شرکت سرویس نگهداری آسانسور
شرکت سرویس نگهداری آسانسور | سرویس آسانسور تهران

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور در کشور وجود دارند.که در زمینه تعمیر و نگهداری آسانسور به فعالیت می پردازند.یک شرکت سرویس نگهداری آسانسور بایستی دارای تعمیرکاران و سرویسکاران متخصص و مجرب باشد.و عملیات سرویس و نگهداری آسانسور را با توجه به برنامه زمان بندی شده به انجام برساند.و در نهایت رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار دهد.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور

شرکت فنی مهندسی رایا آسانسور سال هاست در زمینه سرویس و نگهداری آسانسور خدمت رسانی می نماید.این مجموعه به عنوان یک شرکت سرویس نگهداری آسانسور معتبر و با سابقه شناخته می شود.مجموعه رایا صفرتا صد خدمات آسانسور را به انجام می رساند.خدمات این مجموعه شامل سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیر آسانسور ، بازسازی آسانسور ، نصب آسانسور ، ساخت کابین آسانسور ، فروش آسانسور و سایر موارد است.سرویس و نگهداری آسانسور از جمله خدماتی است که مجموعه رایا آن را در اولویت قرار می دهد.سرویس و نگهداری آسانسور در مجموعه رایا طبق بازه زمانی مشخص و به صورت برنامه زمانبندی شده انجام می گیرد.این مجموعه دارای واحد پشتیبانی آسانسور بوده و پشتیبانی از خدمات را مهم ارزیابی می نمید.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور رایا

شرکت سرویس نگهداری آسانسور رایا دارای واحد مجزای تعمیر و نگهداری آسانسور است.

به طوری که خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور به طور مستمر و طبق قرارداد سالیانه انجام می پذیرد.

در صورت عقد قرارداد با مجموعه رایا بیمه یکساله رایگان برای ساختمان در نظر گرفته می شود.

و هزینه بیمه را شرکت رایا تقبل می نماید.

مجموعه رایا با یک تعریف مشخص از نگهداری آسانسور بازبینی و بازرسی کلیه قطعات آسانسور طبق قرارداد را اجرایی می نماید.باید به این نکته توجه نمود رایا آسانسور در کلیه نقاط استان تهران دارای سرویسکار آسانسور است.و پشتیبانی از خدمات را  در نقاط استان تهران به انجام می رساند.این مجموعه در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران ارائه دهنده خدمات آسانسور است.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور

انتخاب شرکت سرویس نگهداری آسانسور

انتخاب شرکت سرویس نگهداری آسانسور از دغدغه های کلی مدیران ساختمان است.همواره مدیران ساختمان می خواهند بدانند با کدام شرکت می توان قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور منعقد نمود.کدام شرکت در این زمینه قابل اتکا است.کدام شرکت خدمات پشتیبانی را رهگیری می نماید.باید به این نکته توجه نمود یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور دارای ویژگی‌هایی است. و از ویژگی های آن شرکت اعتبار آن شرکت مشخص می گردد.باید دانست انتخاب یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور مناسب ، باعث می گردد خدمات انجام شده با برنامه مشخصی انجام گیرد.و در نهایت باعث رضایت مدیران ساختمان گردد.باید به این نکته توجه کنید در انتخاب یک شرکت خدمات آسانسور ویژگی‌ها و خدمات آن را مورد بررسی قرار دهید. مناطق تحت پوشش آن مجموعه را سوال نمایید.

اما شرکتی می تواند قابل اتکا باشد :

که کیفیت انجام خدمات را در اولویت قرار دهد.

و آن را بر کمیت ترجیح دهد.

رزومه آن شرکت تا حدی گواه کیفیت کار آن شرکت است.

ضمن آن که حسن شهرت آن مجموعه نیز بسیار مهم است.

معمولا شرکت های معتبر کیفیت انجام کار را در اولویت قرار می دهند.

و به موقع خدمات را پشتیبانی می نمایند.

