تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور
تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور | قیمت سرویس انواع آسانسور |

امروزه آسانسور نقشی اساسی و کلیدی در ساختمان ها ایفا می نماید. همان طور که انتخاب این وسیله از لحاظ کیفیت و استاندارد اهمیت بسزایی دارد، روش سرویس و نگهداری آن نیز حائز اهمیت است. این وسیله همان گونه که موجب راحتی در زمینه حمل و نقل می گردد، در صورت نگهداری نادرست و استفاده نامناسب می تواند خطرات جبران ناپذیری را متوجه انسان کند. باید به این نکته توجه کرد که آسانسور بایستی در بازه های زمانی مشخص چکاپ گردد. تا از بروز خسارات مالی و جانی جلوگیری به عمل آید. باید دانست که تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور به صورت سالانه از سوی سندیکای آسانسور و پله برقی ایران تعیین می شود. 

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس و نگهداری:

هیچ سیستم و یا مکانیزمی وجود ندارد که نیازمند به سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای نباشد به خصوص وسایلی همانند آسانسور ها که ایمنی در آن ها نقش بسیار ویژه ای دارد و نقص در عملکرد آن ها باعث به وجود آمدن خطرات جانی می گردد. سرویس و نگهداری آسانسور به صورت ماهانه توسط شرکت طرف قرارداد براساس موارد مشخص شده در چک لیست سرویس آسانسور انجام می پذیرد. مطمئنا با پرداخت تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور ، آسانسور بطور منظم سرویس شده و می توان شاهد عملکرد خوب آسانسور بود. سرویس منظم و به موقع آسانسور باعث می شود از فرسودگی زود هنگام آسانسور و قطعات آن جلوگیری شود.

در مقابل اگر آسانسور به موقع سرویس نشود قطعات آن نیاز به تعمیر و گاها نیاز به تعویض پیدا می کنند. باید دانست که شرکت سرویس و نگهداری آسانسور در این قرارداد ها هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات قطعات آسانسور معیوب ندارد. با داشتن قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور بصورت سالیانه بسیاری از مشکلات آسانسور به حداقل می رسد.

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور ، توضیحات

 

مطمئنا اکثر استفاده کنندگان آسانسور از هزینه خدمات آسانسور به طور کامل آگاهی و اطلاع ندارند. باید توجه داشت که در هزینه ی خدمات تعمیر آسانسور و  خدمات سرویس و نگهداری آسانسور تفاوت بسیار است. نرخ مصوب هزینه ی تعمیر آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور توسط سندیکای آسانسور و پله برقی ایران به طور سالانه تعیین می شود. در ایران، سندیکای صنایع آسانسور و پله‌ برقی و خدمات وابسته یا ISEEI سالانه نرخ‌ نامه مصوبی را برای قرارداد های سرویس و نگهداری آسانسور و همین‌ طور پله‌ های برقی تدوین می‌کند. باید دانست که تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور در ساختمان های مختلف مانند ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی با هم تفاوت دارند.

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

معمولا ساختمان‌ های با تعداد بالای طبقات و واحد های اداری و مجتمع‌ های مسکونی، قرارداد های طولانی مدتی را با شرکت‌ های تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد می‌ کنند. ساکنین ساختمان موظف اند به صورت ماهیانه مبلغی را برای سرویس آسانسور به شرکت نگهدارنده آسانسور بپردازند. طبقه ای که بیشترین تردد و ترافیک و توقف را داشته باشد هزینه بیشتری پرداخت خواهد کرد. با رعایت نظم در بازدید ها و اقدام به موقع در خدمات رسانی آسانسور ، هزینه سرویس آسانسور همانطور که قبلا تعیین شده است به شرکت مورد نظر پرداخته می شود.

