لیست قیمت کابین آسانسور 8 نفره
قیمت کابین آسانسور 8 نفره | قیمت روز کابین آسانسور

قیمت کابین آسانسور 8 نفره برای بسیاری از سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.کابین های 8 نفره در بسیاری از پروژه های اداری ، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.کابین از اجزای اصلی آسانسور است و جزء 5 قطعه مهم آسانسور محسوب می گردد.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با داشتن واحد ساخت کابین آسانسور ، این قطعه مهم از آسانسور را به خواست و سلیقه مشتریان طراحی و به سراسر کشور ارسال می نماید.

قیمت کابین آسانسور 8 نفره

کابین های 8 نفره در بسیاری از مکان های پرترافیک مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت کابین آسانسور 8 نفره براساس نوع کاربری ، نوع متریال و نوع تزیینات تعیین می گردد.اما به طور معمول قیمت کابین 8 نفره یک میلیون بالاتر از کابین 6 نفره محاسبه می گردد.باید به این نکته توجه نمود ظرفیت آسانسور تاثیر مستقیم بر روی قدرت موتور و تابلو فرمان آسانسور دارد.و برای آسانسورهای 8 نفره از موتورهای آسانسور 7.5  کیلووات استفاده می گردد.

به تبع آن تابلو فرمان مورد استفاده بایستی 11 کیلووات استفاده گردد.بهای تمام شده این دو قطعه باعث افزایش بهای تمام شده پکیج آسانسور می گردد.و از این رو سازندگان ساختمان و نصابان آسانسور بایستی این نکته مد نظر قرار دهند.

قیمت کابین آسانسور 8 نفره توضیحات

کابین آسانسور یک قطعه سفارشی است و معمولا بین 10 تا 15 روز کاری ساخته می شود.قیمت کابین آسانسور 8 نفره براساس آیتم هایی انجام می گیرد.معمولا ظرفیت آسانسور ، نوع کاربری ، نوع ورق مورد استفاده و نوع مکانیزم ، تاثیر مستقیم بر روی بهای تمام شده آن دارد.در حال حاضر کابین آسانسور در انواع طرح ها و ظرفیت های مختلف ساخته می شود.

و براساس سلیقه مشتریان نوع تزیینات انتخاب می گردد.

باید به این نکته توجه نمود کابین جزء اجزای اصلی آسانسور است و در بخش مکانیکال آسانسور مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.باید دانست ابعاد  کابین آسانسور بایستی به طور دقیق اندازه گیری گیری گردد.و این امر بایستی توسط نصاب آسانسور انجام پذیرد.کابین آسانسور ام دی اف استیل با توجه به قیمت مناسب در پروژه های 8 نفره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کابین آسانسور 8 نفره

قیمت کابین آسانسور 8 نفره براساس نوع کابین

تاریخ بروز رسانی 1402/03/20

نام کابینتزییناتظرفیتقیمت
ام دی اف استیلپیام در واتساپ8 نفره32.500.000
استیل خشدار دودیپیام در واتساپ8 نفره37.500.000
استیل خشدار طلاییپیام در واتساپ8 نفره43.500.000
استیل دودی طلاییپیام در واتساپ8 نفره44.500.000
استیل طرحدار نقره ایپیام در واتساپ8 نفره35.500.000
استیل طلایی طرحدارپیام در واتساپ8 نفره44.500.000

قیمت کابین آسانسور 8 نفره

انواع کابین آسانسور 8 نفره

کابین آسانسور دارای انواع مختلفی است.

و براس نوع متریال مورد استفاده در آن قیمت گذاری می شود.

انواع کابین آسانسور شامل کابین آسانسور تمام استیل ، کابین آسانسور نیمه استیل ، کابین آسانسور ام دی اف ، کابین آسانسور شیشه ای و کابین آسانسور فرمیکا است.باید به این نکته توجه نمود یکی از آیتم های تاثیر گذار در قیمت کابین آسانسور 8 نفره نوع کابین آسانسور است.معمولا کابین های اسانسور تمام استیل و پاناروما قیمت بیشتری نسبت به سایر کابین ها دارند.

و زیبایی و جلوه آن ها نیز بیشتر است.باید دانستکابین آسانسور یک قطعه ایمنی و تزیینی در آسانسور است.بنابراین بایستی هم به مسئله ایمنی و هم به موضوع تزیینی کابین آسانسور اهمیت داده شود.

 

نحوه خرید کابین آسانسور

برای خرید کابین آسانسور شما می توانید با ارسال پیام از طریق واتساپ مجموعه رایا درخواست درخواست خود را ثبت نمایید.کارشناسان ما در مجموعه رایا عکس انواع مختلف کابین را به صورت کد گذاری شده در اختیار شما قرار می دهند.

شما طرح مورد نظر را انتخاب کرده و کد مد نظر را برای کارشناسان ارسال نمایید تا قیمت کابین آسانسور 8 نفره  براساس نوع کابین انتخاب شده برای شما ارسال گردد.زمانی که طرح مورد نظر انتخاب گردید.

کارشناسان ما یا نصاب آسانسور پروژه از ساختمان بازدید به عمل آورده و ابعاد کابین را مورد بررسی قرار می دهد.

باید به این نکته توجه نمود:

قیمت کابین آسانسور ۴ نفره تا ۲۱ نفره بسته به ابعاد چاهک آسانسور در نظر گرفته می شود.

