قیمت روز آسانسور سه طبقه |قیمت پکیج آسانسور خانگی |

قیمت روز آسانسور سه طبقه همواره مد نظر سازندگان ساختمان قرار گرفته است. استفاده از آسانسور این روز ها بسیار زیاد شده است. ثبات قیمت آسانسور یکی از مهمترین موضوعاتی است که فروشندگان ، سازندگان ساختمان و نصابان به آن توجه دارند. تعیین قیمت آسانسور بستگی به موارد متعددی دارد. قیمت ها معمولا به صورت روزانه اعلام می شود. به طوری که نمی توان قیمت دقیق و ثابتی را برای آسانسور ها در نظر گرفت. 

قیمت روز آسانسور سه طبقه براساس عوامل متعددی تعیین می‌شود. یکی از این عوامل ظرفیت است. ظرفیت باربری آسانسور، یعنی میزان وزنی که می‌تواند تحمل کند، به عنوان یک عامل مهم در تعیین قیمت محسوب می‌شود. آسانسورهای با ظرفیت باربری بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند. عامل دیگر سرعت آسانسور است. آسانسورهای با سرعت بالاتر عموماً هزینه بیشتری دارند. برند آسانسور نیز از عوامل تعیین کننده قیمت است. برندهای مشهور و معتبر در حال عرضه آسانسورهای با کیفیت و با قطعات یدکی قابل دسترس عموماً هزینه بیشتری دارند.

 وجود امکانات و ویژگی‌های خاص مانند دستگاه‌های ایمنی پیشرفته، صفحه نمایش لمسی، روشنایی LED و غیره نیز می‌تواند به افزایش قیمت آسانسور منجر شود.

قیمت روز آسانسور سه طبقه

قیمت آسانسور بستگی به نوع آسانسور، برند آسانسور، برند قطعات، ظرفیت، ارتفاع و … دارد. در ایران بیشتر از آسانسور های کششی (گیربکسی و گیرلس) استفاده می شود. اما در بعضی ساختمان های با ارتفاع کم آسانسور های هیدرولیک نصب می شوند.

پکیج های آسانسور مختلف با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود می باشد که هر کدام با توجه به وارداتی یا داخلی بودن دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در ساختمان های با ارتفاع کم مثل سه طبقه معمولا از آسانسور های خانگی یا هوم لیفت بهره گیری می شود.

قیمت روز آسانسور سه طبقه هیدرولیک از نوع کششی آن کم تر است.

بنابراین به لحاظ اقتصادی برای ساختمان های سه طبقه آسانسور های هیدرولیک مناسب تر است.

قیمت روز آسانسور سه طبقه ،شرح

آسانسور های سه طبقه یا بهتر است بگوییم پکیج های آسانسور سه طبقه جزء پکیج های کم ظرفیت و کم تردد محسوب می شود. برخی از ساختمان های سه طبقه دارای پارکینگ هستند که با توجه به پارکینگ برای آنها پکیج های 4 توقف در نظر گرفته می شود.

در آسانسور های سه طبقه با ظرفیت 4 نفره (300 کیلوگرم) نیاز به موتور ی با توان 5/5 کیلووات است. بهای تمام شده آسانسور یکی از دغدغه های سازندگان ساختمان و نصابان می باشد. متأسفانه به دلیل تحریم، تورم و نوسانات نرخ ارز هنوز هم شاهد سیر صعودی قیمت روز آسانسور سه طبقه هستیم.

قیمت آسانسور مدام در حال نوسان و تغییر است.

به طوری که نمی توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت.

و قیمت ها بصورت روزانه و گاها ساعتی اعلام می شود.

خرید آسانسور به صورت پکیج سبب صرفه جویی در صرف هزینه ها می شود.

شما می توانید با کیفیت ترین پکیج های آسانسور را از نمایندگی رایا آسانسور با بهترین قیمت خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت روز آسانسور و قطعات آن تنها با رایا آسانسور تماس بگیرید.

