مشخصات فنی موتور ساسی s38
مشخصات فنی موتور ساسی S38 | نمایندگی آلبرتو ساسی

موتور آسانسور ساسی اسپانیا یکی از موتورهای آسانسور شرکت آلبرتو ساسی است.یکی از بهترین مدل های این موتور آسانسور ، S38 است.مشخصات فنی موتور ساسی S38 در این مقاله شرح داده شده است.مجموعه رایا آسانسور به عنوان نمایندگی فروش آلبرتو ساسی این موتور آسانسور را به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می نماید.

مشخصات فنی موتور ساسی S38

موتور آسانسور ساسی اسپانیا در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

از مشخصات فنی موتور ساسی S38 می توان به استاتیک لود مناسب حدودا 3000 کیلوگرم ، میزان استارت در روز مناسب و کیفیت حرکتی بالا اشاره نمود.

این موتور آسانسور نیز مانند موتور آسانسور ساسی ایتالیا ساخت شرکت آلبرتو ساسی است.

باید به این نکته توجه نمود:

موتورهای آسانسور وارداتی توسط مجموعه رایا با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور ارسال می گردد.

با توجه به این که این موتور آسانسور ساخت شرکت آلبرتوساسی است .

می توان در بسیاری از پروژه های مهم پرترافیک آن را مورد استفاده قرار داد.

مشخصات فنی موتور ساسی S38

مشخصات فنی موتور ساسی S38 توضیحات

 

نام کالا  Product Name موتور آسانسور ساسی 5.9 کیلووات تک سرعته
SPAIN ALBERTO SASSI 5.9 3VF
کشور سازنده ساخت اسپانیا Made in SPAIN
برند ساسی SASSI
گارانتی 24 ماه طلایی 2 YEARS
خدمات پس از فروش ۱۵ سال ۱۵ YEARS
سیستم حرکتی سرعت یک متر ۱:۱ ۱ M/S
برق مصرفی ۳ فاز (۳۸۰ولت) (۳L (380 V
قدرت ،مشخصات فنی موتور ساسی S38 5.9 کیلووات 5.9 KW
تعداد دور سیم پیچ تک دور 3VF
ظرفیت استاندارد ۵۰۰ کیلوگرم ۵۰۰KG
اینکودر فابریک ندارد NO
تعداد بوبین ترمز تک بوبین ۱
یاتاقان دارد YES
مناسب برای تعداد طبقات 2-3-4-5-6 طبقه 2-3-4-5-6 Floor
فن خنک سازی دارد YES
روغن چرخ دنده دارد YES
میزان نویز و صدا 25 دسیبل 25 decibel
مناسب تعداد استارت در روز 1000 استارت 1000 start
استاتیک لود ۳۰۰۰ کیلو گرم ۳۰۰۰MAX STATIC LOAD KG
قطر فلکه ، مشخصات فنی موتور ساسی S38 56 سانتی متر 56 CM
جریان راه اندازی 14 آمپر 14 A
نماینده فروش مستقیم مجموعه رایا آسانسور RARA LIFT
 نمره کارشناسان رایا آسانسور به این محصول از ۱۰ 8.3 8.3
وزن محصول 251 کیلوگرم 251 KG
شرکت ارائه دهنده گارانتی آسانسور سعید- رایا آسانسور SAEED LIFT – RAYA LIFT

مشخصات فنی موتور ساسی S38

برخی دیگر از مشخصات فنی موتور ساسی S38

مطرح ترین مدل موتور آسانسور ساسی اسپانیا S38 است.

این موتور آسانسور با توان 5.9 کیلووات و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار عرضه شده است.و هم اکنون در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

این موتور آسانسور مطابق با استاندارد بین المللی EN81 ساخته شده است.

و توسط شرکت آلبرتو ساسی پشتیبانی می گردد.در واقع شرکت ساسی اسپانیا شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی است.این موتور آسانسور به صورت 6 نفره و تا حداکثر 7 توقف برای پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک از سوی مجموعه رایا آسانسور پیشنهاد می گردد.

از مشخصات فنی موتور ساسی S38 می توان به توان تحمل مناسب این موتور آسانسور در مقایسه با دیگر مدل های 6 نفره این شرکت است.باید دانست تعمیر موتور آسانسور از اقدامات مجموعه رایا است.

لیست مشخصات فنی موتور ساسی S38

نحوه خرید موتور آسانسور ساسی S38

برای خرید این موتور آسانسور چندین راهکار به شما پیشنهاد می گردد.یکی از این راهکارها این است که به سایت مجموعه رایا آسانسور به آدرس asialift.net رفته و از بخش موتورهای آسانسور این مجموعه با توجه به مشخصات فنی موتور ساسی S38 خرید خود را انجام دهید.

