نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا
نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا | فروش عمده ریل آسانسور

ریل مونته فرو ایتالیایکی از شناخته شده ترین برندهای ریل آسانسور وارداتی به کشور است.بازرگانی رایا اسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور ارسال می نماید.این ریل در کنار ریل مارازی دو برند اصلی وارداتی از کشور ایتالیا را تشکیل می دهند و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک مورد استفاده قرار می گیرند.

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا

ریل مونته فرو ایتالیا سال هاست که به کشور وارد می شود.

ودر پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

بازرگانی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش ریل آسانسور شناخته می شود .

و نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا را در اختیار دارد.باید به این نکته توجه نمود ریل جزء اصلی ترین قطعات آسانسور که وظیفه راهنمای کابین و وزنه تعادل را بر عهده دارد.همچنین این قطعه برای به حداقل رساندن حرکات جانبی و جلوگیری از نوسانات بیش از اندازه کابین به کار می رود.

از سوی دیگر چون ترمز ایمنی آسانسور بر روی این ریل ها عمل می کندریل های راهنما وظیفه حفظ ایمنی حرکت کابین را نیز عهده دارند.

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا توضیحات

ریل مونته فرو ایتالیا در انواع  T16 – T9 -T5 به کشور وارد می شود .

و در پروژه های پر ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا را بازرگانی رایا آسانسور در اختیار دارد.

باید به این نکته توجه نمود:

ریل های مونته فرو اصلی ایتالیا دارای شیار جنبی هستند.

و بر روی این ریل آرم حک شده مونته فرو ( آرم کوه ) وجود دارد.

باید دانست این ریل  مناسب جهت آسانسور های مرتفع و بلند مرتبه است و در بسیاری از پروژه های مهم نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گرفته است.

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا

ریل مونته فرو ایتالیا

ریل مونته فرو ایتالیا با مقطع T شکل و از جنس فولاد ساخته شده است.

این قطعه از آسانسور به منظور  هدایت کابین و وزنه تعادل در راستای مسیر حرکت، به حداقل رساندن  حرکات جانبی و جلوگیری از نوسانات بیش از اندازه کابین به کار می رود.

در آسانسور های کششی ریل به صورت جفت مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که برای آسانسورهای 6 و 8 نفره از ریل تی5 برای راهنمای وزنه تعادل و از ریل تی9 برای راهنمای کابین استفاده می گردد.

باید به این نکته توجه نمود ریل های راهنما وظیفه حفظ ایمنی حرکت کابین  را نیز عهده دارند، زیرا ترمز ایمنی اضطراری (پاراشوت)بر روی این ریل های راهنما عمل می کند.

ریل های ایتالیایی سال هاست به کشور وارد می شود.

و در پروژه های مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا در اختیار مجموعه رایا آسانسور قرار دارد.و این مجموعه این محصول را به سراسر کشور ارسال می نماید.ریل مونته فرو مراحل مختلف استاندارد را طی نموده و براساس استاندارد بین المللی ISO7465 ساخته شده است.باید دانست براساس استاندارد حداقل مقاومت فولادی برای ساخت ریل ۳۷۰نیوتن بر میلی متر مربع و حداکثر آن ۵۲۰ نیوتن بر میلی متر مربع است.

شما می توانید لیست قیمت انواع ریل آسانسور را از بازرگانی رایا آسانسور دریافت نمایید.

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا

برندهای وارداتی ریل آسانسور

برندهای مختلفی از ریل آسانسور به کشور وارد می شود.

که به لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند.

برخی از برندهای ریل آسانسور وارداتی شامل ریل ساورا اسپانیا ، ریل مونته فرو ایتالیا ، ریل مارازی ایتالیا ، ریل آیگون و فالکون ترک و ریل مونته فرو چین است.هر کدام از این برندها براساس نوع کاربری ، میزان ترافیک ، ارتفاع ساختمان و تعداد ایستگاه ساختمان در پروژه های نصب و راه اندازی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.باید به این نکته توجه نمود ریل راهنمایی آسانسور در جهت عمودی را برعهده دارد.

و علاوه بر این که از لرزش کابین جلوگیری می کند.

باعث توقف و نگه داشتن کابین در جهت عمودی می گردد.

توجه داشته باشید:

ریل آسانسور از نمایندگی های فروش خریداری شود .

تا اصالت جنس هم تضمین گردد.

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا در اختیار مجموعه رایا است .

و این مجموعه فروش مستقیم و بدون واسطه ریل اسانسور را انجام می دهد.