از دیگر نکات در مورد یک شرکت قابل اتکا پشتیبانی خدمات آن مجموعه است.

یک شرکت زمانی می تواند موفق باشد که به موقع خدمات پشتیبانی را به انچام رساند و در موقع خرابی آسانسور رفع نقص احتمالی را رهگیری نماید.باید به این نکته توجه نمود در انتخاب یک شرکت منطقه تحت پوشش آن شرکت بسیار مهم است.بهتر است شرکتی انتخاب شود که تمامی مناطق را پشتیبانی نماید.یکی دیگر از نکات یک شرکت سرویس نگهداری آسانسور قابل اتکا سرعت عمل آن مجموعه است.به طوری که در صورت خرابی آسانسور تعمیرکار و سرویسکار آسانسور را به موقع اعزام نماید.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور

پیشگیری از خرابی آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور نقشی تعیین کننده در پیشگیری از خرابی آسانسور ایفا می نماید.به طور معمول یک سری خرابی های آسانسور اجتناب ناپذیر است.باید به این نکته توجه نمود در آسانسور هر مشکلی به صورت یکباره بروز نمی‌کند.باید دانست برخی از قطعات آسانسور دارای عمر مفید مشخصی هستند .به طوری که در پایان عمر مفید مستهلک شده و کارایی خود را از دست می دهند.توجه داشته باشیداگر به مشکلات ظاهری کوچک نیز توجه نشود، آن زمان است که به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شوند.در این جاست توانایی تشخیص سرویسکار آسانسور مورد بازیابی قرار می گیرد.تشخیص به موقع سرویسکار آسانسور عاملی است که از خرابی های بی مورد در آسانسور پیشگیری می نماید.باید به این نکته توجه نمود  برخی از مشکلات آسانسور در بدو بروز، اصلا خود را به صورت ظاهری نشان نمی‌دهند.

اگر حل نشوند در ظاهر نیز خود را نشان می‌دهند.

و توانایی تشخیص سرویسکار آسانسور ، تجربه و دانش عملیاتی سرویسکار است :

که به حل مشکل می پردازد.

ممکن است یک سرویسکار مبتدی ساعت ها قطعات آسانسور را مورد بازرسی قرار دهد.

اما مشکل را نتواند تشخیص دهد.

برای اینکه از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید:

لازم است از یک شرکت سرویس نگهداری آسانسور معتبر کمک بگیرید.

تا ضمن حل مشکل قرارداد سرویس ونگهداری ماهیانه با مدیر ساختمان منعقد نماید.سعی کنید بهترین شرکت را انتخاب کنید و از آنها بخواهید به صورت دوره‌ای بررسی کاملی از آسانسور آپارتمان شما داشته باشند. و در ابتدای امر خدمات جنرال سرویس آسانسور را از آن شرکت بخواهید.به این صورت هر مشکلی در نطفه خاموش خواهد شد.و از خرابی های بی مورد در اسانسور پیشگیری می گردد.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور

سرویس دوره ای آسانسور

اما سرویس دوره ای آسانسور چیست .

و تفاوت های آن با سرویس موردی کدام است.

سرویس دوره ای طبق یک برنامه از پیش تعیین شده و طبق قرارداد سالیانه انجام می گیرد.در صورتی که سرویس موردی در صورت خرابی آسانسور انجام می پذیرد.در سرویس دوره ای یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور در صورت خرابی پشتیبانی فنی لازم را رهگیری می نماید.در صورتی که در سرویس موردی پشتیبانی فنی وجودندارد.باید به این نکته توجه نمود سرویس دوره ای به کم شدن هزینه‌های تعمیر کمک می نماید.و در بلندمدت مقرون به صرفه است.در صورتی که سرویس موردی به صورت کوتاه مدت بوده و در کل مقرون به صرفه نیست.سرویس دوره ای باعث بالارفتن عمر مفید آسانسور می گردد.در صورتی که سرویس موردی در عمر مفید قطعات آسانسور بی تاثیر است.باید دانست به بالا رفتن ایمنی آسانسور کمک می کند.در صورتی که سرویس موردی ممکن است خسارات جبران ناپذیری در بلندمدت در پی داشته باشد.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور

خدمات شرکت معتبر نگهداری آسانسور

هر شرکت سرویس نگهداری آسانسور بایستی دارای خدمات مشخص و پیش بینی شده باشد.

