لیست قیمت یاران
لیست قیمت یاران | قیمت روز درب اتوماتیک آسانسور یاران|

اطلاع از لیست قیمت یاران برای بسیاری از استفاده کنندگان از آسانسور حائز اهمیت است. شرکت آسانسور یاران بسیاری از قطعات همچون درب آسانسور، موتور آسانسور و کابین را در سطح کیفی بالایی به مشتریان ارائه می دهد. تمامی محصولات شرکت آسانسور یاران به صورت اصل و با قیمت بسیار مناسب در نمایندگی رایا آسانسور به فروش می رسد. رایا با تنظیم لیست قیمت کلیه محصولات یاران انتخاب را برای متقاضیان راحت تر نموده است.

لیست قیمت یاران

شرکت آسانسور یاران با بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی موفق به طراحی و ساخت برخی از قطعات آسانسور شده است. این شرکت دارای مجوز رسمی وزارت صنایع و معادن بوده و همچنین دارای عضویت رسمی سندیکای آسانسور و پله برقی و نیز اتحادیه الکترو موتور می باشد. این شرکت به عنوان اولین تولید کننده موتور گیرلس در کشور شناخته شده است. شرکت یاران دارای نمایندگی انحصاری آسانسور و پله برقی GMY کانادا و همچنین نمایندگی انحصاری موتور های گیرلس شرکت C.SAG می باشد. این شرکت نماینده رسمی پله برقی Web Star نیز می باشد. نمایندگی های بسیاری از این شرکت پشتیبانی نموده و محصولات آن را به فروش می رسانند.

برای اگاهی بیشتر مشتریان از قیمت ها این شرکت لیست قیمت یاران را به آنان ارائه می دهد.

لیست قیمت درب یاران

یکی از بهترین محصولات شرکت یاران درب آسانسور است. این شرکت درب آسانسور را با کیفیت بسیار بالا طراحی و به تولید انبوه رسانده است. درب های یاران بهترین درب های آسانسور ایرانی به لحاظ مقاومت و تنوع در طرح و رنگ استیل و شیشه ی آن شناخته شده است. این درب آسانسور به صورت اتوماتیک در اندازه های مختلف ساخته شده است. از ویژگی های این درب می توان به حرکت نرم و بی صدا، دو سرعته و انکودردار ، قابلیت تنظیمات سرعت اشاره نمود. این درب دارای گواهی استاندارد ISO 9001 می باشد.

تاریخ بروز رسانی 99/3/24

 

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی
نوع درب تعداد لته درب طبقه درب کابین انکودردار
70cm 2 لته 3.220.000 4.720.000
80cm 2 لته 3.290.000 4.800.000
90cm 2 لته 3.430.000 4.960.000
100cm 2 لته 3.500.000 5.060.000
110cm 2 لته 3.600.000 5.170.000
120cm 2 لته 3.700.000 5.300.000
70cm 3 لته 3.500.000 5.050.000
80cm 3 لته 3.600.000 5.160.000
90cm 3 لته 3.650.000 5.240.000
100cm 3 لته 3.680.000 5.300.000
110cm 3 لته 3.800.000 5.370.000
120cm 3 لته 3.950.000 5.540.000

لازم به ذکر است قیمت کمان فول 280000 تومان است.

درب آسانسور یاران در مدل های تمام اتوماتیک تلسکوپی، تمام اتوماتیک سانترال و نیمه اتوماتیک کابین در سایز های 70 تا 120 سانتی متر به صورت دولته و سه لته به بازار عرضه می شود. تمامی این درب ها مطابق با استاندارد EN81 اروپا طراحی و ساخته شده اند. به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و استفاده از قطعات مرغوب و نیز بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات و ابزارآلات در خط تولید این درب آسانسور، به عنوان بهترین و باکیفیت ترین درب آسانسور ایرانی در صنعت آسانسور کشور مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این درب به نسبت سایر درب های تولید داخل بالاتر است. لیست قیمت درب یاران و دیگر محصولات این شرکت را در نمایندگی رایا آسانسور جستجو نمایید.

لیست قیمت یاران

لیست قیمت موتور یاران

شرکت آسانسور یاران علاوه بر درب آسانسور تولید کننده ی یکی از بهترین موتور های آسانسور ایرانی نیز هست. این شرکت نامدار اولین تولید کنندهای موتور گیرلس بوده که توانسته با تولید مدل های مختلفی از موتور گیرلس آسانسور نیاز بارار را تا حد امکان پاسخگو باشد. موتور گیرلس های این شرکت دارای حجم کم و وزن سبکی هستند. حمل و نقل و نصب آنان به آسانی صورت می پذیرد. این موتور ها دارای راندمان بالا و انکودر هایدن هاین مدل 1387 می باشند. همچنین دارای حفاظ فلکه ، اهرم ترمز اضطراری ، سیستم کنترل پایش رو به بالا و سیستم ترمز 4 بویینه است. تمامی موتور گیرلس های یاران قابلیت نصب در آسانسور های بدون موتورخانه را داشته و با 5 سال گارانتی ارائه می شوند. البته موتور گیربکس های این شرکت نیز جزء بهترین موتور های آسانسور ایرانی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

موتور گیربکس های 5/5 و 7/5 کیلووات یاران

از نمونه موتور های آسانسور رایج در بازار می باشند.

