کابین آسانسور شیراز
کابین آسانسور شیراز | قیمت ساخت انواع کابین آسانسور |

کابین یکی از بخش های اصلی در آسانسور است. کابین تنها بخشی از آسانسور است که استفاده کنندگان می بینند. در واقع کابین آسانسور بیشتر از قطعات دیگر در معرض دید کاربران قرار دارد. یک آسانسور ایمن مطمئنا دارای کابین استانداردی است. در ساخت کابین باید بسیار دقت نمود چرا که وظیفه اصلی کابین حفظ سلامتی مسافرین و بار می باشد. در شهر شیراز صنعتگران بسیاری در زمینه طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور فعالیت می کنند. کابین های آسانسور شیراز از جمله کابین هایی هستند که با قیمت بسیار مناسب وارد بازار شده اند.

کابین آسانسور شیراز

اتاقک کوچکی که در چاه آسانسور به صورت حرکت عمودی مسافرین و بار را جابجا می کند، کابین نام دارد. امروزه کابین ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. کابین باید طوری طراحی و ساخته شود که علاوه بر حفظ سلامتی مسافرین در مدت زمان کوتاهی که مسافرین در آن به سر می برند لذت کافی را از آسانسور ببرند. البته حفظ جان مسافرین از اهمیت بیشتری برخوردار است. استفاده از مواد مرغوب در ساخت کابین آن را ایمن و طول عمر آن را بیشتر می کند. ساخت کابین را باید از متخصصین در این زمینه خواست. در شهر زیبای شیراز بهترین و متنوع ترین کابین های آسانسور ساخته می شوند.

ساخت کابین آسانسور در شیراز

شهر شیراز یکی از قطب های ساخت کابین آسانسور در کشور است که با طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور توانسته بیشترین مشتری را جذب خود کند. کارخانجات بسیاری در شیراز در جهت ساخت کابین فعالیت می کنند که همه ی آنها دارای مجوز و اعتبار می باشند. ساخت کابین هایی همچون کابین تمام استیل در شیراز با ظرافت خاصی صورت می گیرد. در این شهر کابین های ام دی اف، فرمیکا و پاناروما نیز مشتریان بسیاری دارد. کابین هایی که در این شهر ساخته می شود به سراسر ایران نیز توزیع می شود. در برخی از تولیدی های کابین آسانسور در شیراز، کابین ها با تمامی لوازم و متعلقات به مشتریان عرضه می شود. به جرأت می توان گفت که در کشورمان بیظیرترین کابین های آسانسور توسط طراحان متخصص و ماهر ساخته می شود که هر کدام از آنها دارای قیمت بخصوصی است. 

کابین آسانسور شیراز

مدل های کابین آسانسور شیراز

امروزه آسانسور یکی از ملزومات ساختمان ها شده است بطوری که نمی توان بدون آن زندگی کرد. اما حفظ امنیت و سلامتی در آسانسور را نباید نادیده گرفت. حفظ امنیت جان مسافرین بر عهده کابین آسانسور است. یک آسانسور ایده آل باید دارای کابین مقاوم و در عین حال زیبایی باشد. از انجایی که کابین تنها بخشی از آسانسور است که دیده می شود، باید محیط داخلی آن آرامش بخش و دلچسب باشد.  مدل های مختلفی از کابین ساخته می شود که هر کدام با توجه به شرایطی از قبیل مساحت، وزن، ظرفیت، جنس و …  دارای قیمت مخصوصی است. 

کابین آسانسور شیراز

کابین آسانسور استیل

کابین آسانسور تمام استیل بهترین و مرغوب ترین نوع کابین می باشد. چرا که در تمامی نقاط و زوایای آن از ورقه های استیل استفاده می شود. باید توجه داشت که ورقه های استیلی که در این کابین مورد استفاه قرار می گیرد، معمولا دارای ضخامت 1 الی 2 میلیمتر می باشد. جداره داخلی کابین تماما از ورقه های استیل پوشانده می شود. جنس استیل علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی خیره کننده ای را در کابین رقم می زند. مدل های مختلفی از ورقه های استیل در کابین ها بکار می رود که هر کدام چشم هر بیننده ای را مجذوب می کند. توصیه می شود حتما از کابین های آسانسور شیراز دیدن نمایید.