شرکت معتبر بایستی از کادر فنی متخصص برای ارائه خدمات استفاده کند.

و به موقع پشتیبانی لازم را رهگیری نماید.

باید به این نکته توجه نمود :

یک شرکت معتبر بایستی از تعمیرکاران باتجربه استفاده نماید.

چرا که برخی از خرابی های آسانسور توسط سرویسکار قابل تشخیص نیست.

و مستلزم استفاده از تعمیرکار باتجربه و متخصص است.

باید دانست :

شرکتی قابل اتکا است که خدمات را با هزینه‌ای منصفانه به مشتریان ارائه نماید.متاسفانه برخی از شرکت ها قطعات را با قیمت بسیار بالایی در اختیار مدیران ساختمان قرار می دهند.در صورتی که یک شرکت قابل اتکا انصاف را در دستور کار خود قرار می دهد.باید به این نکته توجه نمایید برآورد درست هزینه قبل از تعمیر از ویژگی های یک شرکت نگهداری آسانسور است.شرکت معبر بایستی قبل از اقدام به ارائه خدمات، اطلاعات درستی درباره هرگونه هزینه احتمالی به مدیران ساختمان بدهد.

سرویس نگهداری آسانسور

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور با توجه به خدمات ارائه شده توسط شرکت ها متفاوت است.معمولا هزینه سرویس و نگهداری آسانسور براساس تعداد ایستگاه ، نوع موتور آسانسور ، ظرفیت آسانسور ، نوع درب آسانسور و سایر موارد پیش بینی می گردد.سندیکای آسانسور نیز در هر سال نرخی را براساس هر ایستگاه مشخص می نماید.باید به این نکته توجه نمود خزینه سرویس دوره ای شامل هزینه سرویس‌های دوره‌ای که در زمان‌های مشخص انجام می‌شود.به اضافه هزینه دستمزد تعمیرکار در صورت نیاز به تعمیرات اساسی است.باید به این نکته توجه نمود در صورتی که تعمیر آسانسور به صورت جزیی باشد نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نیست.

اما در برخی موارد  آسانسور نیاز به تعمیرات اساسی دارد.تعمیرات آسانسور زمانبر بوده و به همین دلیل هزینه تعمیر قطعات نیز بایستی در نظر گرفته شود.باید دانست هزینه قطعات استفاده شده در صورت نیاز با مدیران ساختمان است.بهتر است
قبل از بستن قرارداد با یک شرکت سرویس نگهداری آسانسور از نحوه ارائه خدمات آن مجموعه سوال نمایید.باید به این نکته توجه داشته باشید که تعمیرکار به بهانه کمتر کردن هزینه تعمیر، از قطعات بی‌کیفیت استفاده نکند. چرا که استفاده از قطعات بی‌کیفیت و نامتناسب باعث بروز مشکلات بعدی خواهد شد و هزینه‌های اضافه‌تری در پی خواهد داشت.

سرویس نگهداری آسانسور

زمانبندی برای سرویس و نگهداری آسانسور

بهترین زمان برای سرویس و نگهداری آسانسور چه زمانی است.

برای پاسخ به این سوال بهتر است:

از یک شرکت معتبر خدمات آسانسور کمک بگیریم.

