قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی
قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی | فروش موتور الکمپ |

شرکت موسی خانی بزرگترین وارد کننده موتور آسانسور الکمپ به کشور است. این شرکت نمایندگی انحصاری موتور الکمپ را دراختیار داشته و کلیه مدل های این موتور ایتالیایی را به سراسر کشور توزیع می کند. موتور آسانسور الکمپ چندین سال است که در کشور مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت موتور الکمپ ایتالیا رااز موسی خانی استعلام نمایید.

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی

شرکت موسی خانی:

یکی از معتبرترین شرکت هایی که وارد کننده موتور آسانسور الکمپ است، شرکت بزرگ موسی خانی است. این شرکت چندین سال است که با پخش و توزیع انواع موتور آسانسور سعی در تأمین نیاز بازار دارد. شرکت موسی خانی دارای مجوز از سوی وزارت صنایع و معادن و نیز عضو رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی است. موسی خانی با فروش بالای موتور آسانسور الکمپ ایتالیا و دیگر موتور های معتبر خارجی به یکی از بزرگترین مراکز فروش قطعات آسانسور در کشور تبدیل شده است. هدف اصلی موسی خانی برقراری امنیت و آرامش بیشتر آسانسور سواران ایرانی است. قیمت موتور الکمپ ایتالیا راتنهااز موسی خانی استعلام نمایید.

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی ،شرح

همانطور که گفته شد، بازرگانی موسی خانی نمایندگی انحصاری موتور آسانسور الکمپ ایتالیا را در اختیار داشته که با واردات مسقیم این موتور به کشور توانسته بسیاری از نیاز های بازار نسبت به موتور باکیفیت را تأمین نماید. موسی خانی چندین سال است که با این کار سعی در حفظ امنیت و آسایش مردم در استفاده از آسانسور دارد. این نمایندگی مدل های مختلف موتور آسانسور الکمپ را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می دهد. علاوه بر فروش موتور الکمپ، قطعات دیگر آسانسور نیز در این نمایندگی به فروش می رسد.

بسیاری از موتور های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی و … نیز در بازرگانی موسی خانی با نازل ترین قیمت به فروش می رسد. اما موسی خانی بیشتر به عنوان نمایندگی معتبر و بزرگ موتور آسانسور الکمپ ایتالیا شناخته شده است. موسی خانی با قیمت های منصفانه و مقرون به صرفه ای که ارائه می دهد، با استقبال بینظیر مشتریان و فروش بالای موتور آسانسور الکمپ ایتالیا روبرو شده است. 

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی

شرکت سیکور

صنعت آسانسور در کشور های اروپایی همچون ایتالیا پیشرفت بالایی داشته است. بسیاری از قطعات بخصوص موتور آسانسور در این کشور با بالاترین درصد کیفیت و مرغوبیت طراحی و ساخته شده است. صنعتگران ایتالیایی با استفاده از دانش فنی بالا، تکنولوژی مدرن و ابزارآلات پیشرفته توانسته اند بهترین موتور های آسانسور را تولید کنند. یکی از برترین موتور های ساخت این کشور موتور آسانسور الکمپ است که با نام تجاری سیکور وارد بازار شده است. شرکت سیکور سالانه ظرفیت 3500 دستگاه را داشته و به صورت گسترده محصولات خود را از طریق شبکه بین المللی توزیع، در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شرکت محصولات خود را به 60 کشور جهان توزیع می کند. شرکت سیکور ایتالیا به دلیل ساخت موتور های آسانسور باکیفیت و کارا، به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان موتور آسانسور در دنیا شناخته شده است.

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی

 موتور آسانسور الکمپ

موتور آسانسور الکمپ در مدل ها و توان های متنوع طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتور گیربکسی در دو نوع دوسرعته ac2 و تک سرعته 3vf راهی بازار شده است. موتور ایتالیایی الکمپ در مصرف برق بسیار صرفه جو بوده به طوری که نصب آن کاهش هزینه های مصرف برق را به دنبال دارد. نصب آن به دو صورت عمودی و افقی امکان پذیر است. این موتور گیربکسی از روغن موتور گیاهی دائمی بهره برده و نیازی به تزریق یا تعویض روغن ندارد. به همین منظور در حفظ سلامت محیط زیست نقش بسزایی دارد. موتور الکمپ دارای سطح کیفی مطلوبی است. به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساخت آن دارای بدنه و فلکه محکم و ضد سایشی است. این موتور باارزش را به راحتی می توان در آسانسور های پرترافیک و با ارتفاع بلند بکار بست.