یا این که با قسمت بازرگانی مجموعه تماس گرفته و تقاضای استعلام قیمت نمایید.راه دیگر بدین صورت است که از طریق واتساپ به مجموعه پیام فرستاده و تقاضای پیش فاکتور نمایید.کارشناسان ما در مجموعه رایا پیام های شما را چک کرده و اقدامات لازم را رهگیری می نمایند.

شما همچنین می توانید:

قیمت نصب آسانسور را نیز استعلام نمایید.

مشخصات فنی موتور ساسی S38

موتور ساسی S38 با توان مناسب ، کیفیت و راندمان بالا طراحی شده است.

از مشخصات فنی موتور ساسی S38 می توان به میزان نویز کم ، توان تحمل بالا و مکانیزم مناسب با پروژه های پرترافیک اشاره نمود.

این موتور آسانسور محبوب بسیاری از سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور است.و در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور توسط کارشناسان و متخصصین در زمینه آسانسور تایید می گردد.

باید دانست:

موتور آسانسور ساسی اسپانیا با توان و ظرفیت های مختلف تولید شده است.و می تواند در بسیاری از پروژه های اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.با مراجعه به لینک نمایندگی فروش موتور آسانسور بهران قیمت ها را از نمایندگی استعلام نمایید.

دیگر خصوصیات موتور ساسی S38

این موتور آسانسور را می توان از مطرح ترین موتورهای گیربکس وارداتی دانست.باید به این نکته توجه نمود این موتور گیربکس با میزان نویز مناسب ، تعداد استارت مناسب و استاتیک لود مطلوب به بازار عرضه شده است.از مشخصات فنی موتور ساسی S38 کیفیت حرکتی بالا است.

به طوری که با بسیاری از تابلو فرمان های دارای درایو کنترل سرعت مطابقت دارد.موتور آسانسور ساسی اسپانیا در مقایسه با برندهای تولید کننده موتور گیربکس در سطح بین المللی دارای کیفیت و کارایی مطلوبی است.

و با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر قابل مقایسه با بسیاری از برندهای وارداتی است.این موتور گیربکس محبوب بسیاری از نصابان آسانسور در سراسر کشور است و بسیاری از انبوه سازان در پروژه های مهم خود از آن استفاده می کنند.

مجموعه رایا در کنار فروش انواع موتور آسانسور قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.

نمایندگی فروش موتور آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از امکانات پیشرفته و تکنولوژی نوین با پشتوانه قوی مدیریتی و پرسنل متخصص ، در زمینه انواع خدمات آسانسور از صفر تا صد پیشقدم بوده و به عنوان نمایندگی فروش موتور آسانسور ساسی با ارائه مشخصات فنی موتور ساسی S38 و سایر موتورهای آسانسور همواره تلاش کرده است علاوه بر دادن اطلاعات فنی به مشتریان مناسب ترین قیمت را به استفاده کنندگان در سراسر کشور ارائه دهد.

مجموعه رایا با داشتن واحدهای مجزا کلیه خدمات آسانسور را رهگیری می نماید.این مجموعه توانسته است میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات ارائه شده را هر ساله افزایش دهد.

فروش مستقیم و بدون واسطه را از رایا آسانسور بخواهید.امیدواریم با همسان سازی قیمت ها در سراسر کشور قدم هایی نوین در صنعت آسانسور کشور برداریم.

شما می توانید:

قیمت فروش آسانسور را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

مقایسه موتور ساسی اسپانیا و ایتالیا

موتور آسانسور ساسی اسپانیا و موتور گیربکس ساسی ایتالیا ساخت شرکت آلبرتوساسی می باشند.تفاوت اصلی این دو موتور گیربکس در استاتیک لود آن هاست.بهترین تعریفی که از استاتیک لود می توان ارائه نمود به این صورت است که توان تحمل موتور گیربکس در حالت سکون به چه میزانی است.در مورد موتور گیربکس ساسی اسپانیا این توان تحمل کمتر است به نحوی که پایین ترین نوع این موتور دارای توان تحمل ۲۱۰۰کیلوگرم است که توان تحمل ساسی ایتالیا در پایین ترین نوع موتور گیر بکس ۱۵۰کیلوگرم بالاتر از ساسی اسپانیا است.مشخصات فنی موتور ساسی S38 برای اطلاعات بیشتر کاربران در اختیار سازندگان ساختمان قرار می گیرد.

قیمت موتور ساسی اسپانیا

موتور گیربکس ساسی اسپانیا دارای قیمتی پایین تر نسبت به موتور گیربکس ساسی ایتالیااست.وبا توجه به اطلاعاتی که در مورد توان تحمل این موتور در مقایسه با موتور گیربکس ساسی ایتالیا ارائه گردیدعلت پاپین بودن این قیمت به وضوح دیده می شود.اما در مقایسه با موتور های گیربکس تولید شده در کشور موتور گیربکس ساسی اسپانیا دارای قیمت بالاتر و به مراتب کیفیت بهتری است و به دلیل وارداتی بودن این محصول شاخص نرخ ارز در تعیین قیمت روز آن تعیین کننده است.