قیمت کابین آسانسور کرج
کابین آسانسور کرج | فروش انواع طرح های کابین آسانسور

کابین جزء مهم ترین قطعات آسانسور محسوب می گردد که در مرحله ی مکانیکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.کابین آسانسور کرج و سایر شهرستان ها توسط واحد کابین مجموعه رایا آسانسور به سراسر کشور ارسال می گردد.این قطعه نقش ایمنی و تزیینی را در آسانسور ایفا می نماید و با توجه به سلیقه مشتریان در واحد ساخت کابین مجموعه رایا ساخته می شود.

کابین آسانسور کرج

کابین به عنوان 5 قطعه اصلی در یک پکیج آسانسور قرار می گیرد.

و از اهمیت بالایی برخوردار است.

کابین آسانسور کرج با توجه به تعداد بالای ساختمان در این استان مهم تلقی می گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

بسیاری از شرکت های سازنده کابین ، ارسال کابین به سراسر کشور را در حیطه کاری خود قرار می دهند.باید دانست کابین هم نقش ایمنی در آسانسور را داشته و هم نقش تزیینی را ایفا می نماید.از این رو هم بایستی امنیت افراد استفاده کننده از آسانسور را تامین کند و هم با سلیقه مشتریان منطبق باشد.

کابین آسانسور کرج توضیحات

شهر کرج جزء شهرهای پر جمعیت کشور محسوب می گردد.

و دارای ساختمان ها ، مراکز تجاری و اداری متعددی است.

به دلیل تراکم زیاد ساختمان در این شهر نصب و راه اندازی آسانسور و ساخت کابین آسانسور کرج دارای اهمیت بالایی است.خوشبختانه در حال حاضر در ساخت کابین در کشور اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

و امکان ارسال کابین به سراسر کشور فراهم شده است.باید به این نکته توجه نمود کابین در بهای تمام شده یک پکیج آسانسور تاثیر مستیم داشته و از این رو بایستی به طور استاندارد و نسبت به سلیقه مشتریان طراحی و ساخته شود.

کابین آسانسور کرج

تزئینات کابین آسانسور

تزیینات کابین آسانسور کرج نسبت به مراحل مشخص انجام پذیر است.

معمولا در مرحله اول تزیینات کابین آسانسور  باز کردن سقف و بدنه کابین ، درآوردن سنگ یا کفپوش کف کابین و پنل داخل کابین انجام می پذیرد.مرحله دوم مسطح کردن کف کابین و بدنه کابین است تا برای نصب تزیینات جدید کابین آماده گردد.

در مرحله سوم  زیر سازی و نصب کف کابین ، زیرسازی و نصب قرنیزها و کنچ ها ،زیر سازی تزیینات اصلی (چوب کاری) و نصب پیشانی و پنل های کناردرب انجام می پذیرد.و در مرحله پایانی نصب تزیینات اصلی و آینه و دستگیره ، نصب سقف و سیم کشی جدید روشنایی و سیم کشی و نصب شاستی احضار کابین اجرا می گردد.

باید دانست :

هر کدام از این مراحل بایستی با دقت و ظرافت خاصی انجام پذیرد.

تا در نهایت منجر به زیبایی و تزیین کابین در آسانسور گردد.

کابین آسانسور کرج

بازسازی در کابین آسانسور

همانطور که می دانید در بسیاری از ساختمان ها سال هاست که از آسانسور استفاده می گردد.

و عمر خیلی از آسانسورهای ساختمان ها به چند دهه می رسد.

کابین آسانسور وسیله ای است:

که افراد با آن جابه جا می شوند و نقش ایمنی آن بسیار مهم است.

باید به این نکته توجه نمود:

وضعیت داخل کابین آسانسور کرج و سایر شهرها  نیاز به تعمیر و بازسازی دارد. در خیلی از موارد، طراحی داخلی کابین ها بر اساس مدل های قدیمی هستند و با سلیقه امروزی شما سازگار نیستند. برای این کار قبل از فکر به تعویض کل کابین، می توان به تعمیر و بازسازی داخل کابین فکر کرد.

باید دانست :

بازسازی کابین از تعویض کلی آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

و از این رو می توان نسبت به نوسازی کابین اقدام نمود.هزینه خدمات آسانسور برای مدیران ساختمان دارای اهمیت بوده و بایستی نسبت به آن توجه داشت.

