قیمت نصب آسانسور خانگی
قیمت آسانسور خانگی چهار نفره | نصب انواع آسانسور خانگی|

یکی از دغدغه های بزرگ سازندگان ساختمان، نصب آسانسور مناسب است. وجود آسانسور در ساختمان ها آنقدر مهم شده است که گویی بدون آن نمی توان زندگی کرد. انتخاب طرح و مدل آسانسور بسیار پر اهمیت است که معمولا متخصصین با توجه به نوع ساختمان و بسیاری موارد دیگر همچون ارتفاع ساختمان مدل مناسب را انتخاب می کنند. در داخل و یا بیرون برخی از خانه ها آسانسور هایی با ارتفاع کم نصب می شود که به آنها آسانسور خانگی یا هوم لیفت می گویند. قیمت آسانسور خانگی چهار نفره را از بازرگانی رایا آسانسور جویا شوید.

قیمت آسانسور خانگی چهار نفره

آسانسور ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. در انتخاب و نصب آسانسور باید دقت کامل داشت. چرا که آسانسور علاوه بر آسان نمودن حمل و نقل، مسئولیت حفظ جان مسافرین و سلامت بار را نیز به عهده دارد. امروزه انواع مختلفی از آسانسور در ساختمان ها نصب می شود. آسانسور های کششی، هیدرولیک و مغناطیسی از جمله آسانسور هایی هستند که در ساختمان های مختلف شاهد نصب آنها هستیم. هر کدام از این آسانسورها دارای ویژگی ها و کاربری های خاص خود می باشند. البته قیمت آنها نیز با هم متفاوت است. در بسیاری از خانه ها برای رفت و آمد آسان در طبقات از آسانسور های کوچکی استفاده می شود. برای اطلاع از مشخصات کامل آسانسور های خانگی و قیمت آسانسور خانگی چهار نفره بهتر است به شرکت های معتبر آسانسوری مراجعه نمایید.
[av_notification title=’قیمت آسانسور ‘ icon_select=’yes’ icon=’uf232′ font=’entypo-fontello’ color=’red’ border=’dashed’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ size=’large’ close_btn=” cookie_lifetime=’نام‌کاربری نمی‌تواند بیشتر از ۶۰ حرف باشد.’ av_uid=’av-26t7vy’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
شما میتوانید برای دریافت قیمت انواع  آسانسوربا تخفیف ویژه و دریافت تمامی مدل های جدید [av_button label=’وارد واتس آپ شوید ‘ icon_select=’yes’ icon=’uf232′ font=’entypo-fontello’ size=’small’ position=’center’ label_display=” title_attr=” color=’green’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ link=’manually,https://wa.me/989194532393′ link_target=” id=” custom_class=” av_uid=’av-mi937e’ admin_preview_bg=”]
مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید.

شماره واتس آپ ویژه دریافت قیمت  آسانسور

09194532393
[/av_notification]

 

قیمت آسانسور خانگی چهار نفره ،شرح

همانطور که گفته شد در برخی از خانه ها جهت تردد راحت تر در بین طبقات آسانسور های خانگی کوچکی ( هوم لیفت ) نصب می شوند. این آسانسور ها در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند. برخی از آسانسور های خانگی دارای کابین بوده و برخی نیز فاقد کابین می باشند. معمولا جنس بدنه کابین های آسانسور خانگی شیشه، استیل و یا PVC است. در برخی از خانه ها آسانسور های هوم لیفت در داخل و بعضی دیگر در بیرون از خانه نصب می شوند. این آسانسور ها از نوع هیدرولیک بوده و با توجه به فضای داخلی و خارجی و ارتفاع خانه ها ابعاد آنها در نظر گرفته می شود.

قیمت نصب آسانسور خانگی

این آسانسور ها دارای سروصدای کمتری نسبت به آسانسور های کششی بوده و از این رو طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده اند.  همه ی آسانسور های خانگی جهت حفظ امنیت استفاده کنندگان مجهز به پاراشوت آسانسور (ترمز ایمنی) می باشند. این آسانسور ها معمولا در ظرفیت های 2 تا 6 نفره طراحی و ساخته می شوند. قیمت آسانسور خانگی چهار نفره را از بازرگانی رایا آسانسور استعلام نمایید.

قیمت و مزایای آسانسور خانگی چهار نفره

آسانسور های خانگی براساس سیستم های هیدرولیک طراحی شده و تمامی فرایند نصب آنها نیز همانند آسانسور های هیدرولیک می باشد. معمولا از آسانسور های خانگی در ساختمان های ویلایی مسکونی، تجاری، رستوران ها و هتل هایی که از ارتفاع کمی برخوردارند استفاده می شود. این آسانسور ها نسبت به دیگر آسانسور های هیدرولیک قیمت مناسب تری دارند. بازرگانی رایا آسانسور لیست کامل قیمت آسانسور را همراه با مشاوره فنی رایگان به مشتریان ارائه می دهد.

