ریل اسانسور مونته فرو ایتالیا
قیمت روز ریل آسانسور چینی | فروش انواع قطعات آسانسور |

قیمت روز ریل آسانسور چینی نسبت به ریل هایی آسانسور ایتالیایی از لحاظ کیفیت به مراتب پایین تر است. ریل آسانسور مونته فرو چین یکی از با کیفیت ترین ریل آسانسور است که در صنعت آسانسور بسیار پرکاربرد است. ریل آسانسور چینی قابلیت رقابت با انواع ریل های وارداتی را دارا می باشد. طراحی این ریل برگرفته از ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا است.

قیمت روز ریل آسانسور چینی

ریل آسانسور از جنس فولاد ساخته شده و وظیفه هدایت کابین آسانسور به صورت عمودی را دارد. شرکت های مختلفی در جهان با معرفی انواع برند ها در حال ساخت انواع ریل های آسانسور هستند. ریل ها معمولا در شاخه های 5 متری و در ضخامت های گوناگون و نیز با سطح مقطعی T شکل تولید می شوند. در نصب ریل ها باید دقت داشت که سطح همه ی آنها ماشین کاری شده باشد و کوچکترین خمیدگی یا پیچ خوردگی نداشته باشند. در دو سر ریل ها یک زبانه و یک شیار ( نری و مادگی ) وجود دارد که در زمان نصب با هم چفت می شوند. ریل ها باید شاقول شده تا به صورت موازی با یکدیگر در چاه آسانسور نصب شوند.

قیمت روز ریل آسانسور چینی توضیحات

از بهترین و معتبرترین برند ریل آسانسور می توان ریل آسانسور چینی مونته فرو را مثال زد. این ریل آسانسور در کارخانه مونته فرو چین با نماد (MF) در مقاطع مختلف طراحی و تولید شده است. ریل آسانسور مونته فرو چین با گذراندن مراحل فرایند نورد سرد (کشش سرد) ساخته شده است. این ریل آسانسور به لحاظ طی کردن مراحل فرایند کشش سرد از قیمت بالاتری نسبت به ریل های تولید شده با نورد گرم برخوردار است.

قیمت روز ریل آسانسور چینی

ریل آسانسور مونته فرو چین

مقاطع مختلف ریل آسانسور چینی: 

T5

T9

T16

شرح برخی از مشخصات ریل های فوق:

ریل های T5 و T9 :

این ریل ها با ضخامت 9 میلیمتر و بال  70 میلیمتر و البته با جان 65 میلیمتر توسط نورد سرد جهت آسانسور های با سرعت پایین  طراحی و تولید شده اند. این ریل ها متناسب با آسانسور های 6 تا 8 نفره  می باشند و سرعت 1/6 متر بر ثانیه را تحمل می کنند. هم چنین مناسب برای حداکثر توقف 10 طبقه اند. وزن و پروفیل مورد استفاده در این ریل ها دقیقا مطابق وزن استاندارد و پروفیل ریل مونته فرو ایتالیا است. یکی از نکات حائز اهمیت برای این ریل ها مقاومت بالای آن ها در مقابل کجی و انحراف موقع حمل و نقل است.

قیمت روز ریل آسانسور چینی

ریل T16: 

این ریل آسانسور با روش تکنولوژی کشش گرم (نورد گرم) ساخته شده است. این ریل ماشین کاری شده و دارای سطح فوق العاده صافی است و مقاوم در برابر کجی و انحراف حین حمل و نقل می باشد. مانند ریل های T5 و T9 وزن و پروفیل این ریل دقیقا مطابق وزن استاندارد و پروفیل ریل مونته فرو ایتالیا است. این ریل آسانسور با رعایت استاندارد و اخذ گواهینامه استاندارد CE توانستهبا قیمت بسیار مناسب و مطلوب جهت پروژه های انبوه سازی کاربرد فراوان داشته باشد.

ریل و موتور آسانسور به عنوان دو رکن اصلی در آسانسور شناخته می شوند.

