قیمت موتور آسانسور s38
قیمت موتور آسانسور S38 | فروش موتورهای آلبرتو ساسی اسپانیا |

قیمت بسیاری از محصولات و قطعات مربوط به آسانسور به شدت وابسطه به نرخ ارز می باشد. با توجه به این موضوع قیمت برخی از قطعات آسانسور همانند موتورز آسانسور، تابلو فرمان، ریل و بسیاری دیگر از برند های مختلف آسانسوری متغیر بوده و به عبارتی نمی توان برای آنها قیمت ثابت و دقیقی تعیین نمود. از جمله ی این برند ها آلبرتو ساسی اسپانیا است. نمایندگی های این برند در کشور همواره در تعیین قیمت محصولات آن درگیر این مسئله می باشند، برای مثال نمی توان قیمت موتور آسانسور S38 را بطور ثابت نگه اشت. اما همین موتور آسانسور به همراه دیگر قطعات از برند های معتبر دنیا در نمایندگی رایا آسانسور با بهترین و مناسب ترین قیمت نسبت به دیگر نمایندگی ها به فروش می رسد.

قیمت موتور آسانسور S38

در کشور اسپانیا موتور های آسانسور مختلف و باکیفیتی ساخته می شود. در کشور ما بسیاری از این موتورهای آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از موتور های آسانسور تولید شده در اسپانیا موتور آسانسور S38 می باشد. در واقع این موتور آسانسور محصول شرکت آلبرتوساسی اسپانیا است که از مواد مرغوبی ساخته شده است. موتور آسانسور S38 به لحاظ کیفیت نسبت به موتور های ساخت داخل امتیاز بالاتری دارد. قیمت موتور آسانسور S38 نیز نسبت به موتور های داخلی بالاتر است.

قیمت موتور آسانسور S38 ، توضیحات

همانطور که گفته شد، این موتور آسانسور گیربکسی ساخت کشور اسپانیا است. موتور آسانسور S38 در دو مدل 3VF و AC2 روانه بازار شده است. این موتور آسانسور یکی از بهترین و محبوب ترین موتور های ساخت شرکت فای مسا می باشد. این شرکت در سال 1985 در اسپانیا تأسیس شد. به علت تولید موتور گیربکس های باکیفیت و فروش بالا ، این شرکت در سال 2000 توسط شرکت آلبرتو ساسی ایتالیا خریداری شده و در سال 2010 از فای مسا به آلبرتو ساسی اسپانیا تغییر نام داد. در حقیقت ساسی اسپانیا به عنوان شعبه دوم شرکت آلبرتو ساسی مبدل گردید. این شرکت در تولید موتور آسانسور منطبق با استاندارد شرکت آلبرتو ساسی عمل کرده و موتور گیربکس آن تمامی مراحل و فرایند استاندارد را به خوبی طی کرده است.

موتور آسانسور S38 در مدل 3VF با قدرت 5/9 کیلووات تولید شده است. قطر فلکه این مدل از موتور ساسی اسپانیا 56 سانتی متر و سرعت آن یک متر بر ثانیه می باشد. مدل AC2 آن با 5/5 کیلووات قدرت و نیز همانند مدل 3VF با قطر فلکه 56 سانتی متری و سرعت یک متر بر ثانیه تولید شده است. موتور آسانسور S38 با استاتیک لود 3000 و 3300 کیلو گرم در بازار موجود است. این موتور باکیفیت دارای 1 سال گارانتی است. این موتور آسانسور گیربکسی نسبت به موتور های آلبرتو ساسی ایتالیا دارای کیفیت مطلوبی است. قیمت موتور آسانسور S38 نیز از قیمت موتور های ایتالیایی پایین تر می باشد. شما می توانید برای خرید به صرفه ی این موتور آسانسور به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید.

قیمت موتور آسانسور s38

 

کیفیت و قیمت موتور آسانسور S38

موتور های آسانسور آلبرتو ساسی اسپانیا دارای کیفیت مطلوبی در سطح بین المللی می باشند. این موتور های آسانسور از محبوبیت خاصی در نزد نصابان آسانسور برخوردارند. هم اکنون بسیاری از مدل های این موتور آسانسور در بازار کشور به فروش رسیده و در اکثر پروژه های انبوه سازی بکار می روند. کیفیت موتور های ساسی اسپانیا همچون مدل S38 آن از کیفیت موتور های تولید داخل بالاتر می باشد. این موتور آسانسور به لحاظ قیمت نیز در رتبه بالاتری نسبت به موتور های داخلی قرار گرفته است. اما قیمت موتور آسانسور S38 پایین تر از موتور های ایتالیایی همچون، موتور الکمپ ، موتور جم ، موتور مونتاناری ، موتور ایتال و …  است. ابعاد کوچک، راندمان بالا و نیز قابلیت نصب به صورت های متنوع از دیگر ویژگی های این موتور گیربکس آسانسور است.