معمولا در زمان عقد قرارداد شرکت های معتبر یک بازه زمانی مشخص را برای ارائه سرویس آسانسور در نظر می گیرند.و به اطلاع مدیر ساختمان می رسانند.باید به این نکته توجه کنید این که بهتر است چه زمانی برای سرویس آسانسور انتخاب شود، کاملا به خود ما بستگی دارد. ما می‌توانیم سه زمان متفاوت را برای سرویس و تعمیر آسانسور انتخاب کنیم.با سرویس و نگهداری منظم از خرابی های بی مورد پیشگیری می شود.ما می توانیم زمانی که آسانسور با خرابی مواجه می شود را برای سرویس انتخاب کنیم.این در صورتی است که از سرویس موردی استفاده گردد.یا این که مشکل اسانسور جزءی باشد در این مواقع با وجود این که آسانسور کار خود را انجام می‌دهد، مشکلاتی در آن احساس می‌شود. ممکن است این مشکل زیاد نباشد و کسی به آن توجه نکند، اما به‌ وجود آمده است و نیاز به یک بررسی احساس می‌شود.

بهترین زمان سرویس آسانسور

بهترین زمان سرویس آسانسور زمانی است که آسانسور سالم است و ظاهرا مشکلی ندارد.بهتر است در یک ماه یک بازه 5 روزه تعیین نماییم.انتخاب این زمان برای سرویس، کار انسان‌های عاقل است. چرا که این افراد با نگهداری درست و زمان مناسب برای سرویس آسانسور، آشنایی دارند و با مراجعه به یک متخصص برای بررسی‌های دوره‌ای از بروز هر مشکلی جلوگیری خواهند کرد.این پیشگیری باعث می گردد در بلندمدت هزینه های آسانسور کاهش یابد.بهترین کار این است که جلوی ضرر را به سرعت بگیرید و قبل از ایجاد مشکلات خطرناک و پرهزینه، از بروز آن‌ها جلوگیری کنید.یک شرکت سرویس نگهداری آسانسور معتبر را انتخاب نمایید و با آن قراردادسالیانه منعقد نمایید.

شرکت سرویس نگهداری آسانسور

یک  شرکت سرویس و نگهداری آسانسور با اتکا به نیروی متخصص سرویس آسانسور را رهگیری می نماید.

باید به این نکته توجه نمود:

آسانسور ساختمان بایستی به صورت ماهيانه سرويس گردد.

در این سرویس بایستی قطعات آسانسور مورد بازبینی قرار گیرند.ترمز ها كنترل شوند ، قطعات متحرك آچار كشي شوند و خرابي هاي جزئي برطرف گردند.در زمان خرابی پشتیبانی فنی انجام گیرد.باید دانست روغن کاری اصولی از اقدامات مهم در سرویس اسانسور است.  در صورتي كه آسانسور به نحو اصولی روغن کاری شود.علاوه بر بالا رفتن ايمني احتمال خرابي آسانسور به طور قابل توجهي پايين خواهد آمد و چون از بروز مشكلات و خرابي هاي اساسي جلوگيري به عمل خواهد آمد در هزينه هاي آسانسور نيز صرفه جويي بسيار زيادي صورت خواهد گرفت.

 سرویس اصولی آسانسور

سرویس و نگهداری آسانسور بایستی به طور اصولی و صحیح انجام گیرد.جدایی از بحث تعمیرات آسانسور و تعمیرکاران آسانسور بی‌تجربه یا بی‌مسئولیت، حقیقت این است که این فقط سرویس آسانسور در بازه‌های زمانی مناسب نیست که آسانسور شما را سالم نگه می‌دارد.ممکن است یک آسانسور نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.باید قبل از اینکه کار به تعمیر آسانسور بکشد با سرویس و نگهداری مناسب آسانسور و مراقبت، هرچه برای سالم نگه‌داشتن آسانسور از ما برمی‌آید را به‌انجام برسانیم

رضایتمندی مشتریان در سرویس آسانسور

رضایتمندی مشتریان در سرویس آسانسور باعث می گردد.شرکت سرویس نگهداری آسانسور روند رو به رشد خود را ادمه دهد.و هر روز مشتریان جدیدی جذب نماید.این امر مستلزم پشتیبانی فنی قوی ، نیروی خبره و عملیات اصولی تعمیر و نگهداری آسانسور است.