موتور آسانسور تبریز | نمایندگی فروش موتور آسانسور

موتور آسانسور تبریز در انواع مختلف و با برندهای متفاوت تولید می گردد.این نوع از موتور آسانسور یکی از موتورهای قابل اتکا در صنعت آسانسور کشور محسوب می گردد.و می تواند برای پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار گیرد.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور آن مرکز فروش موتور آسانسور ، این محصول را به سراسر کشور عرضه می نمید.

موتور آسانسور تبریز

خوشبختانه در تولید موتور گیربکس آسانسور در کشور شاهد پیشرفت های خوبی هستیم.به طوری که چندین برند مطرح با کیفیت مطلوب در کشور ساخته می شود.موتور آسانسور تبریز با برندهای مختلف به بازار عرضه می گردد.

برندهای آن شامل موتور آسانسور فرشباف ، موتور اسانسور الکمپ تبریز ، موتور آسانسور نیو الکمپ و سایر موارد را می توان نام برد.این نوع از موتور آسانسور برگرفته از موتور آسانسور الکمپ ایتالیا ساخته شده است.

و با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به بازار کشور عرضه می گردد.انواع مختلف موتور تبریز در پروژه های های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور در کشور مورد اسفاده قرار می گیرد.

موتور آسانسور تبریز توضیحات

در حال حاضر موتورهای گیربکس آسانسور در کشور تولید و به کشور عرضه می گردد.

موتور آسانسور تبریز با نام الکمپ یکی از این موتورهاست.این نوع از موتور آسانسور به صورت 5.5 ، 6.1 و 7.3 کیلووات طراحی می گردد.و با نام های MR12 – MR13 و NEW ELECOM در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این نوع از موتور آسانسور دارای کیفیت مطلوب ، کارایی مناسب و مطابق با نیاز کشور است.باید به این نکته توجه نمود موتور آسانسور الکمپ MR13  توان تحمل بیشتری نسبت مدل NEW ELECOM دارد.و در پروژه های نصب و راه اندازی مهم تر از آن استفاده می گردد.

موتور آسانسور تبریز

موتور آسانسور الکمپ تبریز

موتور آسانسور الکمپ تبریز در پیشرفت صنعت آسانسور کشور نقش بسزایی داشته است.

این موتور گیربکس با کارایی بالا و خدمات پس از فروش معتبر به بازار عرضه شده است.

انطباق با شرایط آب و هوایی کشور ، توجه به نیاز کشور و بومی کردن فرایند تولید از ویژگی های بارز این موتور گیربکس آسانسور است.

باید به این نکته توجه نمود :

برخی از قطعات این موتور گیربکس وارداتی بوده و برخی دیگر ساخت شرکت موتوژن تبریز است.

که از شرکت های معتبر در کشور محسوب می گردد.

این موتور آسانسور در بازار کشور توسط نصابان آسانسور در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور آسانسور تبریز

انواع موتور آسانسور الکمپ

  • موتور آسانسور NEW ELECOM
  • موتور آسانسورNEW ELECOMG
  • موتور آسانسور MR13
  • موتور آسانسور  MR13G

موتور آسانسور NEW ELECOM

این نوع از موتور آسانسور نسل جدیدی از موتور آسانسور الکمپ است.

که در دو حالت افقی و ایستایی مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

این نوع از موتور آسانسور با استاتیک لود 2700 کیلوگرم و به صورت فلکه 45 و 55 قابل عرضه است.باید به این نکته توجه نمود موتور آسانسور NEW ELECOM در 2 حالتVVVF و AC2 در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می گیرد.

مهار شدن شفت ماردون از سه تکیه گاه در این نسل که باعث رفع کشیده شدن روتور به سمت استاتور می‏باشد از ویزگی های بارز این موتور گیربکس آسانسور است.مجموعه رایا علاوه بر فروش موتور های آسانسور داخلی نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی را در اختیار دارد.

موتور آسانسور الکمپ تبریز

موتور آسانسور NEW ELECOMG

این نوع از موتور آسانسور مشابه موتور آسانسور NEW ELECOM است.

با این تفاوت که با میزان استاتیک لود بالاتر برای محیط های پر ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد.میزان استاتیک لود این موتور آسانسور 3000 کیلوگرم است و با توانمندی افزایش یافته 240 استارت در ساعت به بازار عرضه می گردد.

باید به این نکته توجه نمود :

روغن درون محفظه گیربکس دائمی بوده و نیاز به تعویض ندارد.

