موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت
موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت | فروش انواع موتور آسانسور |

 امروزه بسیاری از موتور های آسانسور با برندهای مختلف وارد کشور شده تا نیاز بازار به انواع موتور آسانسور تأمین گردد. شرکت های مختلفی با پشتیبانی از این محصولات آن ها را به فروش می رسانند. اما جالب است بدانید که مجموعه رایا آسانسور با پشتیبانی قوی از برند های مختلف موتور آسانسور آن ها را به صورت مستقیم وارد کشور نموده و به سراسر کشور توزیع می کند. رایا تمامی موتورهای ایتالیایی، آلمانی، ترکی، چینی و … را با قیمت بسیار مناسب به فروش می  رساند. برای مثال این نمایندگی برای موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت منطقی و منصفانه تعیین نموده است.

موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت

موتور آسانسور:

موتور آسانسور مهمترین و اساسی ترین قطعه ی آسانسور می باشد. در واقع قلب تپنده و مرکز اصلی هر دستگاه آسانسور موتور آن است. موتور آسانسور در انواع و طرح های متنوعی توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان تولید می شود. موتور باید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین قطعات ساخته شود تا بتواند بهترین نقش را در آسانسور ایفا کند. موتور های گیربکسی، گیرلس و مغناطیسی از نمونه موتور های آسانسور می باشند. موتور آسانسور وظیفه حمل وزن بار و نفرات را به عهده دارد. در کشور ما بیشتر از موتور های گیربکسی و گیرلس استفاده می شود. یکی از نمونه موتورهای گیرلس در بازار بلولایت چین می باشد. باید دانست که قدرت موتور با توجه به نوع آسانسور و ظرفیت آن محاسبه شده و موتور مناسب در آسانسور نصب می شود.

موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت ،توضیحات

موتور آسانسور بلولایت (اوتیس) یکی از محصولات باکیفیت کشور چین است. موتور بلولایت در توان ها و نیز ظرفیت های مختلف و متنوعی طراحی و به تولید انبوه رسیده است. این موتور گیرلس آسانسور دارای کیفیت مطلوبی است و در کشور ما دارای طرفداران بسیاری است. این موتور آسانسور به صورت تک دور 3VF روانه بازار شده است. موتور آسانسور بلولایت دارای سرعت 1/6 متر برثانیه می باشد. بسیاری از نصابان این موتور آسانسور را به استفاده کنندگان پیشنهاد می کنند. زیرا استفاده از این موتور باعث می شود تا کابین بدون هیچگونه لرزش و کاملا نرم حرکت نماید. برای تهیه این محصول چینی فقط به نمایندگی رایا آسانسور مراجعه نمایید. رایا برای موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته است.

موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت

موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت (اوتیس)

با توجه به نوسانات نرخ ارز متأسفانه گاهی با افزایش ناگهانی قیمت برخی محصولات مرتبط با آسانسور روبرو می شویم. بدتر اینکه برخی افراد سودجو با سوء استفاده از شرایط اقتصادی حاکم در کشور سعی در جذب نمودن مردم به سمت نمونه های تقلبی قطعات آسانسور دارند. تا بتوانند فضای گسترده ای در بازار کشور بدست آورند. باید در مواقع خرید محصولات مخصوصا قطعات آسانسور از اصل بودن آن ها مطلع شد و بعد اقدام به خرید نمود. معمولا قیمت قطعات واراتی به دلایلی مانند هزینه های گمرک و نرخ ارز کمی بیشتر از قطعات آسانسور ساخت داخل است. برای مثال موتور آسانسور گیرلس بلولایت با قیمت بالاتری نسبت به موتور های داخلی به فروش می رسد. که بدون شک دلیل آن کیفیت و مرغوبیت و راندمان بالاتر این محصول می باشد.

البته ظرفیت و توان موتور ها نیز در تعیین قیمت آنان مؤثر است. پیش از تهیه موتور آسانسور حتما از اصالت و کیفت آن مطمئن شوید.

موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت

نمایندگی رسمی انواع موتور آسانسور

 مجموعه رایا آسانسور از همان ابتدای فعالیت خود اقدام به فروش و توزیع انواع قطعات آسانسور بالاخص موتور آسانسور نمود. این مجموعه با واردات مستقیم و بدون واسطه انواع موتور آسانسور به سراسر کشور دسترسی به محصولات با کیفیت وارداتی را برای مردم کشورمان آسان تر کرده و توانسته است سهم قابل توجهی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. رایا آسانسور با در نظر داشتن وضعیت اقتصادی کشور برای موتور آسانسور گیرلس بلولایت بهترین قیمت را در نظر گرفته است. این مجموعه با ارائه کارت گارانتی معتبر رایا آسانسور اصالت و کیفیت محصولات را تضمین می کند.

ما در فروشگاه رایا آسانسور توسط متخصصین با ارائه مشاوره رایگان در هنگام فروش موتور آسانسور، لیست قیمت موتور آسانسور را در اختیار مشتریان قرار خواهیم داد. رایا تمامی مراحل خدمات آسانسور را با رعایت نکات ایمنی و استاندارد ها، به صورت کاملا ماهرانه و حرفه ای به انجام می رساند. با رایا بهترین ها را تجربه خواهید کرد.

موتور آسانسور گیرلس بلولایت قیمت

انواع موتور آسانسور

همانطور که گفته شد در کشور ما موتور های گیربکسی و گیرلس بیشترین استفاده را دارند.

از انواع موتور گیربکس می توان،
تک سرعته و دو سرعته AC
با ولتاژ و فرکانس متغیر AC
و با ولتاژ متغیر DC را مثال زد و از انواع موتور های گیرلس نیز می توان به
با آهنربای دائمی AC ،
با ولتاژ و فرکانس متغیر AC
و با ولتاژ متغیر DC اشاره کرد.

در بازار کنونی موتور آسانسور گیرلس بلولایت دارای قیمت مطلوبی است.

مقایسه موتورگیربکس و گیرلس

در موتور گیربکس آسانسور برای انتقال توان مکانیکی از منبع تولید توان به مصرف کننده از دستگاه گیربکس استفاده می شود. گیربکس مانند یک واسطه بین منبع توان و مصرف کننده برای برقراری انعطاف پذیری عمل می کند. مصرف کننده می تواند هر نوع ماشینی باشد. فقط کافی است که مصرف کننده بتواند توان خروجی از گیربکس را به صورت گشتاور دریافت کند. کشتی ها، هواپیماها، خودردها و پمپ ها می توانند از جمله مصرف کنندگان باشند. موتور گیربکس به چهار بخش موتور الکتریکی ، گیربکس، فلکه گیربکس و ترمز الکتریکی تقسیم می شود.

و اما در رابطه با موتور گیرلس ( بدون گیربکس) باید گفت که استفاده از این موتور

باعث کاهش لرزش کابین آسانسور و حرکت نرم آن در طول حرکت می شود.

به نسبت موتورگیربکس از انرژی کمتری مصرف می کند

و تا 50% در هزینه های مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

استفاده از موتور گیرلس در ساختمان های پرترافیک و اداری

بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. به لحاظ نبود گیربکس در این موتور

حجم آن کوچکتر از موتور های گیربکسی است و این باعث نصب سریع و آسان آن می شود.

با در نظر گرفتن تمامی امکانات مذکور قیمت موتور گیرلس تقزیبا دو برابر موتور های گیربکسی است.

قیمت موتور های آسانسور را فقط از رایا آسانسور استعلام کنید.