کابین آسانسور ارزان
کابین آسانسور ارزان | قیمت روز انواع کابین آسانسور

کابین به عنوان یکی از مهم ترین قطعات آسانسور به شمار می رود.این قطعه در طرح ها و ظرفیت های مختلف ساخته می شود.کابین آسانسور ارزان نیز با طرح های متفاوت برای استفاده کنندگان در سراسر کشور ساخته می شود.واحد کابین مجموعه رایا انواع کابین آسانسور شامل تمام استیل ، نیمه استیل ، ام دی اف ، فرمیکا و پاناروما را با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می نماید.

کابین آسانسور ارزان

کابین جزء 5 قطعه مهم در آسانسور محسوب می گردد و در مرحله مکانیکال مورد نصب و راه اندازی قرارمی گیرد.کابین آسانسور ارزان نیز دارای طرح های مختلفی است.معمولا کابین های آسانسور ام دی اف و فرمیکا جزء ارزان ترین کابین ها به شمار می روند.

با توجه به این که در این مدل از ورق های استیل استفاده نمی گردد.

نسبت به سایر طرح ها دارای بهای تمام شده کمتری هستند.

باید به این نکته توجه نمود انتخاب کابین آسانسور بر عهده مشتری است و سلیقه مشتریان در انتخاب کابین در اولویت قرار می گیرد.هر کابین باید براساس استاندارد و مطابق با نوع ساختمان و نوع آسانسور و ابعاد چاهک طراحی گردد.

کابین آسانسور ارزان توضیحات

کابین می تواند نقش اساسی در قیمت یک پکیج ترکیبی آسانسور ایفا نماید.در واقع یک پنجم بهای تمام شده هر پکیج را کابین تشکیل می دهد.کابین آسانسور ارزان برای پروژه های انبوه سازی گزینه مناسبی است.

در این پروژه ها کاهش بهای تمام شده دارای اهمیت است.

کابین های ام دی اف و فرمیکا از کابین های ارزان قیمت به شمار می روند .

که نسبت به سایر طرح های کابین از بهای تمام شده کمتری برخوردار هستند.باید به این نکته توجه نمود علاوه بر نوع کابین ظرفیت آسانسور ، ارتفاع ، نوع کاربری و ابعاد چاهک نیز ملاک های تعیین کننده ای در بهای تمام شده کابین ایفا می نمایند.

کابین آسانسور ارزان

انواع کابین آسانسور ارزان

کابین در آسانسور در انواع طرح ها و مدل های مختلف طراحی و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.از متداول ترین طرح های کابین آسانسور ارزان می توان به کابین آسانسور ام دی اف و کابین آسانسور فرمیکا اشاره نمود.

باید به این نکته توجه نمود:

هر کابین طبق یک متریال خاص ساخته می شود.

و برای طراحی یک کابین ابعاد آن به طور دقیق توسط کارشناسان اندازه گیری گردد.

چرا که در صورت اشتباه در ابعاد ، دیگر نمی توان آن طرح را تغییر داد.

کابین آسانسور ام دی اف

یکی از متداول ترین طرح های کابین آسانسور ارزان ، کابین آسانسور ام دی اف است.در این مدل از کابین از ام دی اف جهت پوشش داخلی کابین استفاده می شود.و چون به لحاظ قیمت ورق ام دی اف نسبت ورق استیل دارای بهای تمام شده کمتری است کابین ام دی اف جزء کابین های ارزان قیمت محسوب می شود.باید به این نکته توجه نمود این کابین بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

کابین ام دی اف در عین سادگی یکی از پر فروش ترین کابین های آسانسور محسوب می گردد.این کابین در عین سادگی بسیار شکیل و زیبا بوده و دارای تنوع رنگ بسیاری است.

قیمت کابین آسانسور ارزان

کابین آسانسور فرمیکا

یکی دیگر از طرح های کابین آسانسور ارزان کابین آسانسور فرمیکا است.

