استیل کردن درب آسانسور | قیمت درب سانترال آسانسور |

با روش استیل کردن درب آسانسور علاوه بر زیبایی درب ها، اسقامت و مقاومت آنها در مقابل هرگونه ضربه و فشار بالا می رود. استفاده از ورقه های متنوع استیل باعث جذابیت بالایی می شود. باز و بسته شدن درب های استیل با طرح های مختلف چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. ورقه های استیل با ضخامت های گوناگون تولید می شوند. که برای هر مدل از ورقه ها ضخامت مشخصی تعیین شده است. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور انواع درب های آسانسور را سفارش داده و خرید مقرون به صرفه ای را تجربه نمایید.

استیل کردن درب آسانسور

درب آسانسور:

از آنجایی که درب های آسانسور وظیفه حفظ امنیت و البته جنبه تزئینی در آسانسور دارند، باید از مواد مرغوب با ظاهری زیبا طراحی و ساخته شود. نصب دقیق درب آسانسور باعث می شود تا از سقوط افراد و بار جلوگیری شود. درب های آسانسور در دو نوع درب طبقه آسانسور ( به نسبت تعداد توقف های آسانسور و در محل ورودی کابین به طبقات نصب می شود) و درب کابین آسانسور ( روی کابین نصب می شود ) در مدل های مختلف ساخته می شوند. درب های آسانسور معمولا لولایی و اتوماتیک می باشند. همانطور که گفته شد در نصب درب آسانسور باید بسیار دقت داشت که به صورت دقیق انجام شود زیرا کمترین بی دقتی موجب زیان های فراوانی خواهد شد. 

مراحل استیل کردن درب آسانسور 

در سال های گذشته از درب های لولایی چوبی در آسانسور استفاده می شد. اما امروزه بیشتر درب های آسانسور از مواد مرغوبتری همچون فولاد که استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار دارد استفاده می شود. برای زیباتر شدن درب ها معمولا از روکش استیل بهره گیری می شود. پوشش استیل ظاهر بسیار زیبایی را برای درب ها به ارمغان می آورد. علاوه بر آن ورقه های استیلی که جهت پوشش درب ها بکار می رود نیز دارای مقاومت بالایی است. برای استیل کردن درب آسانسور باید مراحل مختلفی را طی نمود. مرحله اول گرفتن اندازه درب می باشد. این مرحله باید به صورت کاملا دقیق انجام شود.

در مرحله دوم نوع استیل باید تعیین و تهیه شود. مثلا ورقه های استیل ضدخش، طرح دار یا ساده با رنگ های متفاوت همچون طلایی، دودی، گندمی و … . در مرحله سوم اندازه درب را بر روی ورقه های استیل مشخص نموده و برش می زنیم. چهارمین مرحله باز کردن درب ها است. درب را از محل نصب جدا نموده و در مرحله پنجم درب را با ورقه های برش زده کاور می کنیم و بعد از آن چسب های کاور را پرس نموده و به مدت 10 تا 12 ساعت زیر پرس ملایم نگهداری می کنیم و در آخرین مرحله درب را نصب و تنظیم می نماییم.

استیل کردن درب آسانسور

استیل کردن درب آسانسور با ضخامت ها و طرح های مختلف

برای جذاب تر شدن درب های استیل حتما باید چارچوب درب ها را نیز با استفاده از ورقه های استیل پوشاند، طوریکه با فضای داخلی و خارجی آسانسور مطابقت داشته باشد. البته گاهی تضاد استیل و نوع رنگ آن با فضای بیرونی و درونی آسانسور برای چارچوب درب نیز می تواند ظاهر زیبایی را به وجود آورد. در ادامه با انواع طرح ها و ضخامت های ورقه های استیل آشنا می شویم.

