فروش اینترنتی موتور آسانسور | قیمت انواع موتور آسانسور |

با فروش اینترنتی موتور آسانسور مردم به راحتی در فضای مجازی موتور مورد نظر و مناسب  را انتخاب نموده و سفارش می دهند. در واقع با وجود فروشگاه های اینترنتی امر خرید برای مردم راحت تر شده است. با این مدل خرید دیگر نیازی به بازار گردی نیست. حسن دیگر فروش اینترنتی این است که مردم را از ترافیک در خیابان ها دور نموده است. مردم به راحتی از فروشگاه های معتبر موتور آسانسور می توانند دیدن کنند و از قیمت ها و ویژگی های آنان باخبر شوند، بدون این که از جای خود تکان بخورند. ما نیز در فروشگاه رایا آسانسور منتظر شما هستیم. از فروشگاه ما دیدن نموده و از قیمت های مناسب قطعات آسانسور لذت ببرید. 

فروش اینترنتی موتور آسانسور

همانطور که می دانید موتور آسانسور قلب و مرکز اصلی دستگاه آسانسور است. پس باید در تهیه آن بیشترین دقت را به عمل آورد. فروشندگان موتور آسانسور این امکان را به مردم می دهند تا با مراجعه به سایت مشخص برای تهیه موتور مناسب از مشخصات کامل موتور ها آگاه شده و در نهایت اقدام به ثبت سفارش نمایند. از انواع موتور هایی که در فروشگاه های اینترنتی  تبلیغ می شوند، می توان به موتور های گیربکسی و گیرلس اشاره نمود. باید دانست که قیمت موتورهای آسانسور با توجه به قدرت، کیفیت و طول عمر آن ها تعیین می شود.

بهترین و معتبرترین برند های موتور آسانسور به کشور ایتالیا تعلق دارد. نمایندگی رایا آسانسور با فروش انواع قطعات آسانسور باکیفیت شما را به بازدید از فروشگاه اینترنتی خود دعوت می نماید.

فروش اینترنتی موتور آسانسور

از آنجایی که زمان موضوع بسیار پراهمیتی برای همه می باشد، اکثر مردم برای تهیه محصولات مورد نیاز خود به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نموده و با آگاه شدن از ویژگی ها و قیمت های محصولات، کالای مورد نظر را انتخاب نموده و ثبت سفارش را انجام می دهند. در واقع روند کار فروشگاه های اینترنتی قطعات آسانسور به این صورت است که فروشنده لیست تمامی محصولات خود و ویژگی های آن ها ( مثلا انواع موتور آسانسور ) را در سایت مشخصی وارد نموده تا مشتری بتواند به راحتی بعد از مراجعه به این سایت از مشخصات کالاها اطلاع کسب نموده و محصول مورد نظر را انتخاب و در نهایت اقدام به ثبت سفارش نماید. 

در این صورت دیگر نیازی به بازار رفتن و مراجعه نمودن به فروشگاه ها و مغازه های مربوط به قطعات آسانسور نخواهند داشت. از این رو در وقت خود صرفه جویی نموده و به کارهای دیگر خود بهتر رسیدگی می کنند. این نکته نیز بسیار مهم است که اولین کاری که در فروشگاه های موفق اینترنتی انجام می شود جلب اعتماد مشتری است. مردم برای انتخاب و خرید مناسب در فضای مجازی به دنبال بهترین قیمت و کیفیت بالای اجناس هستند و در اینترنت آن ها جستجو و با هم مقایسه می کنند. و تا به اعتماد کامل نرسند اطمینان نکرده و خرید نمی کنند. اما بعد از اطمینان آن ها را سفارش می دهند.

فروشگاه اینترنتی رایا آسانسور خرید مطمئن و مناسب و مقرون به صرفه ای را برای شما رقم خواهد زد.

فروش اینترنتی موتور آسانسور

نمایندگی انواع موتور آسانسور در ایران

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با در اختیار گرفتن نمایندگی برند های معتبر موتور آسانسور، با ارائه قیمت روز ،با کسب رضایت ۹۴ درصدی خريداران و استفاده كنندگان در این مرحله حياتى بر اعتبار قیمت ها افزود. هم چنین این شرکت با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور در زمان فروش ، اصالت و کیفیت و مرغوبیت این محصول را تضمین می کند. لازم است بدانید که مشاورین متخصص این شرکت بهترین راهنمایی ها را برای انتخاب محصول مناسب به مشتریان ارائه می دهند. این مجموعه توانمند در امر خدمات رسانی نیز بسیار کوشا بوده و با رعایت نکات ایمنی در مراحل نصب، تعمیر و نگهداری از آسانسور برای کسب رضایتمندی مشتریان تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

شما می توانید برای تهیه بهترین و معتبرترین محصولات مرتبط با آسانسور از رایا آسانسور کمک بگیرید

و از خدمات رسانی سریع و 24 ساعته این مجموعه بهره کافی ببرید.

