چگونه آسانسور را تعمیر کنیم
چگونه آسانسور را تعمیر کنیم | تعمیرات آسانسور تهران

سوال متداول بسیاری از مدیران ساختمان و افراد استفاده کننده از آسانسور این است که چگونه آسانسور را تعمیر کنیم .سرویس آسانسور باعث بهبود عملکرد مانیزم آسانسور می گردد.و از بروز خرابی های بی مورد در آسانسور پیشگیری می شود.بسیاری از مدیران ساختمان با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد منعقد می کنند.و آن شرکت با اعزام سرویسکار به صورت ماهانه به محل سرویس آسانسور را به انجام می رساند.

چگونه آسانسور را تعمیر کنیم

 این سوال همواره مد نظر مدیران ساختمان قرار می گیرد این که چگونه آسانسور را تعمیر کنیم .که کمتر دچار خرابی های بی مورد شویم.باید به این نکته توجه نمود که می توان با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد سرویس سالیانه منعقد نمود.و پس از پایان مدت قرارداد آن را تمدید نمود.شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور با توجه به قرارداد موظف است حداقل ماهی یکبار آسانسور سرویس نماید.و در زمان خرابی آسانسور رفع نقص احتمالی را انجام نماید.شرکت آسانسوری با توجه به ظرفیت آسانسور ،قرارداد بیمه مسئولیت آسانسور را نیز با یک شرکت بیمه منعقد می نماید.تا علاوه بر بهبود مکانیزم آسانسور ، امنیت افراد استفاده کننده از آسانسور نیز تامین گردد.

چگونه آسانسور را تعمیر کنیم توضیحات

اما چگونه آسانسور سرویس می شود.

و چگونه آسانسور را تعمیر کنیم.

معمولا شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور سرویسکار را به محل پروژه آسانسور اعزام می نماید.

پس از انجام خدمات جنرال سرویس آسانسور توسط سرویسکار ، قرارداد توسط شرکت به عنوان پیمانکار و مدیر ساختمان به عنوان کارفرما منعقد می شود.در هر بار سرویس آسانسور ، سرویسکار ابتدا قطعات موجود در موتورخانه شامل موتور آسانسور ، تابلو فرمان آسانسور ، گاورنر ، فلکه هرزگرد ، سیم بکسل فلکه اصلی موتور و سایر موارد را مورد بازبینی قرار می دهد.پس از این مرحله درب های طبقات و کابین آسانسور مورد بازبینی قرار می گیرد.

در مرحله بعد کابین آسانسور ، مکانیزم سردرب و قطعات موجود در سقف کابین آسانسور مورد بازبینی قرار می گیرد.سرویسکار با استفاده از کلید سه گوش آسانسور به بالای سقف کابین آسانسور رفته و روغندان ، سیم بکسل ، ریل  ، جعبه رویزیون و سایر قطعات را مورد بازبینی قرار می دهد.و در مرحله آخر قطعات موجود در چاهک اسانسور مورد بازبینی قرار می گیرند.

چگونه آسانسور را تعمیر کنیم

تعمیر و نگهداری آسانسور

خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور جزء الزامات هر شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور است.

باید به این نکته توجه نمود :

خدمات سرویس و نگهداری و داشتن سرویسکار باعث می شود:

آسانسور در فواصل زمانی مشخص سرویس گردد .

در نتیجه از خرابی های بی مورد پیشگیری می شود.و عملکرد آسانسور بهبود پیدا می کند. از سوی دیگر بازسازی و تعویض قطعات در فاصله زمانی بیشتری انجام می گیرد و مدیران ساختمان در زمان بروز حادثه در آسانسور می توانند از بیمه آسانسور استفاده نمایند.این خود یکی از مزایای انعقاد قرارداد با یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور است.باید دانست تعمیر و نگهداری آسانسور باعث می گردد خرابی های آسانسور به صورت رایگان توسط سرویسکار آسانسور انجام گرفته و آسانسور به علت خرابی توقف اضطراری نخواهد داشت.