  • استیل خش دار
  • استیل میرور یا براق
  • استیل چرمی

استیل کردن درب آسانسور

 استیل کردن درب آسانسورخش دار ، میرور و چرمی

ورق های استیل خش دار زیبایی خاصی را به درب ها می بخشند. میزان خش پذیری آن ها در سطح متوسطی است و معمولا با ضخامت 6 دهم میلیمتر ساخته می شوند. استفاده از استیل میرور برای روکش درب ها، ظاهری شبیه آینه ایجاد می کند. این استیل بسیار جذاب و شکیل می باشد درصد مراقبت از این نوع استیل بسیار بالا است. زیرا نسبت به طرح های دیگر، خش پذیرتر می باشد. برای اینکه در این نوع استیل موجی ایجاد نشود، نمی توان از آن با ضخامت کم استفاده نمود. پس باید ضخامتی برابر با حداقل 7 دهم میلیمتر داشته باشد.

در رابطه با استیل چرمی باید گفته شود که، این نوع استیل بیشتر مناسب مراکز اداری و البته مکان های پرتردد می باشد. زیرا از میزان خش پذیری بسیار پایینی برخوردار است. این استیل را با ضخامت 5 دهم میلیمتر جهت استیل کردن درب آسانسور بکار می برند. شما می توانید تعمیر درب آسانسور خود را به دستان توانای سرویسکاران باتجربه رایا آسانسور بسپارید.

استیل کردن درب آسانسور

انواع رنگ های ورقه های استیل

 

  • استیل طلایی
  • استیل دودی
  • استیل نقره ای
  • استیل گندمی
  • استیل شامپاینی 

هماهنگی استیل درب ها با فضای داخل و خارج آسانسور

جذابیت و جلب توجه استفاده کنندگان از آسانسور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با هماهنگی بین رنگ ها و طرح های ورقه های استیل  می توان این جذابیت را به وجود آورد. بهتر است طرح ها و رنگ های ورقه های استیل با فضای بیرونی و درونی آسانسور همانگی داشته باشد و هارمونی قشنگی را ایجاد نماید. مثلا اگر در فضای بیرونی و یا درونی آسانسور رنگ های گرمی بکار رفته باشد، بهتر است برای پوشش چارچوب و درب آسانسور از استیلی با رنگ گرم مثل طلایی استفاده نمود.

و البته اگر در همین فضاها از رنگ های سرد استفاده شده باشد، بهتر است برای پوشش درب و چارچوب از رنگ های سرد همانند نقره ای استفاده نمود. این موضوع در رابطه با هماهنگی طرح آن ها نیز صدق می کند. باز و بسته شده درب های استیل آسانسور با هارمونی بین رنگ ها و طرح های مختلف باعث جذب بالای مسافرین می شود. پس می توان برای انتقال حس خوب به مسافرین، استیل کردن درب آسانسور را در اولویت قرار داد. 

شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات آسانسور خود را به تعمیرکاران متخصص رایا بسپارید.

استیل کردن درب آسانسور

برخی از درب های متداول در کشور

نمایندگی معتبر انواع درب آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با بیش از دو ذهه فعالیت در صنعت آسانسور از همان ابتدای فعالیت خود فروش انواع قطعات آسانسور را آغاز نمود. رایا آسانسور انواع درب آسانسور را با سطح کیفی بالا و مرغوب با یک برنامه ریزی مدون و بازاریابی حرفه ای با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست متقاضیان به فروش می رساند. شما می توانید مرغوب ترین درب های آسانسور را از رایا آسانسور سفارش بگیرید. قیمت درب های آسانسور ایرانی در رایا آسانسور بسیار مناسب با شرایط اقتصادی کشور تعیین شده است. رایا با بکارگیری مهندسین توانمند خود نصب انواع مختلف درب های آسانسور را با رعایت نکات ایمنی انجام می دهد. خدمات رسانی عالی و 24 ساعته این مجموعه پر افتخار زبانزد است. 

برخی عوامل مؤثر در خرابی درب ها

  • بسته شدن درب های آسانسور با شتاب زیاد
  • اقدام به باز کردن درب های دستی قبل از رسیدن کابین به طبقه مورد نظر
  • ضربه زدن به درب ها
  • دعوت از سرویس کاران غیر متخصص
  • بسته شدن درب های اتوماتیک کابین به صورت دستی
  • قرار دادن اشیاء نامربوط لا به لای درب ها
  • تکیه دادن به درب کابین در حال حرکت