قیمت موتور درب یاران
قیمت موتور درب یاران | قیمت روز درب آسانسور یاران

در نصب و راه اندازی درب آسانسور، قطعات و لوازم دیگری همچون موتور درب بکار برده می شود. برخی از شرکت های سازنده درب آسانسور قطعات و متعقات درب را نیز تولید می کنند. شرکت یاران بزرگترین تولید کننده درب آسانسور در کشور است که توانسته علاوه بر درب قطعات مورد نیاز نصب درب را نیز تولید نماید. موتور درب یکی از همین قطعات است. در حال حاضر قیمت موتور درب یاران بسیار مناسب است.

قیمت موتور درب یاران

درب آسانسور در دو نوع درب طبقه و کابین تولید می شود. این درب ها دارای قطعات و لوازم خاص خود می باشند. در مکانیزم درب کابین آسانسور قطعه ای به نام موتور درب وجود دارد که در عملکرد ایده آل درب نقش مهمی را ایفا می کند.

یکی از تولید کنندگان این قطعه شرکت بزرگ یاران می باشد که در انواع مختلف این قطعه را تولید نموده است.

قیمت موتور درب یاران در سال های اخیر با افزایش روبرو شده است.

اما در حال حاضر با توجه به کیفیت آن مناسب است.

قیمت موتور درب یاران ،توضیحات

موتور درب آسانسور از متعلقات و لوازم درب آسانسور است.

موتور درب یکی از قطعات الکترونیکی آسانسور است که در راه اندازی و تنظیم سرعت درب نقش دارد. این قطعه تشکیل شده از یک سیم پیچ و تعدادی پایه و قطعات سوکتی است.

نصب صحیح و دقیق این قطعه در عملکرد نرمال درب بسیار مؤثر است.

شرکت یاران مدل های متنوعی از این قطعه را تولید می نماید. موتور درب یاران با توان های متفاوتی راهی بازار شده است.

باید دانست که از توان موتور درب برحسب نوع کاربری ساختمان و نیز سنگینی لته های درب مورد نظر استفاده می شود. قیمت موتور درب یاران با توجه به توان و کیفیت آن محاسبه می شود.

نمایندگی رایا آسانسور برای موتور درب یاران قیمت مناسبی در نظر گرفته است.

قیمت موتور درب یاران

موتور درب آسانسور

موتور درب از قطعات مهم و کلیدی در راه اندازی درب کابین آسانسور است.

موتور درب با توجه به نوع درب کابین انتخاب و نصب می شود.

این قطعه توسط مکانیزم خود، لته های درب را از سرعت صفر به حداکثر و سپس در نزدیکی پایان مسیر حرکت پنل، آن را به سرعت صفر می رساند. این عمل به صورت کاملا نرم و بی صدا انجام می شود.

ولتاژ مورد نیاز این موتور ها ۲۴ولت dc می باشد که توسط ترانس مبدل ۲۲۰به ۲۴ این ولتاژ تامین می شود. باید دانست که قدرت موتور درب آسانسور با توجه به نوع کاربری ساختمان و سنگینی لته های درب انتخاب شده محاسبه می شود.

در کشور ما شرکت های بسیاری این قطعه را تولید می کنند. شرکت یاران موتور درب آسانسور را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای راهی بازار نموده است.

قیمت موتور درب یاران و قیمت درب آسانسور را تنها از نمایندگی رایا آسانسور استعلام نمایید.

قیمت روز موتور درب یاران

اهمیت نصب موتور درب آسانسور

موتور درب آسانسور از قطعات و لوازم جانبی آسانسور به شمار می رود.

این قطعه جزئی از مکانیزم درب آسانسور است.

موتور درب توسط پایه و قطعات سوکتی در مکانیزم درب آسانسور قرار می گیرد که در کنار دیگر متعلقات درب، عمل باز و بسته شدن صحیح درب را رقم می زند. همانطور که می دانید درب آسانسور در مدل های مختلفی ساخته می شود که با توجه به نوع و مدل درب ها موتور درب مناسب نصب می شود.

نصب صحیح و دقیق این قطعه فعالیت نرمال درب را در باز و بسته شدن به دنبال خواهد داشت. موتور درب یاران در بسیاری از درب های مری، سلکوم، سماتیک و … بکار برده می شود.

قیمت موتور درب یاران را از رایا آسانسور جویا شوید.

باید دانست که:

کلیه تسمه ها، اهرم ها و میکروسوییچ ها و سنسورهای دورانداز در ابتدا و انتهای کورس حرکتی باید بصورت مطلوب کار کرده و مدار آن و قطعات مصرفی متناسب با موتور محرکه و مکانیزم سر درب باشند.

