نظرات در مورد موتور آسانسور بهران
نظرات در مورد موتور آسانسور بهران |قیمت موتورگیربکس بهران|

نظرات در مورد کیفیت موتور آسانسور بهران بسیار است. نه تنها در مورد موتور بهران بلکه در مورد تمامی محصولات شرکت بهران موضوع کیفیت و محبوبیت زبانزد خاص و عام شده است. موتور آسانسور بهران بهترین موتور گیربکس تولید شده در کشور است. چندین سال است که در کشور از این موتور آسانسور استفاده می شود. شرکت بهران با ارتقاء سطح کیفی محصولات خود بخصوص موتور گیربکس ها و تولید بیشتر آنها نسبت به سال های اخیر توانسته نیاز بازار به موتور آسانسور باکیفیت را تأمین نماید. 

نظرات در مورد موتور آسانسور بهران

در چندین سال قبل برای رونق صنعت آسانسور در کشور کارخانه جات و شرکت های متعددی در جهت ساخت قطعات مختلف آسانسور از جمله موتور، تأسیس شدند. این شرکت ها با توجه به فناوری و تکنولوژی روز به مرور زمان پیشرفت نموده و محصولات باکیفیتی را تولید نمودند. در حال حاضر در بازار کشور مدل ها و طرح های مختلف موتور آسانسور وجود دارد که بسیاری از آنها تولیدات داخلی می باشند. به جرأت می توان گفت که بهترین موتور آسانسور داخلی در بازار، موتور آسانسور بهران می باشد که به لحاظ کیفیت و طول عمر قابل رقابت با موتورهای آسانسور خارجی است. برای تهیه این موتور ایرانی حتما به فروشگاه رایا آسانسور مراجعه نمایید. چرا که رایا این موتور را به صورت اصل و با قیمت مناسب به همراه گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.

نظرات در مورد موتور گیربکس آسانسور بهران

از نظر متخصصین موتور آسانسور بهران بهترین و مرغوب ترین موتور گیربکس ایرانی است. موتور گیربکس بهران توسط دانشمندان و متخصصین با تجربه در شرکت بهران طراحی و به تولید انبوه رسیده است.این موتور آسانسور به دلیل بهره مندی از کیفیت بالا، از محبوبیت ویژه ای در نزد نصابان برخوردار است. موتور گیربکس های بهران در 8 نوع مختلف تولید می شوند. مدل های AC2 و 3VF موتور گیربکس های بهران در ظرفیت های 6 و 8 نفره روانه بازار شده اند. این موتور ها در توان های 5/5، 6/1، 7/3 و 9/2 کیلووات هم اکنون در بازار موجود می باشند. این موتور ایرانی دارای حرکت نرم و بدون لرزشی است.

نظرات در مورد موتور آسانسور بهران

موتور بهران در کاهش سر و صدای آساسور نقش بسزایی دارد چرا که صدای آن کمتر از 60 دسیبل بوده و سطح لرزش افقی آن کاملا با استاندارد های IEC34-14 و IEC2-23 اروپا مطابقت دارد. مصرف برق و انرژی در این موتور بسیار قابل ملاحظه و بهینه می باشد. به همین دلایل موتور آسانسور بهران به یکی افتخارات ایرانی در بازار های منطقه ای و جهانی تبدیل شده است. امروزه محبوبیت این موتور زبانزد همگان است.

نظرات در مورد کیفیت موتور آسانسور بهران

موتور آسانسور بهران در بین موتور های گیربکس تولید شده در داخل کشور ، بنا به نظر متخصصین و کارشناسان آسانسور بالاترین کیفیت و کارایی را دارا بوده و به عنوان یک برند معتبر در سطح کشور شناخته می شود .بسیاری از قطعات این موتور گیربکس وارداتی بوده و همین موضوع منجر به بهبود سطح کیفی این موتور آسانسور شده است. موتور بهران مطابق با مطابق با موتور آسانسور جم ایتالیا ساخته شده است. این موتور گیربکس با توجه به این که به عنوان اولین موتور گیربکس ایرانی طراحی شده و چندین سال از تولید آن می گذرد، توانسته است هر گونه نقص احتمالی را در این سال ها برطرف نماید.

این موتور گیربکس آسانسور با کارایی بالا طوری طراحی شده که قابلیت جداسازی و دوباره سوار کردن آن در محل نصب را دارا می باشد. نکته ای که در مورد این موتور گیربکس حائز اهمیت است سطح لرزش افقی کمتر از ۰٫۷ mm/s است که منطبق با استاندارد های اروپایی است. 

