فرم استعلام قیمت آسانسور
فرم استعلام قیمت آسانسور |قیمت روز نصب آسانسور|

نصب آسانسور برای سازندگان ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که با وجود آسانسور کیفیت ساختمان و بهای تمام شده ی آن بالاتر می رود. اما موضوع مهم قیمت آسانسور است. شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور معمولا فرم استعلام قیمت آسانسور را به سازندگان ساختمان داده و آنان را از قیمت نهایی پکیج ها مطلع می کنند. 

فرم استعلام قیمت آسانسور

در سال های اخیر به دلیل وجود تحریم ها و تغییرات ناگهانی نرخ ارز، شاهد بالا رفتن قیمت برخی از قطعات آسانسور همچون موتور آسانسور، تابلو فرمان آسانسور، ریل آسانسور، دب آسانسور، سیم بکسل آسانسور، تراول کابل و … بودیم که متاسفانه همچنان نیز این روند ادامه دارد. از آنجایی که برخی از این قطعات وارداتی می باشند، قیمت آنان بالا است. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور از قطعات وارداتی در پکیج های آسانسور استفاده نموده که سبب گرانتر شدن آنها شده است. در فرم استعلام قیمت آسانسور تمامی مشخصات آسانسور قید شده است. 

فرم استعلام قیمت آسانسور ،شرح

قیمت آسانسور را باید به صورت روزانه استعلام نمود. چرا که مدام در حال نوسان می باشد. سازندگان ساختمان برای انتخاب و نصب آسانسور به شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور مراجعه نموده و از آنان فرم استعلام قیمت آسانسور را دریافت می نمایند. باید توجه نمود فرمی که شرکت ها در اختیار مشتریان قرار می دهند تا زمان مشخصی اعتبار دارد و بعد از گذشت آن زمان، فرم نامعتبر می شود. سازندگان ساختمان باید به صورت روزانه قیمت آسانسور را استعلام نمایند تا کمتر دچار ضرر مالی شوند. برخی از شرکت ها پکیج های ترکیبی آماده ای را به مشتریان ارائه می دهند. که معمولا در این پکیج ها قطعات وارداتی بسیاری بکاربرده می شود.

در فرم استعلام قیمت آسانسور ، قیمت تمای قطعات اصلی و لوازم جانبی آسانسور قید شده است.

با در اختیار داشتن این فرم می توان از مشخصات کامل پکیج ها مطلع شد.

فرم استعلام قیمت آسانسور

استعلام قیمت موتور آسانسور

برای موتور لقب مرکز اصلی و قلب آسانسور در نظر گرفته شده است. زیرا این قطعه مهمترین نقش را در آسانسور دارد. موتور آسانسور در دو نوع تک سرعته و دوسرعته ( 3VF و AC2 ) گیربکسی و گیرلس طراحی شده است. استفاده از هر کدام از این موتور ها علاوه بر کیفیت در قیمت آسانسور ها نیز تأثیر مستقیم دارند. بسیاری از موتور هایی که در صنعت آسانسور کشور بکار برده می شود، وارداتی است. از آن جهت قیمت آنان بالا است. موتور های گیربکسی نظیر موتور آسانسور آلبرتوساسی ایتالیا و اسپانیا، موتور آسانسور مونتاناری، موتور آسانسور جم، موتور آسانسور ایتال گیرز و موتور های گیرلس همچون موتور زیلابگ آلمان، موتور گیرلس ویتور، موتور آکیش ترک و … در بازار با توجه به کیفیت، توان و ظرفیت با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. 

فرم استعلام قیمت آسانسور

 

قیمت ریل آسانسور

ریل آسانسور نیز یکی از قطعات اصلی به شمار می رود که در مراحل اولیه نصب آسانسور بکار برده می شود.

ریل ها به دو صورت کشش سرد و گرم ساخته می شوند

که این فرآیند در تعیین قیمت آنان مؤثر است.

در فرم استعلام قیمت آسانسور ،

قیمت ریل های موجود در پکیج ها نیز ثبت می شود.

با توجه به فرایندی که

ریل سرد طی می کند دارای استحکام بیشتری است.

به همین جهت قیمت آن بیشتر است. ریل ها با معرفی

برند های مختلفی وارد بازار شده اند که از بهترین آنها می توان به

ریل آسانسور ساورا اسپانیا، ریل آسانسور مونته فرو و مارازی ایتالیا،

ریل آسانسور مونته فرو چین، ریل های ترک نظیر

ریل آسانسور چیلیک، ترکلی، فالکون و آیگون اشاره نمود.

کیفیت و نوع ریل در تعیین قیمت آسانسور نقش مهمی دارد.

فرم استعلام قیمت آسانسور

قیمت هر آسانسور با توجه به نوع و کیفیت قطعات بکار رفته در آنها، میزان ظرفیت و تعداد ایستگاه و موارد دیگر تعیین می شود. در جهت کاهش قیمت آسانسور در ساخت پکیج از قطعات تولید داخل همچون تابلو فرمان آسانسور، موتور، درب، کابین، و … استفاده می شود. استفاده از تولیدات ملی علاوه بر کاهش قیمت ها، سبب ایجاد ذخایر ارز کشور شده و از خروج آن جلوگیری می کند. بنابراین با ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی می توان شاهد رشد و توسعه صنایع مختلف از جمله آسانسور در کشور بوده و قیمت ها را کاهش داد. متأسفانه با بکارگیری قطعات خارجی در ساخت آسانسور، قیمت بسیاری از آسانسور ها بالا بوده بطوری که برخی از سازندگان ساختمان قدرت خرید آنان را ندارند. تمامی مشخصات آسانسور ها اعم از نوع قطعات (وارداتی یا داخلی بودن) و معرفی تولید کنندگان آنها در فرم استعلام قیمت آسانسور آورده می شود.

