قیمت تابلو فرمان آسانسور چیست
تابلو فرمان آسانسور چیست | انواع تابلو فرمان آسانسور

تابلو فرمان آسانسور چیست ؟ تابلو فرمان را در آسانسور مرکز پردازش اطلاعات می دانند.این قططه مهم و کاربردی در بخش الکتریکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.در واقع مهم ترین قطعه الکتریکال تابلو فرمان است.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش تابلو فرمان این قطعه مهم و پرکاربرد را با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می نماید.

تابلو فرمان آسانسور چیست

تابلو فرمان آسانسور چیست ؟

 همانطور که می دانید:

یکی از اصلی ترین قطعات اسانسور تابلو فرمان است این قطعه ، در بین 5 قطعه مهم در آسانسور قرار دارد.تابلو فرمان یکی اصلی ترین قطعات الکتریکال اسانسور است و شامل مدار های فرمان و ریز پردازنده و قطعات الکترونیکی است.

این وسیله وظیفه کنترل حرکت کابین و نیز اعلام وضعیت های مختلف را برعهده دارد.در واقع آن را مرکز پردازش اطلاعات می دانند به طوری که درخواست ها از کابین ، توسط جعبه کارکدک و تراول کابل به تابلو فرمان ارسال می گردد در این قسمت پردازش شده و به موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور ارسال می گردد.

تابلو فرمان آسانسور چیست توضیحات

تابلو فرمان آسانسور چیست ؟

مرکز کنترل و پردازش اطلاعات را تابلو فرمان می دانند.این وسیله در موتورخانه نصب می گردد و جزء مهم ترین قطعات آسانسور است.خوشبختانه در کشور انواع مختلف تابلو تولید و به بازار عرضه می گردد.

توجه به کیفیت تابلو ، برند تابلو و نوع درایو از اهمیت خاصی برخوردار است.در حال حاضر تابلوفرمان های دوسرعته در کشور جایگاهی ندارند و در استاندارد جدید تمامی آسانسورهای نصب شده بایستی به صورت 3vf (درایودار ) مورد نصب و راه اندازی قرار گیرند.

تابلو فرمان آسانسور چیست

انواع برندهای تابلو فرمان در کشور

  • تابلو فرمان آریان
  • تابلو فرمان پار
  • تابلو فرمان آرمان فراز
  • تابلو فرمان داتیس
  • تابلو فرمان السا
  • تابلو فرمان پایا

تابلو فرمان آسانسور آریان

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تابلوفرمان های میکروپروسسوری شرکت آریان است.

این تابلو با درایو و توان های مختلف به بازار عرضه شده است.

به طوری که امکان استفاده با درايو هاي ۷٫۵ ، ۱۱ ، ۱۵ ، ۱۸٫۵ کیلووات برای این تابلو فرمان آسانسور وجود دارد.برخی از درایوهای معروف این تابلو شامل درایو جفران ، یاسکاوا ، فوجی ، اچ پی ، ادونس و اس بی تی است.

باید به این نکته توجه نمود:

این تابلو با قابليت کنترل موقعيت به کمک انکودر موتور و حذف سنسور CF3 مورد استفاده قرار می گیرد.تابلو آریان مجهز به سيستم نجات اضطراري است. در این رابطه سيستم نجات اضطراري از سيستم کنترل مجزاست.

تابلو فرمان آسانسور چیست

تابلو فرمان آسانسور پار

یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید کننده تابلو فرمان در کشور شرکت آسانسور پار است.

تابلو فرمان پار دارای مزایای بسیاری است.

این تابلو فرمان با حذف کردن سیم کشی های اضافی برای سیستم نجات اضطراری بر کیفیت تابلو فرمان افزوده است.از درایو های معروف این تابلو یاسکاوا ، جفران ، اچ پی و کیوما را می توان نام برد.گفتنی است انتخاب جهت حرکتی مناسب برای کاهش مصرف انرژی و مجزا بودن کامل سیستم نجات اضطراری از سیستم کنترل از دیگر ویژگی های این تابلو فرمان آسانسور است.

