قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی
قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی |فروش قطعات آسانسور|

استقبال بالای مردم از آسانسور سبب تأسیس شرکت های مختلف آسانسوری در کشور شد. واردات و تولید قطعات آسانسور و توزیع آنها به سراسر کشور از سوی این شرکت ها به رشد و پیشرفت صنعت آسانسور سرعت بیشتری داده و استفاده از آن را رایج نمود. آسانسور تنها دستگاهی است که استفاده از آن برای عموم مردم و تمام دوره های سنی آزاد است به شرط آن که از ظرفیت و استاندارد آنان پیروی شود. شرکت هایی همانند شرکت بزرگ موسی خانی در کشور تأسیس شدند تا با واردات بهترین قطعات آسانسور استفاده از این دستگاه پرطرفدار را آسان تر و البته لذت بخش تر نمایند. پیشنهاد ما برای تهیه قطعات و لوازم آسانسور مراجعه به نمایندگی موسی خانی است. از لیست قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی غافل نشوید.

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی

همانطور  که اشاره شد در سال های اخیر شرکت های بزرگی در جهت پیشرفت و توسعه صنعت بزرگ آسانسور تأسیس شد که در راستای برقراری آرامش و راحتی بیشتر مردم با استفاده از آسانسور توانستند گام های مؤثری بردارند. برخی از این شرکت ها با پشتیبانی از شرکت های معتبر تولید کننده قطعات آسانسور در دنیا هنوز هم با واردات انواع مختلف قطعات و لوازم آسانسور در جهت تأمین نیاز های بازار کشور همواره در تلاش اند. برخی نیز وارد عرصه ی تولید شده و با راه اندازی کارخانه جات متعدد اقدام به تولید کالای باکیفیت نموده اند.

یکی از شرکت های بنام و فعال در کشور شرکت آسانسور موسی خانی است. این شرکت همواره در تلاش است تا با تأمین نیاز های بازار و مردم از طریق واردات قطعات با کیفیت آسانسور، امنیت و آرامش بیشتری را به مردم هدیه کند. این شرکت با تنظیم لیست قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی انتخاب را برای متقاضیان راحت تر نموده است. برای انتخاب بهتر محصولات این شرکت به این فروشگاه بزرگ مراجعه نمایید.

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی ،توضیحات

شرکت آسانسور موسی خانی در سال ۱۳۷۴ تأسیس شده است. این شرکت با بیش از دو دهه حضور موفق در این صنعت بزرگ، یکی از بزرگترین و نام آورترین شرکت های وارد کننده قطعات معتبر آسانسور می باشد. موسی خانی با پخش قطعات باکیفیت آسانسور به سراسر کشور گام های بلندی در بازار صنعت آسانسور برداشته است. هدف اصلی این شرکت کسب و حفظ رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان است. نمایندگی شرکت های مونته فرو، فرماتور، شیندلر،سیکور، آلبرتوساسی، ویتور و مونتاناری در اختیار این شرکت نام آور است. 

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی

بازرگانی موسی خانی علاوه بر فروش قطعات آسانسور، بهترین و پیشرفته ترین خدمات آسانسور را به مشتریان ارائه می دهد. سرویس و نگهداری، تعمیرات آسانسور، نصب آسانسور، بازسازی آسانسور و … از نمونه خدماتی است که این شرکت توسط نیروهای متخصص و زبده با رعایت تمامی قوانین، استانداردها و نکات ایمنی به انجام می رساند. شما می توانید برای اطلاع از بهترین قطعات آسانسور از قبیل، موتور آسانسور، درب آسانسور، ریل آسانسور و همچنین انواع پک آسانسور به این بازرگانی مراجعه نمایید. موسی خانی کلیه قطعات و پک های آسانسور را با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. 