این نوع از موتور آسانسور به عنوان یکی از موتور آسانسور تبریز شناخته می شود.

موتور آسانسور MR13

این نوع از موتور آسانسور با کیفیت بالا و بازده مناسب تولید شده است.

از نکاتی که در مورد این موتور گیربکس حائز اهمیت است:

قابلیت نصب و قرارگیری در حالت‏های3 گانه (ایستایی، افقی و برعکس) را داراست.

موتور آسانسور MR13 با استاتیک لود 2700 کیلوگرم و به صورت فلکه 45 و 55 و با سرعت یک متر بر ثانیه طراحی شده است.باید دانست این موتور آسانسور می تواند برای پروژه‏هایی با ابعاد و اندازه چاهک کوچک مورد استفاده قرار گیرد.از ویژگی های بارز این موتور گیربکس میزان نویز کم آن است دلیل آن هم درگیری دنده و ماردون بصورت غوطه ور در روغن است.

ارتعاش بسیار پایین موتور حاصل مراحل کنترل کیفی دقیق و آلیاژهای مخصوص بکار رفته در ساخت موتور از دیگر ویژگی های این موتور گیربکس آسانسور است.

این موتور یکی از مدل های باکیفیت موتور آسانسور ایرانی محسوب می گردد.

موتور آسانسور MR13G

این نوع از موتور آسانسور سری پیشرفته تر موتور آسانسور MR13 است.

که با استاتیک لود 3000 کیلوگرم به بازار عرضه شده است.

این موتور آسانسور برای پروژه ‏هایی با ابعاد و اندازه چاهک کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

باید به این نکته توچه نمود:

این موتور آسانسور با توانمندی 240 استارت در ساعت مناسب‏ برای واحدهای پر ترافیک است.

باید دانست:

روغن درون محفظه گیربکس از نوع دائمی بوده و نیاز به تعویض ندارد.

این موتور آسانسور قابل عرضه در حالتVVVF با توان بالاتر و راندمان بهتر از نسل گذشته خود است.

و به عنوان یک موتور آسانسور تبریز شناخته می گردد.

باید دانست :

در کنار موتور آسانسور ، عیب یابی تابلو فرمان آسانسور دارای اهمیت فراوانی است.

نمایندگی فروش موتور آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور با کسب نمایندگی برند های معتبر موتور آسانسور ایرانی در کشور ، این محصولات داخلی را با سطح کیفی مطلوب با توجه به نیاز بازار و متناسب با درخواست مشتریان بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می کند.

این شرکت با در نظر گرفتن کیفیت و کارایی موتور آسانسور الکمپ تبریز و شرایط اقتصادی حاکم در کشور این محصول ایرانی را با قیمتی بسیار مطلوب و منطقی ارائه می کند. همچنین با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور به مشتریان، اصالت و کیفیت محصولات خود را تضمین می کند.

این مجموعه با حفظ ایمنی و کسب رضایتمندی مشتریان در تحقق اهداف خود گام های بلندی برداشته است. در این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان، حقوق مشتریان رعایت می شود.مجموعه رایا علاوه بر موتور آسانسور قیمت کابین آسانسور تبریز را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مجموعه صنعتی فرشباف تبریز

بدون شک برند فرشباف تبریز یکی از بهترین شرکت های تولید کننده موتورهای اسانسور در کشور به شمار می رود.این مجموعه با بنیادی مهندسی و دانش محور در زمینه تولید موتور آسانسور، نامی آشنا برای فعالان این صنعت می ‏باشد که یادآور کیفیت، مشتری مداری و خدمات کاملا متمایز می باشد. در این مجموعه تولید موتور طبق فرایندهای تولیدی مدرن و اروپایی و همچنین طبق برنامه‏ های کنترل پیشرفته، ساخته می ‏شود.موتور آسانسور ایتال و موتور آسانسور ساسی فرشباف جزء بهترین تولیدات این مجموعه به شمار می رود.در حال حاضر موتور آسانسور تبریز در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ایمن موتور فرشباف تبریز

شرکت ایمن موتور فرشباف تبریز با بنيادي مهندسي و دانش محور در زمينه توليد موتور آسانسور، نامي آشنا براي فعالان اين صنعت مي‏باشد که يادآور کيفيت، مشتري مداري و خدمات کاملا متمايز مي باشد .این مجموعه با تولید موتورهای آسانسور نظیر موتور آسانسور یونیک ، موتور آسانسور رایزن ، آریزون و موتور آسانسور S5 سهم مهمی در ارتقای صنعت آسانسور در کشور ایفا می کند.