قیمت کابین آسانسور اصفهان
قیمت کابین آسانسور اصفهان | فروش انواع کابین آسانسور |

امروزه برای امنیت بیشتر و نیز مدرن تر نمودن آسانسور ها، در شهر های مختلف کشور کابین آسانسور در طرح ها و مدل های منتوعی ساخته می شود. آسانسور یکی از لازمه های ساختمان ها  محسوب می شود که بی گمان بدون آن در شهر های بزرگ نمی توان به زندگی ادامه داد. در شهر اصفهان که یکی از شهرهای بزرگ کشور است به علت استفاده بالا از آسانسور، تولید قطعات مختلف آسانسور از جمله کابین از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت کابین آسانسور در اصفهان همانند دیگر شهر ها مناسب است.

قیمت کابین آسانسور اصفهان

وسیله ای که آسانسور توسط آن مسافرین و بار را در طبقات مختلف ساختمان ها جابجا می کند، کابین نام دارد. تصور برخی از افراد نسبت به آسانسور فقط کابین است. همان اتاقک کوچکی که در چاه آسانسور به صورت عمودی حرکت می کند. باید دانست که آسانسور از قطعات مختلفی ساخته شده که یکی از قطعات اصلی و مهم آن کابین است. این قطعه مسئول حفاظت از سلامت مسافرین و بار می باشد. از آنجایی که کابین در انواع مختلفی از رنگ ها و طرح ها ساخته می شود باید گفت که دارای قیمت های متفاوتی است. قیمت کابین آسانسور در اصفهان نیز متفاوت است. 

قیمت کابین آسانسور اصفهان ،توضیحات

در شهر زیبای اصفهان که یکی از مناطق توریستی کشور می باشد، وجود آسانسور در ساختمان ها بسیار پر اهمیت است. این شهر از مکان های دیدنی و توریستی بسیاری برخوردار است که همین موضوع باعث جذب بالای گردشگر در این شهر شده است. مطمئنا در این شهر پرتردد و پرترافیک، آسانسور می تواند نقش مهمی داشته باشد. مثلا رفت و آمد بین طبقات هتل ها، رستوران ها و ساختمان های دیگر توسط آسانسور راحت تر و سریعتر صورت می گیرد. همین موضوع صنعتگران را بر آن داشت تا با تولید قطعات آسانسور همچون انواع کابین، بخشی از نیاز های این شهر را تأمین نمایند. 

کارخانه جات و شرکت های مختلفی در جهت طراحی و ساخت کابین آسانسور در این شهر روی کار آمده که همواره با بهره گیری از روش های جدید در طراحی و ساخت کابین، بهترین و مرغوب ترین کابین آسانسور را تولید می کنند. در اصفهان مدل های مختلفی از کابین آسانسور ساخته می شود که هر کدام از آنها با توجه به مواردی همچون، ظرفیت، وزن، مساحت، نوع قطعات و جنس بکار رفته در آن و … دارای قیمت های مختلفی است. البته قیمت کابین آسانسور اصفهان در بازار بسیار مناسب تعیین شده است. شما می توانید برای سفارش ساخت انواع کابین آسانسور با نمایندگی رایا آسانسور تماس بگیرید.

قیمت کابین آسانسور اصفهان

قیمت بهترین کابین آسانسور اصفهان

از بهترین کابین هایی که در این شهر ساخته می شود می توان به کابین های استیل اشاره نمود. همانطور که از نام این کابین پیدا است، در پوشش داخلی آن از ورقه های استیل استفاده می شود. البته ورقه های استیلی که در کابین های آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد به لحاظ زیبایی در طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت است. برای مثال استیل میرور، استیل خشدار، استیل ساده، استیل طلایی با طرح، استیل شامپاینی و … بیشترین کاربرد را در کابین های لوکس و لاکچری دارند. البته استفاده از استیل طلایی در این نوع کابین ها رایج تر است. نوع دیگری از کابین استیل وجود دارد که به دلیل استفاده از ام دی اف در آنها کابین آسانسور نیمه استیل نام گرفته اند.

