انواع تابلو فرمان آسانسور
تابلو آرمان فراز قیمت | بهترین تابلو فرمان آسانسور |

امروزه در کشور انواع تابلو فرمان آسانسور با کیفیت ها و قیمت های متفاوت در حال طراحی و تولید هستند که یکی ار این محصولات تابلو فرمان آرمان فراز است که بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. در نمایندگی رایا آسانسور قیمت تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز بسیار مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است. این نمایندگی با نصب انواع تابلو فرمان آرمان فراز عمر طولانی تری را برای آسانسور شما رقم خواهد زد. بیشتر نصابان آسانسور از تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز در اکثر ساختمان ها استفاده می کنند.

تابلو آرمان فراز قیمت

تابلو فرمان آرمان فراز یکی از بهترین تابلو های آسانسور تولید داخل کشور است که بسیار پرکاربرد است.

این تابلو کنترلی با انواع مختلف درایو ( یاسکاوا ، ال ایکس ، جفران و …) به بازار عرضه می گردد.

تابلو فرمان درایو دار 3VF یاسکاوا :  یاسکاوا یکی از برندهای معتبر درایو تابلو فرمان آسانسور محسوب می شود. این تابلو فرمان با قابلیت  تشخیص خطا و ثبت آن در تابلو به همراه تعداد استارت، همچنین عملکرد سیستم نجات اضطراری به صورت اتوماتیک در زمان قطعی برق یکی از سریع ترین تابلو های کنترلی آسانسور در کشور شناخته شده است. این تابلو کنترلی با کارایی بالا و عملکرد صحیح با تشخیص هوشمندانه جهت حرکت اضطراری برای کاهش مصرف انرژی طراحی شده است. و نیز مجهز به حفاظت های الکتریکی است و بدون نیاز به سیم کشی جداگانه EU7500 نصب سریع و آسانی دارد. این تابلو فرمان برای آسانسور های کششی بسیار مناسب است.

تابلو فرمان آرمان فراز قیمت

تابلو فرمان درایو دار 3VF ال ایکس : ال ایکس یکی از معتبرترین برند های درایو تابلو فرمان است که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است. این تابلو فرمان مانند تابلو فرمان درایودار یاسکاوا قابلیت تشخیص به موقع خطا ها و ثبت سریع آن ها به همراه تعداد استارت را دارا می باشد. عملکرد سیستم نجات اضطراری به صورت اتوماتیک وار در زمان قطعی برق نیز یکی دیگر از ویژگی های این تابلو فرمان آسانسور  است. نصب آن نیز بدون استفاده از سیم کشی جداگانه بسیار ساده و راحت صورت می گیرد. تابلو های آرمان فراز از لحاظ قیمت ، با توجه به درایو های مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند. همانطور که گفته شد مناسب ترین درایو آن ها از لحاظ قیمتی ، تابلو آسانسور آرمان فراز با درایو ال ایکس می باشد.

تابلو آرمان فراز قیمت

کیفیت تابلو فرمان آرمان فراز

امروزه در تهیه تمام محصولات موضوع کیفیت برای افراد بسیار حائز اهمیت است.

در خصوص تهیه انواع قطعات آسانسور نیز کیفیت حرف اول را می زند.

استفاده از قطعات با کیفیت و مرغوب در آسانسور ها باعث می شود تا عمر آسانسور ها طولانی تر شده و دیرتر دچار فرسودگی شوند. تابلو های آرمان فراز علاوه بر کیفیت و کارایی بالا دارای استاندارد های ملی می باشند.

البته این تابلو فرمان در مقایسه با تابلو فرمان های مشابه دارای کیفیت نسبتا مناسب و متوسطی است.

تابلو آرمان فراز قیمت

نمایندگی رسمی انواع تابلو فرمان آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در نصب و تعمیر انواع آسانسور ها ارائه می دهد. گروه رایا با تلفیق تخصص ، دانش ، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ، اداری و مسکونی می باشد. هم چنین این مجموعه با عرضه مستقیم و بدون واسطه قطعات آسانسور به سراسر ایران توانسته نیاز بازار کشور را تا حد امکان پاسخگو باشد.

