درب سه لته آسانسور
درب سه لته آسانسور | قیمت درب سه لته تلسکوپی آسانسور

درب سه لته آسانسور از جمله مدل های درب تلسکوپی آسانسور است. درب تلسکوپی معمولا در دو نوع دو لته و سه لته ساخته می شود. خوشبختانه در کشورمان کارخانجات بسیاری در حوزه تولید انواع درب تلسکوپی آسانسور فعالیت می کنند. بهترین و مرغوب ترین درب های آسانسور را تنها از نمایندگی رایا آسانسور بخواهید. رایا منصفانه ترین قیمت ها را برای انواع درب آسانسور در نظر گرفته است.

درب سه لته آسانسور

درب آسانسور بصورت لولایی و اتوماتیک طراحی و ساخته می شود. امروزه برای سرعت بخشیدن به چرخه رفت و برگشت آسانسور از درب های اتوماتیک استفاده می شود.

درب اتوماتیک در چند مدل سانترال، تلسکوپی، آکاردئونی و … تولید می شود. 

درب سه لته آسانسور جزء درب های اتوماتیک  تلسکوپی آسانسور به شمار می رود.

این درب در بسیاری از آسانسور های پرترافیک کاربرد دارد. باز و بسته شدن درب تلسکوپی سه لته آسانسور جذابیت خاصی دارد. به همین دلیل استفاده از آن زیاد است. البته امنیت بالای آن را نباید نادیده گرفت.

در نصب  این درب نیاز به قطعات مختلفی است. شما می توانید قطعات درب آسانسور اتوماتیک را از رایا آسانسور با قیمت مناسب خریداری نمایید. 

درب سه لته آسانسور ،توضیحات

درب سه لته آسانسور همانطور که از نامش پیدا است به نوعی سه لنگه می باشد. سه لنگه درب که موقع باز شدن از یک طرف روی هم جمع می شوند.

یکی از ویژگی های بارز این درب عملکرد ایمن و بدون صدای آن است. صرفه جویی در مصرف برق را نیز می توان یکی دیگر از ویژگی های این درب دانست.

عملکرد و یا مکانیزم درب آسانسور سه لته تلسکوپی با عملکرد دیگر درب های اتوماتیک آسانسور متفاوت است. این درب بصورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در آسانسور بکار برده می شود.

نام دیگر درب تلسکوپی درب کشویی آسانسور می باشد. و این به دلیل باز و بسته شدن آن از یک طرف است. درب از قطعات اصلی آسانسور محسوب می شود.

بنابراین می توان گفت که قیمت آن در قیمت نهایی آسانسور تأثیر بسزایی دارد.

قیمت ها را تنها از رایا آسانسور جویا شوید. 

درب سه لته آسانسور

درب آسانسور تلسکوپی

همانطور که اشاره شد، این درب جزء درب های اتوماتیک آسانسور است که امروزه استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است. در حال حاضر درب تلسکوپی در دو نوع دولته و سه لته در نمایندگی رایا آسانسور با قیمت های مناسب به فروش می رسد.

این درب بسیار باکیفیت بوده و به لحاظ امنیتی بسیار ایمن و مطمئن است.

مکانیزم این درب با نوع دو لته آن کمی تفاوت دارد.

درب سه لته تلسکوپی از یک طرف باز شده و عمل ورود و خروج مسافرین را آسان می کند. نصب این درب در آسانسور هایی که افراد ویلچرسوار و یا ناتوان جسمی و معلول رفت و آمد دارند بسیار تأثیرگذار بوده و موجب راحتی در رفت و آمد آنان خواهد شد.

در ادامه با درب های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تلسکوپی آشنا خواهیم شد.

طرح درب سه لته آسانسور

درب نیمه اتوماتیک سه لته آسانسور تلسکوپی

در زمانی که از درب سه لته تلسکوپی برای کابین استفاده می شود. و از درب لولایی برای طبقه استفاده می گردد.ساختار به صورت نیمه اتوماتیک است.

و عملکرد آن بدین صورت است که در زمان توقف آسانسور درب کابین اتوماتیک وار باز می شود. اما درب طبقه که لولایی می باشد را باید با دست باز نمود. در انتخاب این درب باید دقت نمود که فضای کافی در پاگرد ساختمان برای نصب درب لولایی وجود داشته باشد.

شما عزیزان می توانید به وب سایت رایا آسانسور مراجعه نموده و مشخصات کامل از قبیل قیمت درب سه لته آسانسور تلسکوپی از جمله قیمت درب آسانسور بیابانی مطلع شوید.