برای دریافت تاریخچه موتور آسانسور می توانید به لینک زیر مراجه نمایید:

تاریخچه موتور آسانسور

قیمت روز ریل آسانسور چینی (MF)

با توجه به گذارندن فرایند نورد گرم و سرد ریل ها ( کشش گرم و کشش سرد ) و مقاومت آنها و استفاده ار روش ماشین کاری در ریل ها قیمت آنها نسبت به هم متفاوت می باشد.

در فرآیند نورد دمای مواد در زمان تغییر شکل بسیار مهم است.

می توان گفت با توجه به دستگاه های بکار رفته شده و ضخامت نهایی ریل ها و البته ویژگی های سطحی در نورد است که نوع نورد گرم و سرد مشخص می شود.

نورد گرم:

در نورد گرم شمش فولادی بعد از رسیدن به دمای مورد نظر در کوره های نورد بعد از گذشتن از چند مجموعه غلطک در حال چرخش،

با کاهش متوالی مقطع در نهایت به شکل مورد نظر تبدیل می شود.

در این نورد دمای مواد باید بالاتر از 800 تا 1100 درجه سانتی گراد باشد.

ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا

نورد سرد:

نورد سرد در دمای محیط کار و حداکثر تا 200 درجه سانتی گراد انجام می شود.

هدف از این نوع نورد کاهش ضخامت ورق با فشار زیاد است.

در نورد سرد اکسیداسیون و تلورانس کمتر و تولید سطح بهتری برای ریل ها حاصل می شود.

در این نورد روغن کاری آسان تر صورت می گیرد.

خلاصه مطلب این است که برای مثال قیمت روز ریل های آسانسور چینی که با نورد سرد تولید شده اند

و نیز از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار هستند نسبت به ریل های نورد گرم بالاتر است.

نمایندگی ریل آسانسور چینی MF

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات انواع ریل آسانسور را انجام می دهد. ریل آسانسور مونته فرو چین یکی از محصولات با کیفیت و پر کاربردی است که رایا آسانسور نمایندگی آن را به عهده دارد. رایا آسانسور با در اختیار داشتن کادر کارآزموده در بخش های مختلف فروش، نصب و تعمیر و نگهداری در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

این مجموعه با انجام خدماتی چون تعمیرات موتور گیربکس و به عنوان یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شرق تهران و سایر مناطق ، اقدامات شایانی را به مشتریان ارائه نموده است.

قیمت روز ریل آسانسور چینی

با توجه به این که قیمت فولاد بکار رفته در نورد سرد بیشتر است

و به علت بالا بودن سرعت فرآیند نورد سرد می توان از ضایعات تولیدی، جهت ساخت ریل های آسانسور با مقاطع کمتر ( T5 و T9 )

که در ارتفاع ها و سرعت های کمتر کاربرد دارند، استفاده کرد.

که این از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد.

پس نتیجه می گیریم که همانطور که پیشتر گفته شد

ریل های چینی تولید شده با کشش سرد با حدود 2 برابر عمر طولانی تر،

قیمت بالاتری نسبت به ریل های تولید شده با کشش گرم دارند.

فروش ریل مونته فرو چین

ریل آسانسور مونته فرو چین در حاضر توانسته است ، با توجه به، قیمت مناسب ومطلوبی که دارد ، جایگزین مناسبی برای ریل های گران قیمت اروپایی باشد.در پروژه های انبوه سازی با توجه به این که بهای تمام شده محصول بسیار حائز اهمیت است ،از این ریل آسانسور استفاده می گردد. این ریل کنترل بازار کشور را در دست گرفته و هم اکنون پر فروش ترین ریل در سطح کشور شناخته می شود.

این ریل آسانسور در بازار فعلی کشور ، سهم بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اشت. و هم اکنون به عنوان یک برند شناخته شده در کشور رایج است. به امید روزی که در صنعت آسانسور شاهد دستاورد های داخلی بیشتری باشیم و صرفا به تولیدات خارجی اکتفا نکنیم . این مهم زمانی تحقق پیدا می کند که با تلاشی مضاعف در پیشبرد اهداف صنعت وسیع آسانسور کوشا باشیم.

مجموعه رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش ریل آسانسور در کشور شناخته شده است.

این مجموعه با قیمت مناسب قطعات ، قطعاتی همچون قیمت موتور آسانسور الکو را نیز برای مشتریانی با توان خرید محدود قرار داده است.