بهترین برند سیم بکسل آسانسور
بهترین برند سیم بکسل آسانسور | سیم بکسل آسانسوری

سیم بکسل در آسانسور جزء قطعات مهم و پرکاربرد آسانسور است.که در قسمت مکانیکال آسانسور قرار می گیرد.بهترین برند سیم بکسل آسانسور ساخت کارخانه گوستاولف آلمان است.بسیاری از سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور به دلیل اهمیت سیم بکسل آسانسور ، از برندهای سیم بکسل وارداتی استفاده می نمایند.باید دانست این قطعه در آسانسور با دیگر قطعات اصلی ارتباط داشته و جزء قطعات مهم به شمار می رود.

بهترین برند سیم بکسل آسانسور

در کشور های مختلف سیم بکسل ساخته می شود.و به کشور وارد می گردد.بهترین برند سیم بکسل آسانسور ، سیم بکسل گوستاولف آلمان است.در کنار سیم بکسل گوستاولف آلمان برندهای دیگری شامل سیم بکسل کوشکلری ترکیه ، سیم بکسل گوستاولف چین و سیم بکسل ایرانی وجود دارد.که می تواند در پروژه های آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار گیرد.سیم بکسل در دو نوع مغز کنفی و مغز فولادی به تولید می رسد.معمولا استحکام و مقاومت سیم بکسل مغز فولادی از مغز کنفی بیشتر است.چرا که متریال بهتری در آن مورد استفاده قرار می گیرد.باید به این نکته توجه نمود در آسانسور با توجه به نوع کاربری و ظرفیت سیم بکسل مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین برند سیم بکسل آسانسور توضیحات

در آسانسور از دو نمره سیم بکسل استفاده می گردد.

که نسبت به ظرفیت آسانسور ، نوع موتور مورد استفاده ، تعداد شیار فلکه اصلی موتور و نوع کاربری آسانسور تعیین می گردد.

بهترین برند سیم بکسل آسانسور مربوط به سیم بکسل ساخته شده در کشور آلمان است.

این نوع سیم بکسل با نام گوستاولف آلمان شناخته می شود.

در آسانسور های کششی کم تردد ، از سیم بکسل نمره 10 و سیم بکسل نمره 6 استفاده می گردد.می توان گفت این دو نوع از سیم بکسل بیشترین استفاده در آسانسور را دارند.باید به این نکته توجه نمود سیم بکسل جزء قطعات اصلی آسانسور است که محاسبه آن براساس تعداد توقف ، تعداد شیار فلکه اصلی و فلکه هرزگرد محاسبه می گردد.

بهترین برند سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل گوستاولف آلمان

سیم بکسل گوستاولف آلمان سال هاست به کشور وارد می شود.

و به عنوان یک برند بین المللی شناخته می شود.این سیم بکسل در دو نوع مغز کنفی و مغز فولادی به بازار عرضه شده است.باید به این نکته توجه نمود این سیم بکسل تحمل بارباتعداد سیم های ۱۵۲ رشته با ترکیب وساختار ۸X19 با هسته فیبری را دارا می باشد.درصورت بکسل کشی معمول وبا میزان کششی نرمال به مقدار ۱۵۷۰ می باشد. برای استفاده از مبانی استاندارد استفاده از سیم بکسل آلمان توصیه می شود.

این سیم بکسل در حال حاضر در بسیاری از پروژه های مهم نصب آسانسور اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.باید دانست سیم بکسل گوستاولف آلمان دارای استحکام کششی بالا، وزنی بسیار کم و عمری طولانی است. در این سیم بکسل از فولادی بسیار مرغوب استفاده شده است.واز لحاظ کیفیت در درجه ی بالایی قرار می گیرد.نکته قابل توجه در مورد این سیم بکسل استفاده بهترین متریال است.شما می توانید قیمت روز قطعات آسانسور مانند تابلو آرمان فراز را از ما استعلام نمایید.

بهترین برند سیم بکسل آسانسور

متریال سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل آسانسور بایستی توان تحمل بالایی داشته باشد.

چرا که وزن کابین آسانسور و مسافران بر روی سیم بکسل قرار دارد.