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی

مدل های موتور آسانسور الکمپ ایتالیا

همانطور که پیشتر اشاره شد، موتور الکمپ ایتالیا با مدل های بسیار متنوعی عرضه می شود. از رایجترین مدل های آن می توان  MR12  MR13 ، MR14 ، MR16 را مثال زد. البته مدل های جدیدتری همچون sh130 ، sh140 ، Re16 نیز به تازگی وارد بازار شده اند. موتور  آسانسور الکمپ ایتالیا در کنار سایر موتور های ایتالیایی همچون  موتور آلبرتو ساسی، مونتاناری و … سالیان بسیاری است که در صنعت آسانسور کشور مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های مختلفی دارای نمایندگی این موتور آسانسور هستند که به جرأت می توان گفت شرکت بزرگ موسی خانی معتبرترین آنها است. با قیمت مناسب موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی خرید مقرون به صرفه ای خواهید داشت.

موسی خانی با پشتیبانی قوی از شرکت سیکور کلیه محصولات این شرکت نامدار را به صورت اصل و با گارانتی معتبر همین شرکت به متقاضیان در سراسر کشور ارائه می دهد. در ادامه به مشخصات برخی از مدل های موتور آسانسور الکمپ که در این نمایندگی معتبر به فروش می رسد می پردازیم. 

مدل MR12:

  • AC2 / VVVF
  • ظرفیت: ۵۸۰
  • توان: ۵/۵ کیلو وات
  • سرعت: ۱ متر بر ثانیه

مدل MR13:

AC2 / VVVF

  • ظرفیت: ۵۸۰
  • توان: ۵/۵ کیلو وات
  • سرعت: ۱ متر بر ثانیه

لیست قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی را از دست ندهید.

مدل MR14:

  • AC2 / VVVF
  • ظرفیت: ۷۰۰ کیلوگرم
  • توان: ۶ کیلو وات
  • سرعت: ۱ متر بر ثانیه

مدل MR16:

  • AC2 / VVVF
  • ظرفیت: ۹۷۵ کیلوگرم
  • توان: ۱۳/۵ کیلو وات
  • سرعت: ۱/۶ متر بر ثانیه

قیمت موتور الکمپ ایتالیا موسی خانی

شرکت بزرگ موسی خانی چندین سال است که با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری شرکت سیکور ایتالیا در کنار موتور های آلبرتو ساسی و مونتاناری به واردات انواع موتور های تولید شده در این شرکت نامدار می پردازد. همانطور که می دانید موتور آسانسور سیکور یا همان الکمپ نیز یکی از معتبرترین موتور گیربکس های تولید شده در کشور ایتالیا است. این موتور باکیفیت و ارزشمند ایتالیایی در مدل های مختلفی طراحی و به تولید انبوه رسیده است. تمامی این مدل ها با کیفیت بالا و به صورت اصل در نمایندگی موسی خانی با قیمت بسیار مناسب و منصفانه ای به فروش می رسد. موسی خانی در تعیین قیمت این موتور شرایط اقتصادی حاکم در کشور را نیز در نظر گرفته است.

این نمایندگی برای تسهیل در خرید موتور آسانسور با تنظیم لیست قیمت موتور آسانسور انتخاب را برای مشتریان راحت تر نموده است. برای تهیه انواع موتور آسانسور تنها به این نمایندگی معتبر مراجعه نمایید.

خدمات شرکت موسی خانی

شرکت موسی خانی علاوه بر فروش قطعات آسانسور، بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به مشتریان ارائه می دهد. سرویس و نگهداری، تعمیرات آسانسور، نصب آسانسور، بازسازی آسانسور و … از نمونه خدماتی است که این شرکت توسط نیروهای متخصص و زبده با رعایت تمامی قوانین، استانداردها و نکات ایمنی به انجام می رساند. موسی خانی از مرحله فروش تا نصب، سرویس، تعمیر و نگهداری آسانسور در کنار مشتریان خواهد بود. این شرکت با برگزاری جلسات آموزشی برای نیرو های خود در جهت پیشرفت در خدمات رسانی قدم های مؤثری برداشته است. متخصصین شرکت موسی خانی در انجام تمامی خدمات از دانش فنی بالا بهره برده و عملیات های سخت و پیچیده را به صورت کاملا تخصصی و ماهرانه به انجام می رسانند.

این شرکت خدمات دهنده آسانسور همواره سعی در برقراری امنیت کامل در آسانسور ها را دارد. بدون هیچگونه نگرانی خدمات آسانسور خود را به نیروهای کارکشته این شرکت بسپارید. شما می توانید برای اطلاع از بهترین قطعات آسانسور از قبیل، موتور آسانسور، درب آسانسور، ریل آسانسور و همچنین انواع پک آسانسور به این بازرگانی مراجعه نمایید. موسی خانی کلیه قطعات و پک های آسانسور را با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد.