هزینه سرویس آسانسور شامل چیست
سرویس آسانسور شامل چیست | سرویس آسانسور در تهران

بسیاری از مدیران ساختمان و افراد استفاده کننده از آسانسور می خواهند بدانند سرویس آسانسور شامل چیست بسیاری از آیتم ها بایستی در سرویس آسانسور رعایت گردد.در واقع سرویس آسانسور بایستی با یک نظم جامع و طبق یک برنامه زمانبندی شده انجام گردد.مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور با داشتن واحد سرویس ونگهداری مجزا این خدمت را در استان تهران رهگیری می نماید.

سرویس آسانسور شامل چیست

دغدغه بسیاری از مدیران ساختمان این است :

که سرویس آسانسور شامل چیست.

چه مواردی در سرویس آسانسور بایستی رعایت گردد.

آیا لازم است سرویس آسانسور به صورت منظم انجام گیرد.

بازه زمانی مشخص برای سرویس آسانسور چه زمانی است.

در پاسخ به این سوالات بسیاری از کارشناسان آسانسور نظرات متفاوتی را ارائه می نمایند.اما نظر کلی آن ها این است که سرویس آسانسور یک بازرسی کلی از کلیه قطعات آسانسور نصب شده در یک بازه زمانی مشخص است.

به طوری که حداقل ماهی یکبار سرویس آسانسور بایستی انجام گیرد.و در زمانی که مکانیزم آسانسور با مشکلی مواجه شود شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور بایستی پشتیبانی لازم را رهگیری نماید.

سرویس آسانسور شامل چیست توضیحات

اما سرویس آسانسور شامل چیست .

بسیاری از موارد بایستی در سرویس آسانسور رعایت گردد.

باید به این نکته توجه نمود:

سرویس اسانسور بایستی به صورت منظم انجام گردد.

و در هربار سرویس مواردی باید رعایت گردد.در سرویس آسانسور قسمت های مختلفی مورد بازبینی قرار می گیرند.

یکی از مهم ترین قسمت ها موتورخانه آسانسور است که بسیاری از قطعات مهم آسانسور شامل موتور آسانسور ، تابلو فرمان ، فلکه هرزگرد ، گاورنر و نجات اضطراری آسانسور در این قسمت مورد نصب و راه اندازی قرار می گیرد.

در واقع این بخش مهم ترین بخش در خدمات سرویس و نگهداری اسانسور محسوب می گردد.

سرویس آسانسور شامل چیست

الزام در سرویس و نگهداری آسانسور

همانطور که می دانید:

سرویس و نگهداری آسانسور امری ضروری است.

و لازم است حداقل ماهی یکبار این امر انجام گیرد.

متاسفانه در سال های قبل افراد استفاده کننده از آسانسور برای این امر ارزش زیادی قائل نبودند.و هر ساله شاهد حوادث و خسارت های مالی در زمینه آسانسور بودیم.

با بررسی انجام شده توسط کارشناسان و متخصصین آسانسور علت این حوادث و خسارت ها مشخص گردید.به نظر کارشناسان آسانسور علت اصلی این حوادث عدم سرویس و نگهداری آسانسور به صورت منظم ارزیابی گردید.

این امر باعث شد سرویس آسانسور الزامی گردد.متاسفانه بسیاری از مدیران ساختمانبا این وجود هم‌چنان از خدمات سرویس نگهداری آسانسور استفاده نمی‌کنند.و برای خود و افراد استفاده کننده از آسانسور خطر آفرین می شوند.باید به این نکته توجه نمود که سرویس آسانسور شامل چیست و به چه دلیل این امر الزامی شده است.

باید دانست :

سرویس آسانسور از لحاظ قانونی و فنی باید ماهیانه، توسط یک سرویسکار آسانسور مجرب انجام شود.و یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور پشتیبانی فنی لازم را رهگیری نماید.در واقع سرویس و نگهداری آسانسور به معنای داشتن قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور با یک شرکت معتبر سرویس نگهداری آسانسور به صورت سالیانه است. 

شما می توانید:

علاوه بر خدمات آسانسور قیمت موتور آسانسور ساسی لئو را از ما استعلام نمایید.

سرویس آسانسور شامل چیست

چرایی سرویس و نگهداری آسانسور

اما چرا سرویس آسانسور انجام می گیرد .

عملکرد شرکت سرویس آسانسور تهران به چه شکل است .

و سرویس آسانسور شامل چیست.

خوشبختانه در اکثر نقاط کشور خدمات نگهداری آسانسور انجام می گیرد.و در استان های کشور شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور به فعالیت می پردازند.باید به این نکته توجه نمود که سرویس آسانسور به این علت انجام می گیرد تا خطرات آسانسور به حداقل برسد.

خسارات وارد شده بر مکانیزم آسانسور کاهش یابد.و در بلندمدت برای افراد استفاده کننده از آسانسور این خدمات مقرون به صرفه باشد.

