قیمت موتورساسی لئو
قیمت موتور ساسی لئو | فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی |

در تهیه قطعات مربوط به آسانسور اطلاع از کیفیت و قیمت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. البته اصالت قطعات قطعا مهم تر است. بنابراین در زمان تهیه قطعات به اصالت، کیفیت و قیمت آن ها باید توجه کامل داشت. برای مثال کیفیت موتور های ایتالیایی بالاخص موتورهای آسانسور ساسی از دیگر موتور های آسانسور بالاتر است. پس می توان گفت قیمت این موتورها همانند قیمت موتور ساسی لئو از دیگر موتور های آسانسور خارجی و داخلی بالاتر می باشد. بهترین قیمت موتورهای آسانسور ایتالیایی را فقط در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید. 

قیمت موتور ساسی لئو

شرکت آلبرتو ساسی از سال 1946 در کشور ایتالیا تأسیس شد. این شرکت از پیشتازان صنعت آسانسور در خصوص موتور های کششی و گیرلس به شمار می رود. با گذشت چندین دهه از حضور این شرکت آسانسوری در بازار های بین المللی و سرتاسر جهان، محصولات خود را با بالاترین کیفیت از طریق شبکه گسترده توزیع، در اختیار استفاده کنندگان موتور گیربکس و گیرلس قرار می دهد یکی از محصولات ساسی موتور آسانسور مدل لئو می باشد که دارای کیفیت و راندمان بالایی است. قیمت موتور ساسی لئو در بازار کنونی بسیار مناسب می باشد.

قیمت موتور ساسی لئو ،توضیحات

از آنجایی که بهترین موتور های آسانسور دنیا متعلق به کشور ایتالیا است، می توان گفت که موتور ساسی لئو نیز یکی از باکیفیت ترین و بهترین موتور های آسانسور در جهان می باشد. این موتور آسانسور در توان ها و ظرفیت های مختلفی طراحی و به تولید انبوه رسیده است. از قدرت های موتور آسانسور لئو می توان به 5/5 ، 6/6 و 7/3 کیلووات اشاره نمود. این موتور گیربکسی متناسب با ظرفیت 6 تا 8 نفره تعبیه شده و نیز برای آسانسور های دارای 8 تا 10 ایستگاه مناسب می باشد. جالب است بدانید وزن گیربکس این موتور آسانسور 218 کیلوگرم است و توان تحمل 1000 کیلوگرم را دارا می باشد. موتور ساسی لئو با سرعت یک تا 1/6 متر بر ثانیه روانه بازار شده است. در بازار کنونی قیمت موتور ساسی لئو با توجه به کیفیت و راندمان آن بسیار مناسب و منطقی تعیین شده است.

این موتور آسانسور دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش روانه بازار شده است. با توجه به محبوبیت بالایی که این موتور آسانسور دارد، نصابان آسانسور در اکثر پروژه های مهم خود از آن استفاده می کنند. مطمئنا با تهیه موتور ساسی لئو تا چندین سال از کارکرد ایده آل آسانسور خود لذت خواهید برد. نمایندگی رایا آسانسور با نصب تخصصی موتور ساسی لئو آرامش و امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت موتور ساسی لئو

قیمت موتور آسانسور ساسی لئو

موتور ساسی لئو در بین موتور های ساخت ایتالیا دارای کیفیت مطلوبی است. اما همین موتور نسبت به موتور های دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار است. موتور لئو قابلیت نصب در واحدهای اداری، تجاری، مسکونی و نیز ساختمان های پرترافیک را دارا می باشد. طراحی این موتور گیربکسی بدین صورت است که با توجه به ابعاد کوچک می توان آن را در خارج از موتورخانه (زمانی که فضای کافی وجود نداشته باشد) نصب نمود. یکی دیگر از ویژگی های این موتور آسانسور دائمی بودن روغن آن است. این موتور هیچگاه نیازی به تعویض روغن نخواهد داشت. موتور ساسی لئو را می توان در سه جهت نصب نمود. با توجه به کارایی بالای این موتور گیربکس می توان گفت که جزء پرفروش ترین موتور های ایتالیایی است. قبل از خرید حتما از اصالت و قیمت دقیق موتور ساسی لئو مطلع شوید.