این موتور دارای کیفیت و راندمان سطح متوسطی است.

در لیست قیمت موتور یاران مشخصات کامل آنها برای اطلاع متقاضیان قید شده است.

لیست قیمت یاران

کابین آسانسور یاران

یکی از بهترین تولید کننده های کابین آسانسور در کشور شرکت آسانسور یاران است. شرکت یاران در کنار دیگر فعالیت های خود چندین سال است که اقدام به طراحی و ساخت انواع کابین آسانسور نموده است. کابین های یاران دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند که هر ساله در نمایشگاه کابین آسانسور تهران بهترین و جدیدترین آنها رونمایی می شود. کابین های استیل، ام دی اف، فرمیکا و شیشه ای از نمونه کابین های آسانسور ساخت شرکت یاران است که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. یاران در ساخت کابین های خود از پیشرفته ترین روش های طراحی کابین بهره برده است. تیم تخصصی این شرکت بزرگ ایرانی توانسته تنوع زیادی در کابین ها ایجاد نماید. به همین علت دارای مشتریان بسیاری است. شما می توانید کلیه مشخصات کابین های یاران را در لیست قیمت یاران مطالعه نمایید.

لیست قیمت یاران

درب طبقه آسانسور یاران

درب طبقه آسانسور در محل ورودی طبقه قرار می گیرد. درب های طبقه یاران در دو نوع لولایی یا ساده و اتوماتیک طراحی و ساخته شده اند. درب های اتوماتیک این شرکت با مدل های سانترال، تلسکوپی و آکاردئونی به بازار عرضه می شوند. این درب ها با توجه به نوع کاربری شان در آسانسور ها بکار برده می شوند. برای مثال درب های سانترال دارای دو لته است که از قسمت وسط درب با سرعت بالایی باز و بسته می شود. این مدل دارای زیبایی و جذابیت بالایی است. مدل تلسکوپی از یک سو باز شده و سرعت آن کمتر از مدل سانترال است. در مدل آکاردئونی نیز هنگام باز شدن لته ها روی هم شبیه آکاردئون قرار می گیرند. هر کدام از این درب ها جذابیت خاصی داشته و نیز دارای قیمت بخصوصی می باشند. لیست قیمت درب یاران را از نمایندگی رایا آسانسور بخواهید.

درب کابین یاران

همانطور که از نام این درب پیداست بر روی کابین نصب شده و از سقوط مسافرین و بار هنگام حرکت آسانسور جلوگیری می کند. درب های کابین آسانسور یاران به صورت اتوماتیک طراحی شده و با سرعت مناسبی باز و بسته می شوند. این درب ها دارای موتور و درایو کنترل می باشند. در درب های کابین آسانسور یاران مکانیزمی وجود دارد که علاوه بر باز و بسته کردن درب کابین، درب طبقه را نیز باز و بسته می کند.

قطعات یک درب اتوماتیک آسانسور عبارت اند از:

چارچوب، لته ها،

سیل درب، کفشک

کنتاکت، موتور سردرب

درایو، قرقره و تسمه

شرکت آسانسور یاران برای راحتی در انتخاب درب ها

لیست قیمت یاران را تنظیم نموده و به مشتریان ارائه می دهد.

نمایندگی رسمی شرکت یاران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با در اختیار داشتن نمایندگی شرکت یاران تمامی محصولات این شرکت را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. درب آسانسور یاران بهترین محصول از شرکت یاران می باشد که رایا آسانسور آن را با ابعاد مختلف و کیفیت بالا به سراسر کشور توزیع می نماید. این نمایندگی در هنگام فروش محصولات یاران لیست قیمت یاران را به همراه مشاوره فنی رایگان و نیز گارانتی معتبر همین شرکت به مشتریان ارائه می دهد.

توصیه می شود قطعات آسانسور به ویژه محصولات یاران را از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید.

چرا که برخی از افراد به جهت سود جویی با قیمت پایین تر

نمونه های تقلبی را به مشتریان ارائه می دهند. متأسفانه قطعات تقلبی

در بازار کم نیست و به همین دلیل باید در مواقع خرید هوشیار بوده

و از نمایندگی های دارای مجوز خریداری نمود. نمایندگی رایا آسانسور

کلیه قطعات آسانسور خارجی و ایرانی را به صورت اصل و برای اطمینان بیشتر

از کیفیت و اصالت قطعات کارت گارانتی معتبر خود را به مشتریان ارائه می دهد.