قیمت موتور آسانسور s38

 

متداول ترین مدل های موتور ساسی اسپانیا

S58 

S30S

S30

S38

S38S

رایا آسانسور قیمت موتور آسانسور S38 را به لحاظ کیفیت و مرغوبیت آن بسیار مناسب تعیین نموده است.

نمایندگی رسمی موتور آسانسور آلبرتو ساسی

مجموعه رایا آسانسور با دراختیار داشتن نمایندگی شرکت آلبرتو ساسی، تمامی موتور های ایتالیایی و اسپانیایی را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کشور نموده و آن ها را با مناسب ترین قیمت به سراسر کشور عرضه می دارد. این نمایندگی با بهره گیری از نیروهای متخصص و باتجربه در بخش های مختلف فروش ، نصب ، تعمیر و نگهداری آسانسور توانسته خدمات ارزنده ای را به هموطنان عزیز ارائه دهد. این مجموعه برای تمامی محصولات شرکت آلبرتو ساسی اسپانیا قیمت های مناسبی تعیین نموده و با فروش آن ها توانسته تا حد امکان پاسخگوی نیاز بازار کشور باشد.

رایا آسانسور با ارائه مشاوره فنی رایگان در هنگام فروش قطعات انتخاب قطعه مناسب را برای مشتریان آسانتر می کند. مطمئن باشید که تمامی قطعات آسانسور در این نمایندگی بصورت کاملا اصل و باکیفیت به فروش می رسد. رایا در تعیین قیمت تمامی قطعات از جمله موتور آسانسور S38 ساسی اسپانیا شرایط اقتصادی کشور را در نظر گرفته است. این مجمعه در خدمات رسانی نیز بهترین قیمت ها را ارائه می دهد.

قیمت موتور آسانسور s38

تفاوت موتور های آسانسور ساسی

موتور های ساسی ایتالیا و ساسی اسپانیا هر دو از تولیدات شرکت آلبرتو ساسی می باشند. تنها تفاوت این دو موتور گیربکس در استاتیک لود آن ها است. اما استاتیک لود موتورها چیست؟ بهترین تعریفی که از استاتیک لود می توان ارائه نمود به این است که توان تحمل موتور گیربکس در حالت سکون به چه میزانی است. در مورد موتور گیربکس ساسی اسپانیا این توان تحمل کمتر است. برای مثال در پایین ترین مدل موتور ساسی ایتالیا که MODY نام دارد، استاتیک لود تا میزان 2250 کیلوگرم می باشد. در مقابل می بینیم که میزان استاتیک لود در مدل s30 موتور ساسی اسپانیا 2100 کیلوگرم است. با این اوصاف می توان نتیجه گرفت که قدرت موتور های ساسی ایتالیا ( مانند LEO ، TORO ، GEKO ، MF 84 و … ) از موتور های ساسی اسپانیا بالاتر می باشد.

برای اطلاع دقیق از قیمت موتور آسانسور S38 ساسی اسپانیا فقط به رایا آسانسور مراجعه نمایید.

خرید موتور اصل

بهتر است کلیه قطعات آسانسور همچون موتور آسانسور S38 را

از نمایندگی ها و بازرگانی های معتبر خریداری نمایید. بسیاری از افراد سودجو

برای کسب سود بیشتر قیمت برخی از قطعات را کاهش داده

و مردم را به خرید از این قطعات ترغیب می نمایند. غافل از اینکه این قطعات تقلبی بوده

و دارای استاندارد نمی باشد. یکی از راه های تشخیص قطعه ی اصلی از نمونه تقلبی ،

قیمت آن است. برای مثال همانطور که گفته شد، قیمت موتور آسانسور S38 ساسی اسپانیا

از موتور های ایتالیایی پایین تر بوده ولی از تولیدات داخلی بالاتر است.

مراقب افراد سودجو باشید و قبل از تهیه قطعات از اصالت آن ها مطمئن شده

و همیشه باکیفیت ترین قطعه را برای آسانسور خود تهیه نمایید.

ما در مجموعه رایا با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور اصالت و کیفیت قطعات را برای شما عزیزان ضامن می شویم.