قیمت کابین آسانسور مشهد
قیمت کابین آسانسور مشهد | قیمت کابین آسانسور تمام استیل|

یکی از بخش های مهم در آسانسور کابین است. برای استفاده کنندگان از آسانسور امنیت و دیزاین کابین بسیار مهم می باشد. به همین علت است که کابین های جدید با طرح ها و مدل های مختلفی وارد بازار شده اند. در کشور کارخانجات بسیاری در حال طراحی و ساخت کابین آسانسور هستند. کابین های استیل، ام دی اف، شیشه ای(پاناروما)، فرمیکا و … از انواع مختلف کابین هایی هستند که در بازارهای امروزی می توان در مدل های مختلف پیدا نمود. در شهر مشهد بهترین و زیباترین کابین ها ساخته می شود. قیمت کابین آسانسور در مشهد بسیار مناسب می باشد.

قیمت کابین آسانسور مشهد

تصور برخی از مردم نسبت به آسانسور فقط کابین است. آنها تنها کابین را می بینند و همیشه بر این باورند که آسانسور همان اتاقک کوچک متحرک است. به همین منظور طراحی و دیزاین کابین برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه برای انتقال حس آرامش در آسانسور ها، کابین ها در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند. این درست است که مسافرین مدت کمی در کابین به سر می برند اما باید شرایط داخلی کابین به صورتی باشد که مسافرین در آن مدت کم آرامش و امنیت را در کابین احساس کنند و از آسانسور لذت کافی را ببرند. جالب است بدانید که شهر مشهد در ساخت انواع کابین در طرح ها و مدل های متنوع بسیار فعال می باشد. قیمت کابین آسانسور مشهد را از رایا آسانسور جویا شوید. 

قیمت وساخت کابین آسانسور مشهد

در شهر مشهد کابین آسانسور از بهترین و مرغوب ترین اجناس طراحی و ساخته می شود. در این شهر کارخانه جات مختلفی در جهت ساخت کابین فعالیت می کنند که در آنها کابین های متنوعی ساخته می شود. کابین های استیل و تمام استیل در مشهد با طرح های بینظیری تولید می شود. بسیاری از طراحان کابین در این شهر مطابق با سلیقه ی مشتریان عمل نموده و کابین ها را طراحی می کنند. در تعیین قیمت کابین آسانسور مواردی همچون جنس کابین، مساحت کابین، وزن کابین، طراحی داخلی و ظرفیت آن مؤثر می باشد. برای جذابیت بیشتر از جنس استیل در کابین ها استفاده می شود که البته این نوع کابین ها هم مقاومت بالایی دارند و هم از قیمت بیشتری نسبت به سایر کابین ها برخوردارند. برخی از افراد با توجه به توانایی مالی خود طرح و مدل متفاوتی را برای ساخت کابین سفارش می دهند.  

قیمت کابین آسانسور مشهد

قیمت روز کابین آسانسور مشهد

همانطور که اشاره شد، قیمت کابین های آسانسور بستگی به عواملی همچون، جنس، مساحت، ظرفیت، وزن، طراحی داخلی و … دارد. در شهر مشهد کابین های مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها با توجه به آیتم های ذکر شده دارای قیمت های متفاوتی هستند. کابین های تمام استیل ( استیل طلایی، استیل میرور، استیل شامپاینی و … ) نمیه استیل، ام دی اف، فرمیکا و شیشه ای بسیاری در طرح های مختلف در این شهر ساخته می شود. با توجه به این که جنس استیل از دیگر اجناسی که در دیزاین کابین ها استفاده می شود مقاوم تر و مرغوب تر است، قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

اگر موادی که در کابین بکار برده می شود از نوع وارداتی باشد، طبعا قیمت بالاتری خواهد داشت و این بر تعیین قیمت کابین مؤثر است. معمولا قیمت کابین های فرمیکا پایین تر از دیگر اجناس می باشد که آن نیز طرفداران خاص خود را دارد. در شهر مشهد تمامی مدل های کابین آسانسور با قیمت مناسبی وارد بازار شده اند.

قیمت کابین آسانسور مشهد

طراحی و ساخت کابین آسانسور

باید دانست که کابین آسانسور باید طوری طراحی و ساخته شود که مسافرین در آن امنیت داشته و از داخل شدن در آن حس خوبی داشته باشند. کابین باید در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد. باید از جنسی ساخته شود که در زمان آتش سوزی آسیب نبیند. بدنه آن (کف، سقف، دیواره، قاب) باید از موادی همچون فولاد مرغوب ساخته شود تا در برابر نیروهای وارده در هنگام حرکت، مانند عملکرد پاراشوت آسانسور و برخورد احتمالی روی ضربه گیرها مقاومت بالایی داشته باشد تا به مسافرین و بار صدمه ای وارد نشود. معمولا دیواره های کابین با حداقل ضخامت 1 الی 2 میلیمتر ساخته می شود. کف آن معمولا از ورقه های فولادی ساخته می شود و برای کاهش صدا در زمانی که مسافرین وارد یا خارج می شوند بر روی آن از کف پوش های سنگی یا چوبی آستفاده می شود.

