قیمت روغن سیم بکسل آسانسور
قیمت روغن سیم بکسل آسانسور |فروش روغن سیم بکسل گوستاولف

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور بستگی نوع و کیفیت آن دارد. روغن های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. سیم بکسل ها برای این که کارایی بهتری داشته باشند نیاز به روغنکاری و روان کاری دارند. با این کار عمر سیم بکسل افزایش یافته و می توان تا مدت ها از آن استفاده نمود. بهتر است سرویس و نگهداری آسانسور از جمله روغنکاری سیم بکسل ها را به شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور سپرد. مجموعه رایا آسانسور بهترین، پیشرفته ترین و سریع ترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. 

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل ها نیز همانند دیگر قطعات آسانسور نیاز به روانکاری دارند. برای همین از روغن های مختلفی در جهت مراقبت و نگهداری از آنها استفاده می شود. در انتخاب روغن مناسب باید دقت بالایی داشت. چرا که ساختار سیم بکسل با برخی از روغن ها سازگار نیست. برای مثال نباید از گریس و یا روغن هیدرولیک در جهت روانکاری سیم بکسل ها استفاده نمود. زیرا به لحاظ ترکیب مواد و ویسکوزیته متناسب با آلیاژ بکار رفته در سیم بکسل نیستند. در برخی موارد دیده می شود که بعضی از افراد سیم بکسل ها را آغشته به این روغن ها نمودند. باید دانست که این کار صحیح نبوده و حتما باید روغنی انتخاب شود که با سیم بکسل مربوطه سازگار باشد. این روغن ها علاوه بر اینکه به طول عمر سیم بکسل ها چیزی اضافه نمی کنند، با تأثیرات منفی آنها را خراب تر خواهند کرد.

بنابراین در خرید روغن ها دقت داشته

و از قیمت روغن سیم بکسل آسانسور آگاه شوید. 

قیمت روز روغن سیم بکسل آسانسور

برای روانکاری سیم بکسل آسانسور باید از روغن هایی استفاده نمود که برای سیم بکسل طراحی شده اند. بسیاری از روغن های خارجی و داخلی در کشور موجود است که به لحاظ کیفیت دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت روغن سیم بکسل خارجی نیز همانند قطعات وارداتی آسانسور به دلیل کیفیت و مرغوبیت بیشتر بالاتر رفته است. این روغن ها طول عمر بالایی داشته و در دراز مدت از سیم بکسل ها محافظت می کند. روغن های وارداتی به راحتی با آب شسته نمی شوند، غلظت بالایی دارند، روغنکاری با آنها به آسانی صورت می گیرد در نتیجه می توان با خیال راحت تا مدت ها از آنها استفاده نمود. در حال حاضر بهترین روغن سیم بکسل، روغن سیم بکسل گوستاولف (T86) می باشد. این روغن بسیار باکیفیت بوده به طوری که به راحتی در

لایه های سیم بکسل نفوذ کرده و به دلیل غلظت بالا ماندگاری بیشتری دارد.

قیمت این روغن سیم بکسل آسانسور نسبت به برند های دیگر بالاتر است. 

برای خرید روغن موتور گیربکس آسانسور وارد لینک روغن گیربکس مخصوص آسانسور شوید.

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

طریقه روغنکاری سیم بکسل آسانسور

روغنکاری سیم بکسل در آسانسور یک اصل مهم در سرویس و نگهداری آسانسور می باشد. چرا که سیم بکسل های خشک نمی توانند عملکرد مناسبی داشته باشند. از این رو نیاز به روانکاری داشته تا هم از بافت آنها محاظت شده و هم اینکه بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. باید دانست که سیم بکسل های خشک 80% عمر کمتری نسبت به سیم بکسل های روغنکاری شده دارند. روغنکاری سیم بکسل آسانسور معمولا بدین صورت است که قسمتی از سیم بکسل را به روغن آغشته نموده و بعد با یک قلمو روغن را در امتداد سیم بکسل هدایت کرده به نحوی که لایه های سیم بکسل به روغن آغشته شوند. باید دقت نمود که طوری روغنکاری صورت گیرد که موجب سرازیر شدن روغن نشود. اما چطور می توان متوجه کافی بودن روغن شد؟

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

این کار تنها با استفاده از یک دستمال تمیز امکان پذیر است.

این طور که دستمال را روی سیم بکسل گذاشته

و با دیدن اثر روغن روی آن می توان کافی بودن روغن را تشخیص داد.

بهتر است روغنکاری را در زمانی که رشته ها کمی

از هم باز می شوند مانند زمانی که از روی فلکه رد شده و یا بر روی آن

پیچیده می شود، انجام داد. زیرا روغن بهتر در سیم بکسل نفوذ می کند.