مزایای استفاده از آسانسور های خانگی:

  • دسترسی آسان به سیستم محرک در صورت بروز مشکل
  • دارای حرکت نرم و بی صدایی هستند.
  • احتیاجی به ساخت چاهک به صورت کامل ندارند.
  • احتیاجی به ساخت موتورخانه در پشت بام ساختمان ندارند.
  • از امنیت بالایی برخوردارند، به طوری که امکان سقوط آنها تقریبا صفر است.

بازسازی آسانسور و تعمیرات آن را به متخصصین رایا آسانسور بسپارید.

قیمت نصب آسانسور خانگی

مکانیزم آسانسور های هیدرولیک خانگی

آسانسور هیدرولیک با نیروی فشار روغن کار می کند. در واقع می توان این گونه استنباط کرد که سیستم های هیدرولیک سیستم هایی هستند که در آنها فشار روغن نیروی لازم را فراهم می کند. نکته ای که در مورد این آسانسور ها حائز اهمیت است افزایش ایمنی و کاهش خطر سقوط کابین به دلیل استفاده از جک است. زمانی که نیروی حرکت در آسانسور توسط روغن تأمین شود، مطمئنا شروع حرکت با ضربه احساس نمی شود. در این نوع آسانسور ها توسط شیر برقی به آرامی روغن به جک وارد شده و در نهایت سبب حرکت نرم آسانسور می شود. در زمان پایین آمدن این آسانسور ها موتور آسانسور خاموش بوده و توسط نیروی کابین و تخلیه روغن از درون جک حرکت به سمت پایین صورت می گیرد.

از آسانسور هیدرولیک در شرایطی که فضای کافی وجود نداشته باشد ( برای مثال خانه های قدیمی ) می توان استفاده نمود. از لحاظ اقتصادی قیمت انواع آسانسورهای هیدرولیک  همچون قیمت آسانسور خانگی چهار نفره نیز براساس ظرفیت ، ابعاد ، تعداد توقف ، نوع قطعات و سایر موارد اندازه گیری می گردد. پیشتر در رابطه با مزایای استفاده از هوم لیفت ها یا همان آسانسور های خانگی صحبت نمودیم. و در ادامه آنها باید گفت که:

  • استفاده از کمترین فضا
  • امنیت زیاد
  • 50% صرفه جویی در مصرف انرژی
  • طراحی متنوع و زیبا
  • به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است
  • نصب و راه اندازی سریع
  • تعمیرات و تعویض قطعات در کمترین زمان

نیز از دیگر مزایای استفاده از آسانسور های خانگی است.

برای اطلاع از قیمت آسانسو1400و

قیمت آسانسور خانگی چهار نفره حتما به

نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت نصب آسانسور خانگی

قیمت نصب آسانسور

همانطور که می دانید، نصب آسانسور باعث به حداقل رسیدن مشکلاتی از جمله تردد، ترافیک و سر و صدا در ساختمان ها می شود. بسیاری از سازندگان ساختمان برای بالا بردن کیفیت ساختمان همواره در صدد ساخت آسانسور می باشند. ساخت آسانسور سبب بالا رفتن بهای تمام شده ی ساختمان ها شده و این خود نکته ی مهمی برای سازندگان است. اما باید دانست که نصب آسانسور در ساختمان های جدید و قدیمی به چه صورت است. در اکثر ساختمان های جدید فضایی برای نصب آسانسور در نظر گرفته می شود. به همین علت نصب آسانسور در آنها به آسانی امکان پذیر است. از این رو هزینه ی کمتری خواهد داشت.

اما در ساختمان های قدیمی آن زمان که نصب آسانسور در ساختمان ها مرسوم و واجب نبود، هیچ فضایی برای نصب آن در نظر گرفته نمی شد. اما حال که مردم نیاز مبرم به آسانسور پیدا کرده اند، در بیرون از ساختمان های قدیمی فضایی برای آسانسور ایجاد نموده و آن را نصب می کنند. که البته نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی زحمت بسیار داشته و هزینه ی بیشتری را می طلبد. قیمت نصب آسانسور و قیمت آسانسور خانگی چهار نفره را از بازرگانی رایا جویا شوید. 

رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی، توسط نیروهای متخصص و باتجربه انواع مختلف از  آسانسور ها را با دقت بالا و کاملا تخصصی طراحی و نصب می نماید. تیم تخصصی رایا در ساختمان هایی که فضای کافی برای آسانسور وجود ندارد، بهترین طرح را ارائه داده و زیباترین و مرغوب ترین آسانسور های هیدرولیک را نصب می کند.

اگر طالب آسانسور ایمن و مرغوبی هستید حتما با ما تماس بگیرید.

رایا کلیه خدمات آسانسور را کاملا ماهرانه و حرفه ای و در کمترین زمان ممکن

با در نظر داشتن حفظ امنیت به انجام می رساند.