باید دانست:

یکی دیگر از قطعات مهم آسانسور کابین است.

استاندارد ساخت کابین آسانسور و دیگر قطعات بسیار مهم است.

و باید هر قطعه ای مراحل مختلف استاندارد را طی نماید.

نمایندگی فروش ریل مونته فرو ایتالیا

نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا

همانطور که گفته شد:

ریل مونته فرو ایتالیا مطرح ترین برند وارداتی ریل آسانسور از کشور ایتالیا است.

که به صورت شاخه های 5 متری کشش سرد به بازار عرضه می گردد.نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا را برخی از شرکت ها در کشور در اختیار دارند که بازرگانی رایا آسانسور یکی از آن هاست.

باید به این نکته توجه نمود ریل مونته فرو ایتالیا دارای شیار جانبی می باشند.همچنین بر روی ریل آرم شرکت مونته فرو حک شده است.باید دانست ریل مونته فرو با بهترین انالیز متالورژی Fe360B و استاندارد اروپایی ساخته شده است.و مقاوم درقبال کجی و انحراف حین حمل ونقل است.

ریل در آسانسور کششی هدایت کابین و قاب وزنه را برعهده دارد.همچنین مهار کابین آسانسور هنگام پاراشوت (ترمز اضطراری کابین) از وظایف ریل های آسانسور نیز می باشد.ریل ایتالیا مقاوم در قبال سایش و ساییدگی خط ترمز اضطراری (پاراشوت) است و برای آسانسورهای پرترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

با مراجعه به لینک لیست قطعات آسانسور ، با قطعات آسانسور بهتر آشنا شوید.

مرکز پخش ریل آسانسور

مجموعه رایا آسانسور بهترین و مرغوب ترین ریل های آسانسور را به مشتریان ارائه می دهد.

رایا آسانسور با پشتیبانی از معتبرترین تولید کننده های ریل آسانسور در دنیا توانسته نیاز بازار نسبت به ریل آسانسور مقاوم و باکیفیت را تأمین و سهم بیشتری نسبت به فروش ریل آسانسور در بازار را به خود اختصاص دهد.

نمایندگی رایا انواع ریل های ساخت کشور ایتالیا ، اسپانیا ، ترکیه و چین  را با کیفیت مطلوب و بهترین قیمت در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد.این مجموعه همواره بر کیفیت قطعات آسانسور تاکید داشته و کیفیت را بر کمیت ارجح می داند.

مجموعه رایا در کنار فروش ریل آسانسور ، درب آسانسور اتوماتیک را نیز با تخفیف از روی لیست قیمت به فروش می رساند.

انواع ریل مونته فرو بر حسب ضخامت

ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و نصابان آسانسور بهترین ریل وارداتی به کشور است.که توسط دقیق ترین دستگاه های اندازه گیری و ماشین کاری طراحی و تولید می شود.ریل تی5 و تی9 مونته فرو از بهترین فولاد FE360B و روش تکنولوژی کشش سرد طراحی می شود.و برای آسانسورهایی با نهایت سرعت 1.6 متر بر ثانیه مورد استفاده قرار می گیرد.

ریل تی16 تمامی ویژگی های T5 و T9 را دارا می باشد . و همچنین مناسب جهت آسانسور های ۱۰ نفره و بالاتر و آسانسور های مرتفع و آسانسور های باسرعت ۱/۶ متر بر ثانیه است.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش ریل آسانسور با قیمت و مشخصات فنی انواع ریل آسانسور بیشتر آشنا شوید.

نمایندگی فروش ریل مونته فرو ایتالیا

 

استاندارد ریل آسانسور مونته فرو 

برای هر محصول تولیدی استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.ساخت ریل های راهنمای مورد استفاده در صنعت آسانسور بر اساس استاندارد بین المللی ISO 7465 می باشد . که به تولید کنندگان مجوز تولید ریل های سرد با دو روش، ماشین کاری و همچنین کشش سرد را می دهد.

استاندارد ساخت ریل های ماشین کاری بدین صورت است که : پس از فرآیند نورد، جهت صیقلی و یک دست شدن سطح نهایی ریل ها،به وسیله ماشین کاری لایه هایی از روی ریل ها برداشته می شود. رایا آسانسور به عنوان نمایندگی ریل مونته فرو ایتالیا این مدل از ریل آسانسور را با ضمانت اصالت به سراسر کشور عرضه می نماید.یکی دیگر از بهترین برندهای ریل ، ریل آسانسور مارازی ایتالیا است.