فروشنده معتبر آسانسور در تهران
فروشنده معتبر آسانسور | مرکز فروش قطعات آسانسور در تهران

آسانسور یکی از نیازهای اساسی در زندگی مدرن امروزی است.در حال حاضر کلیه ساختمان های 2 طبقه به بالا نیاز به این وسیله دارند.آسانسور از قطعات مختلفی تشکیل شده است.و هر آسانسور مکانیزم خاص خود را دارد.برای خرید و نصب و راه اندازی آسانسور نیاز به فروشنده معتبر آسانسور داریم.اعتبار هر شرکت آسانسوری از طریق آیتم هایی بررسی می شود.برخی از این آیتم ها شامل رزومه شرکت ، تعداد پروژه های در دست اجرا ، میزان رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش معتبر است.توجه به هر کدام از این آیتم ها باعث اعتبار یک مجموعه می شود.در ادامه به بررسی و دلایل نیاز به فروشنده معتبر آسانسور می پردازیم.با ما همراه باشید.

فروشنده معتبر آسانسور

یکی از دغدغه های سازندگان ساختمان برای نصب و راه اندازی آسانسور انتخاب فروشنده معتبر آسانسور است.فروشنده ای که تمامی اقلام آسانسور را با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار دهد.گفتنی است: آسانسور از اجرا مختلفی تشکیل شده است.که باهم در ارتباط هستند.برخی از این اقلام قیمت بالایی داشته و برخی دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

بهتر است :

برای نصب آسانسور از اجزا با کیفیت استفاده نماییم.حتی اگر پول کافی برای خرید یک پکیج آسانسور را نداریم.بهتر است ، قطعات را به صورت مرحله ای خرید کنیم.به طوری که ابتدا درب و ریل ، پس از آن قطعات مکانیکال و سپس قطعات الکتریکال را تهیه نماییم.

فروشنده معتبر آسانسور توضیحات

برای انتخاب یک فروشنده معتبر آسانسور آیتم هایی وجود دارد.که می توان از بین این مشخصه ها اعتبار یک مجموعه را سنجید.در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.

  • سابقه فروشنده قطعات
  • استفاده آن فروشنده از اجزا با کیفیت 
  • میزان رضایت مشتریان از خدمات انجام شده
  • توجه فروشنده به گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
  • چگونی ارسال و تحویل اقلام
  • توجه فروشنده به زمان ارسال قطعات آسانسور
  • تخصص در زمینه فعالیت و داشتن کارشناسان فنی

فروشنده معتبر آسانسور

هر کدام از این موارد از اهمیت بالایی برخوردارند.و باید به آن ها دقت نمود.توجه داشته باشید.فروشنده قطعات ممکن است : یک شرکت یا یک مغازه فروشنده قطعات باشد.اما مغازه ها چون بسیاری از این مشخصات را ندارند.کمتر باید به آن ها توجه نمود.

کارشناس فروش آسانسور

برای خرید قطعات آسانسور نیاز به یک فروشنده معتبر آسانسور داریم.هر مجموعه معتبر کارشنان فروش خبره و متخصصی را استخدام می نماید.کارشناس فروش بایستی اطلاعات کافی از اقلام آسانسور ، قیمت قطعات ، نحوه ارسال و میزان گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات داشته باشد.

یک کارشناس فروش آسانسور برای اینکه بتواند اطلاعات مورد نیاز از آسانسور مدنظر به شما بدهد، نیاز به مشخصات کلی ساختمان شما شامل:تعداد توقف،ظرفیت و نسبت تناسب تعداد واحد ها با ظرفیت آسانسور را دارد . گاهی عدم تناسب ساختمان با آسانسور نصب شده از نظر کیفی با مشکل مواجه شده است.پس سعی کنید : در هنگام خرید قطعات ، هر اطلاعاتی در زمینه ساختمان دارید، در اختیار کارشناسان فروش قرار دهید .تا در نهایت خریدی آسان و مطمئن با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر را تجربه کنید.

 

پس از نیاز است:

قبل از خرید قطعات از کارشناسان فروش مشاوره فنی دریافت نماییم.شرکت های معتبر آسانسوری با داشتن مشاور فروش این امکان را بوجود آورده اند تا هر سوالی در رابطه با آسانسور را پاسخو باشند.

فروشنده معتبر آسانسور

شرکت انجام دهنده خدمات آسانسور

یک شرکت انجام دهنده خدمات آسانسور می تواند: کلیه خدمات آسانسور از صفر تا صد را انجام دهد.یا تنها در برخی از خدمات پیشرو باشد.خوشبختانه در کشور با پیشرفت صنعت آسانسور شرکت های زیادی در این زمینه بوجود آمده اند.باید به این نکته توجه نمود:در کشور ما انواع آسانسور توسط شرکت های مختلفی در حال طراحی و ساخت می باشد .

باید دانست :

هر شرکتی قابل اتکا نیست .

