هزینه سرویس آسانسور | هزینه خدمات رسانی آسانسور در تهران |

هزینه سرویس آسانسور در ساختمان های مختلف متفاوت است. هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور با هزینه سرویس آسانسور نیز متفاوت است. خدمات رسانی آسانسور را باید به شرکت هایی سپرد که توان پی روی کردن از اصول و قوانین و استاندارد های آسانسور را داشته باشند. قبل از تعمیر یا سرویس آسانسور باید از هزینه آن و کیفیت کار شرکت مخاطب قرارداد اطلاع پیدا کرد. بهترین و دقیق ترین خدمات رسانی با مناسب ترین قیمت را از رایا آسانسور بخواهید. این مجموعه در هنگام خدمات رسانی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در تعمیر آسانسور استفاده می کند. و این باعث می شود که تا مدت ها از خدمات رسانی و تعمیر آسانسور خلاصی یابید.

هزینه سرویس آسانسور

سرویس و تعمیر آسانسور باید به صورت کاملا دقیق انجام شود زیرا کمترین بی احتیاطی و بی دقتی مستوجب زیان های فراوانی می شود. برای این کار باید از نصابان و یا سرویس کاران متبهر و باتجربه کمک گرفت. با شرکت در جلسات آموزش تعمیرات و سرویس و نگهداری آسانسور می توان آگاهی لازم برای این کار  و عیب یابی آسانسور را به دست آورد و با رعایت نکات ایمنی، قوانین و مقررات و استاندارد ها از فعالیت نرمال آسانسور لذت برد. این نکته حائز اهمیت است که شرکتی در خدمات سرویس و نگهداری آسانسور می تواند موفق باشد که با تدوین دستور العمل های معین ،ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور با کیفیت مطلوب را برای استفاده کنندگان فراهم نماید. در این موضوع داشتن تخصص امری بدیهی و غیر قابل انکار است.

هزینه سرویس آسانسور

هزینه سرویس آسانسور ، توضیحات

گاهی در اثر برخی بی احتیاطی ها و یا فاصله گرفتن از قوانین و استاندارد ها و  بی توجهی به ظرفیت آسانسور خرابی و مشکلاتی در آسانسور به وجود می آید که آسانسور نیاز به عیب یابی و تعمیر پیدا می کند. مطمئنا اکثر استفاده کنندگان آسانسور از هزینه خدمات آسانسور به طور کامل آگاهی و اطلاع ندارند. باید توجه داشت که در هزینه ی خدمات تعمیر آسانسور و  خدمات سرویس و نگهداری آسانسور تفاوت بسیار است. نرخ مصوب هزینه ی تعمیر آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور توسط سندیکای آسانسور و پله برقی ایران به طور سالانه تعیین می شود. در ایران، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌ برقی و خدمات وابسته یا ISEEI سالانه نرخ‌ نامه مصوبی را برای قرارداد های سرویس و نگهداری آسانسور و همین‌ طور پله‌ های برقی تدوین می‌کند.

بسیاری از کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور سرویس و نگهداری آسانسور را فرایندی می دانند مرحله ای ، که در آن قطعات آسانسور مورد بازبینی و کنترل قرار گرفته می شوند. این کنترل معمولا ماهی یکبار و در صورت پرترافیک بودن ساختمان به صورت ماهی دو بار انجام می گیرد.شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور قراردادی را تنظیم و به صورت سالیانه تمدید می نمایند.در صورت بروز خرابی مدیر ساختمان سرویسکار را مطلع و به او اعلام خرابی می نماید، در صورتی که سرویسکار در دسترس نباشد مدیر ساختمان می تواند با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیر آسانسور، موضوع را اطلاع دهد. شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور پس از بررسی موضوع نسبت به رفع نقص ، اقدامات لازم را انجام می دهد.

خدمات رسانی آسانسور

موارد مورد توجه در بازدید ماهانه از آسانسور
و هزینه سرویس آسانسور

1- آچارکشی قطعات و متعلقات

2- روغن کاری ریل ها و بازبینی

3- کنترل موتور گیربکس

4- وضعیت تابو فرمان آسانسور

5- وضعیت کابین، رنگ و تهویه

6- هم سطحی طبقات

7- کنترل و بازبینی وضعیت درب های کابین آسانسور

8- تست و بازبینی پاراشوت

9- بازبینی سیم بکسل ها

10- Black out

11- روغن کاری قطعات متحرک

12- چکاپ بخش های مختلف

یکی دیگر از نکاتی که باید در هزینه سرویس آسانسور در نظر گرفت، کیفیت و مرغوبیت قطعاتی است که در تعمیرات بکار رفته اند.

خدمات رسانی آسانسور 

خدمات رسانی آسانسور در تهران

مجموعه رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد این مجموعه با داشتن فروشگاه قطعات آسانسور می تواند به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد . از خدمات رایا آسانسور می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

1.سرویس و نگهداری آسانسور مطابق با استاندارد بین المللی آسانسور

2.سرویس و نگهداری آسانسور های خاص (پکیج های وارداتی،گیرلس ،هیدرولیک)

3.ارائه چک لیست سرویس و نگهداری به مدیریت ساختمان به صورت ادواری

4.اجرای جنرال سرویس در ابتدای قرار داد آسانسور

5.گارانتی یکساله قطعات نصب شده در سرویس و نگهداری آسانسور

6.اجرای تعمیرات ادواری توسط پرسنل متخصص و با تجریه مجموعه رایا

7.ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور به صورت منظم و به موقع

8.رفع تضمینی انواع خرابی که دیگر خدمات دهنده های آسانسور از انجام آن سر باز می زنند.

هزینه سرویس آسانسور

رایا آسانسور با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کیفیت قطعات هزینه سرویس آسانسور را کاملا منصفانه ، منطقی و مناسب تعیین نموده است. واحد پشتیبانی این مجموعه  بسیار قوی عمل نموده و این باعث شده تا مشتریان مجموعه روز به روز افزایش و میزان رضایتمندی بیشتر شود. واحد پشتیبانی رایا آسانسور کنترل عملیات را در دست گرفته و به نحوی هر غیر ممکنی را ممکن می سازد.

ارائه خدمات مورد نیاز از سوی رایا آسانسور، برای تعمیر و نگهداری آسانسور در شرق تهران و سرویس آسانسور درغرب تهران توسط تکنسین های خبره و متبهر این مجموعه باعث می شود از بروز خرابی تا میزان بسیار زیادی در این شهر کاسته شود.

تهیه اقلام مصرفی در سرویس و نگهداری آسانسور

همانطور که می دانید برخی از قطعات آسانسور به مرور زمان کارایی خود را از دست داده و مستهلک می گردند .بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعویض این قطعات اقدام نمود. در این بین برخی شرکت ها یک انبار مجزا برای این گونه قطعات در نظر می گیرند. باید دانست داشتن انبار قطعات مجهز برای شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور امری بدیهی است. انبار قطعات می تواند در موقعی که خرابی برای یک آسانسور بوجود می آید و نیاز به قطعه است با صرف زمان کمتری رفع نقص انجام گیرد.

علاوه بر این زمانی که خرابی در ساعات غیر اداری اتفاق بیفتد ،انبار قطعات موجب سرعت بخشیدن به کار سرویسکار می گردد.در این صورت دیکر نیازی به متوقف کردن آسانسور نیست.از سوی دیگر برخی قطعات ، شامل قطعات کوچکی هستند که در صورت نبود انبار کل قطعه تعویض می گردد. در تیجه تعویض کل قطعه مدیران ساختمان باید هزینه بیشتری را متحمل گردند.