استیل طلایی، استیل شامپاینی، استیل میرور، استیل طرح دار و ساده، استیل خش دار همراه با طرح و … از نمونه مدل های ورقه استیل رایج در کابین های لوکس و لاکچری است. در بین این مدل ها استیل طلایی بیشترین مخاطب را داشته و قیمت آن نیز بالاتر است. نوع دیگری از کابین استیل ساخته می شود که نیمی از آن استیل و نیمی از جنس ام دی اف می باشد که به آن کابین نیمه استیل می گویند. در این نوع کابین ها هماهنگی بین ام دی اف و استیل فضای داخلی کابین را بسیار دلچسب می کند. کابین های نیمه استیل قیمت پایین تری نسبت به کابین های تمام استیل دارند. در کابین های استیل از سنگ های مختلف همچون گرانیت در جهت پوشش کف استفاده می شود.

کابین آسانسور شیراز

نکات مهم در ساخت کابین آسانسور

  • ضخامت دیواره کابین حداقل باید 1/5 سانتی متر باشد. ( کابین آسانسور شیراز )
  • ضخامت سقف و کف کابین حداقل باید 2 سانتی متر باشد.
  • کف کابین باید غیر آتشزا بوده و سختی کافی در برابر فشار وارده توسط مسافر و بار را داشته باشد.
  • داخل کابین باید در حالت ایستاده بطور دائم روشن باشد و در حالت استندبای هم با نور کم روشن باشد.
  • دکمه های زنگ هشدار یا توقف اضطراری باید در محل پایین ترین دکمه در کابین باشد. ( در ارتفاعی برابر 890 میلیمتر نصب شود)
  • بالاترین دکمه در کابین نباید ارتفاعی بیشتر از 1370 میلیمتر از کف کابین داشته باشد.
  • با توجه به استاندارد EN81 اروپا بطور متوسط سطح لازم برای ایستادن یک نفر مسافر در داخل کابین 0/28 متر مربع می باشد.
  • جز درب ورودی کابین، دریچه اضطراری و محل تهویه هوا ، باقی باید کاملا پوشیده باشد.
  • کابین باید در تراز هر طبقه متوقف شود و در زمان ورود و خروج مسافر و بار در تراز کف طبقه باقی بماند.

در هنگام تهیه کابین از لیست قیمت کابین آسانسور شیراز غافل نشوید. 

بروز رسانی کابین آسانسور

کابین هم همانند دیگر قطعات آسانسور به مرور زمان نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کند. این قطعه از آسانسور نقش مهمی در حفظ و نگهداری مسافرین دارد. بنابراین در ساخت آن باید به نکات ایمنی و استاندارد ها توجه ویژه نمود. گاهی با یک تغییر کوچک در فضای داخلی کابین می توان آن را از حالت قدیمی درآورده و نو کرد. برای مثال با تعویض دستگیره و کفپوش یا با نصب آینه در آن می توان آن را تازه کرد. گاهی هم با تغییر در نورپردازی آن می توان فضای مدرن تری به آن بخشید. در ادامه به برخی از قسمت های کابین آسانسور در عملیات نوسازی اشاره خواهیم نمود.

  • سقف کابین
  • کفپوش کابین
  • آینه های داخل کابین
  • دستگیره کابین
  • پنل های کابین

لیست انواع کابین آسانسور شیراز را از ما بخواهید.

واحد طراحی کابین آسانسور در تهران

در شهر تهران کارخانه جات بسیاری در حوزه طراحی و ساخت کابین آسانسور فعالیت می کنند که به جرأت می توان گفت تیم تخصصی رایا آسانسور معتبرترین طراحان و تولیدکنندگان کابین آسانسور می باشند. مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با طراحی و ساخت مرغوب ترین و زیباترین کابین های آسانسور در ابعاد مختلف، امنیت و آرامش بیشتری را به مشتریان هدیه می کند.

رایا علاوه بر ساخت کابین کلیه قطعات آسانسور را

در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به سراسر کشور توزیع می نماید.