در بیشتر موارد برای استحکام و زیبایی بیشتر در کابین از فولاد استفاده می شود. طراحی بخش داخلی کابین گاهی با توجه به سلیقه ی مشتریان و گاهی هم طراحان از خلاقیت خود بهره گرفته و کابین را طراحی می کنند. البته در بیشتر مواقع با توجه به شرایط اقتصادی مشتریان این کار صورت می پذیرد. مواردی همچون لامپ های تزئینی فلورسنت و هالوژن، آینه، تلفن و … نیز با توجه به سلیقه و خواسته ی مشتریان در کابین تعبیه می شود. برای اطلاع از قیمت کابین آسانسور مشهد به فروشگاه رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت کابین آسانسور مشهد

بخش های اصلی کابین آسانسور

یوک: یوک کابین چارچوب و شاکله اصلی کابین آسانسور است

که خود به دو قسمت تقسیم می شود ۱- یوک بالا ۲- یوک پایین.

در ساخت یوک بایستی دقت شود توان تحمل و قدرت لازم را داشته باشد.

و پس از ساخته شدن تنظیم آن باید به گونه ای باشد که از انحراف،

به ویژه در هنگام استفاده از کفشکهای غلطکی مصون بماند.

سکو: در کابین سکو بسیار مهم است زیرا افراد استفاده کننده از آسانسور و یا بار بر روی آن قرار می گیرد. 

دیواره: همانطور که از اسم دیواره پیداست به عنوان محافظ در کابین آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کابین آسانسور در مشهد بسیار مناسب تعیین شده است.

ظرفیت کابین آسانسور

ظرفیت کابین با توجه به آیتم های تعداد توقف ، تعداد افراد استفاده کننده از آسانسور ، تعداد واحدهای ساختمان ، ابعاد در نظرگرفته شده برای آسانسور و سایر موارد محاسبه می گردد. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که قبل از ساخت کابین بایستی ابعاد داخل چاه آسانسور کاملا بررسی و به کابین ساز اطلاع داده شود.باید توجه کرد حد فاصل بین بدنه کابین و سطح داخلی دیواره چاه آسانسور حداکثر ۵ سانتی متر و حداقل دو سانتی متر در اندازه گیری ها باید مدنظر قرار گیرد. در تهیه کابین آسانسور از قیمت کابین آسانسور مشهد غافل نشوید.

انواع درب کابین

درب های کابین معمولا بر روی کابین سوار می شوند. 

درب کابین تلسکوپی

سانترال

آکاردئونی (اتوبوسی) از نمونه درب های کابین آسانسور می باشند.

مکانیزم درب کابین تلسکوپی به صورتی است از یک سمت باز می گردد.

برخلاف در کابین سانترال که از وسط به دو سمت باز می شود.

درب آﮐﺎردﺋﻮﻧﯽ نیز به صورت اتوبوسی عمل می کند.

لیست قیمت درب کابین آسانسور مشهد را از ما جویا شوید.

درب های تلسکوپی و سانترال به صورت دولته و سه لته طراحی گردیده

و به صورت راست بازشو و چپ باز شو به بازار عرضه می گردند.

باید دانست تمامی قطعات درب کابین مانند درب طبقه است

و تنها تفاوت آن ها در مکانیزم باز و بسته شدن درب است.

که شامل قطعاتی مانند موتور سر درب ، درایو ، قرقره و تسمه است.

با توجه به این که نقش درب کابین حفاظت از مسافرین است

تا احتمالا با دیواره چاه به هنگام حرکت کابین برخورد نکنند، باید در انتخاب آن دقت نمود.

واحد تخصصی طراحی کابین آسانسور در تهران

گروه فنی مهندسی رایا آسانسور با ایجاد واحد مجزا در جهت طراحی و مونتاژ کابین برای این قطعه مهم در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام داده است. شما می توانید با سفارش انواع کابین تمام استیل، ام دی اف، فرمیکا و شیشه ای (پاناروما) با بالاترین کیفیت، امنیت و آرامش را در آسانسور خود برقرار کنید. تمامی کابین هایی که توسط طراحان متخصص و زبده ما ساخته می شوند، دارای استاندارد و امنیت کامل می باشند. با خیال راحت طراحی کابین را به ما بسپارید.