باید به این نکته توجه نمود :

متریال سیم بکسل آسانسور دارای اهمیت بالایی است.

و بهتر است در آسانسور از سیم بکسل مغز فولادی استفاده گردد.

باید دانست :

سیم بکسلی استاندارد تلقی می شود:

که علاوه بر داشتن استقامت کششی مناسب به خوبی قابلیت خم شدن را نیز دارا باشد.در واقع مسئله اصلی سیم‌هایی که توسط نصابان آسانسوری استفاده می شود این است که سیم مورد استفاده خاصیت خمش را ندارد.سیم بکسل گوستاولف به خوبی معیارهای استاندارد بین المللی را رعایت نموده و دارای استقامت و خمش مناسبی است.و به عنوان بهترین برند سیم بکسل آسانسور شناخته می شود.

فروش سیم بکسل آسانسور

بهترین برند سیم بکسل آسانسور

در آسانسور از سیم بکسل با توجه به نوع موتور آسانسور و ظرفیت آسانسور استفاده می گردد.معمولا در آسانسور از سیم بکسل های نمره 6 ، 8 ، 10 ، 11 ،12 و 13 استفاده می گردد.باید به این نکته توجه نمود سیم بکسل نمره 6 بر روی گاورنر آسانسور قرار می گیرد.بهترین برند سیم بکسل آسانسور برند گوستاولف است.محاسبه متراژ سیم بکسل از اهمیت بالایی برخوردار است.چرا که در صورتی که سیم بکسل در یک پروژه نصب آسانسور اشتباه محاسبه شود.و اشباه بریده شود.برای پروژه مورد نظر نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد.در آسانسور های کششی برای محاسبه سیم بکسل تعداد توقف ضربدر 4.2 می گردد.و ضربدر تعداد شیار فلکه اصلی موتور می گردد.

اهمیت سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل جزء قطعات مهم آسانسور به شمار می رود.

که در مرحله مکانیکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود :

سیم بکسل ابتدا باید قبل از تست کشش داخل دستگاه تست ‌رفته و یک میلیون بار با ظرفیت نامی‌اش مورد تست قرار گیرد.

تاتشخیص داده شودکه بعد از یک میلیون بار بالا و پایین رفتن، در چه عددی پاره می‌شود.

اگر همه‌ی این مراحل تست شد:

درنهایت برای آن سیم یک تاییدیه صادر می‌شود.

و این سیم قابلیت ارائه به بازار را دارد.

باید دانست :

سیم بکسل آسانسور جزء قطعاتی است که فشار زیادی تحمل می نماید

.و لزوم استفاده از متریال مناسب در آن مهم تلقی می گردد.

در ایران از برندهای گوستاولف آلمان ، گوستاولف آلمان ، کوشکلری ترکیه و سیم بکسل ایرانی استفاده می شود.و بهترین برند سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان است.مجموعه رایا علاوه بر فروش سیم بکسل آسانسور ، آموزش سرویس ونگهداری آسانسور را در اولویت قرار می دهد.

 

نمایندگی برندهای مطرح قطعات آسانسور

صنعت آسانسور در جهان روز به روز شاهد پیشرفت های شگرفی است. و نیاز به تحولی عمیق و جدی در این صنعت در کشور احساس می شود. از این رو شرکت فنی ومهندسی رایا آسانسور را بر آن داشت تا با استفاده از قطعات و لوازم آسانسور با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی، برای اعتلای صنعت آسانسور کشور کوشاباشد.وخود را به عنوان نماینده ای موفق در زمینه سیم بکسل گوستاولف معرفی کند.مجموعه رایا آسانسور در صفرتا صد خدمات آسانسور پیشرو بوده و در سال های اخیر توانسته است رضایتمندی مطلوبی از مشتریان کسب نماید.این مجموعه با داشتن واحد سرویس و نگهداری مجزا ، واحد فروش مجزا و واحد ساخت کابین مستقل بهترین قیمت ها را به مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید.شما می توانید قیمت آسانسور 1398 را از مجموعه رایا آسانسور استعلام نمایید.