تابلو برق آسانسور
تابلو برق آسانسور | قیمت روز تابلو فرمان آسانسور |

تابلو برق آسانسور یکی از قطعات الکترونیکی آسانسور است که وجود آن در آسانسور بسیار پر اهمیت است. این تابلو برای انتقال انرژی برق به تابلو فرمان مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران تابلوهای بسیاری با معرفی برند های مختلفی طراحی و تولید می شوند. برای تهیه انواع تابلو های آسانسوری حتما سری به نمایندگی رایا آسانسور بزنید و با بهترین و مناسب ترین قیمت ها نسبت به دیگر نمایندگی ها آن ها را خریداری نمایید.

تابلو برق آسانسور

تابو فرمان آسانسور:

یکی از مهمترین بخش های الکتریکی آسانسور که در نصب و راه اندازی انواع آسانسور از ملزومات اصلی است بدون شک تابلو فرمان آسانسور است. در حال حاضر در کشور ما شرکت های مختلفی در حال طراحی و تولید انواع مختلف تابلو فرمان آسانسور هستند. تابلو فرمان ها معمولا در دو نوع تک سرعته (3VF) و دو سرعته تولید می شوند. باید توجه کرد که هر کدام از این تابلو ها باید موتور گیربکس یا گیرلس آسانسور مخصوص به خود را داشته باشند. یعنی اینکه برای تابو فرمان های دو سرعته موتور آسانسور باید دو سرعت دور تند و دور کند داشته باشد. ولی برای تابلو فرمان های تک سرعته طبعا موتور آسانسور باید دارای یک دور سرعت باشد.

تابلو برق آسانسور ، توضیحات

این تابلو همان وسیله ای است که به عنوان یک تابلوی توزیع کننده برای انتقال برق سه فاز و تک فاز به تابلو فرمان آسانسور و دیگر تجهیزات استفاده می شود. تجهیزاتی که در این تابلو وجود دارد عبارت اند از: فیوز سه فاز، لامپ سیگنال، پریز تک فاز، فیوز تک فاز، پایه ارت و کانال و سیم

نصب تابلو برق آسانسور خود را با خیالی آسوده به نصابان آسانسور متخصص رایا آسانسور بسپارید.

تابلو برق آسانسور

انواع تابلو برق آسانسور

تابلو پار:

شركت آسانسور پار کنترل در سال 1370 با هدف طراحي و توليد سيستم هاي كنترل فرمان آسانسور تاسيس گرديد. تابلو فرمان آسانسور پار با قدرت 7/5 کیلو وات و با سرعت 1 متر بر ثانیه در کشور توسط مهندسین توانمند شرکت پار طراحی و به تولید انبوه رسید. شركت پار با توجه به طراحي سيستم هاي جديد امکان استفاده از آسانسور هاي سرعت بالای 3VF را براي ساختمان هاي مرتفع فراهم آورده است.

تابلو داتیس:

این تابلو فرمان منطبق با موتور های گیربکس داخلی تولید شده است. نکته ای که درمورد این تابلو فرمان آسانسور حائز اهمیت است قابلیت افت مصرف انرژی تا میزان ۳۰% و جزء تابلو فرمان های با کارکرد بهینه به حساب می آید.این تابلو فرمان دارای سیستم اصلاح فاز هوشمند وسیستم موتورسیف دیجیتال دارای LCD است. که بر کیفیت و کارایی این تابلو فرمان اسانسور افزوده است.از دیگر خصوصیات آن امکان نصب بر روی انواع موتورهای سینکرون و آسنکرون (Gear Less) و ابعاد بسیار مناسب است.

رایا آسانسور انواع تابلو برق آسانسور را با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تابلو برق آسانسور

تابلو آرمان فراز:

این تابلو فرمان با درایو های مختلفی از قبیل درایو ال ایکس، درایو یاسکاوا، درایو جفران و…عرضه و توزیع می شود.

