کابین آسانسور استیل طلایی
کابین آسانسور طلایی | فروش انواع طرح های کابین آسانسور

کابین آسانسور در انواع و مدل های مختلف در کشور ساخته می شود.یکی از متداول ترین مدل هاکابین آسانسور طلایی است.این نوع از کابین آسانسور دارای ظاهری زیبا و شکیل است.که باعث می گردد چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب نماید.مجموعه فنی مهندسی رایا اسانسور با داشتن واحد کابین مجزا انواع مختلف کابین آسانسور را به سراسر کشور با قیمت مناسب عرضه می نماید.

کابین آسانسور طلایی

کابین آسانسور طلایی یکی از انواع مدل های کابین آسانسور استیل است.

که دارای ظاهری زیبا و متریالی مناسب است.

انواع کابین آسانسور استیل شامل کابین آسانسور استیل طلایی ، کابین آسانسور استیل نقره ای ، طرحدار دودی ، دودی طلایی ، تایل و سایر موارد است.که در این بین کابین آسانسور طلایی دارای محبوبیت فراوانی است.

باید به این نکته توجه نمود کابین آسانسور یک قطعه کاملا سفارشی است که نسبت به ابعاد و ظرفیت چاهک آسانسور ساخته می گردد.در این قطعه از آسانسور سلیقه مشتریان در اولویت قرار می گیردو نسبت به سلیقه مشتریان کابین آسانسور ساخته می شود.

کابین آسانسور طلایی توضیحات

بسیاری از واحدهای ساخت کابین آسانسور ،کابین آسانسور طلایی را به مشتریان پیشنهاد می کنند.این نوع از کابین آسانسور محبوبیت بالایی در سازندگان ساختمان دارد.

باید به این نکته توجه نمود :

استفاده از متریال مناسب ، نورپردازی و نوع استیل به کار رفته در کابین آسانسور از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.باید دانست کابین آسانسور در مرحله مکانیکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.ویکی از 5 قطعه مهم و کاربردی آسانسور به شمار می رود.این قطعه علاوه بر نقش ایمنی نقش تزیینی را نیز در اسانسور ایفا می نماید.

چرا که در معرض دید افراد قرار می گیرد.

کابین آسانسور طلایی

نمای کابین آسانسور

نما و ظاهر کابین آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

این قطعه از آسانسور در معرض دید افراد قرار می گیرد.

و تاثیر زیادی در زیبایی نمای داخلی ساختمان ها می نماید.

باید به این نکته توجه نمود:

آسانسور نگین هر ساختمان محسوب می شود.

و افراد مختلف یکی از قسمت هایی را که به آن توجه فراون می کنندآسانسور است.

پس باید در ظاهر آن برای جذب بیشتر ، از طرح های زیبا و متنوع استفاده نمود.

تا باعث رضایت بیشتر افراد استفاده کننده از آسانسور گردد.امروزه در بسیاری از ساختمان های لوکس اداری، تجاری، مسکونی و … به علت جذب بالای مشتریان از کابین آسانسور طلایی که یکی از کابین های جذاب و لوکس محسوب می شود، استفاده می گردد.این نوع از کابین آسانسور دارای ظاهر و نمایی زیبا و مجذوب کننده است.

و زمانی که از نورپردازی در این نوع کابین استفاده می گردد به زیبایی آن افزوده می شود.

و باعث جلب توجه بیشتر می گردد.

کابین آسانسور طلایی

کابین آسانسور استیل طلایی

در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور از کابین آسانسور استیل استفاده می گردد.و یکی از زیباترین نوع های کابین استیل ، کابین آسانسور طلایی است.باید به این نکته توجه نمود برای طراحی و ساخت یک کابین مستحکم و بادوام از استیل بهره گیری می شود.استیل هم باعث زیبایی بیشتر و هم باعث ایمنی بیشتر کابین می گردد.در کابین آسانسور تمام استیل، پوشش داخلی کابین تماما از جنس استیل ضد خش ساخته می شود. حتی زوار و نوار ها نیز از جنس ورقه های استیل می باشد.

باید دانست :

کف و سقف کابین آسانسور بایستی حداقل با ورق دو میل ساخته شود.

و دیواره ها نیز حداقل با ورق 1.5 میل طراحی شوند.