قیمت موتور ساسی لئو

کیفیت و استاندار موتور آسانسور لئو

همانطور که گفته شد، بهترین موتور های آسانسور در کشور ایتالیا تولید می شوند که موتور ساسی لئو نیز از جمله آنها است. موتور لئو در شرکت آلبرتو ساسی که معتبرترین و مشهور ترین شرکت سازنده موتور آسانسور در دنیا است، تولید شده است. در واقع این موتور آسانسور یکی از بهترین و باکیفیت ترین موتور های ساخت ایتالیا است. کیفیت موتور ساسی لئو به علت استفاده از تکنولوژی نوین و مکانیزم مدرن و ماشین آلات و ابزارآلات پیشرفته بسیار بالاتر از موتور های ساخت داخل است. به همین دلیل قیمت موتور ساسی لئو از تولیدات داخلی بالاتر می باشد. این محصول با ارزش ایتالیایی تمامی مراحل استاندارد را به خوبی طی نموده و مطابق با استاندارد EN81 اروپا ساخته شده است. 

قیمت موتور ساسی لئو

نمایندگی رسمی موتور آلبرتو ساسی 

موتور آلبرتو ساسی ایتالیا دارای نمایندگی بسیاری در کشور است. اما باید گفته شود که نمایندگی رایا آسانسور با پشتیبانی قوی از شرکت آلبرتو ساسی، تمامی محصولات این شرکت را بدون واسطه و مستقیم وارد کشور نموده و با توزیع آن ها به سراسر کشور نیاز بازار را تأمین می کند. رایا آسانسور با فروش بالا، نصب، تعمیر و نگهداری انواع موتور های آلبرتوساسی از جمله موتور ساسی لئو توانسته جایگاه بلندی را در صنعت آسانسور کشور به خود اختصاص دهد. این نمایندگی با بهره گیری از نیروهای متخصص و بات جربه در بخش های مختلف، با رعایت نکات ایمنی و نیز حفظ امنیت و پیروی از قوانین و استاندارد ها از صفر تا صد خدمات آسانسور را ماهرانه و کاملا حرفه ای به انجام می رساند.

رایا آسانسور با توجه به ویژگی های خاص موتورهای ایتالیایی، و نیز شرایط اقتصادی حاکم در کشور

بهترین قیمت موتور ساسی لئو را برای مشتریان در نظر گرفته است. 

 

 

انتخاب موتور مناسب

در بازار کنونی موتور های آسانسور ایتالیایی به لحاظ کیفیت و راندمان در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته اند.

باید دانست مطلب بسیار مهم در مورد انتخاب موتور آسانسور اصالت جنس است.

متاسفانه در شرایط فعلی کشور موتورهای آسانسور  تقلبی به وفور یافت می شود.

همین امر سبب شده است بسیاری از سازندگان ساختمان

دچار تردید در خرید موتور آسانسور گردند. باید توجه شود که حتما

از شرکت ها و نمایندگی های فروش مجاز ،خرید موتور آسانسور  انجام گیرد.

سعی شود حتی الامکان به مغازه ها در مورد خرید موتور آسانسور اتکا نشود.

شما می توانید مشخصات بهترین و با کیفیت ترین موتور های آسانسور

همچون موتور ساسی لئو را از رایا آسانسور جویا شوید.

رایا آسانسور قیمت موتور ساسی لئو را بسیار مناسب تعیین نموده است.

رایا با بهره گیری از کارشناسان مجرب اصالت کالا ها را

برای شما مشخص نموده و قیمت مناسب و منطقی برای آن ها تعیین می کند.

ناگفته نماند نصب  هر یک از موتور های آسانسور ایتالیایی باکیفیت، باعث می شود تا

سال ها بدون نگرانی و با آرامش خاطر از آسانسور خود استفاده کنیم.

موتور های آسانسور ایتالیا بهترین موتور های آسانسور در سطح بین المللی هستند.