قیمت آسانسور سه طبقه

نوع موتور گیربکس نوع متریال درب نوع ریل ظرفیت  قیمت برحسب تومان
بهران لولایی چین نورد سرد سه طبقه با ظرفیت 4 تا 6 نفره 177/200/000
بهران اتوماتیک ریل چیلیک ترک سه طبقه با ظرفیت 4 تا 6 نفره 189/500/000
بهران لولایی چین نورد سرد سه طبقه با ظرفیت 6 تا 8 نفره 188/600/000
بهران اتوماتیک ریل چیلیک ترک سه طبقه با ظرفیت 6 تا 8 نفره 199/200/000

قیمت روز آسانسور سه طبقه

عوامل موثر بر قیمت آسانسور سه طبقه

 آسانسورها وسیله‌ای هستند که برای جابه‌جایی افراد یا بارها بین طبقات مختلف یک ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت روز آسانسور سه طبقه تحت تاثیر عوامل مهمی قرار می گیرند. که در زیر به تفصیل آن ها می پردازیم.

  • نوع آسانسور: نوع آسانسور می‌تواند یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت باشد. آسانسورهای مسکونی، تجاری یا صنعتی ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. آسانسورهای مسکونی به عنوان مثال، معمولاً ارزان‌تر از آسانسورهای صنعتی و تجاری هستند.
  • قطعات آسانسور: کیفیت و نوع قطعات و موادی که در ساخت آسانسور استفاده می‌شود، به شدت بر قیمت تأثیر می‌گذارد. آسانسورهای با قطعات با کیفیت و مقاوم ممکن است گران‌تر باشند. همچنین، تکنولوژی‌های پیشرفته مانند آسانسورهای هوش مصنوعی  یا تکنولوژی‌های انرژی صرفه‌جویی می‌توانند به افزایش قیمت آسانسور کمک کنند.
  • ظرفیت آسانسور: ظرفیت آسانسور به تعداد افراد یا میزان باری که می‌تواند جابه‌جا کند، اشاره دارد. آسانسورهای با ظرفیت بیشتر معمولاً گران‌تر از آسانسورهای با ظرفیت کمتر هستند. انتخاب ظرفیت مناسب باید با نیازهای ساختمان و تعداد ساکنین یا کاربران آن همخوانی داشته باشد.

سایر عوامل

  • عمر ساختمان: عمر مفید یک ساختمان نیز بر قیمت آسانسور تأثیر می‌گذارد. در صورتی که ساختمان قدیمی باشد و نیاز به تجدید نظر و اصلاحات جاری آسانسور داشته باشد، هزینه‌ها ممکن است افزایش یابد. همچنین، طراحی ساختمان و امکانات برای نصب آسانسور نیز اهمیت دارد.
  • تعداد طبقات: تعداد طبقاتی که آسانسور باید پوشش دهد نیز به عنوان یک عامل مهم در تعیین قیمت در نظر گرفته می‌شود. آسانسورهایی که باید از یک ساختمان چند طبقه عبور کنند، نیاز به تجهیزات و سیستم‌های متفاوتی دارند که ممکن است قیمت آن‌ها را افزایش دهد.

با در نظر گرفتن این عوامل، تعیین قیمت یک آسانسور می‌تواند به صورت دقیق‌تر صورت گیرد و به انتخاب مناسبی برای ساختمان مورد نظر کمک کند. پیشنهاد میشود: به لینک قیمت آسانسور 4نفره نیز مراجعه نمایید. و اطلاعاتی مفید در این زمینه کسب کنید.

آسانسور سه طبقه

همانطور که پیشتر اشاره شد، در ساختمان های سه طبقه بیشتر از آسانسور های خانگی استفاده می شود. قیمت روز آسانسور خانگی سه طبقه به صورت روزانه اعلام می شود. آسانسور های خانگی همانند آسانسور های هیدرولیک بوده و به آسانی نصب می شوند. این نوع آسانسور ها اخیرا جایگاه ویژه ای در بین کاربران خانگی پیدا نموده اند.