باید دانست :

در صورت خرابی یک قطعه و تعویض سریع و به موقع آن سایر قطعات آسیب نخواهند دید و در نتیجه سیستم دچار آسیب‌ های کلی نخواهد شد.چرا که قطعات آسانسور با هم در ارتباط اند و این ارتباط قطعات مستلزم نظم جامع در خدمات نگهداری آسانسور است.

هزینه سرویس آسانسور شامل چیست

سرویس آسانسور شامل چیست

همانطور که گفته شد :

سرویس آسانسور بهتر است طبق برنامه منظم انجام گردد.

و در پاسخ به این سوال که سرویس آسانسور شامل چیست

و قیمت سرویس و نگهداری آسانسور به چه شکل است.

باید گفت :

که سرویس آسانسور شامل بازبینی قطعات ، رفع نقص قطعات خراب شده ، آچار کشی منظم ، کنترل قطعات و سایر موارد است.در آسانسور برخی از قطعات دارای عمرمفید مشخصی هستند و درپایان عمر مفید این قطعات فرسوده شده و کارایی خود را از دست می دهند.

لازم است این قطعات تعویض گردند.تا مکانیزم آسانسور دچار مشکل نگردد.باید به این نکته توجه نمود سرویس و نگهداری منظم آسانسور باعث می گردد عمر مفید این قطعات افزایش یابد.

عدم سرویس موردی آسانسور

متاسفانه هنوز هم بسیاری از مدیران ساختمان به سرویس موردی اسانسور اکتفا می کنند.

در واقع این افراد در زمان خرابی آسانسور نسبت به خدمات سرویس آسانسور اقدام می کنند.

آن ها بر این باور هستند :

که هزینه سرویس و نگهداری آسانسور غیرضروری و اضافی‌ست .

و تنها زمان خرابی آسانسور برای تعمیر آسانسور هزینه می‌کنند.

این باور غلط شاید در کوتاه مدت به صرفه باشد اما در بلندمدت مقرون به صرفه نخواهد بود.ابتدا باید دانست سرویس آسانسور شامل چیست ،چگونه آسانسور را سرویس کنیم و به چه علت این امر انجام می گیرد.

تا بتوان با یک شرکت ارائه دهنده خدمات آسانسور قرارداد سرویس آسانسور منعقد نمود.باید دانست سرویس دوره ای آسانسور نسبت به سرویس موردی دارای مزایای بیشتری است.و به افراد توصیه می گردد سرویس آسانسور را جدی بگیرند.

خدمات سرویس آسانسور مجموعه رایا

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور سال هاست:

به انجام خدمات آسانسور می پردازد.

این مجموعه با داشتن پرسنل مجرب و با تجربه خدمات صفرتاصد آسانسور را به انجام می رساند.

همواره کیفیت بالای خدمت‌رسانی به مشتریان از موارد اصلی مورد توجه مدیران رایا آسانسور بوده است. به همین منظور خدمات سرویس و نگهداری رایا برای ایجاد تجربه رضایت‌بخش برای مشتریان با نظارت و پشتیبانی دائم صورت می‌گیرد.

تیم پشتیبانی رایا آسانسور بر عملکرد تکنسین‌ها نظارت کامل داشته، علت خرابی آسانسور را پیگیری نموده و همچنین با مشتریان در ارتباط بوده و از نیازهای آن‌ها مطلع می‌باشد.مجموعه رایا دارای واحدهای مختلف از جمله واحد تعمیر و نگهداری آسانسور ، واحد فروش آسانسور ، واحد ساخت کابین آسانسور و سایر واحدهای ارائه خدمات آسانسور است.

این مجموعه رضایت مشتریان را در اولویت کاری خود قرار می دهد.

و به عنوان یک شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور شمال تهران شناخته می گردد.

موارد مهم در هر بار سرویس آسانسور

در هر بار سرویس آسانسور سرویسکار بایستی بخش های مهم آسانسور را مورد چکاپ و بازبینی قرار دهد.و از سالم و بدون عیب بودن هر بخش اطمینان حاصل نماید.

این بخش ها شامل :

  • سرویس و بازدید از موتورخانه
  • بررسی و نظارت بر عملکرد موتورها
  • بررسی و بازدید از چاهک آسانسور
  • بررسی و بازدید از کابین یا اتاقک آسانسور
  • بررسی و نظارت بر عملکرد درب‌های هر طبقه

سرویس و بازبینی هر کدام از این بخش ها از اهمیت بالایی برخوردار است.و در پاسخ به این سوال که سرویس آسانسور شامل چیست باید توجه نمود : سرویس شامل بازبینی و چکاپ کلیه این بخش ها است.

عمر مفید آسانسور

آسانسور نیز مانند بسیاری دیگر از سیستم ها دارای عمر مفید است.و پس از پایان عمر مفید بسیاری از قطعات آن مستهلک می شود.و نیاز به تعمیر و بازسازی خواهد داشت.گفتنی است : نصب دقیق قطعات در افزایش عمر مفید حائز اهمیت است. چرا که هر چقدر هم که قطعات باکیفیت باشند. اما کوچکترین ایرادی در نصب آن ها باشد، نمی توان گفت که آسانسور می تواند فعالیت درستی داشته باشد.