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی ،موتور آسانسور

شرکت موسی خانی با پشتیبانی از شرکت های معروف تولید کننده ی موتور آسانسور توانسته بهترین و باکیفیت ترین موتور های آسانسور از برند های مخلف را وارد کشور نماید. موسی خانی واردات انواع موتور آسانسور را از همان ابتدای فعالیت خود آغاز نمود. این شرکت بزرگ و نامدار ایرانی دارای نمایندگی انحصاری شرکت های مختلفی همچون آلبرتوساسی ایتالیا است. آلبرتوساسی بهترین موتور های گیربکسی و گیرلس را تولید نموده است. از نظر متخصصین موتور آسانسور آلبرتو ساسی بهترین و مرغوبترین موتور آسانسور در سطح بین المللی است. این موتور بسیار باکیفیت و دارای طول عمر بالایی است. قیمت آن نیز نسبت به سایر موتور های تولید شده در دنیا بالاتر است.

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی

موتور های این شرکت در ظرفیت ها و توان های مختلف از قبیل 5/5، 6/6، 7/3، 9/2، 11، 13/2 و 17/6 روانه بازار شده اند. موسی خانی چندین سال است که با واردات و پخش انواع موتور های آسانسور آلبرتوساسی نیاز بازار را تأمین می کند. از مدل های متنوع این برند معروف می توان به موتور های گیربکسی:

مدل لئو LEo

مدل تورو TORO

مدل مودی MODI

مدل MF84

مدل MF48

و … اشاره نمود.

از موتو های گیرلس این شرکت بزرگ می توان از:

مدل G300

مدل G200

نام برد. در نمایندگی  موسی خانی تمامی موتور های شرکت آلبرتو ساسی با 2 سال گارانتی معتبر و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود. جالب است بدانید تمامی این موتور ها از روغن دائمی بهره برده و نیازی به تعویض روغن ندارند.

نمایندگی فروش موتور آسانسور مونتاناری

شرکت موسی خانی علاوه بر نمایندگی موتور آلبرتو ساسی، دارای نمایندگی انحصاری شرکت مشهور مونتاناری ایتالیا نیز می باشد. شرکت مونتاناری با تولید یکی از بهترین موتور گیربکس های آسانسور توانست نام خود را به عنوان بهترین تولید کننده موتور آسانسور در این صنعت بزرگ ثبت نماید. از مدل های موتور آسانسور تولید شده در این شرکت ایتالیایی پرآوازه می توان به:

مدل M73

و

مدل M76

اشاره نمود. موتور گیربکس های مونتاناری بسیار باکیفیت بوده بطوری که با نصب آن سبب حفظ آرامش و امنیت در هر آسانسور خواهد شد.

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی

قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی نمایندگی فروش موتور آسانسور سیکور (الکمپ)

بازرگانی موسی خانی چندین سال است که با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری شرکت سیکور ایتالیا در کنار موتور های آلبرتو ساسی و مونتاناری به واردات انواع موتور های تولید شده در این شرکت نامدار می پردازد. موتور آسانسور سیکور نیز یکی از معتبرترین موتور گیربکس های تولید شده در کشور ایتالیا است. این موتور باکیفیت و ارزشمند ایتالیایی در مدل های مختلفی طراحی و به تولید انبوه رسیده است.

MR12

MR13

MR14

MR16

از مدل های این موتور گیربکسی است که در بازرگانی موسی خانی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

 

نمایندگی فروش موتور آسانسور ویتور

نمایندگی انحصاری شرکت ویتور آلمان نیز در اختیار بازرگانی موسی خانی است که با واردات مدل های مختلف تولیدات این شرکت توانسته درصد بالایی از نیازهای بازار را تأمین نماید. در شرکت ویتور بهترین و مرغوب ترین موتور گیرلس های آسانسور ساخته می شوند. این شرکت نامدار نیز توانسته با تولیدات باکیفیت و ارزشمند آرامش بیشتری به مردم سراسر دنیا هدیه کند. از موتور گیرلس های بینظیری که در این شرکت تولید شده است می توانیم از مدل های:

WSG-TR

WSG-S2

WSG-S1

نام ببریم. موتورگیرلس های شرکت ویتور دارای کیفیت بالایی بوده و استفاده ز آنها سبب عملکرد ایده آل آسانسورها تا چندین سال می شود.