استفاده از آسانسور های هیدرولیک خانگی مزایای بسیاری دارد.

با استفاده از این نوع آسانسور ها می توان نرمی حرکت

در استارت اولیه ی آن را احساس نمود. نصب آسانسور های خانگی

با کمترین تعداد قطعات نسبت به دیگر آسانسور ها صورت می گیرد.

در واقع این نوع آسانسور احتیاج به سازه سبک تری داشته و عیب یابی و تعمیرات آن به سهولت انجام می شود. آسانسور های هیدرولیک را می توان آسانسور های بدون موتورخانه دانست. حذف هزینه جهت ساخت موتور خانه یکی از مزیت های این آسانسور ها است.

برای ساختمان های سه طبقه نصب آسانسور خانگی به لحاظ ایمنی و اقتصادی به صرفه تر است. قیمت روز آسانسور سه طبقه

و همچنین قیمت انواع آسانسور را می توانید از رایا آسانسور جویا شوید.

قیمت روز آسانسور سه طبقه2

قیمت روز آسانسور سه طبقه

به اعتقاد متخصصین ساختمان های بالاتر از سه طبقه نیازمند آسانسور می باشند. قیمت آسانسور در بهای تمام شده ساخت ساختمان تأثیر مستقیم دارد. با نصب آسانسور علاوه بر رفت و آمد راحت تر افراد، سطح کلاس ساختمان نیز بالا می رود. اما بسیاری از متقاضیان از قیمت روز آسانسور سه طبقه باخبر نیستند یا اطلاع چندانی ندارند.

باید دانست که آسانسور در انواع مختلفی ساخته می شود که هر کدام از آنها دارای مدل و طرح های متنوعی می باشند. این آسانسور ها با توجه به ظرفیت و تعداد ایستگاه با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

در برخی از آنها قطعات خارجی بکار برده می شود

که این خود موجب بالا بردن کیفیت و طول عمر آسانسور

و در نتیجه گرانتر شدن آسانسور می شود.

بسیاری از پک های آسانسور به طور کامل وارداتی است. و بسیاری نیز به صورت ترکیبی از قطعات وارداتی و داخلی طراحی و تولید می شود. قیمت آنان به لحاظ کیفیت و راندمان با هم متفاوت خواهد بود. بهتر است قیمت روز آسانسور سه طبقه را از نمایندگی های معتبر و دارای مجوز استعلام نمایید.

لیست قیمت روز آسانسور سه طبقه

قیمت آسانسور

قیمت آسانسور جدا از ظرفیت، سرعت، مدل و نوع قطعات به مواردی همچون کیفیت قطعات، بعد زمانی و مکانی، نرخ ارز، نوع کاربری، (مسکونی، اداری، تجاری و …)، مدت زمان نصب آسانسور، تعداد نیروها و… وابسته می باشد. آسانسور در انواع مختلفی همچون کششی، هیدرولیک، مغناطیسی، گیرلس و روملس ساخته می شود.

قیمت هر کدام از این آسانسور ها در بهای تمام شده ساختمان ها مؤثر است.

یکی از بزرگترین دغدغه های سازندگان ساختمان ثبات قیمت در بازار آسانسور است.

متأسفانه هنوز هم شاهد سیر صعودی قیمت آسانسورها هستیم.

نرخ ارز بیشترین تأثیر را در بالا رفتن قیمت قطعات و در نهایت قیمت آسانسور ها دارد.

قیمت روز آسانسور سه طبقه هم برای فروشنده و هم برای خریدار از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با بالا رفتن قیمت ها توان خرید افراد کمتر می شود. و بسیاری از ساختمان ها نیمه کاره رها می شوند. همانطور که می دانید: با توجه به نرخ ارز قیمت ها به صورت روزانه و گاها ساعتی اعلام می شود.