رایا آسانسور با ارائه مشاوره فنی رایگان و جدول انتخاب موتور آسانسور به مشتریان آن ها را در انتخاب موتور مناسب یاری می کند.

فروش اینترنتی موتور آسانسور

فروش اینترنتی انواع برندهای موتور آسانسور 

انواع موتور های آسانسور تولید داخل:

موتور آسانسور بهران 

موتور اسانسور پرگاس 

موتور آسانسور یاران

موتور آسانسور الکمپ

موتور آسانسور الکو

معتبرترین موتر آسانسور ایرانی ، موتور آسانسور بهران می باشد که قابلیت رقابت با موتور های خارجی را دارا است.

باتوجه به کیفیت موتور ها می توان گفت که قیمت موتور های آسانسور ایرانی پایین تر از موتور های وارداتی است.

 

فروش اینترنتی موتور های آسانسور وارداتی:

موتور آسانسور ساسی ایتالیا (آلبرتو ساسی)

موتور آسانسور الکمپ (سیکور) ایتالیا

موتور آسانسور ایتال

موتور آسانسور جم ایتالیا

موتور آسانسور زیلابگ آلمان

موتور آسانسور ساسی اسپانیا

موتور آسانسور مونتاناری ایتالیا

موتور آسانسور ترک

موتور آسانسور ویتور آلمان

امروزه با فروش اینترنتی موتور های آسانسور ، تهیه انواع خارجی و داخلی آن ها برای مردم راحت تر شده است. باید دانست که قیمت موتور های آسانسور ایتالیایی به لحاظ کیفیت و طول عمر بالایی که دارند، بالاتر از دیگر موتور ها می باشد. 

ویژگی های برخی از محصولات فوق

موتور آسانسور بهران:

این موتور گیربکسی بهترین موتور آسانسور تولید ایران است که قابلیت رقابت با برخی موتور های وارداتی را دارا می باشد. موتورگیربکس بهران براساس ظرفیت های مختلف طراحی شده است. این ظرفیت ها شامل 5/5 کیلو وات ، 6/1 کیلو وات و 7/3 کیلو وات است. بنابراین می توان نتیجه گرفت از لحاظ عملکرد، این موتور گیربکس، برای آسانسورهای 6 نفره و 8 نفره قابل استفاده است.

موتور آسانسور ساسی (آلبرتوساسی):

معتبرترین موتور آسانسور در دنیا است که با ظرفیت 6 نفره و سرعت یک متر بر ثانیه طراحی و تولید گردیده است. در سایز مناسب و (فشرده و جمع و جور) کارا و قادر به تطابق در بکارگیری در ابعاد کوچک برای نصب های متفاوت می باشد. 7/3 کیلو وات آن توسط شرکت آلبرتو ساسی در کشور ایتالیا طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتور گیربکس درظرفیت 8 نفره وبا سرعت 1m/s طراحی گردیده است. 

موتور آسانسور الکمپ ایتالیا:

پرفروش ترین مدل این موتور MR12 آن می باشد که در توان ۵٫۵ کیلو وات و با سرعت یک متر بر ثانیه برای آسانسور های ۶ نفره با ۵ یا ۶ توقف تولید شده است. این موتور به صورت دو سرعته (ac2) و به صورت تک سرعته ۳vf در بازار موجود است. این موتور جزء موتور های گیربکس قدیمی برای نصابان آسانسور محسوب می شود.

موتور آسانسور پرگاس:

متداول ترین مدل این موتور در بازار مدل MD550 می باشد که با قدرت 6/1 کیلو وات طراحی گردیده است. از ویژگی های بارز این موتور گیربکس سازگار بودن آن با شرایط جغرافیایی و زیست محیطی کشور است. این موتور گیربکس به صورت 6 نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه به بازار عرضه می گردد. کیفیت موتور آسانسور ایرانی پرگاس در سطح مطلوبی بوده و قابل رقابت با موتورهای گیربکس تولید داخل می باشد.