قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین
قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین | قیمت انواع تابلو آسانسور

آرین یکی از بهترین برندهای تولید کننده تابلو فرمان در سطح کشور است.قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین هر ماهه توسط مجموعه آرین در اختیار نمایندگی فروش در سراسر کشور قرار می گیرد.بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش تابلو فرمان ، قیمت روز انواع تابلو فرمان را در اختیار سازندگان ساختمان و مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد.

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین

آرین یا آریان از معتبرترین برندهای تولیدکننده تابلوفرمان های میکروپروسسوری در سطح کشور است.قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین براساس توان و نوع درایو قابل شناسایی است.گفتنی است تابلو فرمان آریان طوری طراحی شده است که قابلیت استفاده برای انواع پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور را داراست.

این تابلو دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر است.

و توسط بازرگانی رایا آسانسور به سراسر کشور عرضه می گردد.

شما می توانید به صورت روزانه قیمت روز این تابلو از از ما استعلام نمایید.

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین توضیحات

تابلو فرمان آرین سال هاست در کشور تولید و در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین به صورت لیست ماهیانه در اختیار نمایندگی های فروش در سراسر کشور قرار می گیرد.این تابلو قابلیت نصب در انواع پروژه ها را داراست .از نکاتی که در مورد مجموعه آریان حائز اهمیت است توجه به کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر است.به طوری که خدمات مجموعه آریان در سراسر کشور ارائه می شود.

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین

شرکت آسانسور آریان

شرکت اسانسور آریان از موفق ترین تولید کنندگان تابلوفرمان های میکروپروسسوری در سطح کشور است که فعالیت خود را در این زمینه در سال 71 آغاز نمود.این مجموعه با بهره مندی از همكاری مهندسین و متخصصین با تجربه در زمینه الكترونیك و ساخت تابلوهای كنترل آسانسور ، روز به روز بر کیفیت سطح محصولات تولیدی افزود .

هم اكنون این شركت با ارائه محصولات متنوع و شیوه های مدرن بازاریابی و فروش ، سهم قابل توجهی از بازارداخل را در اختیار دارد و با بهره گیری از كادر كار آزموده در بخش های مختلف همواره سعی در افزیش سطح كیفی محصولات خود داشته است.

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین توسط بازرگانی رایا به عنوان مرکز فروش تابلو فرمان آسانسور در دسترس سازندگان ساختمان در سراسر کشور قرار می گیرد.شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه رایا آسانسور از روی لیست آریان از ما تخفیف بگیرید.

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین

مزایای تابلو فرمان آریان

آریان از جمله تابلو فرمان هایی است که با داشتن انواع مزیت ها ، سطح قابل توجهی از فروش تابلو فرمان در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.تابلو فرمان های این مجموعه بر پایه UPS به بازار عرضه می شوند و در صورت درخواست به صورت جداگانه نجات اضطراری برای استفاده مشتریان ارسال می گردد.

گفتنی است :

تابلو آریان قابلیت تعریف VIP و اولویت جهت شستی های خاص را داراست.

و از این رو مطابق با نیازهای خاص سازمان ها طراحی شده است.

باید به این نکته توجه نمود:

قابلیت اتصال به شستی های CANbus از مزایای این تابلو فرمان است.

بهينه سازي مناسب مصرف انرژي و کاهش هزينه هاي مصرف برق حداقل تا 40 % به دليل استفاده از درايو VVVF از دیگر ویژگی های این تابلو است.باید دانست تابلو آریان تمامی مراحل استاندارد را طی نموده و مطابق با استاندارد 1-6303 به بازار عرضه شده است.

قیمت روز تابلو فرمان آسانسور آرین

قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین

همانطور که گفته شد قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین براساس مولفه هایی محاسبه می شود و در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.گفتنی است برای گرفتن قیمت تابلو 4 قطعه را بایستی قیمت گرفت.

  • قیمت تابلو به همراه درایو
  • قیمت جعبه کارکدک
  • قیمت نجات اضطراری تابلو فرمان
  • قیمت باطری ups

در واقع هر تابلو از 4 بخش تشکیل شده است .

گفتنی است درایو در داخل تابلو فرمان قرار دارد.

و قیمت آن با تابلو فرمان داده می شود.

شما می توانید قیمت قطعات مکانیکی آسانسور را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش آریان و نحوه فعال سازی گارانتی

کلیه تابلو فرمان های شرکت آریان دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر است.جهت فعالسازي گارانتي حرف S را بدون فاصله به همراه سريال تابلو به شماره 10000237150 ارسال فرمائيد. جهت اطلاع از وضعيت گارانتي I را بدون فاصله به همراه سريال تابلو به شماره 10000237150 ارسال فرمائيد.

توجه داشته باشيد:

از زمان خروج محصول از انبار شرکت فقط 6 ماه فرصت داريد.

نسبت به فعال سازي گارانتي اقدام نمائيد . در غير اينصورت زمان گارانتي از لحظه خروج محصول محاسبه خواهد شد .برای دریافت قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین با شماره های ثابت مجموعه رایا تماس بگیرید ی از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.با مراجعه به لینک استاندارد تابلو فرمان آسانسور اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

تابلو آریان کیفیت

تابلو فرمان از مهم ترین قطعات آسانسور است که در بخش راه اندازی مورد نصب قرار می گیرد.تابلو فرمان آسانسور آرین از جمله تابلو های کنترلی است که با کیفیت بالای خود توانسته است جایگاه بلندی را در بازار کشور به خود اختصاص دهد. این تابلو فرمان در حال حاضر یکی از پرفروش ترین تابلو فرمان در کشور می باشد.

این محصول ایرانی توسط شرکت آریان در انواع و مدل های مختلف طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این تابلو فرمان با درایو های مختلف و مناسب براي آسانسور هاي کششي با موتورهاي دو سرعته و تک سرعته تا سرعت ۱/۶ متر بر ثانیه طراحی شده است.قیمت تابلو فرمان آسانسور آرین را از بازرگانی رایا استعلام نمایید.

این مجموعه علاوه بر قیمت قطعات ، سرویس دوره ای آسانسور در استان تهران را نیز رهگیری می نماید.

نمایندگی فروش تابلو فرمان آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی فروش تابلو فرمان آریان بهترین تابلو فرمان آسانسور را با بالاترین سطح کیفی توسط پرسنل بازاریاب مجرب به سراسر کشور عرضه می کند.

این شرکت تابلو فرمان های آریان را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. همچنین با در نظر گرفتن حفظ ایمنی در نصب انواع تابلو فرمان آریان آرامش خاطر خاصی را برای استفاده کنندگان آسانسور رقم می زند. این مجموعه با توزیع این تابلو فرمان توانسته است نیاز بازار را تا حد امکان پاسخگو باشد.

شما می توانید:

در کنار قیمت تابلو ، قیمت کابین آسانسور کابین پلاس را از ما استعلام نمایید.