  • قابلیت تشخیص دادن خطا و ثبت آن در تابلو به همراه تعداد استارت
    عملکرد اتوماتیک سیستم نجات اضطراری به هنگام قطع شدن برق
    تشخیص هوشمندانه جهت حرکت اضطراری برای کاهش مصرف انرژی
    کارایی بالا وعمکرد صحیح
    مجهز به حفاظت های الکتریکی
    نصب سریع و آسان(بدون نیاز به سیم کشی جداگانه EU7500 )
    مناسب برای آسانسور های کششی

همگی از ویژگی های این تابلو فرمان آسانسور است.

بهترین تابلو برق آسانسور را در نمایندگی رایا آسانسور جستجو کنید.

تابلو برق آسانسور

 

تابلو آریان

تابلو فرمان آریان طوری طراحی شده که نیاز سازمان های خاص را برطرف نماید. این تابلو فرمان علاوه بر تنوع در درایو ،دارای توان هایی مطابق با قدرت موتوراست. این توان ها شامل (7.5 ، 11 ، 15 ، 18.5 و 22 کیلووات ) است. از دیگر نکاتی که در مورد این تابلو فرمان حائز اهمیت است قابلیت نصب این تابلو برای مجتمع های اداری ، تجاری و برج ها است. تابلو آریان با درایو اس بی تی با قیمت مناسب و کیفیت متوسط ، در شرایط فعلی جزء پرفروش ترین تابلو فرمان های شرکت آریان محسوب می گردد. این تابلو فرمان با توان های 7.5 و 11 کیلووات به بازار عرضه می گردد.

این تابلو با توجه به تنوع در درایو و استفاده از درایو های با کیفیت ،سهم مطلوبی از فروش تابلو فرمان در سطح کشور را به خود اختصاص داده است. قابلیت تعریف VIP تا سقف 10 طبقه از ویژگی های بارز این تابلو فرمان محسوب می شود.

نمایندگی انواع تابلو برق و سیستم کنترل آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با بهره گیری از تکنولوژی روز و دانش نوین در زمینه کلیه خدمات آسانسور به خواست و نیازهای مشتریان پاسخ گفته و همواره با تلاشی مضاعف و با در اختیار گرفتن نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر قطعات آسانسور ، در فروش و ارسال قطعات آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی را برداشته است. این مجموعه با توزیع انواع تابلو فرمان آسانسور به سراسر کشور دسترسی مردم را به این قطعه مهم آسانسور آسانتر نموده است. رایا 24 ساعته در حال پاسخگویی و خدمات رسانی است.

تابلو های السا و پایا

تابلو السا:

متداول ترین نوع این تابلو به صورت تک سرعته 3vf و با قدرت 7/5 کیلو وات است . این تابلو فرمان قابلیت استفاده به صورت Close Loop و Open Loop را داراست و به صورت ادغام شده با سیستم Black Out قابل عرضه می باشد. یکی از ویژگی های اساسی این تابلو فرمان قابل استفاده بودن تا قدرت موتور ۴۵kw می باشد. این تابلو با داشتن کیفیت و قیمت استنایی یکی از تابلو فرمان های رایج در کشور است. 

تابلو پایا:

.این تابلو فرمان تک سرعته 3vf با توان 7/5 کیلو وات و با قابلیت پاسخگویی برای آسانسور های تا سرعت 1/6 متر بر ثانیه و صرفه جویی مناسب در مصرف انرژی به بازار عرضه شده است. از ویژگی های بارز این تابلو فرمان آسانسور توقف نرم و آهسته و قابلیت راه اندازی و استفاده برای انواع موتور های آسانسور موجود در کشور است.تنظیم سرعت به صورت دلخواه از دیگر ویژگی های این تابلو فرمان آسانسور است. .این تابلو مجهز به درایو کنترل سرعت ، صفحه نمایش LCD جهت راهنمایی و اعلام خطا و کنترل گشتاور موتور در طول مدت حرکت است.