مشخصات موتور آسانسور ساسی
مشخصات موتور آسانسور ساسی |قیمت روز موتور ساسی|

موتور ساسی بهترین موتور آسانسور در دنیا شناخته شده است. این موتور در کشور ایتالیا توسط متخصصین شرکت آلبرتوساسی طراحی و به تولید انبوه رسیده است. نصب این موتور در آسانسور دارای مزایای بسیاری است. موتور ساسی به لحاظ کیفیت و قدرت سرآمد تمامی موتور های آسانسور ساخته شده در دنیا است. بهتر است این موتور ارزشمند را از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید. نمایندگی رایا آسانسور به صورت دقیق و کامل مشخصات موتور آسانسور ساسی به همراه لیست قیمت روز آن را به مشتریان خود ارائه می دهد. 

مشخصات موتور آسانسور ساسی

موتور اصلی ترین قطعه در آسانسور است. انتخاب این قطعه از حساسیت بالایی برخوردار است. بسیاری از خریداران در موقع خرید موتور آسانسور توجه لازمه را ندارند. باید دانست که موتور آسانسور در انواع مختلفی تولید می شود. مدل ها، توان ها و ظرفیت های آنان با یکدیگر تفاوت دارد.

شرکت آلبرتوساسی بزرگترین تولید کننده موتور آسانسور در دنیا است. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و توانمند و البته دستگاه ها و ابزارآلات پیشرفته و تکنولوژی مدرن توانسته باکیفیت ترین موتور های آسانسور را طراحی و تولید نماید. موتور آسانسور ساسی از نمونه موتور های پراستفاده در کشور است.

بسیاری از متقاضیان این موتور از مشخصات کامل آن اطلاعی ندارند.

برای دریافت مشخصات موتور آسانسور ساسی تنها به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید.

مشخصات موتور آسانسور ساسی ،شرح

موتور آسانسور ساسی ایتالیا در دو نوع گیربکسی و گیرلس طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتور آسانسور دارای مدل ها و ظرفیت های مختلفی است. موتور های ساسی به لحاظ سرعت، قدرت و کیفیت نسبت به دیگر موتور های آسانسور در سطح بالاتری قرار دارد.

در طراحی و ساخت آن از مواد مرغوب و باکیفیتی استفاده شده که همین امر سبب بدنه ی محکم و مقاوم آن شده است. این موتور دارای ابعاد جم و جور و وزن کمی است. نصب آن بسیار آسان و در سه جهت افقی، عمودی و برعکس امکان پذیر است. فلکه ی آن از جنس چدن و ضد سایش می باشد.

جالب است بدانید که روغن موتور آن دائمی بوده و به هیچ عنوان نیازی به تزریق و تعویض روغن نخواهد داشت. موتور آسانسور ساسی ایتالیا از استاتیک لود بالایی برخوردار بوده و در بسیاری از آسانسور های پر تردد و با ارتفاع بلند بکار برده می شود. نصب آن سبب کاهش استهلاک قطعات دیگر همچون تابلو فرمان آسانسور شده

و این خود موجب بالابردن طول عمر آسانسور خواهد شد.

در هنگام خرید موتور آسانسور حتما به مشخصات موتور آسانسور ساسی توجه نمایید. 

مشخصات موتور آسانسور ساسی

مدل های موتور آسانسور ساسی

موتور گیربکس و گیرلس آسانسور ساسی در مدل های مختلفی تولید شده اند. هر کدام از این مدل ها دارای طراحی خاص و منحصر به فردی هستند. موتور گیربکس های ساسی به لحاظ کیفیت و قدرت از سایر موتور گیربکس های آسانسور دنیا پیشی گرفته اند. این موتور ها بسیار مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردارند. 

  • موتور آسانسور لئو LEO
  • موتور آسانسور تورو TORO 
  • موتور آسانسور مودی MODY
  • موتور های سری MF، مانند MF84،  MF48

مدل های رایج موتور آسانسور ساسی ایتالیا در بازار است. موتور های ساسی با دریافت کمترین میزان انرژی بیشترین قدرت را از خود نشان می دهند. این موتور ها با توجه به کارایی و راندمان بالا به لحاظ قیمت نیز در رتبه اول قرار دارند.

در نمایندگی رایا آسانسور کلیه موتور های ساسی با استقبال بینظیر مشتریان روبرو شده اند.

چرا که رایا آسانسور آنها را با قیمت بسیار مناسب و به صورت اصل در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

مشخصات موتور آسانسور ساسی را از رایا بخواهید.

مشخصات کامل موتور آسانسور ساسی

گیربکس موتور ساسی

گیربکس این موتور دارای وزن کمی است. از این رو به راحتی حمل و نصب می شود. نوع طراحی گیربکس های ساسی منحصر به فرد است. شرکت ساسی به عنوان برترین تولیدکننده موتور گیربکس در دنیا شناخته شده است.

گیربکس های موتور ساسی در انواع

  • تک سرعته و دو سرعته AC
  • با ولتاژ و فرکانس متغیر AC
  • و با ولتاژ متغیر DC 

ساخته شده اند. گیربکس های ساسی با انتقال سریع توان مکانیکی سبب بالا بردن سرعت آسانسور می شود.

موتور گیربکس های ساسی دارای قدرت و توان بالایی می باشند.

و به همین منظور در برج ها و ساختمان های بلند و پر ترافیک بیشترین استفاده را دارند. 

در هنگام خرید موتور آسانسور از مشخصات موتور آسانسور ساسی غافل نشوید.

نمایندگی موتور آسانسور آلبرتوساسی رایا آسانسور همه روزه پذیرای سفارشات شما است.