در پوشش داخلی این نوع کابین آسانسور به صورت ترکیبی از جنس ام دی اف و استیل استفاده شده است.  از آنجایی که جنس استیل از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است می توان گفت که به دلیل استفاده از استیل در تمامی نقاط و زوایای کابین های تمام استیل  نسبت به کابین های نیمه  استیل با قیمت بالاتری روانه بازار شده اند. قیمت کابین آسانسور استیل در اصفهان نسبت به دیگر کابین ها بیشتر می باشد. پایین ترین قیمت کابین آسانسور در این شهر از آن کابین های فرمیکا است. که آنها نیز دارای مخاطبان خاصی می باشند.

قیمت کابین آسانسور اصفهان

ساخت کابین آسانسور 

یوک کابین:

کابین از قسمت های مختلفی چون یوک (چارچوب) ، سکو (کف)، درب، دیواره، سقف تشکیل شده است. یوک یا چارچوب کابین قسمتی است که کل کابین در آن قرار می گیرد. این قسمت از کابین به سه بخش یوک بالا، یوک پایین و ستون ها تقسیم می شود. ساخت دقیق یوک از اهمیت بالایی برخوردار است. این بخش باید طوری ساخته شود که کابین هم از نظر قدرت و هم از نظر بالانس بودن دچار هیچ گونه انحراف و کجی نشود. البته رفع این مشکل ممکن است اما کمی زمان بر است. معمولا برای حذف تکانه یا لرزش در هنکام حرکت کابین آسانسور، بین بدنه ی کابین و یوک از فنر یا لاستیک ارتجاعی استفاده می شود که در کابین های بار بر فنر و لاستیک حذف می شود و در آنها فقط استحکام کف کابین اهمیت دارد.

برای اطلاع از قیمت کابین آسانسور اصفهان به فروشگاه رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت کابین آسانسور اصفهان

طراحی و ساخت کف، سقف و دیواره کابین آسانسور

کف کابین محلی است که مسافرین و بار بر روی آن قرار می گیرند. کف کابین معمولا از جنس فولاد ساخته می شود که برای کاهش صدا بر روی آن از کفپوش های چوبی استفاده می شود. دیواره ها و سقف کابین آسانسور نیز از ورقه های فولادی به ضخامت 1 الی 2 میلی متر ساخته می شوند. عرض لته های کابین معمولا بین 30 تا 40 سانتی متر می باشد. برای راحتی در پیچ و مهره کردن تمام نقاط قطعات، در ساخت دیواره لبه ی لته ها به میزان 3/5 تا 4 سانتی متر به سمت خارج تا می شوند. سقف کابین باید طوری ساخته شود که قابلیت تحمل وزن دو نفر را داشته باشد و در زمان حرکت کوچکترین تکانی نخورد.

در طراحی و ساخت کابین اندازه فاصله بین دیواره چاه آسانسور و دیواره کابین برای امنیت بیشتر باید مد نظر قرار گیرد،

که به طور معمول این فاصله 5 سانتیمتر است.

با سپردن خدمات آسانسور به متخصصین رایا نگران هزینه بازسازی کابین آسانسور نباشید.

درب کابین آسانسور

درب کابین آسانسور در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته می شود. 

که معمولا بر روی کابین سوار می شود. مدل های تلسکوپی،

سانترال و آکاردئونی از نمونه درب های مورد استفاده در کابین آسانسور است. 

مکانیزم درب کابین تلسکوپی به صورتی است از یک سمت باز می گردد.

برخلاف درب کابین سانترال که از وسط به دو سمت باز می شود.

درب آﮐﺎردﺋﻮﻧﯽ نیز به صورت اتوبوسی عمل می کند.

لیست قیمت درب کابین آسانسور اصفهان را از ما جویا شوید.

درب های تلسکوپی و سانترال به صورت دولته و سه لته طراحی گردیده

و به صورت راست بازشو و چپ باز شو به بازار عرضه می گردند.

باید دانست تمامی قطعات درب کابین مانند درب طبقه است

و تنها تفاوت آن ها در مکانیزم باز و بسته شدن درب است.

که شامل قطعاتی مانند موتور سر درب ، درایو ، قرقره و تسمه است.

با توجه به این که نقش درب کابین حفاظت از مسافرین است

تا احتمالا با دیواره چاه به هنگام حرکت کابین برخورد نکنند، باید در انتخاب آن دقت نمود.