در نتیجه در هزینه های ساختمان نیز صرفه جویی می گردد.

در نهایت امنیت و راحتی استفاده کنندگان از آسانسور به وسیله سرویس و نگهداری منظم ، قابل اجراست.

باید دانست :

عدم انجام خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور باعث ایجاد خسارات مالی و جانی می گردد.

شما می توانید با مراجعه به سایت رایا آسانسور قیمت تابلو آرمان فراز را استعلام نمایید.

چگونه آسانسور را تعمیر کنیم

شرکت خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور

در خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور چه شرکتی قابل اتکا است.

و چگونه آسانسور را تعمیر کنیم .باید به این نکته توجه نمود شرکتی می تواند خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را ارائه نماید.که از مجرب ترین سرویسکاران و تعمیرکاران آسانسور استفاده نماید.تعمیر و نگهداری آسانسور را به صورت منظم و دوره ای انجام دهد.و در آن خللی ایجاد نکند.طبق قرارداد عمل نموده و حداقل ماهی یکبار سرویس آسانسور را انجام دهد.باید دانست پشتیبانی فنی از هر آسانسور از وظایف شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور است.یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور بایستی از سرویسکاران خود بخواهد با ارائه گزارش ماهیانه به مدیر ساختمان باعث رضایتمندی شرکت گردند.سرویسکار بایستی شرکت را از خرابی های آسانسور مطلع کند و به مدیران ساختمان نکات مورد نظر را اعلام نماید.

از نکاتی که برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور بسیار مهم است:

این است که بیمه مسئولیت آسانسور را در قبال مسافرین آسانسور در اولویت قرار دهد.

با مدیران ساختمان در ارتباط باشد.

باید دانست :

شرکت آسانسوری می تواند موفق باشد:

که هر گونه انتقاد و پیشنهاد چه از سوی مدیران ساختمان و چه از سوی استفاده کنندگان از آسانسور را بشنود.

و در صورت مفید بودن اجرایی نماید.

در نتیجه رضایتمندی افراد از شرکت آسانسور افزایش پیدا نماید.

شما می توانید در کنار خدمات آسانسور قیمت روز موتور آسانسور را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

تعمیر و نگهداری آسانسور

چگونه آسانسور را تعمیر کنیم

تعمیرات آسانسور بخش جدایی ناپذیر خدمات آسانسور است.باید به این نکته توجه نمود آسانسور ها دارای انواع مختلفی هستند. برای تعمیر هر نوع از آسانسور ها مهارت خاصی لازم است و نیاز به آموزش دارد. البته در صورتی که سرویس به صورت منظم و دوره ای انجام گیرد.از خرابی های بی مورد پیشگیری می گردد.گاهی پیش می آید که یک سرویسکار با عملکرد آسانسور های کششی آشنایی داشته ،اما با مکانیزم آسانسور های هیدرولیک کمتر آشنایی دارد.

در این گونه موارد در صورت بروز خرابی بایستی از تعمیرکاران شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور یا واحد پشتیبانی رفع نقص احتمالی را انجام دهد. در حقیقت باید برای سرویس هر آسانسور آموزش خاصی در نظر گرفت تا برای سرویس آسانسور از سرویسکاران آشنا با همان دستگاه کمک گرفت. تا با سرعت بیشتری سرویس انجام شود.پس در جواب این که چگونه آسانسور را تعمیر کنیم باید گفت با رعایت این نکات می توان آسانسور تعمیر و نگهداری نمود.

تعمیر و نگهداری آسانسور تهران

رایا آسانسور با داشتن پروانه واحد طراحی و مونتاژ آسانسور و پله برقی به همراه عضویت در سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی با به کار گیری نیرو های متخصص و همگام با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر در صنعت آسانسور شده است. با رایا نگران این که چگونه آسانسور را تعمیر کنیم نخواهید بود. گروه رایا با تلفیق تخصص، دانش و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری و مسکونی می باشد.رایا در کنار تعمیر و نگهداری آسانسور ، به عنوان نمایندگی آسانسور بهران شناخته می شود.