بهترین برند آسانسور ایرانی
بهترین برند آسانسور ایرانی | معتبرترین شرکت آسانسور

شرکت های متعددی در حوزه صنعت آسانسور در کشور فعالیت ی کنند. هر کدام از این شرکت ها خود یک برند آسانسور محسوب می شوند. اما کدام یک از آنها را می توان بهترین برند آسانسور ایرانی دانست؟ ممکن است پاسخ این سؤال کمی سخت به نظر برسد. با توجه به ویژگی ها و نوع فعالیت شرکت های آسانسوری می توان آنها را از هم متمایز دانست. شرکت رایا آسانسور یکی از بهترین آنها است. چرا که از صفر تا صد خدمات آسانسور را به صورت کاملا تخصصی و ماهرانه در سراسر کشور به انجام می رساند.

بهترین برند آسانسور ایرانی

انتخاب یک شرکت آسانسوری برای خرید و نصب و راه اندازی آسانسور برای سازندگان ساختمان گاهی بسیار مشکل است. پیدا کردن بهترین برند آسانسور ایرانی نیازمند تحقیق و پرسش بسیار در مورد شرکت ها است.

در صنعت آسانسور خدمات گسترده ای انجام می شود.

تعدادی از شرکت ها با تولید و فروش قطعات آسانسور سروکار داشته و تعدادی با انجام کلیه خدمات یبا بخشی از آن به عنوان خدمات دهنده آسانسور فعالیت می کنند.

بعضی از شرکت ها نیز با واردات انواع پک آسانسور در تلاش اند تا نیاز بازار را تأمین نمایند.

شرکت رایا آسانسور از معدود شرکت هایی است که کلیه خدمات آسانسور را انجام می دهند.

این شرکت به عنوان بهترین شرکت نگهداری آسانسور ایرانی شناخته شده است.

بهترین برند آسانسور ایرانی ،توضیح

این روزها نصب آسانسور در هر ساختمان بالای سه طبقه الزامی است. اما ممکن است برای مدیران ساختمان ها این سؤال پیش آید که بهترین برند آسانسور ایرانی کدام است؟

یا در واقع به کدامیک از برند ها در انجام خدمات آسانسور می توان تکیه کرد؟

در اینجا باید گفته شود که شرکت هایی قابل اعتماد و اتکا هستند که دارای مجوز از سوی وزارت صنایع و معادن و نیز عضویت در سندیکای آسانسور باشند.

این شرکت ها باید دارای رزومه، پشتیبانی خدمات، نظارت کیفی، دانش، مهارت و … نیز باشند.

باید برای انجام خدمات رسانی با مدیر ساختمان قرارداد سالیانه منعقد نمایند.

تمام خدمات خود را از روی برنامه و کاملا منظم و به موقع انجام دهند.

بنابراین خدمات آسانسور را باید به شرکتی سپرد که تمام خصوصیات بهترین برند آسانسور ایرانی را داشته باشد. 

در این مقاله به معرفی تعدادی از شرکت ها خواهیم پرداخت.

بهترین برند آسانسور ایرانی

 

 معرفی بهترین برند های آسانسور ایرانی

از شرکت ها و برند های معتبر آسانسوری در ایران می توان 

  • شرکت آسانسور سعید
  • بازرگانی موسی خانی
  • شرکت رایا آسانسور
  • شرکت بهران

را نام برد.

این شرکت ها جزء بهترین برند های آسانسور ایرانی هستند که

هر کدام به نوعی توانستند در پیشرفت این صنعت بزرگ نقش مهمی داشته باشند.

بهترین برند های آسانسور ایرانی

شرکت آسانسور سعید

شرکت آسانسور سعید معتبرترین و بزرگترین وارد کننده ی قطعات آسانسور به کشور است که در سال ۱۳۷۴ تأسیس شده است که با بکارگیری فناوری روز دنیا، و دانش نوین توسط نیروهای متخصص خود در بخش های مختلف روز به روز در حال ترقی و پیشرفت می باشد.

این شرکت با پشتیبانی قوی از شرکت های معتبر تولید کننده قطعات آسانسور در دنیا و واردات آنها، یکی از بهترین برند آسانسور ایرانی شناخته شده است.

این شرکت دارای نمایندگی انحصاری محصولات بسیاری از شرکت های مشهور ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی ، ترکی و چینی می باشد. 

شرکت آسانسور سعید دارای یکی از پرفروش ترین فروشگاه های قطعات آسانسور در کشور است که با فروش بالای انواع قطعات آسانسور مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده است.

کلیه خدمات آسانسور نیز در این نمایندگی کاملا دقیق و تخصصی صورت می گیرد.

که از این رو عنوان معتبرترین شرکت آسانسور را به این شرکت اختصاص داده اند.

شرکت آسانسور سعید بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به مشتریان خود ارائه می دهد.

در زمان فروش قطعات وارداتی نیز مشتریان را از گارانتی معتبر شرکت های همان قطعات بهره مند می کند.

بهترین برند های آسانسور ایرانی

بازرگانی موسی خانی

یکی از شرکت های بنام و فعال در کشور شرکت آسانسور موسی خانی است. این شرکت همواره در تلاش است تا با تأمین نیاز های بازار و مردم از طریق واردات قطعات با کیفیت آسانسور، امنیت و آرامش بیشتری را به مردم هدیه کند.