نمایشگر LCD جهت نمایش عملکرد سیستم – ورودی ها ، تنظیم پارامترها و همچنین نمایش خطاها از قابلیت های تابلو آسانسور پار کنترل است.اما در پاسخ به این سوال که تابلو فرمان آسانسور چیست باید گفت آن را مهم ترین قطعه الکتریکال می دانند.

 

تابلو فرمان آسانسور آرمان فراز

یکی دیگر از تابلو فرمان های پر استفاده در کشور تابلو آرمان فراز است.

این تابلو نیز دارای مزایای بسیاری است.عملکرد اتوماتیک سیستم نجات اضطراری به هنگام قطع شدن برق ، قابلیت تشخیص دادن خطا و ثبت آن در تابلو به همراه تعداد استارت ، کارایی بالا و عمکرد صحیح از ویژگی های این تابلو به شمار می رود.یکی از پر فروش ترین تابلوهای این مجموعه ، تابلو فرمان آرمان فراز درایو ال ایکس است. نصب این تابلو فرمان به سادگی امکان پذیر است و نیاز به سیم کشی جداگانه ندارد.

تابلو فرمان آسانسور چیست

باید دانست در کنار تابلو فرمان کیفیت موتور آسانسور ایرانی نیز در حال حاضر بهبود یافته است.

تابلو فرمان آسانسور داتیس

تابلو داتیس یکی از برندهای شناخته شده در کشور در زمینه تولید تابلو فرمان است.

تابلو فرمان های این مجموعه دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه است.

و موتورهای گیربکس ساخته شده در کشور کاملا منطبق است.

تابلو فرمان آسانسور داتیس با کاهش مصرف انرژی تا میزان ۳۰% جزء تابلو فرمان های با مصرف بهینه محسوب می شود.این تابلو دارای حرکتی بسیار نرم و ایده آل می باشدودارای سیستم اصلاح فاز هوشمند وسیستم موتورسیف دیجیتال دارای LCD است.تابلو فرمان آسانسور داتیس L100 پر فروش ترین محصول این مجموعه است که در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در پاسخ به این سوال که تابلو فرمان آسانسور چیست.

باید گفت آن را مرکز پردازش و کنترل اطلاعات می دانند.

با مراجعه به لینک آسانسور گیرلس چیست اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

 

تابلو فرمان آسانسور 

تابلو فرمان آسانسور چیست ؟

همانطور که می دانید تابلو فرمان وظیفه پردازش درخواست ها از کابین و طبقات آسانسور را بر عهده دارد.درخواست های پردازش شده در اختیار موتور به عنوان نیروی محرکه آسانسور قرار می گیرد.کنترل تجهیزات الکتریکی ، نظارت دقیق بر حرکت کابین آسانسور و حفظ ایمنی های لازم ، کنترل جهت حرکت و سرعت موتور اصلی و حفاظت الکتریکی از تجهیزات آسانسور از دیگر وظایف تابلو فرمان آسانسور است.

این قطعه مهم در مرحله الکتریکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

با مراجعه به لینک وظایف سرویسکار آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

نمایندگی فروش تابلو فرمان آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از نیرو های متخصص و حرفه ای در بخش های مختلف، فروش، نصب و راه اندازی، تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور و قطعات آن، توانسته جایگاه بالایی از بازار کشور را به خود اختصاص دهد.

این مجموعه همواره در تلاش است تا با واردات قطعات خارجی به صورت مستقیم و توزیع آنها به همراه قطعات داخلی به سراسر کشور با توجه به نیاز های مردم و بازار دسترسی مردم به قطعات باکیفیت را آسانتر نماید. رایا با عرضه بهترین تابلو فرمان های آسانسور یکی از نمایندگی های معتبر شناخته شده است.

رایا توسط متخصصین خود از صفر تا صد خدمات آسانسور همچون نصب پک کامل آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و بسیار ماهرانه انجام می دهد.

یکی دیگر از خدمات بازرگانی رایا استیل کردن درب آسانسور است.