باید به این نکته توجه نمود:

دیواره هاو سقف  کابین فرمیکا تماما از فرم هایی پوشیده می گردد.

این کابین جزء کابین های ارزان قیمت بوده و بیشتر در آسانسور های مسکونی با تعداد واحد کم استفاده می شود.در حال حاضر این مدل از کابین کمتر در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.می توان به این نکته اشاره نمود سلیقه مشتریان در حال تغییر است و این مدل جزء طرح های قدیمی است.

استاندارد ساخت کابین آسانسور

کابین اسانسور با هر طرح و مدل بایستی براساس استاندارد و ضوابط خاص طراحی گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

در ساخت کابین آسانسور دیواره کابین، کف، سقف، قاب و کفشکهای کابین از موادی ساخته می شوند که مقاومت بالایی در برابر نیروهایی که هنگام کارکرد آسانسور به کابین وارد می شود داشته باشد مانند نیروی وارده در هنگام عملکرد ترمز ایمنی (پاراشوت) و لرزشها و برخورد احتمالی روی ضربه گیرها و…

کابین آسانسور ارزان

باید دانست در ساخت کابین سلیقه مشتریان در اولویت قرار می گیرد.هر چند در کابین آسانسور ارزان محدودیت طرح و مدل وجود دارد.توجه داشته باشید جداره کابین از ورق فولادی ساخته می شود که حداقل دارای ضخامت ۱٫۵ میلیمتر می باشد و دیواره داخلی کابین با موادی مانند فرمیکا، چوب یا ورق روغنی و استیل روکش می شود تا زیباتر شود.

برای افزایش استحکام و زیبایی کابین آسانسور قسمتهای خاصی از کابین با فولاد مخصوص تزیین می شود.کلیه کابین هایی که توسط شرکت به فروش می رسد دارای تجهیزات جانبی کاملی می باشند.

شما می توانید قیمت کابین آسانسور 4 نفره را از ما استعلام نمایید.

کابین آسانسور ارزان

همانطور که گفته شد کابین های آسانسور در طرح ها و ابعاد مختلف طراحی می شوند.

اما میزان هزینه ای که سازندگان ساختمان به کابین اختصاص می دهند بسیار مهم است.یک کابین آسانسور ارزان می تواند در بازه قیمتی 8 تا 13 میلیون قرار گیرد.در هر پکیج ترکیبی آسانسور کابین در مرحله مکانیکال مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.این قطعه علاوه بر نقش ایمنی ، نقش تزیینی را در هر آسانسور ایفا می نماید.

یکی دیگر از مهم ترین قطعات آسانسور موتور است.مجموعه رایا فروش اینترنتی موتور آسانسور را در کنار فروش حضوری در دسترس سازندگان ساختمان قرارداده الست.

ابعاد و ظرفیت کابین آسانسور

ابعاد و ظرفیت دو آیتم تعیین کننده در قیمت کابین آسانسور هستند.باید دانست که ابعاد عرضی بین سطوح داخلی دیوار کابین که بطور موازی با درب ورودی و ۱ متر بالاتر از کف کابین اندازه گیری می شود را عرض کابین گویند.

و فاصله عمودی داخلی بین کف تا سقف کابین اندازه ارتفاع کابین است که معمولا روشنایی و سقف کاذب کابین بر طبق این ابعاد محاسبه می شود.ظرفیت کابین آسانسور ارزان معمولا 4 تا 6 نفره است.و هر چه ظرفیت کابین افزایش پیدا کند قیمت آن نیز بالاتر می رود.

با مراجعه به لینک سیم بکسل ایرانی با این قطعه مهم آشنا شوید.

 ساخت انواع کابین آسانسور


مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام داده است.

این مجموعه متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد. مجموعه رایا می تواند به صورت همه روزه خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد . رایا آسانسور با حفظ امنیت از قطعات باکیفیت در تعمیرات و نوسازی قطعات آسانسور استفاده می کند.

این مجموعه قیمت هر طبقه سرویس آسانسور را در دسترس مدیران ساختمان قرار می دهد.