شرکت آسانسور موسی خانی در سال ۱۳۷۴ تأسیس شده است.

این شرکت با بیش از دو دهه حضور موفق در این صنعت بزرگ، یکی از بزرگترین و نام آورترین شرکت های وارد کننده قطعات معتبر آسانسور می باشد. موسی خانی با پخش قطعات باکیفیت آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی در بازار صنعت آسانسور برداشته است.

هدف اصلی این شرکت کسب و حفظ رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است.

نمایندگی شرکت های مونته فرو، فرماتور، شیندلر،سیکور، آلبرتوساسی، ویتور و مونتاناری در اختیار این شرکت نام آور است.

موسی خانی از بهترین برند های آسانسور ایرانی است که علاوه بر فروش قطعات آسانسور ، توسط نیروهای متخصص و زبده با رعایت تمامی قوانین، استانداردها و نکات ایمنی بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به مشتریان ارائه می دهد.

شرکت رایا آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان یکی از بهترین برند های آسانسور ایرانی در کشور مطرح است. این شرکت پر آوازه و نامدار با دراختیار داشتن نیروهای متخصص و باتجربه در بخش های مختلف فروش، نصب، سرویس، تعمیر و نگهداری آسانسور توانسته در پیشرفت این صنعت بزرگ در کشور گام های مؤثری بردارد.

از جمله فعالیت های این شرکت می توان به

  • فروش انواع آسانسور و قطعات آن
  • نصب و راه اندازی انواع آسانسور
  • سرویس آسانسور
  • تعمیر و نگهداری آسانسور
  • بازسازی آسانسور
  • آموزش کلیه خدمات آسانسور 
  • طراحی و ساخت انواع بالابر هیدرولیک

و … اشاره نمود.

رایا آسانسور با تلفیق تخصص ، دانش ، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری ، و مسکونی می باشد. ت

یم تخصصی شرکت با به کار گیری نیرو های متخصص و همگامی با پیشرفت های روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثر و کسب رضایتمندی 94 درصدی مشتریان شده است.

شرکت بهران

شرکت بـــهران نتیجــه بیـش از دو دهــه تلاش و کوشـش جمعــی از مــــدیران و مــتخصصان ایرانی است .

این مــجموعه در طول فعالیت صنعتی خود نقش پررنگی را در پیشرفت و گسترش صنعت آســـانسور و پله برقی در ایران ایفا کرده است . تلاش های صـــورت گرفته از سوی گروه صنعتی بهران آنچنان تاثیرگذار بوده که

بسیاری از مــراکز آکادمیک ، سـازمان هایی همچــون استاندارد ،

شــرکت های خارجی و داخلی ، از بهـــران به عنوان افتخاری ملی برای ایران یاد می کنند .

در این شرکت نامدار که به نوعی از بهترین برند های آسانسور ایرانی است 85 نوع محصول از قبیل موتور، گاورنر، فلکه هرزگرد، انواع درب آسانسور و … تولید می شود.

شرکت بهران توانسته است با طراحی و ساخت موتور گیربکس افختاری بزرگ برای کشور ایران به ارمغان بیاورد چرا که از دید بیش از ۹۰% از مشتریان موتور آسانسور بهران یکی از بهترین موتور گیربکس های ساخت کشور ایران است. 

انتخاب بهترین برند آسانسور ایرانی

بهترین برندهای اسانسور ایرانی را می توان با در نظر گرفتن مشخصات و آیتم هایی ، تعیین نمود.یکی از این آیتم ها داشتن گواهی های معتبر و پروانه عضویت در سندیکای آسانسور است.در ایران انواع آسانسور توسط شرکت های مختلف در حال نصب و راه اندازی می باشد. اما برای انتخاب بهترین شرکت آسانسور در ایران باید با توجه به نیاز به نوع آسانسور و عوامل وابسته به آن، بررسی و تحقیقات لازم را به عمل آورد.برای مثال برخی از شرکت های آسانسور تنها در زمینه آسانسورهای کششی به فعالیت می پردازند.و شما می خواهید آسانسور را در یک ویلا نصب نمایید.با توجه به این که انتخاب نوع آسانسور شما هیدرولیک است.نمی توان از شرکت های آسانسوری که در زمینه آسانسورهای کششی به فعالیت می پردازند.توقع نصب یک آسانسور موفق را داشت.پس در انتخاب بهترین برند آسانسور ایرانی با توجه به نوع آسانسور دقت نمایید.

 

انتخاب بهترین برند موتور آسانسور

اگر بخواهیم از لحاظ قیمت موتورهای گیربکس داخلی و وارداتی را با هم مقایسه کنیم. قیمت موتورهای داخلی تقریبا نصف قیمت موتورهای گیربکس برندهای معروف آسانسور وارداتی است. از برندهای مطرح موتورهای گیربکس وارداتی می توان موتور آسانسور آلبرتو ساسی ، موتور گیربکس سیکور ایتالیا ،موتور آسانسور مونتاناری ، موتور گیربکس ایتال ، موتور آسانسور جم را نام برد. و برندهای موتور گیربکس داخلی می توان به :موتورهای آسانسور بهران ، موتورهای آسانسور فرشباف ، موتورهای آسانسور پرگاس ، موتورهای آسانسور الکو و… را نام برد.