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور و تعمیرات

هزینه ی سرویس و نگهداری آسانسور با هزینه ی تعمیرات آسانسور متفاوت است زیرا سرویس و نگهداری به صورت دوره ای انجام شده ولی تعمیرات به صورت موردی مانند: سیم بکسل ها، موتور گیربکس و یا تابلو فرمان صورت می گیرد. گاهی تعمیرات به صورت اورژانسی  و یا بخاطر حوادث غیر مترقبه صورت می گیرد که این باعث بالا رفتن هزینه نسبت به خدمات سرویس دوره ای آسانسور است. از دیگر مواردی که باید در خدمات رسانی آسانسور به آن توجه نمود عمر ساختمان است که با توجه به آن هزینه ی قطعات بکار رفته در تعمیرات توسط کارشناس تعیین می شود. با اطلاع دقیق از تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور می توان با خیال راحت با شرکت مخاطب قرارداد بست.

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

تأثیر عمر ساختمان در هزینه سرویس آسانسور

بسیاری از ساختمان ها قدیمی بوده و عمر مفید آن ها سپری شده است. علاوه بر این آسانسورهای مورد استفاده در این ساختمان ها نیز مستهلک شده و کارایی خود را از دست داده است. در این گونه موارد کارشناسان آسانسور بر بروزرسانی و بازسازی آسانسور تاکید کرده و اهمیت آن را بر سرویس آسانسور مقدم می دانند. به هر ترتیب استهلاک قطعات موجب خرابی های مکرر در آسانسور شده و باعث صرف هزینه های بالایی برای رفع نقص قطعات می گردد. 

رایا آسانسور با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کیفیت قطعات تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور را کاملا منصفانه ، منطقی و مناسب تعیین نموده است.

تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور

موارد مورد توجه در بازدید ماهانه از آسانسور ها

 

  • آچارکشی قطعات و متعلقات
  • روغن کاری ریل ها و بازبینی
  • کنترل موتور گیربکس
  • وضعیت تابو فرمان آسانسور
  • وضعیت کابین، رنگ و تهویه
  • هم سطحی طبقات
  • کنترل و بازبینی وضعیت درب های کابین آسانسور
  • تست و بازبینی پاراشوت
  • بازبینی سیم بکسل ها
  • Black out
  • روغن کاری قطعات متحرک
  • چکاپ بخش های مختلف

مجموعه رایا آسانسور با ارائه مناسب ترین تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور رضایت مشتریان بیشماری را کسب نموده است.

انتخاب شرکت نگهداری آسانسور

همانطور که می دانید در کشور شرکت های نگهداری آسانسور بیشماری وجود دارد که هر کدام از این شرکت ها خدمات آسانسور را انجام می دهند. اما به کدامین شرکت می توان اتکا کرد؟ در یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور بایستی افراد متخصص و با تجربه بالا حضور داشته که هر گونه آموزش های لازم در زمینه خرابی آسانسور را دیده باشند و در کوتاه ترین زمان خرابی های آسانسور را تشخیص داده و به رفع نقص احتمالی بپردازند. نکته ای که در این جا حائز اهمیت است این است که تشخیص سریع خرابی باعث کم شدن زمان توقف آسانسور و همچنین کم شدن هزینه های آسانسور می شود.

شما بایستی شرکتی را برای خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور انتخاب نمایید که دارای پشتیبانی قوی باشد

و بصورت دقیق شما را از تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور مطلع کند.

و آن شرکت بایستی عضو سندیکای آسانسور بوده تا از پشتیبانی سندیکای آسانسور نیز بهره ببرید.

خدمات آسانسور در تهران

مجموعه رایا آسانسور متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد این مجموعه با داشتن فروشگاه قطعات آسانسور می تواند به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد. واحد پشتیبانی این مجموعه  بسیار قوی عمل نموده و این باعث شده تا مشتریان مجموعه روز به روز افزایش و میزان رضایتمندی بیشتر شود. این مجموعه با تعیین مناسب ترین تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور حقوق مشتریان را رعایت می نماید. واحد پشتیبانی رایا آسانسور کنترل عملیات را در دست گرفته و به نحوی هر غیر ممکنی را ممکن می سازد.

ارائه خدمات مورد نیاز از سوی رایا آسانسور، برای تعمیر و نگهداری آسانسور در شرق تهران

و سرویس آسانسور درغرب تهران توسط تکنسین های خبره و متبهر این مجموعه باعث می شود از بروز خرابی تا میزان بسیار زیادی در این شهر کاسته شود.