات کوچکی هستند که در صورت نبود انبار کل قطعه تعویض می گردد. در تیجه تعویض کل قطعه مدیران ساختمان باید هزینه بیشتری را متحمل گردند. مجموعه رایا با تجربه عملیاتی در تعمیرات آسانسور ، در خدماتی چون تعمیر آسانسور غرب تهران و سایر مناطق پیشگام بوده و همچنین سروس و نگهداری آسانسور را در اولویت قرار می دهد.

سرویسکار آسانسور رایا با تعمیر و نگهداری آسانسور ، آرامش و امنیت خاصی را برای شما رقم خواهد زد.