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا

بهتر است بدانید که شرکت بزرگ موسی خانی نمایندگی شرکت آلبرتوساسی اسپانیا که شعبه ی دوم شرکت ساسی ایتالیا است را نیز دارا می باشد. شرکت ساسی اسپانیا تمامی محصولات خود را بر پایه استاندارد های شرکت آلبرتوساسی ایتالیا تولید نموده و آنها را همراه با گارانتی معتبر همین شرکت به مشتریان ارائه می دهد. تمامی مدل های موتور آسانسور تولید شده در این شرکت توسط بازرگانی موسی خانی وارد کشور شده و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد که در این قسمت مدل هایی از قبیل:

S38-S

S38

S48-S

S48

S58

را برای اطلاع شما آورده ایم.

برای آگاهی از قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی با این نمایندگی معتبر تماس بگیرید.

نمایندگی فروش ریل آسانسور مونته فرو

شرکت بزرگ موسی خانی در کنار بهترین برند های موتور آسانسور ، انواع مختلف ریل آسانسور مونته فرو را نیز وارد نموده و آنها را برای دسترسی بهتر مردم به سراسر کشور با بهترین قیمت توزیع می نماید. این شرکت با در اختیار داشتن نمایندگی انحصاری شرکت مونته فرو ایتالیا یکی از وارد کننده های معتبر ریل آسانسور مونته فرو در کشور شناخته شده است. ریل های مونته فرو از مرغوبترین فولاد ساخته شده و به همین علت از مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشد. تا کنون هیچ کجی و انحراف در این ریل حتی در زمان حمل و نقل دیده نشده است. با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی نسبت به اصالت ریل مونته فرو، می توانید این محصول را با مقاطع T5 ، T9 و T16 از نمایندگی موسی خانی به همراه گارانتی معتبر دو ساله دریافت نمایید.

نمایندگی فروش درب آسانسور ایتالیایی

نمایندگی موسی خانی تمامی مدل های درب آسانسور سلکوم ایتالیا از قبیل درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را بصورت مستقیم به کشور وارد نموده و آنها را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند. درب های سلکوم ایتالیا دارای مقاومت بالایی در برابر  ضربه و فشار بوده به همین منظور از طول عمر بالایی برخوردار می باشند. با مراجعه به این نمایندگی با مشخصات کامل درب های سلکوم ایتالیا در لیست قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی آشنا شده و آنها را به صورت اصل دریافت خواهید نمود.

نمایندگی انواع پکیج آسانسور

شرکت موسی خانی با فروش پکیج های کامل و باکیفیت آسانسور و نصب دقیق آنها، امنیت و آرامش ویژه ای را در ساختمان های شما رقم می زند. این نمایندگی انواع پکیج های آسانسور اداری، تجاری و مسکونی ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ طبقه را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای کسب اطلاع دقیقتر از مشخصات کامل و قیمت پکیج های آسانسور موسی خانی با این شرکت تماس بگیرید.

قیمت آسانسور

همانطور که پیشتر اشاره شد، آسانسور ها در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند که هر کدام از آنها دارای قیمت بخصوصی است. در کشور ما بیشترین استفاده را آسانسور های کششی و هیدرولیک دارند. از آسانسور های کششی بیشتر در ساختمان های با ارتفاع متوسط و بالا استفاده می شود. آسانسور های هیدرولیک بیشتر در ساختمان های کم ارتفاع بکار می رود. قیمت این آسانسور ها براساس ظرفیت، ارتفاع، نوع و مدل، سرعت و البته قطعات بکار رفته در آنها محاسبه می شود. معمولا در آسانسور های کششی از قطعات بیشتری نسبت به آسانسور های هیدرولیک استفاده می شود که این خود سبب بالا رفتن قیمت آنان نسبت به دیگر آسانسور ها شده است.