قیمت روز موتور درب یاران

قیمت موتور درب یاران

موتور درب از متعلقات درب آسانسور است که انواع مختلفی دارد. رایج ترین موتور درب های یاران عبارت اند از:

  • موتور سردرب 1600 دور
  • موتور سردرب 1600 ایرانی
  • موتور انکودر 200
  • موتور 300 ولت

این محصولات دارای قیمت های بخصوصی می باشند. شرکت یاران با توجه به نوع درب انتخاب شده موتور درب همان درب را به مشتریان پیشنهاد می دهد. قیمت موتور درب یاران در مقایسه با تولیدات دیگر شرکت ها مناسب تر است.

شما می توانید قیمت آسانسور 99 را از رایا آسانسور جویا شوید.

نمایندگی فروش قطعات یاران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور از معتبرترین نمایندگی های شرکت یاران می باشد.

نمایندگی رایا آسانسور با بکارگیری تیم متخصص و باتجربه در بخش فروش کلیه قطعات آسانسور یاران اعم از درب آسانسور، موتور گیربکس، موتور درب و … را با حفظ کیفیت و ارائه بهترین قیمت همراه با گارانتی معتبر همین شرکت به صورت مستقیم به سراسر کشور توزیع می نماید.

این نمایندگی برای تک تک قطعات یاران خدمات پس از فروش مناسب در نظر گرفته است. رایا قیمت موتور درب یاران را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. این نمایندگی با تنظیم لیست قیمت یاران این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

این مجموعه صفرتاصد خدمات آسانسور را با تکیه بر دانش فنی و تخصص بالای پرسنل خود پیشرفته ترین خدمات را در سراسر شهر تهران ارائه می دهد. هدف اصلی رایا عرضه قطعات و خدمات باکیفیت است.

ایمنی و برقراری آرامش آسانسور سواران ایرانی از دیگر اهداف رایا آسانسور است.

انواع موتور درب آسانسور

روش های مختلفی برای طراحی و مونتاژ درب آسانسور وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به سلکوم و سماتیک که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند اشاره نمود. برای همین در انتخاب موتور درب آسانسور باید به نوع و مکانیزم درب آسانسور توجه نمود.

انواع مختلف موتور درب مری، موتور درب سماتیک، موتور درب سلکوم و … طراحی و ساخته می شود. قیمت این موتور درب های آسانسور با هم متفاوت است.

با مراجعه به نمایندگی رایا آسانسور از جدیدترین قیمت آسانسور مطلع خواهید شد.

  • موتور درب فرماتور
  • موتور درب بیابانی
  • موتور درب یاران
  • موتور درب آرین سیستم رو
  • موتور درب زرین
  • موتور درب روانکار

و … از نمونه برند های موتور درب آسانسور است که با کیفیت های متفاوت روانه بازار شده اند.

در تعیین قیمت موتور درب یاران نوع و توان آن بسیار مؤثر است.

تشخیص خرابی موتور سر درب

تشخیص خرابی قطعات آسانسور بر عهده سرویسکار است.و بایستی سرویسکار مهارت و دانش لازم در این زمینه داشته باشد.با بررسی ظاهر قطعات می توان از خرابی آنها مطلع شد.گاهی قطعات سوخته تغییر رنگ داده و یا بدنه ی آنها ذوب می شود.پایه ها و سیم ها را نیز باید چک نمود. اگر هیچ مورد مشکوکی پیدا نشد.

می توان با داشتن یک مولتی متر و تجهیزات مونتاژ به راحتی به عیب یابی قطعات پرداخته و قطعه ناسالم را تشخیص داد. باید قطعه معیوب را از روی موتور سردرب برداشته و قطعه سالم را جایگزین کرد. قیمت موتور سردرب آسانسور و هزینه تعمیر یا تعویض آن به نوع و برند آن وابسته است.گاهی شاهد بسته شدن درب آسانسور به صورت پله پله ای می شویم که این نشان می دهد.در صورت نداشتن گیر مکانیکی از جمله کفشک های پایین لته ها یا تسمه درب، حتما مشکل از موتور سردرب است و بایستی تعویض شود.شما می توانید : قیمت موتور درب یاران و سایر قطعات را از مجموعه رایا استعلام نمایید.

مکانیزم موتور سر درب آسانسور

موتور سر درب آسانسور جزء قطعات ساسپنشن درب می باشد.که هر درب درب های اتوماتیک و هم در درب های نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

این وسیله توسط مکانیزم خود به صورت کاملا نرم و بی صدا لته های درب را از سرعت صفر به حداکثر و سپس در نزدیکی پایان مسیر حرکت پنل، آن را به سرعت صفر می رساند.

موتور سر درب آسانسور کورماس جزء بهترین برندهای موتور سر درب وارداتی به کشور است.که در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت های سازنده در عملیات ساخت درب از آن استفاده می گردد.