طرح هایی مثل استیل میرور طلایی و استیل میرور دودی و یا استیل شامپاینی طوری ساخته شده اند که از لحاظ کیفیت و زیبایی در جایگاه بالایی قرار می گیرند. در ساخت کابین آسانسور از این طرح ها بیشتر استقبال می شود.همانطور که گفته شد ساختمان های لوکس و لاکچری بیشترین استفاده را از این نوع کابین ها دارند. در این نوع از کابین های آسانسور معمولا از سنگ برای کفپوش کابین استفاده می شود.

مجموعه رایا آسانسور علاوه بر فروش کابین آسانسور به عنوان یک شرکت سرویس آسانسور خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را نیز به انجام می رساند.

و کیفیت خدمات همراه با پشتیبانی به موقع را در اولویت قرار می دهد.

کابین آسانسور استیل طلایی

کابین آسانسور طلایی

همانطور که گفته شد :

کابین آسانسور طلایی در مدل های مختلف ساخته می شود.

باید به این نکته توجه نمود:

نوع کاربری آسانسور و محل اسقرار آن  نقشی اساسی در انتخاب نوع کابین آسانسور ایفا می نماید.برای مثال در برخی از ساختمان های اداری آسانسور در نمای بیرونی ساختمان ساخته می گردد.برای این ساختمان ها بهتر است از کابین های آسانسور شیشه ای استفاده گردد.

که در این صورت باعث زیبایی بیشتر نمای ساختمان می گردد.

بدنه کابین آسانسور

بدنه کابین آسانسور بایستی از متریال مناسب ساخته شود.

تا نقش ایمنی در آن رعایت گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

بدنه کابین وظیفه دارد از مسافرین و بار در برابر سقوط در چاه آسانسور جلوگیری نماید.

از این رو از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین منظور این بخش از کابین باید از جنسی با مقاومت بالا و ضد آتش مانند فولاد به ضخامت حداقل ۱/۵ میلیمتر ساخته شود.کابین های اسانسور در انواع مختلف ساخته می شوند و در دسترس استفاده کنندگان قرار می گیرند.انواع کابین آسانسور شامل کابین آسانسور استیل طلایی ، کابین آسانسور نیمه استیل ، کابین آسانسور ام دی اف ، کابین آسانسور فرمیکا و کابین آسانسور پاناروما است.

هر کدام از این نوع ها زیبایی خاص خود را دارد.

و در پروزه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور از آن ها استفاده می گردد.

ساخت کابین آسانسور مجموعه رایا

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام داده است.

کابین آسانسور استیل طلایی یکی از تولیدات این مجموعه پر افتخار است.

رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است.

که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد این مجموعه می تواند به صورت همه روزه خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد .

قیمت کابین آسانسور استیل طلایی

قیمت کابین استیل با توجه به طرح ، ابعاد ، ورقه استیل به کار رفته ، نورپردازی و سایر موارد تعیین می گردد.معمولا هر چه ابعاد و اندازه کابین بزرگ تر باشد :قیمت آن نیز بیشتر است.باید دانست :کابین های استیل دارای قیمتی بالاتر نسبت به کابین ام دی اف و کابین فرمیکا هستند.دلیل آن نیز استفاده از استیل در کابین آسانسور است.کابین های استیل دارای زیبایی منحصر به فردی است.طرح هایی مثل استیل میرور طلایی ، استیل میرور دودی ، استیل شمپایینی طوری ساخته می شوند :که از لحاظ کیفیت و زیبایی در جایگاه بالایی قرار گیرند.شما می توانید : قیمت انواع کابین آسانسور طلایی را از ما استعلام نمایید.

پوشش کابین آسانسور استیل

در کابین استیل، پوشش داخلی کابین تماما از جنس استیل ساخته می شود. حتی زوار و نوار ها نیز از جنس ورقه های استیل می باشد. اما برای جذابیت بیشتر داخل کابین از پوشش استیل طلایی استفاده می شود. معمولا کابین استیل طلایی را به صورت ضد خش و زنگ تولید می کنند. زیبایی استیل طلایی طوری است که ظاهر آسانسور ، مرتب و شکیل به چشم می خورد .از این کابین می توان در مجتمع های اداری ، تجاری و مسکونی استفاده کرد. در این نوع از کابین آسانسور معمولا از سنگ برای کفپوش کابین استفاده می شود.

 

 

اشتراک گذاری