لیست قیمت کابین آسانسور 8 نفره

قیمت کابین آسانسور 8 نفره

همانطور که گفته شد :

قیمت کابین آسانسور 8 نفره براساس آیتم و مشخصاتی تعیین می گردد.یکی از این آیتم ها نوع کاربری است .برای مثال زمانی که کابین آسانسور محیط بیرونی ساختمان نصب می گردد.بهتر است از کابین آسانسور شیشه ای استفاده گردد.چرا که هم باعث زیبایی بیشتر و هم جذابیت برای استفاده کنندگان می گردد.

باید دانست :

در محیط های دارای رطوبت است بهتر است از کابین آسانسور تمام استیل در این مکان ها استفاده گردد.

مجموعه رایا علاوه بر فروش کابین ، قیمت انواع تابلو آسانسور را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.

متریال کابین آسانسور

متریال و مواد استفاده شده در کابین از اهمیت بالایی برخوردار است.اما کابین بایستی براساس استاندارد ساخته شود و قواعد و اصول کلی در ان رعایت گردد.باید به این نکته توجه نمود :

ارتفاع کابین و درب کابین باید حداقل دو متر باشد.

تا به راحتی افراد بتوانند در کابین آسانسور تردد نمایند.

کابین باید دارای سیستم ایمنی مناسب باشد.

چرا که ایمنی و امنیت جزء الزامات ساخت کابین آسانسور است.

روشنایی کابین آسانسور از موارد مهم است.

کابین در معرض دید افراد قرار می گیرد.

و بایستی روشن و دارای نورپردازی مناسب باشد.

باید دانست :

کابین با توجه به این که سلیقه افراد در ان دخیل است به طور دقیق و براساس محاسبات کارشناسان آسانسور انجام گیرد.این قطعه در آسانسور نقش ایمنی را ایفا می نماید.و امنیت مسافران در اولویت قرار می گیرد.جز درب ورودی کابین، دریچه اضطراری و محل تهویه هوا ، باقی باید کاملا پوشیده باشد.

تهویه هوا اکسیژن مورد نیاز برای استفاده کنندگان از کابین آسانسور را تامین می نماید و پوشش داخلی کابین آسانسور بایستی مستحکم باشد.باید دانست قیمت کابین آسانسور ۴ نفره با توجه به رعایت این الزامات صورت می گیرد.درب آسانسور و قیمت درب آسانسور نیز از آیتم هایی است که باعث ایمنی بیشتر کابین آسانسور می گردد.شما می توانید

با مراجعه به لینک نمونه کابین آسانسور ، طرح های بیشتری از کابین را مشاهده نمایید.

واحد طراحی کابین آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات و ارسال آن به سراسر کشور ، با داشتن واحد مجزا برای ساخت کابین آسانسور ،برای این قطعه اصلی در آسانسور اقدامات گسترده ای انجام داده است.

این مجموعه با ساخت کابین های آسانسور ۴ تا ۲۱ نفره کیفیت را برای مشتریان به ارمغان می آورد.این شرکت با بکار گیری کادر کارآزموده و مجرب و بهره گیری از تکنولوژی مدرن ،در امر خدمات رسانی و سرویس انواع قطعات آسانسور بسیار سریع ، کاملا ماهرانه و حرفه ای عمل کرده و با حفظ امنیت از قطعات باکیفیت در تعمیرات و نوسازی قطعات آسانسور استفاده می کند.

مجموعه رایا به عنوان نمایندگی فروش موتور آلبرتو ساسی ، این محصول را به سراسر کشور ارسال می نماید.

تعیین ابعاد و ظرفیت کابین آسانسور

ابعاد و ظرفیت هر آسانسور شرایط خاص خود را دارد.تعیین ظرفیت اولیه قبل از شروع فرایند نصب انجام می گیرد.نسبت به اندازه گیری ابعاد چاهک آسانسور ظرفیت تقریبی محاسبه می شود.اما برای تعیین ابعاد دقیق کابین آسانسور بایستی نصب مرحله درب طبقات و ریل گذاری آسانسور انجام گیرد.و پس از این مرحله است.که ابعاد دقیق کابین بایستی توسط نصاب و یا کارشناس آسانسور اندازه گیری شود. در تعیین قیمت کابین آسانسور همواره ظرفیت آن مورد بررسی قرار می گیرد. به همین دلیل می توان گفت که قیمت کابین آسانسور 8 نفره به مراتب بالاتر از قیمت کابین آسانسور 4 و 6 نفره است.

 

قیمت کابین آسانسور استیل

کابین های آسانسور استیل از تنوع بالایی در رنگ و طرح مدل برخوردارند.و بیش از سایر مدل های کابین مد نظر سازندگان ساختمان و نصابن آسانسور قرار می گیرند.این مدل از کابین آسانسور با ورق ضد خش یا همان استیل نگیر در مجموعه رایا طراحی می شود.که از عمر مفید بالایی برخوردار است.

با توجه به این مطالب می توان گفت که قیمت کابین آسانسور 8 نفره استیل نسبت به کابین آسانسور 8 نفره ام دی اف و یا فرمیکا بالاتر است.

حال هر چه ظرفیت این کابین ها بالاتر رود قیمت آنان نیز بیشتر می شود. مثلا قیمت کابین 10 نفره استیل از نوع 8 نفره آن با قیمت بالاتری در نمایشگاه کابین آسانسور تهران به فروش می رسد.