مشخصات کامل موتور آسانسور ساسی

مشخصات موتور آسانسور ساسی

همانطور که گفته شد، متخصصین شرکت نامدار آلبرتو ساسی در ساخت انواع موتور آسانسور مهارت بالایی دارند. به طوری که توانسته اند باکیفیت ترین و مرغوب ترین موتور های آسانسور را راهی بازار کنند. موتور ساسی با توان های ۵/۵، ۶/۶، ۷/۳، ۹/۲، ۱۱، ۱۳/۲ و ۱۷/۶ مورد استفاده قرار می گیرد.

این موتور دارای طراحی منحصر به فردی است. در آن، موتور و ترمز قادر به چرخش به دور محور مارپیچ می باشد. موتور ساسی دارای استاتیک لود بالایی است. این موتور کمتر دچار اشکال شده که آن هم به دلیل استفاده از مواد مرغوب و طراحی خاص آن است. موتور آسانسور ساسی به خوبی توانسته مراحل کنترل کیفی و فرآیند استاندارد را طی نماید.

این موتور آسانسور ایتالیایی مطابق با استاندارد EN81 اروپا عمل نموده است.

موتور گیربکس ساسی دارای راندمان بالا، و برای هر ساختمان با هر تعداد ایستگاه

دارای تنوعی مطلوب، به لحاظ قدرت، سرعت و ظرفیت است.

علاوه بر مشخصات موتور آسانسور ساسی می توانید 

قیمت موتور آسانسور ساسی را نیز از رایا آسانسور جویا شوید.

موتور گیرلس آسانسور ساسی ایتالیا

شرکت ساسی علاوه بر موتور گیربکس در ساخت موتور گیرلس نیز از مهارت بالایی برخوردار می باشد. موتور گیرلس ساسی نیز در مدل های مختلفی طراحی شده اند. از رایج ترین آنها می توان به G200 و G300 اشاره کرد. این موتور ها دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشند. به دلیل فقدان گیربکس در این موتور نیازی به روغن نداشته و این یعنی در حفظ سلامت محیط زیست بسیار تأثیر گذار است. 

آگاهی از مشخصات موتور آسانسور ساسی را باید ضروری دانست.

موتور گیرلس ساسی بسیار کم مصرف بوده (تا میزان 50 %) و در کاهش هزینه های مصرف برق نقش مهمی دارد. این موتور به آرامی حرکت خود را آغاز نموده و به تدریج سرعت خود را افزایش می دهد تا جایی که به سرعت نامی خود برسد و در هنگام نزدیک شدن کابین به طبقه مورد نظر کم کم از سرعت خود کاسته و به آرامی کابین را متوقف می کند.

در استفاده از این موتور حرکت نرم و آرام و به دور از هر گونه تکانه و لرزش آسانسور به خوبی احساس می شود. به دلیل ابعاد کوچک این موتور می توان در شرایطی که فضای کافی وجود نداشته باشد آن را نصب نمود. این موتور را می توان در آسانسور های پرترافیک و برج ها استفاده نمود.

قبل از خرید از مشخصات موتور آسانسور ساسی آگاه شوید.

موتور گیرلس ها معمولا در انواع

  • با آهنربای دائمی AC 
  • با ولتاژ و فرکانس متغیر AC
  • و با ولتاژ متغیر DC 

ساخته می شوند. 

نمایندگی معتبر موتور آسانسور ساسی 

شرکت آلبرتو ساسی بزرگترین تولید کننده موتور آسانسور است که دارای نمایندگی های متعددی در سراسر دنیا می باشد. در کشور ما نیز دارای نمایندگی های بسیاری است که به جرأت می توان گفت نمایندگی رایا آسانسور از معتبرترین آنها است.

چرا که به صورت مستقیم و بدون واسطه کلیه موتور های ساسی را وارد نموده و آنها را به سراسر کشور توزیع می کند. نمایندگی رایا آسانسور بهترین قیمت را برای تک تک مدل های موتور آسانسور ساسی در نظر گرفته است.

رایا کلیه موتور های ساسی را همراه با گارانتی معتبر همین شرکت به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت مناسب، ارائه مشاوره فنی رایگان و گارانتی معتبر سبب فروش بالایی موتور آسانسور ساسی

توسط این نمایندگی شده است. با مراجعه به این نمایندگی مشخصات موتور آسانسور ساسی

و لیست قیمت روز موتور آسانسور را دریافت خواهید نمود.

رایا آسانسور امنیت و آرامش بیشتری را برای شما آرزومند است.

شرکت آلبرتو ساسی

شرکت آلبرتو ساسی به عنوان تولید کننده موتور گیربکس در سال ۱۹۴۶ در شهر میلانو ایتالیا تأسیس شد. شرکت آلبرتو از پیشتازان صنعت در خصوص موتورهای کششی و گیرلس به شمار می رود. با گذشت چندین دهه از حضور این شرکت در بازار های بین المللی و سرتاسرجهان محصولات خود را با بالاترین کیفیت از طریق شبکه گسترده توزیع، در اختیاراستفاده کنندگان موتور گیربکس وگیرلس قرار می دهد.شما می توانید : مشخصات موتور آسانسور ساسی را از مجموعه رایا آسانسور دریافت نمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش موتورهای ساسی ایتالیا

در دنیای امروزی اهمیت خدمات پس از فروش روز به روز افزایش می یابد. به طوری که آن را هم سو و هم تراز با اهمیت کیفیت در نظر می گیرند.مجموعه رایا آسانسور موتورهای آسانسور ساسی ایتالیا را با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به سراسر کشور عرضه می نماید.کلیه موتورهای وارداتی این مجموعه دارای برگه سبز وارداتی هستند.و اصالت محصول توسط بازرگانی رایا آسانسور تضمین می شود.