طرح درب سه لته آسانسور

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی

در زمانی که برای آسانسور درب تمام اتوماتیک تلسکوپی انتخاب شود، یک درب اتوماتیک تلسکوپی برای کابین و یکی دیگر برای طبقه نصب می شود که در این حالت دو درب بصورت همزمان توسط یک اپراتور در کابین کنترل می گردد. و با هم باز و بسته می شوند.

عملکرد این درب کاملا اتوماتیک وار است و نیازی به باز شدن آن با دست نیست.

معمولا این نوع درب در آسانسور های با رفت و آمد و ترافیک بالا کاربرد دارد. 

درب آسانسور اتوماتیک تلسکوپی در نمایندگی رایا آسانسور با استقبال بالایی روبرو می شود. و دلیل آن هم قیمت های منصفانه ای است که این نمایندگی برای آن در نظر گرفته است. 

با رایا آسانسور علاوه بر امنیت کامل، خرید مقرون به صرفه ای خواهید داشت.

قیمت ها را روزانه استعلام نمایید. مشخصات کامل قطعات را از ما بخواهید.

دیگر ویژگی های درب آسانسور تلسکوپی

  • ایمنی
  • زیبایی ،راحتی
  • استفاده از فضای کم
  • نصب و نگهداری آسان
  • قیمت مناسب درب سه لته آسانسور
  • ظاهر یک دست و بدون درز
  • عملکرد هماهنگ
  • مناسب برای افراد ناتوان
  • مقاومت بالا
  • صرفه جویی در مصرف انرژی

بهتر است بدانید که:

متخصصین رایا آسانسور برای انتخاب مناسب طرح و مدل ورقه های استیل در جهت استیل کردن درب آسانسور مورد نظر به شما مشاوره رایگان ارائه می دهد.

با ما تجربه بهتری داشته باشد. مطمئن خرید کنید.

نمایندگی فروش انواع درب آسانسور

مجموعه رایا آسانسور نمایندگی برترین برند های درب آسانسور دنیا را در اختیار دارد. و در طی این چند سال اخیر توانسته با واردات مستقیم  و بدون واسطه درب آسانسور نیاز بازار را تأمین نماید. و درخواست مشتریان را پاسخگو باشد. رایا در بخش فروش قطعات آسانسور در امر بازاریابی از متخصصین و افراد باتجربه استفاده می کند.

از این رو سهم بالایی از فروش درب آسانسور در بازار را به خود اختصاص می دهد. و به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش قطعات آسانسور در کشور شناخته می شود.

نمایندگی بسیاری از شرکت های بنام تولید کننده درب آسانسور ایرانی از جمله: 

  • شرکت آسانسور یاران
  • شرکت آسانسور حریری (بیابانی)
  • مجموعه آسانسور بهران
  • شرکت آسانسور پارسیان سیستم رو
  • مجموعه آسانسور روانکار
  • شرکت آسانسور صدرا

در اختیار رایا آسانسور می باشد. 

رایا با نصب دقیق درب سه لته آسانسور و نیز تعمیر درب آسانسور بصورت تخصصی،

امنیت و آرامش کامل را برای شما عزیزان رقم می زند.

تضمین اصالت کالا با ارائه گارانتی معتبر و نیز

خدمات پس از فروش ما زبانزد همگان است.

قیمت درب سه لته آسانسور

قیمت درب سه لته

درب های اتوماتیک بدون نیاز به دست باز و بسته می شوند.و در دو نوع تلسکوپی و سانترال طبقه بندی می شوند.درب های تلسکوپی را می توان به صورت دولته و سه لته طراحی نمود.قیمت درب سه لته تلسکوپی با نوع دو لته آن متفاوت است.

به درب اتوماتیک تلسکوپی آسانسور، درب کشویی آسانسور نیز گفته می شود. از این رو که لته های این درب از یک سمت موقع باز شدن روی هم جمع می شوند.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش درب آسانسور با قیمت و مشخصات فنی انواع درب آسانسور بیشتر آشنا شوید.

 

دلایل استفاده از درب های اتوماتیک

  • افزایش سرعت در جابه جایی مسافران و حمل بار
  • تنوع گسترده در رنگ و استیل و شیشه
  • صرفه جویی در تایم و زمان مسافران
  • مطابقت آن با پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور پرترافیک
  • دارای حرکتی بسیار نرم و بدون صدا
  • از لحاظ سرعت در دو نوع اینکودر دار و دو سرعته

یکی دیگر از بهترین برندهای درب ، درب طبقات آسانسور یاران است.