ساخت آسانسور را باید از شرکت های معتبر آسانسوری و فروشنده معتبر آسانسور که دارای گواهی و پروانه عضویت در سندیکای آسانسور و همچنین دارای مجوز طراحی و مونتاژ از سوی وزارت صنایع و معادن می باشند درخواست نمود. البته از این ها مهم تر رضایت مشتریان از اجرای طرح هاست .هر شرکت آسانسوری باید طبق قواعد و استانداردهای مشخص عمل نماید و در یک چهارچوب معین به فعالیت بپردازد.در کنارشرکت های معتبر آسانسور ، برخی فروشگاه معتبر آسانسور نیز وجود دارند. که بیشتر برای خرده قطعات آسانسور از آن ها استعلام گرفته می شود .و در نهایت منجر به خرید می شود.

فروشنده معتبر آسانسور در تهران

(همچنین ببینید: قطعات تابلو فرمان آسانسور)

فروشنده معتبر آسانسور

همانطور که گفته شد:

یک فروشنده معتبر آسانسور دارای مولفه هایی است.که این مولفه ها باعث سنجش اعتبار آن فروشنده می گردد.یک فروشنده می تواند: یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات آسانسور باشد.شرکتی که از کارشناسان فروش با تجربه برخوردار باشد.کارشناسانی که اطلاعات کافی در زمینه فروش قطعات آسانسور را به مشتریان ارائه دهند.و بتوانند اعتماد مشتری را جلب نمایند.

خرید قطعات آسانسور از شرکت های معتبر

خرید قطعات بایستی از شرکت های معتبر و فروشنده معتبر آسانسور انجام گیرد.اما دلیل این امر چیست.تفاوتی که شرکت های معتبر با مغازه های فروشنده قطعات دارند.حضور کارشناسان معتبر در آن شرکت هاست.

باید دانست :

مغازه های آسانسور در اکثر موارد اقلامی را که در مغازه موجود دارند.به مشتریان ارائه می دهند.زمانی که خرید قطعات آسانسور توسط شرکت های حرفه ای و تخصصی در زمینه آسانسور صورت بگیرد، قطعاً خدمات بهتر و بیشتری در زمینه آسانسور به شما تعلق می گیرد. و اگر نفرات و واسطه‌های بازار بخواهد خدمات آسانسور را به شما ارائه دهد، قطعاً خدمات خوبی را دریافت نخواهید کرد .زیرا فروشندگان واسط آسانسور کسانی هستند. که فقط برای یکبار می خواهند یک آسانسور ای را برای شما به فروش برسانند.

 

گفتنی است:

در خرید قطعات ، یکی از مهم ترین قطعات ریل است.

با مراجعه به لینک قیمت روز ریل آسانسور چینی با این محصول بیشتر آشنا شوید.

شرکت رایا آسانسور

مجموعه رایا آسانسور پیشرو و پیشگام در فروش قطعات و ارسال آن به سراسر کشور می باشد.رایا آسانسور نمایندگی انواع تابلو فرمان آسانسور ، موتور آسانسور و دیگر قطعات را در اختیار دارد.این مجموعه متشکل از سرویسکاران مجرب و آموزش دیده است.که با تمام تجهیزات در تهران و شهرستان های حومه آمادگی ارائه خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در اسرع وقت را دارد.

رایا می تواند: به صورت همه روزه حتی در ایام تعطیل خدمات نگهداری و تعمیر و جنرال سرویس را انجام دهد.شما می توانید : قیمت سرویس و نگهداری آسانسور را از ما دریافت نمایید.

این مجموعه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و نصابان آسانسور یکی از بهترین شرکت های آسانسور در ایران می باشد.

سطح کیفی محصولات و ارتباط آن با اعتبار فروشنده

کیفیت قطعات مورد استفاده در آسانسور نقش مهمی در افزایش عمر مفید قطعات دارد.و زمانی که از قطعات با کیفیت و گارانتی دار در آسانسور استفاده شود.رضایت بیشتر مشتریان را به دنبال خواهد داشت.و باعث اعتبار بیشتر فروشنده آسانسور می گردد.در میان تمام کارخانه های تولیدی برخی از آن ها هستند که به کیفیت کالا های خود اهمیت زیادی می دهند.و در نتیجه در بلندمدت از فروش بالاتری برخوردار خواهند بود.و به عنوان فروشنده معتبر آسانسور  شناخته می شوند.گفتنی است : یکی از با کیفیت ترین ریل های آسانسور ، ریل آسانسور مونته فرو ایتالیا است.

فروشنده معتبر آسانسور

تولید کننده قطعات آسانسور

خوشبختانه در کشور روند تولید قطعات آسانسور با شیب صعودی در جریان است.و قطعات با کیفیت و با عمر مفید بالا توسط تولید کنندگان قطعات آسانسور تولید می شوند.این تولیدی ها محصولات شان را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار افراد می گذارند. با این روند می توانند افراد زیادی را جذب کالا های خود کنند. و نمونه های بیشتری را به فروش برسانند.

تمام افزادی که قصد خرید از این مرکز ها را دارند تلاش می کنند که نمونه های مورد نیاز خود را به به صورت عمده خریداری کنند. زیرا قیمت ان ها مقرون به صرفه است.شما می توانید : با مراجعه به لینک فروش قطعات آسانسور ، با مشخصات و قیمت سایر قطعات آسانسور بیشتر آشنا شوید.