قیمت کابین آسانسور کرج

کابین آسانسور کرج

کرج جزء شهرهای پر جمعیت کشور محسوب می گردد.

و ساخت کابین آسانسور کرج مهم تلقی می گردد.

باید به این نکته توجه نمود کابین دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آن ها با مواد و متریال خاص خود ساخته می شوند.انواع کابین اسانسور شامل کابین آسانسور تمام استیل ، کابین آسانسور نیمه استیل ، کابین ام دی اف استیل ، کابین آسانسور شیشه ای و کابین فرمیکا است.

هر کدام از این کابین ها براساس سلیقه مشتریان ، نوع کاربری ، ظرفیت چاهک آسانسور و سایر موارد ساخته می شوند و در پروزه های نصب و راه اندازی آسانسور در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند.

شما می توانید:

با مراجعه به لینک قیمت به روز کابین آسانسور ، قیمت انواع کابین آسانسور را با توجه به نوع کاربری ، مشخصات فنی ، ظرفیت و متریال مورد استفاده در کابین ، دریافت نمایید.

ظرفیت کابین در آسانسور

ظرفیت کابین آسانسور کرج دارای اهمیت است.

کابین های آسانسور که برای جابه جایی مسافران مورد استفاده قرار می گیرد به صورت ۴ نفره ، ۵ نفره ، ۶ نفره ، ۸نفره و سایر موارد به تولید می رسد.و در پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

باید به این نکته توجه نمود:

کابین هایی که برای حمل بار از آن استفاده می شود به صورت ۱۰ نفره ، ۱۳ نفره ، ۲۱ نفره و سایر موارد ساخته می شود.اما متداول ترین کابین های آسانسور مسافربر به صورت کابین آسانسور ۶ نفره و ۴ نفره است.چراکه بیشتر ساختمان هایی که در کشور ساخته می شود دارای 4 تا 6 ایستگاه می باشند.

و بهترین ظرفیت برای این آسانسور در این ساختمان ها 4 تا 6 نفره است.

باید دانست:

کابین بایستی به صورت استاندارد و نسبت به ابعاد چاهک آسانسور ساخته شود .

و تزیینات آن براساس سلیقه مشتریان انجام پذیرد.

واحد کابین رایا آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات آسانسور و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام می دهد.

این مجموعه با به کار گیری پرسنل متخصص و استفاده از دانش روز آسانسور ، در زمینه کلیه خدمات آسانسور ، نقش اساسی را ایفا می نماید.این مجموعه با ساخت کابین های استیل ، ام دی اف و فرمیکا رضایتمندی مطلوبی در این زمینه کسب می نماید.

رایا آسانسور کل خدمات آسانسور از صفر تا صد را به انجام می رساند.

و به عنوان شرکت نگهداری آسانسور سرویس آسانسور در تهران را در اولویت قرار داده است.

نکات اساسی در ساخت کابین

  • ساخت و طراحی کابین به صورت مکانیزه انجام می گیرد.
  • ضخامت سقف و کف کابین حداقل باید ۲ سانتی متر باشد.
  • اتصالات کابین بایستی پیچ و مهره گردد.
  • ضخامت دیواره کابین حداقل باید ۱/۵ سانتی متر باشد.
  • داخل کابین باید در حالت ایستاده بطور دائم روشن باشد و در حالت استندبای هم با نور کم روشن باشد.

در ساخت کابین آسانسور کرج بایستی به این نکات توجه نمود.تا محصول خروجی از کیفیت لازم برخوردار باشد.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش کابین آسانسور با قیمت و مشخصات فنی انواع کابین آسانسور بیشتر آشنا شوید.

فروش کابین آسانسور کرج

نحوه سفارش کابین

برای سفارش کابین از چند راه می توان اقدام نمود.یکی از راه ها از طریق سایت مجموعه رایا است.که می توان با استفاده از گزینه افزودن به سبد خرید نسبت به خرید محصول اقدام نمود.راه دیگر از طریق پیام رسان واتساپ است.گفتنی است : کابین آسانسور تنها قطعه ای است که می توان آن را با توجه به سلیقه و دلخواه خود انتخاب نمود.یکی از بهترین کابین های مجموعه رایا ، کابین آسانسور استیل کد3511 است.