رایا آسانسور با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور بدون قید و شرط اجناس مختلف آسانسور را ضمانت می کند. همچنین با توجه به تخفیف ویژه به همکاران و متخصصین شرکت های معتبر آسانسور و تمام ارگان های دولتی و نظامی بهترین قیمت ها را برای محصولات خود تعیین نموده است.  ا با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور بدون قید و شرط اجناس مختلف آسانسور را ضمانت می کند.این مجموعه توانسته است در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتری با گسترش کمی و کیفی در خدمات پس از فروش انواع تابلو فرمان آرمان فراز،  در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در نصب و تعمیر انواع آسانسور ها ارائه می دهد.

مجموعه رایا در خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور پیشگام عمل نموده و در تعمیر درب اتوماتیک آسانسور و سایر قطعات اقداماتی را انجام نموده است.

انواع تابلو فرمان آسانسور

تابلو آرمان فراز قیمت و گارانتی

این تابلو فرمان به لحاظ کارایی بالا و کیفیت مطلوب دارای قیمت مناسبی است.

نصابان آسانسور به خاطر راندمان بالا و طول عمر مفید این محصول، تایلو فرمان آرمان فراز را به استفاده کنندگان پیشنهاد می کنند.

این تابلو فرمان آسانسور یکی از پر فروش ترین تابلو فرمان های آسانسور در کشور است.

ارائه گارانتی در شرکت آرمان فراز پیمان فقط به تابلو هايي ارائه خواهد شد كه با اعلام شماره سريال تابلو شرايط استفاده از گارانتي براي واحد خدمات پس از فروش محرز شده باشد و درخواست كننده سرويس بدهي معوقه به واحد خدمات پس از فروش نداشته و يا قبل از انجام سرويس تسويه نمايد. باید توجه نمود که هرگونه تغييرات بعد از تحويل تابلو جزء گارانتي محسوب نمي شود

و شامل پرداخت هزينه خواهد بود.

تابلو آرمان فراز قیمت

ویژگی های دیگر تابلو فرمان های آرمان فراز:

سيستم فوق پيشرفته MPR ( محافظ موتور )

مجهز به سيستم برق اضطراري اتوماتيك مجزا و On-Board

مطابقت با استاندارد EN-81

مطابقت با استاندارد CE

ناگفته نماند شرکت آرمان فراز دارای گواهینامه ISO 9001-2008  نیز می باشد.

این شرکت برای تابلو آرمان فراز قیمت مطلوبی را تعیین نموده است.

این نکته نیز قابل ذکر است که:

سیتم الکتریکی آسانسور فقط از تابلو فرمان تشکیل نشده است بلکه باید دانست قطعات الکتریال آسانسور کاملا متصل به تابلو فرمان می باشد. تابلو فرمان

هم به تابلو برق سه فاز،

هم به جعبه رویزیون،

هم به موتور درب کابین،

هم به دورانداز ها

و کلید ها و … متصل است و وظیفه کنترل همه این ها با تابلو فرمان آسانسور است.

با توجه به امکاناتی که تابلو فرمان دارد ، دارای ترمینال های مختلفی است

که باید از روی نقشه راهنمای آن نصب تابلو فرمان را انجام داد.

رایا آسانسور با بهره گیری از نیرو های متخصص و توانمند خود نصب تابلو فرمان ها را به صورت کاملا دقیق و حرفه ای انجام می دهد.

این مجموعه برای تابلو آرمان فراز قیمت مناسبی را در نظر گرفته است.

مجموعه رایا همگام با فروش تابلو فرمان ، در خدماتی مانند تعمیر و نگهداری آسانسور پیشگام بوده و در زمینه آموزش تخصصی تعمیرات آسانسور و آموزش تعمیر موتور آسانسور کارشناسانی متخصص تربیت نمده است.