قیمت انواع روغن سیم بکسل آسانسور را از رایا آسانسور جویا شوید.

 

 

ویژگی روغن سیم بکسل آسانسور

حتما باید دقت داشت که از چه روغنی در روانکاری سیم بکسل استفاده می شود. معمولا برای جلوگیری از ساییدگی و زنگ زدگی سیم بکسل ها از روغن استفاده می شود. به طور معمول در زمان تولید سیم بکسل عمل روغنکاری هم زمان صورت می گیرد اما حتی اگر سیم بکسل ها در بهترین شرایط در انبار نگهداری شده باشند، باز هم در زمان نصب و سرویس دوره ای نیاز به روغنکاری دارند. این امر مهم را به هیچ وجه نباید فراموش کرد. اما باید دانست که یک روغن خوب و باکیفیت چه خصوصیاتی باید داشته باشد. روغنی برای روانکاری سیم بکسل آسانسور مناسب است که:

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

  • به راحتی در لابه لای سیم های سیم بکسل نفذ کند،
  • به راحتی با آب شسته نشود،
  • باید غلظت کافی را داشته باشد،
  • باید ماندگاری داشته باشد و خیلی زود کیفیت خود را از دست ندهد
  • باید در مقابل اصطکاک مقاوم باشد و زود تبخیر نشود،
  • باید اسیدی و قلیایی نباشد چرا که سبب رساندن آسیب به بافت فولادی آن می شود
  • باید با شرایط آب و هوایی منطقه تناسب داشته باشد.

روغن های وارداتی تمامی این خصوصیات را داشته و تا مدت ها می توان از آنها بهره برد. به همین دلیل قیمت روغن های سیم بکسل آسانسور وارداتی بیشتر از روغن های تولید داخل کشور است. بهتر است از روغن به حدی استفاده شود که باعث سرخوردگی سیم بکسل نشده و گرد و غبار بر روی آن ننشیند. برای انجام این کار حتما از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور کمک بگیرید. 

 

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

زمان روغکاری سیم بکسل آسانسور:

سیم بکسل ها باید در فواصل بخصوصی روانکاری شوند تا عملکرد بهتری داشته باشند. معمولا تولید کننده های برند های معتبر در زمان فروش روغن ها به مشتریان یک جدول زمان بندی مناسب برای روغنکاری سیم بکسل ها ارائه می دهند. مشتریان با دریافت این جدول به راحتی می توانند زماتن روانکاری را مشخص نموده و به آن عمل کنند. حال اینکه شرکت های کمتر شناخته شده این جدول را به مشتریان ارائه نمی دهند و مشتری نمی داند که چه وقت باید روانکاری سیم بکسل ها صورت گیرد به همین منظور باید به شرکت های ارائه دهنده خمات آسانسور مراجعه نموده و از آنان کمک بگیرند. سرویسکاران آسانسور با تشخیص زمان روانکاری اقدام به روغنکاری سیم بکسل آسانسور نموده و مانع از اتفاقات و حوادث ناگوار می شود.

زیرا آنان به خوبی می دانند که تا چه اندازه از روغن باید استفاده نمود.

قیمت روغن سیم بکسل آسانسور را می توانید از نمایندگی رایا آسانسور استعلام نمایید.

 

روغن سیم بکسل آسانسور

برای جلوگیری از زنگ زدگی و ساییدگی سیم بکسل آسانسور روغن های مخصوصی بکار برده می شود. معمولا دو نوع روغن برای انجام این کاراستفاده می شود. یکی برای لایه درونی و هسته ی سیم بکسل  و دیگری برای لایه ی خارجی استفاده می شود. سیم بکسل ها در آسانسور در طول روز، ماه و سال به دفعات زیاد کشیده شده و سبب اصطکاک در آن ها می شود که این اصطکاک باعث ایجاد پارگی سیم بکسل ها می شود. بنابراین باید لایه های درونی و هسته ی آن به دقت روغنکاری شود. بعد از اطمینان از روانکاری قسمت داخلی سیم بکسل، لایه های بیرونی آن نیز برای جلوگیری از ساییدگی و زنگ زدگی روغنکاری شود. بهتر است در انتخاب روغن دقت نموده و روغنکاری را به افراد باتجربه سپرد.  با مراجعه به فروشگاه رایا آسانسور از قیمت روغن سیم بکسل آسانسور

و اجرت تعویض سیم بکسل آسانسور مطلع خواهید شد.

کیفیت برتر و قیمت مناسب را با رایا آسانسور تجربه نمایید.