نظرات در مورد موتور آسانسور بهران

نمایندگی رسمی موتور آسانسور بهران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با پشتیبانی از شرکت بهران لیفت تمامی محصولات این شرکت اعم از موتور آسانسور، درب، قفل، گاورنر و … را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند. رایا برای تک تک محصولات شرکت بهران قیمت های مناسبی تعیین نموده است. از آنجایی که موتور آسانسور بهران مرغوب ترین موتور گیربکس آسانسور در کشور می باشد، رایا با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور قیمت منصفانه ای برای این محصول در نظر گرفته است تا همه ی مردم از این موتور باکیفیت ایرانی بی بهره نمانند. نظرات رایا در مورد موتور آسانسور بهران را از دست ندهید.

نظرات در مورد موتور آسانسور بهران

قیمت موتور آسانسور بهران

 در بازار کنونی طرح ها و مدل های مختلفی از موتور آسانسور بهران وجود دارد که هر کدام از آنها دارای قیمت بخصوصی است. در ساخت موتور بهران از مواد مرغوب و تکنولوژی نوین و همچنین ابزارآلات پیشرفته بهره گیری شده است. به همین علت است که موتور بهران بهترین موتور گیربکس ایرانی شناخته شده است. باید توجه نمود که در تعیین قیمت موتور آسانسور بهران کیفیت حرف اول را می زند. باید دانست که کیفیت و طول عمر موتور بهران از دیگر موتور های ایرانی بالاتر بوده به طوری که تا چندین سال با خیال راحت می توان از آن استفاده نمود. همین موضوع سبب بالا بودن قیمت این موتور شده است. ناگفته نماند که این موتور گیربکسی

قدیمی ترین موتور آسانسور در کشور است و سابقه استفاده از آن در کشور بالا می باشد. 

با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور از نظرات تخصصی در مورد موتور آسانسور بهران توسط متخصصین بهره مند خواهید شد.

شرکت آسانسور بهران

شرکت آسانسور بهران با تلاش مضاعف و همتی روز افزون ، و بهره گیری از تجربیات سالیان دراز، و استفاده از دانش روز متخصصین، و پرسنل باسابقه ،خود را به عنوان یکی از موفق ترین تولید کنندگان در عرصه ی موتور گیربکس ، به عنوان یک قطعه ی پرکاربرد و کلیدی در صنعت آسانسور معرفی می نماید. این شرکت با استفاده از مجهز ترین و مدرن ترین ماشین های CNC و روش های مدرن تولید ، توانست نقاط ضعف و قوت موتور گیربکس آسانسور را شناسایی و با برطرف نمودن نقاط ضعف ،محصولی با کیفیت بالا و کارایی مناسب را به استفاده کنندگان ارائه دهد. این کیفیت و کارایی باعث شد ، موتور آسانسور بهران در جایگاه و رنج قیمتی مناسب ،همگام با سایر موتور های ایرانی به پیش رود. نظرات رایا در مورد موتور آسانسور بهران را فراموش نکنید.

گروه صنعتی بهران با توجه به کسب پروانه بهره برداری آسانسور و پله برقی از وزارت صنعت و معدن و تجارت ایران و اخذ پروانه های استاندارد محصولات قفل درب لولایی بهران و درب کشویی همچنین گاورنر آسانسور از سازمان ملی استاندارد ایران ، جهت پیشبرد اهداف شرکت و به روز کردن خود با استانداردهای جهانی موفق به اخذ گواهینامه های بین المللی به عنوان مثال  گواهینامه ISO9001 و گواهینامه ISO10004 شده است. شرکت بهران به عنوان ،صنعتگر نمونه استان تهران در سال 1392  و با توجه به کسب تقدیرنامه های متعدد در نمایشگاه ها و سمینارهای تخصصی آسانسور و پله برقی ایران خود را مطرح و در زمینه موتور آسانسور بهران خود را به عنوان شاخص ، معرفی نمود.

معرفی برخی از محصولات شرکت بهران

  • درب آسانسور 
  • قفل درب
  • گاورنر
  • فلکه هرزگرد
  • قلاب سربکسل
  • ضربه گیر پلی اورتان
  • روغندان

نظرات رایا در مورد موتور آسانسور بهران را فراموش نکنید.

  • وزنه تعادل
  • زنجیر جبران
  • براکت ریل
  • پشت بند ریل
  • پایه موتور
  • سوئیچ ایمنی
  • فتوسل پرده ای
  • بست های تراول کابل