قیمت نصب تراول کابل آسانسور
نصب تراول کابل آسانسور | محاسبه تراول کابل آسانسور

تراول کابل یکی از قطعات اصلی بخش الکتریکال است و در مرحله راه اندازی مورد نصب قرار می گیرد.نصب تراول کابل آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است و بایستی توسط نصابان حرفه ای و باسابقه انجام گیرد.شما می توانید برای نصب این قطعه از مجموعه رایا استعلام قیمت بگیرید. و پس از اعزام کارشناس به محل و بازدید از آسانسور نسبت به خرید اقدامات لازم را انجام نمایید.

نصب تراول کابل آسانسور

در آسانسور تراول ، کابلی تخت است که از یک سو به کابین و از سوی دیگر به تابلو فرمان متصل است در عملیات نصب تراول کابل آسانسور ، نصاب تراول کابل را توسط بست os به زیر یوک کابین محکم می کند. و این کابل را با جعبه کارکدک و شاسی داخل کابین ارتباط می دهد.در آسانسور تراول کابل به صورت 12 ، 18 ، 20 و 24 رشته مورد استفاده قرار می گیرند.

این کابل معمولا به صورت روکش مس و تمام مس ساخته می شوند گفتنی است نمونه های تمام مس تراول از کیفیت بیشتری برخوردارند و توصیه می شود برای نصب از نمونه های تمام مس تراول استفاده گردد.

نصب تراول کابل آسانسور توضیحات

تراول از قطعات مهم بخش الکتریکال محسوب می شود.

در عملیات نصب تراول کابل آسانسور ، رشته ها را از یک سو به تابلو فرمان و از سوی دیگر با کابین ارتباط می دهند.معمولا هر هر 4 رشته همراه یک کناف نایلونی درون یک شبکه قرار می گیرد این بدان علت است که رشته ها در جای خود محکم باشند و حرکت نکنند.

گفتنی است:

وظیفه اصلی تراول کابل انتقال درخواست ها از کابین به تابلوفرمان آسانسور است پس از ارسال هر درخواست ، تابلو فرمان درخواست پردازش کرده و به موتور به عنوان نیروی محرکه لازم برای حرکت آسانسور منتقل می نماید.البته این کار به سرعت می شود. و قابل مشاهده نیست.

نصب تراول کابل آسانسور

محاسبه تراول کابل آسانسور

محاسبه تراول کابل آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است .

چرا که در نصب تراول کابل آسانسور ، اگر متراژ به طور دقیق محاسبه نشده باشد.

و تراول کابل برش شود. آن تراول کابل را نمی توان برای آن پروژه مورد استفاده قرار داد.

برای محاسبه تراول کابل کافی است تعداد توقف در عدد 3.2 ضرب گردد و با عدد 11 جمع شود.برای مثال برای یک آسانسور 5 توقف 27 متر تراول کابل نیاز است توجه داشته باشید در صورتی که از جعبه کارکدک در قسمت الکتریکال آسانسور استفاده نشده باشد بایستی 2 رشته تراول کابل استفاده نمود بنابراین در آن صورت برای یک آسانسور 5 ایستگاه 54 متر تراول کابل نیاز است.

نصب تراول کابل آسانسور

برندهای معتبر تراول کابل آسانسور

در تراول کابل آسانسور برندهای معتبری به کشور وارد می شود و در بسیاری از پروژه ها مورد استفده قرار می گیرد.

این برندها شامل:

خوشبختانه در داخل کشور نیز در زمینه تولید تراول کابل آسانسور اقدامات مطلوبی صورت می گیرد.

برندهای معتبر تراول کابل داخلی شامل:

باید به این نکته توجه نمود تراول کابل جزء قطعات مهم در آسانسور است.و بایستی در انتخاب و خرید آن دقت کرد.باید دانست این قطعه از آسانسور دارای عمر مفید مشخصی است و در طول سالیان کارایی خود را از دست می دهد. و نیاز به تعویض دارد.نصب تراول کابل آسانسور  چون کار زمانبری است بایستی توسط تعمیر کاران متخصص و با تجربه انجام گیرد.

قیمت نصب تراول کابل آسانسور

شما می توانید:

علاوه بر قیمت تراول کابل آسانسور قیمت ریل آسانسور چینی را از ما استعلام نمایید.

تعویض تراول کابل آسانسور

نصب تراول کابل آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.