قیمت آسانسور 99 را از رایا آسانسور جویا شوید.  

کیفیت قطعات 

یکی از مواردی که در تعیین قیمت آسانسور مؤثر است، کیفیت قطعات است. در نصب آسانسور انتخاب قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب قطعه مناسب و باکیفیت در عملکرد ایده آل آسانسور نقش بسزایی خواهد داشت. باید توجه نمود که قطعات از کدام مدل و برند است. و همچنین دارای چه قیمتی است.

برای مثال اگر موتور آسانسورخارجی همچون موتور آسانسور مونتتاناری انتخاب شود، قیمت آسانسور تا حدی بالاتر می رود. به طور کلی ساخت آسانسور با استفاده از قطعات وارداتی سبب بالا بردن قیمت روز آسانسور سه طبقه خواهد شد.

و آن هم به دلیل کیفیت بالای قطعات خارجی نسبت به قطعات داخلی است. 

به طور کلی قطعات آسانسور باید دارای کیفیت و استاندارد باشد. در این صورت قطعات با هماهنگی بهتری عمل می کنند. که این موجب فعالیت ایده آل آسانسور می شود. بنابراین توصیه می شود: قبل از خرید از کیفیت و استاندارد و البته اصالت آنها مطمئن شوید.

نمایندگی رایا آسانسور

مجموعه رایا آسانسور با بهره گیری از نیروهای متخصص در امر فروش انواع آسانسور و قطعات آن توانسته بیشترین سهم فروش بازار کشور را از آن خود کند. رایا آسانسور با عرضه مستقیم پکیج آسانسور با تعداد توقف های مختلف و ارائه خدمات پیشرفته آسانسور یکی از بزرگترین نمایندگی های ارائه دهنده خدمات آسانسور شناخته شده است.

این مجموعه این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا با توجه به سلایق خود به صورت آنلاین پکیج ها را انتخاب نمایند. رایا در تعیین قیمت روز آسانسور سه طبقه تمامی موارد مؤثر را بررسی و آن را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد.

تمامی قطعات بکار رفته در پک های آسانسور رایا باکیفیت می باشند. در واقع این نمایندگی با حفظ کیفیت آسانسور ها آنان را با بهترین قیمت به فروش می رساند. هدف رایا حفظ امنیت و آرامش بیشتر آسانسور سواران ایرانی است.  

قطعات مکانیکال راه اندازی سه طبقه 

قطعات آسانسور در مراحل مختلف و طبق ضوابط مشخص نصب و راه اندازی می شوند. پس از اجرای مرحله درب و ریل در آسانسور قطعات مکانیکال و پس از آن قطعات راه اندازی مورد نصب قرار می گیرند. گفتنی است : قطعات آسانسور مکانیکال راه اندازی 3طبقه با ظرفیت۴ و ۶ نفره در نظر گرفته می شود. و کلیه قطعات با جزییات و ارقام در آن قید می گردد. تا سازندگان ساختمان امکان مقایسه به لحاظ قیمتی و کیفی برای آن ها وجود داشته باشد. قیمت روز آسانسور سه طبقه به صورت پک کامل آسانسور از طریق پیام رسان واتساپ در اختیار شما مشتریان قرار می گیرد.

محاسبه ریل آسانسور سه طبقه

ریل در آسانسور بایستی با کیفیت بالا تولید شود. و به صورت هم تراز در مرحله نصب مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که از مواد و متریال بی کیفیت در ساخت ریل استفاده گردد. حرکت کابین به کندی صورت خواهد گرفت. و از کیفیت حرکتی لازم برخوردار نخواهد بود. ریل در آسانسور در برندهای و مدل های مختلفی طراحی می شوند. ریل آسانسور سه طبقه بایستی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد. گفتنی است : محاسبات در فرایند نصب براساس تعداد توقف ، ظرفیت آسانسور و ارتفاع ساختمان انجام می پذیرد.