آسانسور های هیدرولیک از قطعات کمتری بهره برده ولی دارای امنیت بالایی نسبت به دیگر آسانسور ها است. نصب و راه اندازی این آسانسور ها بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. مصرف انرژی در آنها کمتر بوده و از حرکت نرم و بی صدایی برخوردار هستند. به همین منظور مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده اند. یکی از کم هزینه ترین آسانسور های هیدرولیک، آسانسور خانگی ( هوم لیفت ) می باشد. که در بسیاری از ساختمان های قدیمی و جدید مسکونی، هتل ها و رستوران ها که دارای ارتفاع کمی هستند، برای تردد راحت تر در بین طبقات نصب می شوند. بهای ارز و استفاده از قطعات وارداتی در آسانسور ها همواره در تعیین قیمت آسانسور ها دخیل می باشد.

این قیمت ها را می توانید در لیست قیمت محصولات بازرگانی موسی خانی مقایسه نمایید. 

نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی

امروزه وجود آسانسور در ساختمان ها به قدری مهم شده است که بی گمان زندگی بدون آن دشوار خواهد بود. در سال های گذشته ساختمان ها بدون آنکه فضایی برای نصب آسانسور در نظر گرفته شود ساخته می شدند. اما در حال حاضر که مردم نیاز مبرم به آسانسور پیدا کرده اند، فضایی در خارج از آسانسور ایجاد نموده و آسانسور را نصب می کنند. طراحی و ساخت آسانسور در بعضی از ساختمان های قدیمی علاوه بر زحمت زیاد، هزینه ی بالایی را می طلبد. از آنجایی که در نصب آسانسور برای ساختمان های قدیمی باید قطعات و تجهیزات بیشتری بکار برده شود، نصب آسانسور در ساختمان های جدید نسبت به ساختمان های قدیمی راحتر و کم هزینه تر است.

خدمات پس از فروش آسانسور

متخصصین خدمات آسانسور را به چند دسته تقسیم نموده اند. که در اجرا و عملیاتی کردن هر کدام از آنها باید از افراد متخصص و باتجربه کمک گرفت. سرویس و نگهداری، تعمیر، نصب، بازسازی و فروش قطعات آسانسور همگی خدمات آسانسور محسوب می شوند. که در ادامه دو مورد از آنها را برای اطلاع شما عزیزان آورده ایم.

خدمات سرویس و نگهداری آسانسور:

خدمات سرویس و نگهداری یا به عبارت دیگر بازبینی قطعات به صورت ماهی یکبار انجام می گیرد .

هر گونه خرابی در طول مدت قرارداد مستلزم

رسیدگی و رفع نقص توسط سرویسکار آسانسور می باشد.

این بخش از خدمات برای کلیه آسانسور ها بایستی انجام گیرد ،

چرا که در صورت جدی نگرفتن این بخش علاوه بر

خسارت های مالی وارده بر آسانسور ، ممکن است جان افراد

استفاده کننده از آسانسور را نیز به مخاطره بیندازد.

خدمات تعمیر آسانسور:

در بسیاری از موارد زمانی که سرویس و نگهداری آسانسور

به طور منظم انجام گیرد ، سرویسکار آسانسور از بسیاری

از خرابی های بی مورد در آسانسور جلوگیری نموده و نیازی

به تعمیر نیست. اما تعمیر آسانسور در برخی موارد مستلزم

دانش فنی بالا و تخصص و تجربه کافی در زمینه آسانسور است.

به طور مثال خرابی در قسمت تابلو فرمان آسانسور بسته به

نوع تابلو فرمان متفاوت بوده و در بسیاری از موارد باید توسط

متخصصان فنی شرکت تولید کننده تابلو فرمان خریداری شده ،

خرابی مورد نظر رفع نقص گردد.