و بایستی توسط افراد متخصص انجام گیرد.

برای تعویض تراول کابل بایستی ابتدا از یک شرکت خدمات دهنده آسانسور مشاره گرفت.پس از بازدید اولیه ، متراژ مورد نیاز برای ساختمان محاسبه می شود و شرکت خدمات دهنده پیش فاکتور لازم را برای مدیر ساختمان ارسال می نماید.

نصب تراول کابل زمانبر است و بایستی با دقت انجام گیرد معمولا این کار بین 2 تا 4 ساعت انجام پذیر است.این کابل برقرار کننده ی رابطه ی بین تابلو فرمان آسانسور و کابین آسانسور می باشد.و تابلو فرمان براساس درخواست هایی که از تراول کابل می گیرد فرمان ها را به موتور آسانسور انتقال می دهد.گفتنی است: تراول کابل توسط رشته های سیم برق خود ترمینال های تابلو فرمان را به جعبه رویزیون کابین وصل می کند.

باید دانست یکی دیگر از خدمات مجموعه رایا بازسازی آسانسور است .

جداسازی تراول کابل خرد آسانسور

ساخت و طراحی تراول کابل از اهمیت بالایی برخوردار است تراول کابل بایستی از یک جنس انعطاف پذیر و با مرغوبیت بالا و بسیار مستحکم ساخته شود. زیرا دائم در حال حرکت است.و بایستی درخواست ها را به طور مرتب به تابلو فرمان منتقل نماید.

برای جداسازی و برش تراول کابل ابزار خاصی وجود ندارد.

معمولا جداسازی توسط کاتر انجام می گیرد .

طوری که ابتدا برش سطحی بر روی روکش تراول کابل انداخته می گردد.

سپس نخ های داخل تراول کابل را تا محل برش کشیده می شود.

عملیات نصب تراول کابل آسانسور زمتنبر است و بایستی با صبر و حوصله و توسط نصابان با سابقه و مجرب انجام پذیرد.

با مراحعه به لینک سرویس آسانسور در غرب تهران اطلاعاتی در این خصوص کسب نمایید.

مرکز فروش قطعات آسانسور


مجموعه رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی انواع قطعات آسانسور همواره در تلاش است تا به صورت مستقیم و بدون واسطه واردات قطعات آسانسور را انجام دهد. و آن ها را به سراسر کشور با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست مشتریان عرضه کند. این مجموعه با این کار توانسته دسترسی به محصولات با کیفیت داخلی و خارجی را برای مردم آسان تر کند.

رایا آسانسور توسط کارشناسان و پرسنل متخصص و توانمند خود با نصب دقیق و ماهرانه انواع قطعات آسانسور برای مشتریان عزیز ایمنی و آرامش خاطر خاصی را رقم می زند.

این شرکت آسانسور همواره برای ارتقای صنعت آسانسور در کشور می کوشد.

بست تراول کابل آسانسور

بست تراول کابل آسانسور که به آن بست OS نیز گفته می‌شود، برای حمایت وزن هر اندازه‌ای از کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد .تا از حرکت‌های ناخواسته کابل جلوگیری کند. معمولا شامل یک براکت است که در دیوار بالا رونده، کابین آسانسور و دیواره چاهک وصل می‌شود. تا تراول کابل بتواند از داخل آن عبور کند.

در آسانسور معمولا از 4 بست تراول استفاده می شود.گفتنی است : فرآیند نصب تراول کابل آسانسور زمانبر است.و نیاز به دقت زیادی از سوی نصاب آسانسور دارد.

نصب تراول کابل آسانسور

قیمت تراول کابل آسانسور برای نصب

برای تعویض تراول کابل از برندهای مختلفی استفاده می گردد.که کیفیت هر کدام از آن ها مختلف است.برخی از برندهای تراول کابل آسانسور شامل : تراول کابل آسانسور فوپا ، تراول کابل دت وایلر چک ، دت وایلر سوییس و دیگر برندها را می توان نام برد.

شما بایستی  نوع تراول کابل‌ های آسانسور، قیمت آنها و برندهایی که آنها را تولید می‌کند، بررسی کنید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، از بخش پشتیبانی، مشورت بگیرید و در نهایت اقدام به خرید بهترین تراول کابل آسانسور با توجه به شرایط و بودجه کنید.