در کشور ما بیشتر از آسانسور های کششی و هیدرولیک استفاده می شود

که با توجه به قطعات بکار رفته در آنها و موارد دیگر دارای قیمت های متفاوتی هستند.

فرم استعلام قیمت آسانسور

قیمت آسانسور

همانطور که پیشتر اشاره شد، در کشور ما بیشترین استفاده را آسانسور های کششی و هیدرولیک دارند. از آسانسور های کششی بیشتر در ساختمان های با ارتفاع متوسط و بالا استفاده می شود. آسانسور های هیدرولیک بیشتر در ساختمان های کم ارتفاع بکار می رود. قیمت این آسانسور ها براساس ظرفیت، ارتفاع، نوع و مدل، سرعت و البته قطعات بکار رفته در آنها محاسبه می شود. معمولا در آسانسور های کششی از قطعات بیشتری نسبت به آسانسور های هیدرولیک استفاده می شود که این خود سبب بالا رفتن قیمت آنان نسبت به دیگر آسانسور ها شده است. برای نصب آسانسورها دریافت فرم استعلام قیمت آسانسور لازم است.

آسانسور های هیدرولیک از قطعات کمتری بهره برده ولی دارای امنیت بالایی نسبت به دیگر آسانسور ها است. نصب و راه اندازی این آسانسور ها بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. مصرف انرژی در آنها کمتر بوده و از حرکت نرم و بی صدایی برخوردار هستند. به همین منظور مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده اند. یکی از کم هزینه ترین آسانسور های هیدرولیک، آسانسور خانگی ( هوم لیفت ) می باشد. که در بسیاری از ساختمان های قدیمی و جدید مسکونی، هتل ها و رستوران ها که دارای ارتفاع کمی هستند،

برای تردد راحت تر در بین طبقات نصب می شوند.

بهای ارز و استفاده از قطعات وارداتی در آسانسور ها همواره در تعیین قیمت آسانسور ها دخیل می باشد. 

قیمت درب آسانسور

درب آسانسور در حفظ امنیت جان مسافرین و بار در آسانسور نقش مهمی دارد. درب ها در دو نوع لولایی و اتوماتیک ساخته می شوتد. درب ها معمولا با عرض 70، 80 و 90 سانتی متر عرضه می شوند. نوع درب ، مدل و اندازه و همچنین وارداتی یا داخلی بودن آنها در تعیین قیمت آنان مؤثر است. درب آسانسور با معرفی برند هایی همچون یاران، حریری، بهران، کیوان فراز، صدرا، پارسیان سیستم رو و … در کشور تولید می شود. از نمونه درب های وارداتی می توان از درب آسانسور سلکوم ترک، ایتالیا و چین نام برد. از آنجایی که درب ها به لحاظ نوع، مدل، طرح و رنگ بسیار متنوع می باشند، با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. در فرم استعلام قیمت آسانسور ، قیمت درب ها نیز قید می شود.

قیمت تابلو فرمان و کابین آسانسور

تابلو فرمان مرکز پردازش اطلاعات آسانسور است که مهمترین قطعه ی الکتریکال آسانسور محسوب می شود. این قطعه دستورات صادر شده از کابین و طبقات را گرفته و بعد از پردازش به کابین ارسال می کند. وظیفه ی اصلی آن کنترل وضعیت کابین در هر لحظه می باشد. تابلوفرمان های متنوعی در کشور ساخته می شود. تولید تابلو فرمان آسانسور در کشور به ذخایر ارزی کشور کمک فراوان نموده است. تابلو فرمان آسانسور پار، آریان، آرمان فراز، داتیس، السا و پایا از نمونه تابلوهای کنترل آسانسور ساخت داخل می باشند. 

برای اطلاع بیشتر از قیمت ها فرم استعلام قیمت آسانسور را در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نایید.

کابین آسانسور نیز همانند موتور، تابلوفرمان، درب و ریل از قطعات اصلی آسانسور محسوب می شود. این قطعه مسئول جابجایی افراد و بار در بین طبقات ساختمان است. بدنه ی آن معمولا از فولاد و تزئینات داخلی آن از اجناسی جون استیل، ام دی اف، فرمیکا و شیشه می باشد. که با توجه به نوع قطعات بکار رفته درآن، ظرفیت، نوع پوشش و … قیمت های متفاوتی ارائه می دهد.

در نمایشگاه کابین آسانسور تهران هر ساله طرح های مختلفی نظیر

کابین آسانسور تمام استیل با رنگ های متنوع، کابین آسانسور ام دی اف،

کابین آسانسور فرمیکا و کابین آسانسور پاناروما یا شیشه ای رو نمایی می شوند.

نمایندگی رایا آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با وارد نمودن بهترین قطعات و لوازم آسانسور خارجی و عرضه آنها در کنار تولیدات داخلی توانسته بسیاری از نیاز های بازار نسبت به قطعات باکیفیت را تأمین نماید. رایا پکیج هایی به صورت ترکیبی در اختیار سازندگان ساختمان و افراد استفاده کننده از آسانسور قرار می دهد که معمولا قیمت آنان با توجه به مهلت تعیین شده در فرم استعلام قیمت آسانسور اعتبار دارد. رایا علاوه بر فروش قطعات پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به مشتریان ارائه می دهد.